Темп на двигател и климатроник
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Темп на двигател и климатроник
Здравейте ! Предполагам има доста такива теми, но ще рискувам като пусна своя тема за моя конкретен случай.Тази сутрин под -5 градуса и 1 час каране извънградско климатроника така и не задуха топло когато го настроих от idrive и врътките на макс градуси, което ме усъмни и започнах да следя температурата на двигателя.Двигателя беше загасен за около 20 минути след което видях, че градусите са 54, запалих колата и на място за 15 минути ми дигна 63 градуса, а когато потеглих градусите се въртяха около 51 и 57 градско, а когато излезнах извънградско отново по стръмен път нагоре ми се дигнаха до 90 се успокоих и пуснах климатроника отново и си духаше на топло до преди да се пусна надолу без газ градусите почнаха рязко да падат, чак до 41 градуса и климатроника само си духаше.След като се прибрах оставих колата на място да поработи и дигна до 64, пуснах на топло и отново падаха. А септември при видно топло време градусите на двигателя ми стигаха до 99. И сега за термостати ли съм и/или имам проблем със маската която е пред радиатора, тоест да върши работата наопаки ?
Re: Темп на двигател и климатроник
Това са симптоми на заминал термостат.
На моята кола нямам такава маска и не знам, дали тя може да окаже такова голямо влияние.
На моята кола нямам такава маска и не знам, дали тя може да окаже такова голямо влияние.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Темп на двигател и климатроник
Както колегата каза- термостат. Добре е да реагираш бързо, защото DPF най-вероятно не може да регенерира, двигателя не работи при оптимална температура, което ускорява износването му и вдига разхода.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Темп на двигател и климатроник
При мен положението е почти същото. Миналата седмица смених големия термостат и понеже съм с премахнат ЕГР му изолирах термостата. Тази вечер при 15 минути на място температурата стоеше на 55 градуса. Като тръгнах да покарам малко в града се вдигнаха за 800 метра на 61, но трябваше да спирам. Утре имам излизане от града и ще я следя. Чух, че имало и трети термостат, но нямам идея къде е. Ако някой знае... Колата е 530д 218 кс. Има чип, но това едва ли е важно.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Темп на двигател и климатроник
А възможно ли е щората пред радиатора да се отваря при ниски температури в движение, защото само тогава ми пада температурата, а на място си ги дига?
Re: Темп на двигател и климатроник
crusherr1 написа:Здравейте ! Предполагам има доста такива теми, но ще рискувам като пусна своя тема за моя конкретен случай.Тази сутрин под -5 градуса и 1 час каране извънградско климатроника така и не задуха топло когато го настроих от idrive и врътките на макс градуси, което ме усъмни и започнах да следя температурата на двигателя.Двигателя беше загасен за около 20 минути след което видях, че градусите са 54, запалих колата и на място за 15 минути ми дигна 63 градуса, а когато потеглих градусите се въртяха около 51 и 57 градско, а когато излезнах извънградско отново по стръмен път нагоре ми се дигнаха до 90 се успокоих и пуснах климатроника отново и си духаше на топло до преди да се пусна надолу без газ градусите почнаха рязко да падат, чак до 41 градуса и климатроника само си духаше.След като се прибрах оставих колата на място да поработи и дигна до 64, пуснах на топло и отново падаха. А септември при видно топло време градусите на двигателя ми стигаха до 99. И сега за термостати ли съм и/или имам проблем със маската която е пред радиатора, тоест да върши работата наопаки ?
Само да не забравяме че климати или климатроник духа само студено не и топло, не е устроен като климатикът вкъщи. Щом не духа топло има проблем с парното там търси.
Няма начин да няма начин
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Темп на двигател и климатроник
pinko_23 написа:crusherr1 написа:Здравейте ! Предполагам има доста такива теми, но ще рискувам като пусна своя тема за моя конкретен случай.Тази сутрин под -5 градуса и 1 час каране извънградско климатроника така и не задуха топло когато го настроих от idrive и врътките на макс градуси, което ме усъмни и започнах да следя температурата на двигателя.Двигателя беше загасен за около 20 минути след което видях, че градусите са 54, запалих колата и на място за 15 минути ми дигна 63 градуса, а когато потеглих градусите се въртяха около 51 и 57 градско, а когато излезнах извънградско отново по стръмен път нагоре ми се дигнаха до 90 се успокоих и пуснах климатроника отново и си духаше на топло до преди да се пусна надолу без газ градусите почнаха рязко да падат, чак до 41 градуса и климатроника само си духаше.След като се прибрах оставих колата на място да поработи и дигна до 64, пуснах на топло и отново падаха. А септември при видно топло време градусите на двигателя ми стигаха до 99. И сега за термостати ли съм и/или имам проблем със маската която е пред радиатора, тоест да върши работата наопаки ?
Само да не забравяме че климати или климатроник духа само студено не и топло, не е устроен като климатикът вкъщи. Щом не духа топло има проблем с парното там търси.
Има ли възможност да е от регулиращия клапан за охладителната течност?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Темп на двигател и климатроник
Има възможно най-силна възможност да е от нежеланието ти да четеш какво ти се отговаря, когато питаш!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани