Газ на E60 530i facelift
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Газ на E60 530i facelift
Хайде сега малко по-спокойно с тона и обидите!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Газ на E60 530i facelift
Аз не съм обидил никого, били обяснил защо мнението ми е изтрито и то само моето?dr.peshev написа:Хайде сега малко по-спокойно с тона и обидите!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Газ на E60 530i facelift
don_gori написа:vld написа:За белите лястовици мога само да кажа:
"Виждал съм но няма"
Веднъж съм имал кола на газ и повече не бих си го причинил доброволно.
Или бензин или дизел всичко друго са ала бала на квартални вечеринки...
Колега хайде стига с тези крайни изказвания, няма нужда аз да казвам как 90% от дизелите пушат като параходи нали и да превръщаме в темата за бензин/газ/нафта ? Точно твоите изказвания са от типа на кварталните истории, от 2008 година насам карам коли само на бензин/газ , навъртял съм повече от 200к км и никакви генерални проблеми съм нямал с тези системи. Факт е че %-тът от майсторите които са некадърни е голям, но все пак има и такива които разбират. То не е работата да отидеш при 1я квартален човек и после да се вайкаш защо така или онака.
Може би аз отделям повечко внимание при самия монтаж и настройка, но пък един път като стане колата се кара без никакви проблеми.
П.С> по-добре ли е да се занимаваш с диагностика на турбо, дюзи, вакуумчета и DPF ? защото тези неща на повечето дизелови таралясници са пред окаяно състояние и тепърва започваш с мъките като купиш "новия внос"
И кое му е кварталното на моето изказване?
Газаджия който разбира? Ти имаш ли идея какво значи да разбираш?
Знаеш ли въобще как работи ДВГ и как се свормира сместа, кой компонент от горивната система какви сигнали дава?
И на базата на тях някакъв тип ще ти направи някаква настрийка която ще е добра?
Мога да ти кажа че каквото и да направи няма да има нищо общо с истината, просто двигателя който си карал е бил непретенциозен, и ти като собственик си бил доволен.
Това, че едно нещо неможеш да го видиш не означава, че то не е там.
Сега остава да ми напишеш, че колата ти е вървяла повече на газ и на всичкото отгоре е харчела по малко на газ от колкото на бензин и приключваме с историите от 1001 нощ
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Газ на E60 530i facelift
dextuar написа:Аз не съм обидил никого, били обяснил защо мнението ми е изтрито и то само моето?dr.peshev написа:Хайде сега малко по-спокойно с тона и обидите!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ми, не е само твоето!!!
И при наличие на модератор в темата , престанете да пускате доклади!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Газ на E60 530i facelift
Пак питам, коя точка наруших и какво обидно имаше в мнението ми?dr.peshev написа:dextuar написа:Аз не съм обидил никого, били обяснил защо мнението ми е изтрито и то само моето?dr.peshev написа:Хайде сега малко по-спокойно с тона и обидите!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ми, не е само твоето!!!
И при наличие на модератор в темата , престанете да пускате доклади!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Газ на E60 530i facelift
Ако ще пишеш по темата , пиши !
Ако ще се заяждаш с колегите си и ще пускаш доклади , ще излезеш в почивка да се успокоиш!
При активно пишеш по темата модератор (визирам VLD) не знам защо пускаш доклад?!
Ако ще се заяждаш с колегите си и ще пускаш доклади , ще излезеш в почивка да се успокоиш!
При активно пишеш по темата модератор (визирам VLD) не знам защо пускаш доклад?!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Газ на E60 530i facelift
dr.peshev написа:Ако ще пишеш по темата , пиши !
Ако ще се заяждаш с колегите си и ще пускаш доклади , ще излезеш в почивка да се успокоиш!
При активно пишеш по темата модератор (визирам VLD) не знам защо пускаш доклад?!
Аз не съм пускал доклад! Я пак си провери нещата, че жестоко си се объркал...
Всичко, което бях написал, беше по темата. И според теб, собственото си мнение ли съм докладвал?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Газ на E60 530i facelift
"престанете да пускате доклади" написах
Твоето мнение , което изтрих , беше в Доклад като SPAM и заяждане , затова и беше изтрито!
Твоето мнение , което изтрих , беше в Доклад като SPAM и заяждане , затова и беше изтрито!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Газ на E60 530i facelift
dr.peshev написа:"престанете да пускате доклади" написах
Твоето мнение , което изтрих , беше в Доклад като SPAM и заяждане , затова и беше изтрито!
Тоест, да разбирам, че мога да напиша нещо изцяло техническо, някой да го сметне за спам и някой модератор въз основа на доклад, просто го изтрива, така ли?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Газ на E60 530i facelift
2 доклада
Прочетох го , преди да го изтрия !
Изтрих и друго заяждане към теб от друг колега!
Прочетох го , преди да го изтрия !
Изтрих и друго заяждане към теб от друг колега!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Газ на E60 530i facelift
При по новите бензинови мотори мисля, че газта няма ама абсолютно никакъв смисъл. Трябва да караш страшно много километри за да избиеш АГУто. Първо колата работи и на газ и на бензин, газта си дава своето негативно влияние като цяло на мотора, нон -стоп все трябва нещо да се настройва и като теглиш чертата на края се получава Има едни поляци, които монтират уредби специално на този мотор, но всеки сам си преценява.
Re: Газ на E60 530i facelift
don_gori написа:vld написа:За белите лястовици мога само да кажа:
"Виждал съм но няма"
Веднъж съм имал кола на газ и повече не бих си го причинил доброволно.
Или бензин или дизел всичко друго са ала бала на квартални вечеринки...
Колега хайде стига с тези крайни изказвания, няма нужда аз да казвам как 90% от дизелите пушат като параходи нали и да превръщаме в темата за бензин/газ/нафта ? Точно твоите изказвания са от типа на кварталните истории, от 2008 година насам карам коли само на бензин/газ , навъртял съм повече от 200к км и никакви генерални проблеми съм нямал с тези системи. Факт е че %-тът от майсторите които са некадърни е голям, но все пак има и такива които разбират. То не е работата да отидеш при 1я квартален човек и после да се вайкаш защо така или онака.
Може би аз отделям повечко внимание при самия монтаж и настройка, но пък един път като стане колата се кара без никакви проблеми.
П.С> по-добре ли е да се занимаваш с диагностика на турбо, дюзи, вакуумчета и DPF ? защото тези неща на повечето дизелови таралясници са пред окаяно състояние и тепърва започваш с мъките като купиш "новия внос"
Абсолютно точно казано! И аз съм минал над 350000 на газ/бензин и мога да заявя същото - проблеми не съм имал, освен някой друг маркуч и ремонт за 5 лева и един датчик за 85 лева. Това са толкова морално остарели изказвания, за мен, че газта не става, почти на въздрастта на дизеловият двигател и великите митове за него. Добре, че има все още чичковци, които да продават нафта под 2 лева, в туби "Горна баня" че иначе къде ще му излезе краят на "печките". Честно казано НЯМАМ НИТО ЕДИН познат, който да кара дизел и да не е имал генерален проблем с дюзи, турбо или DPF. Нито един, а познавам много! Отделно в предишната компания, в която работих имаше автопарк от 130 автомобила. 60 от тях бяха на газ. Нито една от тези коли не е имала някакви сериозни проблеми, докато почти всички дизели имаха сериозна драма с дюзи и прочее. Колегите, които се занимаваха с автопарка са ми големи приятели и мога да поискам каквато пожелаете статистика, за да оборим най-после митовете за "газта те съсипва". Ще кажете - дизелът много върви, да факт, нима турбо-бензин е по-зле?
Поздрави,
Крис
Re: Газ на E60 530i facelift
adovet написа:При по новите бензинови мотори мисля, че газта няма ама абсолютно никакъв смисъл. Трябва да караш страшно много километри за да избиеш АГУто. Първо колата работи и на газ и на бензин, газта си дава своето негативно влияние като цяло на мотора, нон -стоп все трябва нещо да се настройва и като теглиш чертата на края се получава Има едни поляци, които монтират уредби специално на този мотор, но всеки сам си преценява.
Съгласен съм, колега. Така е, за новите мотори е въпрос на много сметки, но все си мисля, че ако се постави читаво, при мен и този мотор, ще има смисъл, зашото аз не слизам от колата. И да, 80% е градско но на 30 000 годишна база. За това "вдигнах" тази тема и за това се дразня на подмятания от рода на това да дам колата си на някой друг, видиш ли, да ѝ се радва. Че аз достатъчно си ѝ се радвам, уверявам ви
И все пак, няма да сложа газ, ако не съм сигурен, че е читаво направена, няма да изхвърлям двигателя, защото си е пушка
Поздрави,
Крис
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Газ на E60 530i facelift
kris440 написа:don_gori написа:vld написа:За белите лястовици мога само да кажа:
"Виждал съм но няма"
Веднъж съм имал кола на газ и повече не бих си го причинил доброволно.
Или бензин или дизел всичко друго са ала бала на квартални вечеринки...
Колега хайде стига с тези крайни изказвания, няма нужда аз да казвам как 90% от дизелите пушат като параходи нали и да превръщаме в темата за бензин/газ/нафта ? Точно твоите изказвания са от типа на кварталните истории, от 2008 година насам карам коли само на бензин/газ , навъртял съм повече от 200к км и никакви генерални проблеми съм нямал с тези системи. Факт е че %-тът от майсторите които са некадърни е голям, но все пак има и такива които разбират. То не е работата да отидеш при 1я квартален човек и после да се вайкаш защо така или онака.
Може би аз отделям повечко внимание при самия монтаж и настройка, но пък един път като стане колата се кара без никакви проблеми.
П.С> по-добре ли е да се занимаваш с диагностика на турбо, дюзи, вакуумчета и DPF ? защото тези неща на повечето дизелови таралясници са пред окаяно състояние и тепърва започваш с мъките като купиш "новия внос"
Абсолютно точно казано! И аз съм минал над 350000 на газ/бензин и мога да заявя същото - проблеми не съм имал, освен някой друг маркуч и ремонт за 5 лева и един датчик за 85 лева. Това са толкова морално остарели изказвания, за мен, че газта не става, почти на въздрастта на дизеловият двигател и великите митове за него. Добре, че има все още чичковци, които да продават нафта под 2 лева, в туби "Горна баня" че иначе къде ще му излезе краят на "печките". Честно казано НЯМАМ НИТО ЕДИН познат, който да кара дизел и да не е имал генерален проблем с дюзи, турбо или DPF. Нито един, а познавам много! Отделно в предишната компания, в която работих имаше автопарк от 130 автомобила. 60 от тях бяха на газ. Нито една от тези коли не е имала някакви сериозни проблеми, докато почти всички дизели имаха сериозна драма с дюзи и прочее. Колегите, които се занимаваха с автопарка са ми големи приятели и мога да поискам каквато пожелаете статистика, за да оборим най-после митовете за "газта те съсипва". Ще кажете - дизелът много върви, да факт, нима турбо-бензин е по-зле?
Поздрави,
Крис
Тук става въпрос за кола с директно впръскване но не TFSI, именно N53 мотор който е доста по различен.
Ако ставаше дума за дачия или голф щях да се съглася, че са безпроблемни, но не е такъв дискутирания автомобил, така че упех на мераклиите да го газифицират успешно
Направете по една такава кола на ГАЗ успешно и минете с нея 35 000км не 350 000, само 35 000км и тогава давайте акъл кое как
Re: Газ на E60 530i facelift
kris440 написа:don_gori написа:vld написа:За белите лястовици мога само да кажа:
"Виждал съм но няма"
Веднъж съм имал кола на газ и повече не бих си го причинил доброволно.
Или бензин или дизел всичко друго са ала бала на квартални вечеринки...
Колега хайде стига с тези крайни изказвания, няма нужда аз да казвам как 90% от дизелите пушат като параходи нали и да превръщаме в темата за бензин/газ/нафта ? Точно твоите изказвания са от типа на кварталните истории, от 2008 година насам карам коли само на бензин/газ , навъртял съм повече от 200к км и никакви генерални проблеми съм нямал с тези системи. Факт е че %-тът от майсторите които са некадърни е голям, но все пак има и такива които разбират. То не е работата да отидеш при 1я квартален човек и после да се вайкаш защо така или онака.
Може би аз отделям повечко внимание при самия монтаж и настройка, но пък един път като стане колата се кара без никакви проблеми.
П.С> по-добре ли е да се занимаваш с диагностика на турбо, дюзи, вакуумчета и DPF ? защото тези неща на повечето дизелови таралясници са пред окаяно състояние и тепърва започваш с мъките като купиш "новия внос"
Абсолютно точно казано! И аз съм минал над 350000 на газ/бензин и мога да заявя същото - проблеми не съм имал, освен някой друг маркуч и ремонт за 5 лева и един датчик за 85 лева. Това са толкова морално остарели изказвания, за мен, че газта не става, почти на въздрастта на дизеловият двигател и великите митове за него. Добре, че има все още чичковци, които да продават нафта под 2 лева, в туби "Горна баня" че иначе къде ще му излезе краят на "печките". Честно казано НЯМАМ НИТО ЕДИН познат, който да кара дизел и да не е имал генерален проблем с дюзи, турбо или DPF. Нито един, а познавам много! Отделно в предишната компания, в която работих имаше автопарк от 130 автомобила. 60 от тях бяха на газ. Нито една от тези коли не е имала някакви сериозни проблеми, докато почти всички дизели имаха сериозна драма с дюзи и прочее. Колегите, които се занимаваха с автопарка са ми големи приятели и мога да поискам каквато пожелаете статистика, за да оборим най-после митовете за "газта те съсипва". Ще кажете - дизелът много върви, да факт, нима турбо-бензин е по-зле?
Поздрави,
Крис
Ама то N53 също не е известен с читави дюзи, читава помпа високо налягане и читав датчик за nOX и не е като да няма генерални проблеми с тях. Мен ме е страх да му сипя обикновен бензин 95, пък какво ще му направи газта не искам и да мисля. Честно казано аз съм много доволен от разхода на бензин. Колата консистентно си държи разход 12-13 в София, което за този обем е направо страхотно. И аз съм на мнение, че газ не си заслужава при всички тези фактори като първоначална инвестиция, смесен разход от двете горива и потенциални преебавки.
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани