Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.04.2008
Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i

Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от Ferdi_mruvkata » 23 Юли 2018, 14:13

Здравейте,

От скоро съм собственик на една петичка с горепосочение мотор. мотора е в доста сетегнато състояние. по сервизна история в официалните сервизи е на 130 000км

та от 2600 оборота почва да дърпа много добре. към 3100 има една зона до към 3700 в която сякаш е малко "спънат". ускорява, ама не както го очакваш. и после от 3700 до 6000 пак дърпа много.

На един колега съшия мотор има съвсем сходно поведение. Четох и по разни чужди форуми за такива наблюдения.

Има ли колеги да споделят как е при тях и евентуално ако се знае за някакъв подобен проблем да споделите

Мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от julkata1 » 23 Юли 2018, 14:49

Здрасти колега, ако имаш дупки в ускорението провери на диагностика Диса клапите или виж дали имаш misfire на някой от цилиндрите, обикновенно са бубини.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от b00st » 23 Юли 2018, 15:24

DISA клапите в колектора. Едната от двете със сигурност е сдала багажа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.04.2008
Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от Ferdi_mruvkata » 23 Юли 2018, 15:52

уж я водих в дарукар като я взех ... нищо не споменаха.. дали изобщо са гледали нещо ?! Ще я заведа на още един преглед явно.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от b00st » 23 Юли 2018, 15:59

Ferdi_mruvkata написа:уж я водих в дарукар като я взех ... нищо не споменаха.. дали изобщо са гледали нещо ?! Ще я заведа на още един преглед явно.

Колега те в Дару няма да ти разглобят колектора и да ги тестват, като си завел колата за диагностика. Клапите като започнат да се скапват не винаги излизат, на диагностика, чак като откаже тотално да работи дава грешка. Най-сигурния метод е сваляш колектора, самата клапа перката ако играе и има луфт е заминала. Тя пак работи, но просто не е ефективна и има загуби на мощност и торк в някакъв диапазон.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 29.01.2008
Кара: е60 530i N52

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от lupu » 24 Юли 2018, 15:02

Може да ги тестваш и през ИНПА, дали отварят и затварят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.04.2008
Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от Ferdi_mruvkata » 25 Юли 2018, 13:02

Ходих на още едно място. Казаха ми, че абсолютно всичко с мотора е наред. Живи данни и прочие, в движение, на място и т.н. Клапите работят, и другото работи.

Възможно е и да си въобразявам в крайна сметка ...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от b00st » 25 Юли 2018, 13:18

lupu написа:Може да ги тестваш и през ИНПА, дали отварят и затварят.

Мойте отварят и затварят и двете на теста, въпреки това дава грешка на DISA 2 отскоро и колата в ниските до 3500 оборота - няма никой. Преди да почне да дава грешката имаше моменти, когати си върви нормално, имаше и когато по същия начин умира в ниските, връзвал съм я 100 пъти и не даваше грешка за диса-та. Както казах ако го има тоя луфт, е заминала.


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 29.01.2008
Кара: е60 530i N52

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от lupu » 25 Юли 2018, 16:05

Онсовния проблем им е, че оста е пластмасова и се износва. Новите са с метална ос и много по трудно може да дефектира.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.04.2008
Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от Ferdi_mruvkata » 27 Юли 2018, 16:07

А при положение, че дава нормални живи данни? Тя ако нещо прави проблем, няма ли да променя показания ?

за сега ще покарам така,
иначе не знам къде да я закарам да я погледнат. аз сам не се наемам да пипам, щото обикновено чупя повече от колкото да ремонтирам.

Някакви предложения при кой да отида сервиз/човек да направи тоя преглед на клапата?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от b00st » 28 Юли 2018, 19:27

lupu написа:Онсовния проблем им е, че оста е пластмасова и се износва. Новите са с метална ос и много по трудно може да дефектира.

Това е вярно, другия проблем е като влезне масло в клапата и тогава замине сервомотора. Обикновено излиза грешка тогава, която не пали чека и се вижда само на диагностика - 2AAC Variable intake system 2, self-diagnosis.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.04.2008
Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от Ferdi_mruvkata » 30 Юли 2018, 10:27

при мен може би проблема да е в мен :) Е сега укенда направих 500км включително доста каране по родопските пътища и завои... Ускорява си добре, изпреварвам си бързо и стегнато. Няма "дупки" в дърпането, няма прекъсване и подобни.
Понеже смених возилото от 3ка Н42Б20 и сега едва ли не си мисля че съм се качил на боен изтребител, пък то не е баш така :-D Ta за сега нещатата остават така ;) Ще карам и ще наблюдавам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от host » 30 Юли 2018, 11:20

сходни усещания носят и свещи които са за сменяне , хвърли им едно око или в някой сервиз направо да ти ги сменят - не казвам, че от това ама и при по-прости мотори понякога се усеща така замисляне от свещи

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър

Мнение от b00st » 31 Юли 2018, 12:16

Всичко е относително, докато не се проверят. С напълно изправни DISA клапи, тоя мотор е способен да превърти гумите от 2ра като му подадеш цялата гас от 2000 оборота в Е92. Изпробвано е мнозина пъти по пътя за студентски редовно го правеше след омв-то и легналия.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook