Син пушек
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Син пушек
Здравейте,
Имам проблем и ще се радвам, ако някой се е сблъсквал с подобен, да ми даде съвет.
Колата ми е Е60 530д 218 2005г. След смяната на маслото БАРДАЛ 5/30 лонг лайв, всички филтри и хиляда киломерта, колата започна да пуши син дим. На студен двигател, след загряване също-постоянно. Няма липса на масло нито антифриз. Филтрите и катализаторите са премахнати, АГР-а е запушен. Колата върви, като куршум. Замерих дюзите-всички са в норма. При спускане на скорост пуши много, като подам газ-спира. Очаквам съветите от личния ви опит.
Имам проблем и ще се радвам, ако някой се е сблъсквал с подобен, да ми даде съвет.
Колата ми е Е60 530д 218 2005г. След смяната на маслото БАРДАЛ 5/30 лонг лайв, всички филтри и хиляда киломерта, колата започна да пуши син дим. На студен двигател, след загряване също-постоянно. Няма липса на масло нито антифриз. Филтрите и катализаторите са премахнати, АГР-а е запушен. Колата върви, като куршум. Замерих дюзите-всички са в норма. При спускане на скорост пуши много, като подам газ-спира. Очаквам съветите от личния ви опит.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Син пушек
Виж си масления сепаратор (филтъра за картерните газове).
Re: Син пушек
Сменен е, да върна стария и да видя резултата ли? Все още не съм изключил софтуерно EGR-a, може ли от там да пуши?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Син пушек
Колега с това описание отива на износени сегменти и би трябвало колата да харчи масло.
Щом картерната вентилация е сменена, значи не е от там проблема но въпреки всичко дори с рабетещ клапан ако има високо картерно налягане ще хвърля масло през него и ще е омазана кутията на въздушния филтър от долната страна, ще се вижда и омасляване на гумената тръба между кутията на филтура ви входящия въздух пред тубината. Гумичките на клапаните също могат да доведът да такова пушене.
Щом картерната вентилация е сменена, значи не е от там проблема но въпреки всичко дори с рабетещ клапан ако има високо картерно налягане ще хвърля масло през него и ще е омазана кутията на въздушния филтър от долната страна, ще се вижда и омасляване на гумената тръба между кутията на филтура ви входящия въздух пред тубината. Гумичките на клапаните също могат да доведът да такова пушене.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Син пушек
Всички изброени проблеми са свързани със забележим разход на масло. Ако такъв не е налице, а в същото време с катализаторът е махнат и ДПФ, може да се наложи колегата да свикне с този пушек, защото на две е60 след махане на ДПФ физически и софтуерно, и след близо 700 проверки и тестове, както и смяна на няколко софта, колите си попушват на празен ход и понякога в движение. Отначало мислехме, че софтът не е ок, мина се през стенд на дюзи, затапи се и физически егр. Пушекът обаче си остана, а колите не показват никакви аномалии... Този пушек, за който говоря, е сиво синкав на цвят, но намирисва на нафта.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Син пушек
Така е, ако няма разход на масло проблема е в дюзите.
Проблема е в това, че дори да минат стенд пак може да не са ОК.
Смяна с нови би била най удачна, ама 6х300 малко боли
Проблема е в това, че дори да минат стенд пак може да не са ОК.
Смяна с нови би била най удачна, ама 6х300 малко боли
Re: Син пушек
Тонката.т написа: При спускане на скорост пуши много, като подам газ-спира. Очаквам съветите от личния ви опит.
Турбото е за ремонт
Re: Син пушек
От запушения DPf се беше разцепил колектора, на скоро го смених с чугунен. При смяната се наложи да се свали и турбината.Има много минимален луфт. Беше умаслевена леко. Направи ми впечатление, че една от перките (на върха беше извита нагоре) сякаш нещо и е пречило и се деформирала. Не знам дали е нормално. Почистиха турбото. Колата хвърчи, никога не е била с такъв старт. А колкото до маслото-от никъде няма видимо да пипа. EGR-a го премахнах преди 4 дена-за този период от време видимо намаля пушека, но пак го има. Мисля да я карам за софтуерно изключване. Колеги, ако имате други препоръки, много съм Ви благодарен за всякакви мнения. Възможно ли е да е от релето. То също е за смяна?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Син пушек
Няма как колата да е с изрязан ДПФ и без да е сменен софтът, а да искаш да не пуши... Първо премахни ДПФ и софтуерно, пък тогава виж как е положението с пушеците.
Re: Син пушек
Ще споделя и резултат след софтуерната намеса-пушекът почти изчезна. Сега само при палене е по осезаем.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани