N52 - ниво на маслото при електронен датчик
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
N52 - ниво на маслото при електронен датчик
Здравейте,
Не успях да намеря тема, в която да се обсъждат аномалиите, които наблюдавам.
Наскоро сменихме маслото на колата ми (N52B25) като при смяната наляхме 6 литра масло с идеята да се долее, ако трябва. По чуждите форуми четох, че колата събира 6.9 куарта или 6.5 литра масло.
За съжаление нямам така наречената пръчка, а само датчик, който показва нивото в iDrive-a, но получавам две странни неща като проверя маслото:
Първоначално показва следното, което не изглежда точно както трябва:
А в последствие показва както трябва (със зелени квадратчета):
Във връзка с това въпросите ми са няколко:
Това бъг в диспея ли е? Забелязал съм, че понякога се получават едни черти по средата (все едно брайтнеса се увеличава).
Нивото на маслото ок ли е да е така? Т.е. едно квадратче под максимума, независимо, че сме сложили с 0.5л по-малко.
Трябва ли да доливам или да изчакам компютъра да съобщи при нужда?
Не успях да намеря тема, в която да се обсъждат аномалиите, които наблюдавам.
Наскоро сменихме маслото на колата ми (N52B25) като при смяната наляхме 6 литра масло с идеята да се долее, ако трябва. По чуждите форуми четох, че колата събира 6.9 куарта или 6.5 литра масло.
За съжаление нямам така наречената пръчка, а само датчик, който показва нивото в iDrive-a, но получавам две странни неща като проверя маслото:
Първоначално показва следното, което не изглежда точно както трябва:
А в последствие показва както трябва (със зелени квадратчета):
Във връзка с това въпросите ми са няколко:
Това бъг в диспея ли е? Забелязал съм, че понякога се получават едни черти по средата (все едно брайтнеса се увеличава).
Нивото на маслото ок ли е да е така? Т.е. едно квадратче под максимума, независимо, че сме сложили с 0.5л по-малко.
Трябва ли да доливам или да изчакам компютъра да съобщи при нужда?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52 - ниво на маслото при електронен датчик
Нивото го покзва коректно като покараш 10 минути и двигателя е достигнал работна температура. Датчика ако отчита различно след като си налял 6.5л при всяко каране е за смяна.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: N52 - ниво на маслото при електронен датчик
b00st написа:Нивото го покзва коректно като покараш 10 минути и двигателя е достигнал работна температура. Датчика ако отчита различно след като си налял 6.5л при всяко каране е за смяна.
Благодаря! Към момента не съм доливал масло, още е с първоначалните 6 литра. И след 10 минути и при работна температура показанието е едно и също както при старта - четири квадратчета.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52 - ниво на маслото при електронен датчик
Като покараш още малко ще спадне, ако си налял 6 литра. Датчика му трябва малко време да отчете с точност на тия, понякога трябва да си покарал 30 тина км.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: N52 - ниво на маслото при електронен датчик
b00st написа:Като покараш още малко ще спадне, ако си налял 6 литра. Датчика му трябва малко време да отчете с точност на тия, понякога трябва да си покарал 30 тина км.
Минал съм 200-300 км и още си седи на това ниво.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52 - ниво на маслото при електронен датчик
Ако минеш хиляда и не се премести нещо не е както трябва. Принципно датчиците се развалят и почва да ти дава +1 л да долееш, пък ти си долял наскоро и някви такива глупости се заформят, хубаво е да се смени. Най-добрия тест е като го източваш да го измериш в една туба колко си източил и съответно колко ти е показвало, че има.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: N52 - ниво на маслото при електронен датчик
b00st написа:Ако минеш хиляда и не се премести нещо не е както трябва. Принципно датчиците се развалят и почва да ти дава +1 л да долееш, пък ти си долял наскоро и някви такива глупости се заформят, хубаво е да се смени. Най-добрия тест е като го източваш да го измериш в една туба колко си източил и съответно колко ти е показвало, че има.
Да, за източването съм съгласен, че е най-точният вариант. Но да точа току що сменено масло не ми се иска. До колкото знам, ако датчика не е наред дава грешка при диагностиката (каквато няма) и също дава и нотификация за доливане (каквато също няма).
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: N52 - ниво на маслото при електронен датчик
Днес показанието се смъкна с едно квадратче, така че поне вече се знае, че датчика работи..
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани