Темп на двигател и климатроник

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Темп на двигател и климатроник

Мнение от crusherr1 » 29 Ное 2018, 15:24

Здравейте ! Предполагам има доста такива теми, но ще рискувам като пусна своя тема за моя конкретен случай.Тази сутрин под -5 градуса и 1 час каране извънградско климатроника така и не задуха топло когато го настроих от idrive и врътките на макс градуси, което ме усъмни и започнах да следя температурата на двигателя.Двигателя беше загасен за около 20 минути след което видях, че градусите са 54, запалих колата и на място за 15 минути ми дигна 63 градуса, а когато потеглих градусите се въртяха около 51 и 57 градско, а когато излезнах извънградско отново по стръмен път нагоре ми се дигнаха до 90 се успокоих и пуснах климатроника отново и си духаше на топло до преди да се пусна надолу без газ градусите почнаха рязко да падат, чак до 41 градуса и климатроника само си духаше.След като се прибрах оставих колата на място да поработи и дигна до 64, пуснах на топло и отново падаха. А септември при видно топло време градусите на двигателя ми стигаха до 99. И сега за термостати ли съм и/или имам проблем със маската която е пред радиатора, тоест да върши работата наопаки :dunno: ? :dunno: :dunno: :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Темп на двигател и климатроник

Мнение от Kurtov » 29 Ное 2018, 15:30

Това са симптоми на заминал термостат.
На моята кола нямам такава маска и не знам, дали тя може да окаже такова голямо влияние.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Темп на двигател и климатроник

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2018, 16:40

Както колегата каза- термостат. Добре е да реагираш бързо, защото DPF най-вероятно не може да регенерира, двигателя не работи при оптимална температура, което ускорява износването му и вдига разхода.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Темп на двигател и климатроник

Мнение от ivopicha » 29 Ное 2018, 19:18

При мен положението е почти същото. Миналата седмица смених големия термостат и понеже съм с премахнат ЕГР му изолирах термостата. Тази вечер при 15 минути на място температурата стоеше на 55 градуса. Като тръгнах да покарам малко в града се вдигнаха за 800 метра на 61, но трябваше да спирам. Утре имам излизане от града и ще я следя. Чух, че имало и трети термостат, но нямам идея къде е. Ако някой знае... Колата е 530д 218 кс. Има чип, но това едва ли е важно.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Re: Темп на двигател и климатроник

Мнение от crusherr1 » 29 Ное 2018, 21:54

А възможно ли е щората пред радиатора да се отваря при ниски температури в движение, защото само тогава ми пада температурата, а на място си ги дига?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Темп на двигател и климатроник

Мнение от pinko_23 » 29 Ное 2018, 22:02

crusherr1 написа:Здравейте ! Предполагам има доста такива теми, но ще рискувам като пусна своя тема за моя конкретен случай.Тази сутрин под -5 градуса и 1 час каране извънградско климатроника така и не задуха топло когато го настроих от idrive и врътките на макс градуси, което ме усъмни и започнах да следя температурата на двигателя.Двигателя беше загасен за около 20 минути след което видях, че градусите са 54, запалих колата и на място за 15 минути ми дигна 63 градуса, а когато потеглих градусите се въртяха около 51 и 57 градско, а когато излезнах извънградско отново по стръмен път нагоре ми се дигнаха до 90 се успокоих и пуснах климатроника отново и си духаше на топло до преди да се пусна надолу без газ градусите почнаха рязко да падат, чак до 41 градуса и климатроника само си духаше.След като се прибрах оставих колата на място да поработи и дигна до 64, пуснах на топло и отново падаха. А септември при видно топло време градусите на двигателя ми стигаха до 99. И сега за термостати ли съм и/или имам проблем със маската която е пред радиатора, тоест да върши работата наопаки :dunno: ? :dunno: :dunno: :dunno:


Само да не забравяме че климати или климатроник духа само студено не и топло, не е устроен като климатикът вкъщи. Щом не духа топло има проблем с парното там търси.
Няма начин да няма начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Re: Темп на двигател и климатроник

Мнение от crusherr1 » 29 Ное 2018, 22:34

pinko_23 написа:
crusherr1 написа:Здравейте ! Предполагам има доста такива теми, но ще рискувам като пусна своя тема за моя конкретен случай.Тази сутрин под -5 градуса и 1 час каране извънградско климатроника така и не задуха топло когато го настроих от idrive и врътките на макс градуси, което ме усъмни и започнах да следя температурата на двигателя.Двигателя беше загасен за около 20 минути след което видях, че градусите са 54, запалих колата и на място за 15 минути ми дигна 63 градуса, а когато потеглих градусите се въртяха около 51 и 57 градско, а когато излезнах извънградско отново по стръмен път нагоре ми се дигнаха до 90 се успокоих и пуснах климатроника отново и си духаше на топло до преди да се пусна надолу без газ градусите почнаха рязко да падат, чак до 41 градуса и климатроника само си духаше.След като се прибрах оставих колата на място да поработи и дигна до 64, пуснах на топло и отново падаха. А септември при видно топло време градусите на двигателя ми стигаха до 99. И сега за термостати ли съм и/или имам проблем със маската която е пред радиатора, тоест да върши работата наопаки :dunno: ? :dunno: :dunno: :dunno:


Само да не забравяме че климати или климатроник духа само студено не и топло, не е устроен като климатикът вкъщи. Щом не духа топло има проблем с парното там търси.


Има ли възможност да е от регулиращия клапан за охладителната течност?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Темп на двигател и климатроник

Мнение от ivoaudi » 30 Ное 2018, 1:32

Има възможно най-силна възможност да е от нежеланието ти да четеш какво ти се отговаря, когато питаш!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook