Проблеми е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Проблеми е60
1.Колата тресе като я запаля на студен двигател, на загрят не тресе и оборотомерите играят сами.
2. Колата е 530 и харчи 11/100 ,преди ми показваше 8-9 но след махане на колектори започна да показва 11
3. Колата ми е чипосана в vperformance и съм доста доволен но искам да я засиля с друга турбина,вперформанс ми казаха че ще ми се вдигне със 60 коня и ще струва 1000 лв. Според вас има ли смисъл,ще има ли голяма разлика в вървежа.
Благодаря на всички.
2. Колата е 530 и харчи 11/100 ,преди ми показваше 8-9 но след махане на колектори започна да показва 11
3. Колата ми е чипосана в vperformance и съм доста доволен но искам да я засиля с друга турбина,вперформанс ми казаха че ще ми се вдигне със 60 коня и ще струва 1000 лв. Според вас има ли смисъл,ще има ли голяма разлика в вървежа.
Благодаря на всички.
Re: Проблеми е60
Слагай обратно колекторите и махай оборотомерите!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Проблеми е60
Да, но вие не знаете, че с колектори има огромен проблем тая кола - не става за пикъп. Затова сега и няма.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблеми е60
Това е сериозен проблем,не може от 8 разхода да стане 11. Бих искал ако пишете по-сериозно отношение.
Re: Проблеми е60
Оборотомерите и те ли са необходими за пикъп? Ако трябва да остави един, който най малко играе
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблеми е60
Батьо, мАни ги тее глупости...
Излъжете стрелката на кюмюра да сочи винаги фул, т'ва като го видят и дирекно +10 точки пуси джуус
Излъжете стрелката на кюмюра да сочи винаги фул, т'ва като го видят и дирекно +10 точки пуси джуус
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблеми е60
firstduo93 написа:Това е сериозен проблем,не може от 8 разхода да стане 11. Бих искал ако пишете по-сериозно отношение.
Колега, какво по сериозно отношение...погледни си първия пост,аз лично нищо не разбрах...оправи го,задай правилно въпросите,дай повече инфо....
Ще те насоча...
Кога тресе колата, топла или студена...ако студена колко време след запалване.
Кога играе оборотомера?
Кои колектори са сваляни и защо?
По последния ти въпроса,човека най вероятно ще ти прави хибридна турбина и 60 коня никак не са малко ...така че ако ти се дават тея пари ...действай...ама преди това колата трябва да е в топ състояние...и последно...Весела Коледа, дет се вика да сме живи и здрави
Re: Проблеми е60
1.Тресе на студено,защото без колекторите налягането в цилиндрите пада много рязко и бързо без съпротивлението от забавянето на скоростта на изтичащите изгорели вече газове в същите тези колектори.Това съпротивление е изчислено точно колко е в различните режими на работа на мотора и без него моторът работи в определени моменти само от инерционното задвижване на маховика.Това е и причината оборотомерите да играят постоянно.Няма последователност в процесите на изгаряне на горивото в цилиндрите.Обяснено просто,когато изпускателният клапан отваря буталото продължава да се движи към долна мъртва точка като е предвидено до достигането и, и малко след нея да има достатъчно налягане в цилиндъра за да има натиск върху буталото.Когато обаче няма съпротивление това предвидено налягане изчезва и само инерцията на маховика движи системата.Което в никакъв случай не е достатъчно за да има равномерна работа на мотора.
2.Разхода се качва, защото падайки оборотите на мотора,се впръсква допълнително количество гориво,за да не спре работа,ама пък това качва веднага оборотите и компютъра сваля количеството и така отново и отново и става една синусоида вместо равна линия в работата на мотора.
3.Не знам колко сте доволен от чипосването,но сте си изградили един полуспортен режим на работа на мотора.Няма как двигателя да се справи с това като работи нормално.
4.Разходът в момента Ви е даже нисък.При преработване на моторите за спортни двигатели разход от около 20 литра на сто си е нормален.Тук вече икономия на гориво и равномерна работа на празен ход не само,че нямат място като показатели,а и са невъзможни на практика за постигане.
2.Разхода се качва, защото падайки оборотите на мотора,се впръсква допълнително количество гориво,за да не спре работа,ама пък това качва веднага оборотите и компютъра сваля количеството и така отново и отново и става една синусоида вместо равна линия в работата на мотора.
3.Не знам колко сте доволен от чипосването,но сте си изградили един полуспортен режим на работа на мотора.Няма как двигателя да се справи с това като работи нормално.
4.Разходът в момента Ви е даже нисък.При преработване на моторите за спортни двигатели разход от около 20 литра на сто си е нормален.Тук вече икономия на гориво и равномерна работа на празен ход не само,че нямат място като показатели,а и са невъзможни на практика за постигане.
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблеми е60
На студен двигател си тресе. После се оправя и на топъл не тресе.
Махани са дпф,колектори на двигателя,егр,катализатор и оттогава се вдигна разхода.
За хибридната турбина бях чел някъде че лагва като натиснеш газта,кажете дали е така. И да казаха че колата ми ще стане 340 коня с нова турбина +нов чип
Махани са дпф,колектори на двигателя,егр,катализатор и оттогава се вдигна разхода.
За хибридната турбина бях чел някъде че лагва като натиснеш газта,кажете дали е така. И да казаха че колата ми ще стане 340 коня с нова турбина +нов чип
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблеми е60
Ако продължава така може и да се сдобие с някое пробито бутало
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблеми е60
Вярно е абсолютен смях.
Първо колко точно е разхода и това какво показва на борда са две съвсем различни неща, не е трудно да се премери колко харчи колата, нужно е два пъти да и напълниш резервоара до горе и на второто пълнене да сметнеш разхода, като разделиш изразходваните литри на изминатите километри и да ги умножиш по 100.
Второ щом тресе сутрин значи че няма добро изгаряне, или има изгорели свещи на някои цилиндри, или някоя дюза е много зле но е малко вероятно и трети най неприятен вариант е кофти компресия поради износени сегменти....
Първо колко точно е разхода и това какво показва на борда са две съвсем различни неща, не е трудно да се премери колко харчи колата, нужно е два пъти да и напълниш резервоара до горе и на второто пълнене да сметнеш разхода, като разделиш изразходваните литри на изминатите километри и да ги умножиш по 100.
Второ щом тресе сутрин значи че няма добро изгаряне, или има изгорели свещи на някои цилиндри, или някоя дюза е много зле но е малко вероятно и трети най неприятен вариант е кофти компресия поради износени сегменти....
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблеми е60
firstduo93 написа:На студен двигател си тресе. После се оправя и на топъл не тресе.
Махани са дпф,колектори на двигателя,егр,катализатор и оттогава се вдигна разхода.
За хибридната турбина бях чел някъде че лагва като натиснеш газта,кажете дали е така. И да казаха че колата ми ще стане 340 коня с нова турбина +нов чип
За тресенето на студена кола, вероятно е свещ /и или реле с диагностика се разбира. Сега е по студено нормално е да харчи пивече,ако е махнат егр физически и софтуерно колата загрява една идея по бавно и това до някъде вдига разхода...
Турбината се нарича хибридна защото използва твоята топла част и нова по голяма студена част на турбото,т.е при правилна настройка не би трябвало да има лаг....колата автомат ли е?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Проблеми е60
firstduo93 написа:Махани са дпф,колектори на двигателя,егр,катализатор и оттогава се вдигна разхода.
...
И да казаха че колата ми ще стане 340 коня с нова турбина +нов чип
Аз нещо не мога да разбера... Някой слагал-махал там, друг "чипосвал" както му дойде и после "олеле що така"! Ами отивай при тия същите да си оправят бакиите и така
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани