Консумация на ток в покой
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Консумация на ток в покой
E60 530 218 написа:Здравейте колеги! А да попитам аз също имам консумация в покой, обаче проблема е следния. След колата загрее до 90 градуса, гася я пия кафе 2 часа качвам се и тя вече е поистинала, но таблото ми показва, че е на 90 градуса и ако не я паля 15-16 часа примерно на сутринта се качвам и отново показва 90 градуса и акумулатора е изпит... ако махна едната клема за 2 мин и пак я сложа се оправя до следващотот стигане на 90 градуса, само там забива и край...
Колега незнам какво общо има градусите с висока консумация на ток. След 60-та минута консумацията трябва да не е по голяма от 0.05. При мене е 0.03, може да е умрял акумулатора да има мъртва клетка и затова да не пали. При мене се оказа това БАНЕР на 8 месеца умра клетка. Съветвам те да си провериш колата за утечка и дали алтрнаторът зарежда и след това да се насочиш към акумулатора.
Няма начин да няма начин
- Primogenitum
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 15.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 530d e60 218к.с.
- Мечтае да кара: bmw 530d e60
Re: Консумация на ток в покой
Здравейте, не знам дали е точната тема, но установих, че имам утечка при климатроника. След като заключва колата, някакъв вентилатор си работи леко в централната конзола и не спира и след повече от час работа, всъщност явно никога не спираш, тъй като ми източи чисто нов акумулатор 110ah за 3 месеца. Изключих е бушона на климатроника и сега нямам проблем с консумация на ток, но нямам парно и климатик. Въпросът ми е кое следва да подменя, управлението на климатроника или нещо друго. Има ли други модули освен управлението?
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]