Чип тунинг
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Чип тунинг
vld написа:andy написа:vld написа:Адлер за БМВ по добре НЕ! Поне не и ако искаш да имаш БМВ с хубава графика в целия работен диапазон на мотора. При тях обикновено графиката е като борче, това са възможностите на ваг моторите но при БМВ не е така...
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Дай една на бмв която е като борче. Аз поне не съм видял
https://web.facebook.com/AdlerAuto/phot ... =3&theater
https://web.facebook.com/AdlerAuto/phot ... =3&theater
https://web.facebook.com/AdlerAuto/phot ... =3&theater
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2&t=422656
нищо не намирам колега. няма борчета или е минал някой с резачката.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Чип тунинг
По принцип малко като нарицателно го ползвам тоя термин, но ако обърнеш внимание на типичните ТДИ графики говорим за 1.9 и 2.0 ТДИ, тунингованите в годеч 320д изглеждат по същия начин.
Докато на други места някакси успяват да направят линията да е постепенно повишаваща се и не с толкова рязък пад към края на оборотите.
Докато на други места някакси успяват да направят линията да е постепенно повишаваща се и не с толкова рязък пад към края на оборотите.
Re: Чип тунинг
За 4 цилидъра сток (ВАГ и доста други) е нормално да се развърта в ниските и горе да малее. Където и да погледнеш графики са все така. При 6 цилиндъра е друга бира. Аз и за това постнах графики само на БМВ, като едната е дори на 4 цилиндъра.
п.с. също трябва да се гледа графиката много внимателно, защото различните дино стендове вадят графиката в различа координатна с-ма и наклона е различен при една и съща кола.
А филтър на графиката слагат основно на Диноджет (Маднес и Адлер), защото диното е много чувствително и става като кардиограма, което е нормално за незнаещите. Разгледайте графики на Диноджет в щатите и ще видите същото, което обеснявам.
п.с. също трябва да се гледа графиката много внимателно, защото различните дино стендове вадят графиката в различа координатна с-ма и наклона е различен при една и съща кола.
А филтър на графиката слагат основно на Диноджет (Маднес и Адлер), защото диното е много чувствително и става като кардиограма, което е нормално за незнаещите. Разгледайте графики на Диноджет в щатите и ще видите същото, което обеснявам.
- aksi50
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 9.02.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 330cd
Re: Чип тунинг
andy написа:За 4 цилидъра сток (ВАГ и доста други) е нормално да се развърта в ниските и горе да малее. Където и да погледнеш графики са все така. При 6 цилиндъра е друга бира. Аз и за това постнах графики само на БМВ, като едната е дори на 4 цилиндъра.
п.с. също трябва да се гледа графиката много внимателно, защото различните дино стендове вадят графиката в различа координатна с-ма и наклона е различен при една и съща кола.
А филтър на графиката слагат основно на Диноджет (Маднес и Адлер), защото диното е много чувствително и става като кардиограма, което е нормално за незнаещите. Разгледайте графики на Диноджет в щатите и ще видите същото, което обеснявам.
Колега реших да е във Адлер!
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Чип тунинг
aksi50 написа:andy написа:За 4 цилидъра сток (ВАГ и доста други) е нормално да се развърта в ниските и горе да малее. Където и да погледнеш графики са все така. При 6 цилиндъра е друга бира. Аз и за това постнах графики само на БМВ, като едната е дори на 4 цилиндъра.
п.с. също трябва да се гледа графиката много внимателно, защото различните дино стендове вадят графиката в различа координатна с-ма и наклона е различен при една и съща кола.
А филтър на графиката слагат основно на Диноджет (Маднес и Адлер), защото диното е много чувствително и става като кардиограма, което е нормално за незнаещите. Разгледайте графики на Диноджет в щатите и ще видите същото, което обеснявам.
Колега реших да е във Адлер!
Няма да сбъркаш
Re: Чип тунинг
VRPerformance ясно, но кажете добро място за ремап/чип в югозападна България, ако има такова .
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Чип тунинг
Виждал съм но няма
По София също се намират хора които знаят какво правят ама са малко.
По София също се намират хора които знаят какво правят ама са малко.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Чип тунинг
Аз, ако някой ден реша да си го причиня на 535-цата, бих отишъл в Русе.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Чип тунинг
aksi50 написа:Здравейте колеги,колата е 530xd 231 коня и искам да живне още малко бихте ли ми препоръчали къде да ми направят качествен REMAP !Благодаря предварително!
Виктор на бакърена фабрика. За разлика от разните "мапери", този преди всичко мноого разбира от дизели, при това всякакви, но БМВ му е слабост.
Дори хората от Годеч при него ходят...
Помни все пак, че при който и да идеш, колата ти ще е по-здрава като е сток.
- aksi50
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 9.02.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 330cd
Re: Чип тунинг
dir2cas написа:aksi50 написа:Здравейте колеги,колата е 530xd 231 коня и искам да живне още малко бихте ли ми препоръчали къде да ми направят качествен REMAP !Благодаря предварително!
Виктор на бакърена фабрика. За разлика от разните "мапери", този преди всичко мноого разбира от дизели, при това всякакви, но БМВ му е слабост.
Дори хората от Годеч при него ходят...
Помни все пак, че при който и да идеш, колата ти ще е по-здрава като е сток.
Така е колега ,благодаря
Re: Чип тунинг
Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя.
- rusiq_81
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 18.12.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: F25 3.0d
Re: Чип тунинг
Simeon24 написа:Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя.
Дърпаш му вакума и това е достатъчно,на мъркучето което извадиш сложи едно болченце да не изтърва вакум от там.Имай в предвид че това се прави само ако софтуерно е премахнат иначе веднага излиза грешка за повишени емисии на таблото.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Чип тунинг
rusiq_81 написа:Simeon24 написа:Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя.
Дърпаш му вакума и това е достатъчно,на мъркучето което извадиш сложи едно болченце да не изтърва вакум от там.Имай в предвид че това се прави само ако софтуерно е премахнат иначе веднага излиза грешка за повишени емисии на таблото.
Не е достатъчно защото като покараш малко така и ще ти се пръсне ЕГР охладителя.
За целта се слага дебела тапа на входа на ЕГР охладителя.
- rusiq_81
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 18.12.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: F25 3.0d
Re: Чип тунинг
vld написа:rusiq_81 написа:Simeon24 написа:Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя.
Дърпаш му вакума и това е достатъчно,на мъркучето което извадиш сложи едно болченце да не изтърва вакум от там.Имай в предвид че това се прави само ако софтуерно е премахнат иначе веднага излиза грешка за повишени емисии на таблото.
Не е достатъчно защото като покараш малко така и ще ти се пръсне ЕГР охладителя.
За целта се слага дебела тапа на входа на ЕГР охладителя.
И каква е логиката да се пръска охладителя освен ако не му е дошло времето.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Чип тунинг
Прав си колега, няма логика, карай си я такаrusiq_81 написа:vld написа:rusiq_81 написа:Simeon24 написа:Колеги някой може ли да ми каже къде точно (от коя страна) се затапва ЕГР и с какво да го затапя? Предполагам ще мога сам да го направя.
Дърпаш му вакума и това е достатъчно,на мъркучето което извадиш сложи едно болченце да не изтърва вакум от там.Имай в предвид че това се прави само ако софтуерно е премахнат иначе веднага излиза грешка за повишени емисии на таблото.
Не е достатъчно защото като покараш малко така и ще ти се пръсне ЕГР охладителя.
За целта се слага дебела тапа на входа на ЕГР охладителя.
И каква е логиката да се пръска охладителя освен ако не му е дошло времето.
Sent from my iPhone using Tapatalk
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани