Газ на E60 530i facelift

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Газ на E60 530i facelift

Мнение от nickem » 08 Фев 2019, 14:51

kris440 написа: Честно казано НЯМАМ НИТО ЕДИН познат, който да кара дизел и да не е имал генерален проблем с дюзи, турбо или DPF. Нито един, а познавам много! Отделно в предишната компания, в която работих имаше автопарк от 130 автомобила. 60 от тях бяха на газ. Нито една от тези коли не е имала някакви сериозни проблеми, докато почти всички дизели имаха сериозна драма с дюзи и прочее. Колегите, които се занимаваха с автопарка са ми големи приятели и мога да поискам каквато пожелаете статистика, за да оборим най-после митовете за "газта те съсипва". Ще кажете - дизелът много върви, да факт, нима турбо-бензин е по-зле? :)

Момчето попита за помощ, а вие обърнахте темата пак в обичайното ви надлъгване кое е по-хуабво, бензина или дизела. Автопарка на наща фирма също е 112 коли, 90% дизели, 50% са БМВ и никоя от тях не е имала "генерални проблеми" с дюзи, турбо и DPF. Смешно е да си говорим, че всички дизели имат сериозни драми и прочее, като караш гробница ще имаш проблеми, кат караш поддържана кола няма да имаш.

Темата беше за газифициране на N53, никой тук не го интересува дали турбо бензина или турбо дизела върви повече.
И никой не го интересува персоналното мнения на някой хейтър на газта, че "не трявба да си съсипваш колата", имало е достатъчно теми по въпроса и никой не е успял да докаже как "газта на бедните" ти "съсипва колата".

Дръжте се малко по-сериозно и ако не можете да дадете съвет поне не пречете.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Газ на E60 530i facelift

Мнение от Top Gun Maverick » 08 Фев 2019, 20:40

vld написа:Сега остава да ми напишеш, че колата ти е вървяла повече на газ и на всичкото отгоре е харчела по малко на газ от колкото на бензин и приключваме с историите от 1001 нощ :mhihi: :mhihi: :mhihi:

:ahah: :bowdown:
Стига сега и ти, трябваше по-ларЖЖЖЖ...примерно въри както на бензин и гори съшо толкова в литри. Всъщност първото е постижимо, но тогава второто отива някъде в гората. Старите кочини ставаха(особено ако е с карбуратор :mhihi: )но тогава в ниските пък едно давене ставаше. И на газовите инжекциони може да се направи режим в който да върви(не колкото на бензин, каквото и да правиш, освен ако не изолираш изцяло компютъра на колата :mhihi: )но всички знаем, че се търси добър разход предимно. Колкото е по-голям мотора, толкова повече разликата в ЛИТРИ между бензин и газ се увеличава. И може да стигнеш ако на бензин е горяла 13-14, то на газ да не пада под 20, при това с кадърна настройка. Може и да скъсиш цифрите де, особено с още по-кадърна настройка която ще ти изпили нервите да настройваш и да возиш газаджията вътре с лаптопа, ще свалиш още литър-два. Това в идеалните условия обаче. Когато нещичко по колата заработи не както трябва, разхода на газ го забравяш да е се върне към тези идеални условия. Дори една свещ ще ти разкаже играта. Да не говорим за дебитомери или нещо вътре по двигателя. :shock: Честно казано ако имаш планиран пробег с една кола за целия и престой при теб по-малко от 70 000 км. слагането на газ е абсолютно излишно и няма да си на кяр в никакъв случай. Ако вече имаш повече от тая цифра, то започваш да смяташ колко ще си отгоре, слагаш тогава вече и екологията е сметките и решаваш струва ли си. Но така слагане на сляпо за 10 хил.км. годишно е някакъв абсурд. 8 от 10 ми се смеят, че на жената Пежото 306 комби е на чист бензин, но реално то харчи максимум 8 на сто с всичкото палене и каране студена на доста къси разстояния при 5000 км. годишно е пълен абсурд да се замисля за газ. Сега случайно стана така, че има и Зафира на метан, ама е друга тема. :mhihi: Газта е хубаво нещо, особено ако си такси и гониш голям пробег или наистина правиш много километри и след тях си решил да заебеш колата. Говорим за БМВ, иначе Сеат 2000-та може и повече да изкара на газ. :mhihi:
Според мен този пост казва всичко и наистина ако не те дразнят дреболиите със светещите лампи няма проблем:
kikko написа:Според мен слагането на газ,ПОЧТИ винаги означава влизане в едни вечни настройки и доработки,които в повечето случаи нямат край. Все нещо по-колата не е наред и ако човек иска да кара изряден автомобил без :
1. Проблем с празен ход
2. Прекъсвания
3. Висок разход
4. Слаб вървеж
5. Светещи лампи по таблото
6. и т.н.
... по-добре изобщо да не се занимава с газови уредби. Има "бели лястовици" една на сто коли,които нямат нито един от горните симптоми. Други имат по няколко,но си карат така. Говоря като човек минал около 150 000 километра на газ с БМВ със сравнително прост мотор. Опитвал съм много варианти на уредби,монтажи и т.н. и освен,че вече имам познания по газови уредби на нивото на добър квартален газаджия друго не съм постигнал. Икономия има,но е с цената на много дразнещи проблеми. Ако дреболиите не те дразнят,тогава няма проблем. :yes:

Та икономията с газта става и я има, но не във всички случаи ако си сметнал всичко и тая икономия не е безплатна, просто за нея плащш с други неща като изброените от колегата. В един момент колата има всичките тия симптоми, а перманентно има минимум 2, да не кажа 3, но хайде третото се появява в даден етап, след дадени километри.
Случвало ми се е след монтаж на газ на БМВ преди това да съм дърпал дадена кола(Е39 528и, двигател, който става ИДЕАЛНО на газ според разбиранията), а след монтажа вървим заедно на бензин, на газ си изоставам стабилно. И същата тази колабеше направена кладърно, дори с два изпарителя БРЦ, всичко супер и ако не бях видял с очите си другата кола(Астра ГСИ 150 катъра на майстора, говоря за година 2007-ма)как преди това я пребивам, а след монтажа е загубена кауза, сигурно щях да живея в заблудата, че с газта всичко е ок и колата върви нормално, без прекъсвания, без светещи лапми и с идеален разход(2 литра над този на бензина)като след вреем разбира се се появиха други неща, но там влизаме в схемата на мозъка "няма как да докажем, че сса били от газта" :mhihi: и затова не ги споменавам. Изпарителите в един момент от този дълъг прибег сдават багажа предполагам знаете. Моята беше такси и навъртях близо 200 на газ. Вярно бях избил парите, но колата накрая не приличаше на себе си, а като дойде нов внос беше страхотна за времето си, още имаше акциз тогава и по талон беше 520. :mhihi:

А темата няма как да не иде на спора да се слага ли изобщо газ, понеже има неща, които трябва да се кажат защото много хора ги пропускат и после се обяснява колко са трошливи бензините. А аз честно казано почти не съм срещал бензинова кола нов внос, идваща от нормална държава с проблеми типични за нашите тука вървяли на газ известно време. Сякаш ония са нови сравнимо. Има разбира се понякога изключения, но те просто потвърждават правилото.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N52B25

Re: Газ на E60 530i facelift

Мнение от AmW » 12 Фев 2019, 17:16

То хубаво тва с вноса, газифицирането, родните горива и тн.... но 550и, 750и и тамян да им слагаш заедно с бензина падат на земята на мижави километри... един голям процент от тях е минал по тоя път. Аз се оглеждам за голям бензинов двигател, но със сигурност ще е друга марка

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.02.2019

Re: Газ на E60 530i facelift

Мнение от ultramik » 28 Авг 2019, 16:54

Явно няма развитие по темата от няколко месеца и колегата не е намерил начин. Аз също съм с facelift-a Е61 530xi и директно впръскване. Прочетох всичко, но по никакъв начин не можах да се закача да сложа газ засега, ааа доста съм карал на газчица и си е кеф като цена. Но никъде не видях е тия слагат, е този колега сложил и всичко е ток. Ходене по сервизите ми е най-омразната работа (едва ли има някой дето се кефи де) и разни 'проблемчета' определено биха ме дразнили достатъчно, за да не помислям за газ до момента. Верно, скъпо е ама като си взел 3литров двигател 272 кончета, едва ли си очаквал 10лв на 100км.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook