Въпрос за ламбда сонда на 530D 2006г.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 1.12.2018
Пол: Мъж

Въпрос за ламбда сонда на 530D 2006г.

Мнение от resprom1 » 01 Дек 2018, 20:22

Здравейте колеги имам следния въпрос за ламда сондите които се намират в катализатора и дпф филтъра.
Колата ми набиваше грешка за дпф филтър и получих мнение от няколко майстори че трябва да се отстрани физически и след това софтуерно. Днес ми махнаха катализаторите и дпфа ( то всичко е на 1 ) и на тяхно място сложиха права тръба. Колата тръгна доста прилично но ме притеснява това че изключихме физически 2те малки сонди и 1та голяма които се намират в корубата на ДПФ-а. Майстора ме убеди че така трябвало да се направи защото после софтерно са щели да ги изключат. Въпросът ми е трябвали тези сонди да се вържат за да си следи двигателя смесите или някъде по назад има други сонди които вършат тази работа?
Благодаря предварително :bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въпрос за ламбда сонда на 530D 2006г.

Мнение от vld » 02 Дек 2018, 10:22

Не се прави така!
Би било добре да оставиш поне катализатора.
Както и да е, дори да се изкорми всичко се слага тръба на която има фланци за монтаж на лабдата и температурните датчици.
На въпроса дали могат да се изключат софтуерно, да могат, но не е правилно, защото няма да има какво да ти пази турбината от прегряване.
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook