Проблем с дистроник
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с дистроник
Колеги здравейте,писах в темата за реле на алтернаторът.Болката е следната смених акумулаторът сложих БОШ АGM 95 Ah,850 А ,старият беше същият,с надеждата проблемът с дистроника да се оправи.Когато колата работи на място и включа дистроника няма проблем,но в движение веднага излиза грешка Active distance assistant.....Това го дава и на HUD,и на малкият дисплей като започва да свети триъгълника за грешка,когато загася колата изчезва съобщението до следващото активиране в движение.Моля помагайте,използвам колата ежедневно и съм свикнал да го ползвам на магистрала,а това че не работи направо ми идва да си прегриза вените.Благодаря предварително
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- dakata_kn
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 16.05.2016
- Местоположение: Germany
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525d 200+hp
Re: Проблем с дистроник
как го пускаш на място, при мен под 30км/ч не става... ако имаш накакъв проблем с ABS / DTC или нещо такова няма да тръгне дистроника
Re: Проблем с дистроник
Нямам проблем нито с ABS/DTC,нито излиза грешка с тях на диагностиката.На място когато го пусна излиза за това за спийдлимитът.В движение веднага излиза грешката.Когато излезне,даже и на място след тива продължава да си я дава до следващото гасене/палене на колата
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Проблем с дистроник
Колега, закачи я на диагностика и виж каква точно грешка ше ти изкара там. Фейслифт ли е колата, не е ли? ACC-то е различно.
Хвърлих боб и се вижда сензор, ама без диагностика и повече инфо едвали някой може да ти каже.
Хвърлих боб и се вижда сензор, ама без диагностика и повече инфо едвали някой може да ти каже.
Re: Проблем с дистроник
Точно преди фейс-а,фабричен М пакет Е61 2007 г.На диагностиката излиза грешката,и че има много малко напрежение по спомен около 0.23.Старият акумулатор на компютър изкарваше около 14.6-14.7 ,на мултицет закачен по същото време 14.1.Точно по тази причина смених акумулаторът.Пътво ми даде грешка в блутутът,на следващата сутрин проблем нямаше,след това навигацията заби на начален екран,като звук си имаше и I drive-то не работеше,пак на сутринта проблем нямаше и с това.Сега остана проблемът с дистроника и се появи проблем с клаксонът,когато се натисне воланът се чува едно много глух звук.Когато грешката е активна се показва на диагностиката,след изтриване и пускане на нова диагностика не се появява нищо докато не се активира дистроника.Странното е че понякога когато го включа за момент се появява иконата за колата на дисплеят и веднага след тива излиза грешка.Това го прави и с новият акумулатор.
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани