Загуба на антифриз при работещ климатик

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Загуба на антифриз при работещ климатик

Мнение от pinko_23 » 03 Сеп 2018, 8:06

Здравейте колеги
Имам странене проблем колата губи антифриз само при работещ климатик каране в градски условия при външна температура около 31 градуса. Миналата година съм сменил радиатор, водна помпа, маркуч, водна тапа на двигателят, капачка на казанче разширителен съд, всичко е чисто ново и хубави марки части. Сега от както стана топло и само градско взе да го прави този проблем като съм на климатик доливам около половин литър на през 2-3 дена, като карам извънградско няма този проблем. Колата е Е60 2004 М54Б22 на газ.
Ще съм благодарен ако някой помогне
Няма начин да няма начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 13.10.2009
Местоположение: Чирпан / Синеморец
Пол: Мъж
Кара: квоту има
Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта

Re: Загуба на антифриз при работещ климатик

Мнение от c7aH4eB » 03 Сеп 2018, 8:30

Дуо-вентил? :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Загуба на антифриз при работещ климатик

Мнение от pinko_23 » 03 Сеп 2018, 8:41

c7aH4eB написа:Дуо-вентил? :dunno:



Какво е това? Ако имаш предвид електромагнитни клапи за парното, есента са сменяни с чисто нови от БМВ.
Няма начин да няма начин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Загуба на антифриз при работещ климатик

Мнение от atanasov_aa » 03 Сеп 2018, 18:27

Би следвало и при управление на автомобила във високи скорости на по-високи обороти, където се вдига налягането на охладителната течност, също да има загуби.
11127806196 - Фланец под входящия колектор. Има възможност да е прегоряла и да пуска при натоварване на системата и вдигане на по-голямо налягане.
11537806706 - Тръба с пластмасов тройник разпределител, който има възможност да е прегоряла и да пуска при натоварване на системата и вдигане на по-голямо налягане.
И на двете места пропуските тръгват след загряване и се изпаряват от високата температура. При тръбата с пластмасов тройник разпределител, ми е пускало охладителна течност само при натоварване на двигателя във високи обороти. При работа дълго на ниски обороти, не е имало теч. Като махна кората, бях забелязал следи от теч на течност, която не е от климатика. Хвана го майстор, след като му закарах колата да види що губи течност.
При работа на климатик, вентилатора винаги се включва като има два режима на работа. Това означава, че има по-голямо натоварване от което следва да се вдигне налягането на охлаждащата течност. От там и да започва от някъде дето е износена връзката да пропуска леко.
Закарай е тази кола на някой, който е правил повече подобни двигатели да я провери за течове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Загуба на антифриз при работещ климатик

Мнение от pinko_23 » 03 Сеп 2018, 20:18

atanasov_aa написа:Би следвало и при управление на автомобила във високи скорости на по-високи обороти, където се вдига налягането на охладителната течност, също да има загуби.
11127806196 - Фланец под входящия колектор. Има възможност да е прегоряла и да пуска при натоварване на системата и вдигане на по-голямо налягане.
11537806706 - Тръба с пластмасов тройник разпределител, който има възможност да е прегоряла и да пуска при натоварване на системата и вдигане на по-голямо налягане.
И на двете места пропуските тръгват след загряване и се изпаряват от високата температура. При тръбата с пластмасов тройник разпределител, ми е пускало охладителна течност само при натоварване на двигателя във високи обороти. При работа дълго на ниски обороти, не е имало теч. Като махна кората, бях забелязал следи от теч на течност, която не е от климатика. Хвана го майстор, след като му закарах колата да види що губи течност.
При работа на климатик, вентилатора винаги се включва като има два режима на работа. Това означава, че има по-голямо натоварване от което следва да се вдигне налягането на охлаждащата течност. От там и да започва от някъде дето е износена връзката да пропуска леко.
Закарай е тази кола на някой, който е правил повече подобни двигатели да я провери за течове.


Благодаря колега ще проверя изброените елементи.
Няма начин да няма начин

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook