Проблем с климатичния ремък
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Проблем с климатичния ремък
Здравейте колеги!
Преди около 7 хил. км климатроника отказа да охлажда. Колата отиде в сервиз и се установи, че климатичния ремък е паднал поради пукнати в демпферната шайба. Смениха шайбата и ремъка като марка Континентал. Преди около 3 хил. км колата влиза в сервиз за автоклиматици за ремонт на компресора на климатроника. Всичко беше наред до преди два три дни. Климатроника пак спря да охлажда, но аз вече имах опита вдигам капака и гледам ремъка пак паднал на кората. Отивам при механиците да питам какво става с този ремък защо пада. Те видяха, че компресора е ремонтиран и казаха, че проблема най-вероятно е в него и понеже е още гаранционен да отида в другия сервиз. Отивам в сервиза за климатиците, слагат ремъка и всичко тръгва. Казват, обаче че проблема не е в компресора за това падане на ремъка, а е в шайбата. Според тях само оригинална шайба на БМВ върши работа, всички други афтърмаркет марки правели проблеми, понеже били малко по-високи и усуквали ремъка и щял пак да падне след известно време. Механиците бяха дали 12 м. гаранция на шайбата и се върнах при тях да коментираме проблема. Те са убедени, че проблема е в компресора, защото монтират само Континентал и Кортеко и нямат никакви проблеми. Засега всичко работи, но може само да се гадае докога ще е така. Въпроса е, ако пак падне какво да се сменя: шайбата или компресора? Ще съм благодарен на всеки, който изкаже някакви насоки или предположения на какво се дължи това падане, което засега за мен остава загадка.
Преди около 7 хил. км климатроника отказа да охлажда. Колата отиде в сервиз и се установи, че климатичния ремък е паднал поради пукнати в демпферната шайба. Смениха шайбата и ремъка като марка Континентал. Преди около 3 хил. км колата влиза в сервиз за автоклиматици за ремонт на компресора на климатроника. Всичко беше наред до преди два три дни. Климатроника пак спря да охлажда, но аз вече имах опита вдигам капака и гледам ремъка пак паднал на кората. Отивам при механиците да питам какво става с този ремък защо пада. Те видяха, че компресора е ремонтиран и казаха, че проблема най-вероятно е в него и понеже е още гаранционен да отида в другия сервиз. Отивам в сервиза за климатиците, слагат ремъка и всичко тръгва. Казват, обаче че проблема не е в компресора за това падане на ремъка, а е в шайбата. Според тях само оригинална шайба на БМВ върши работа, всички други афтърмаркет марки правели проблеми, понеже били малко по-високи и усуквали ремъка и щял пак да падне след известно време. Механиците бяха дали 12 м. гаранция на шайбата и се върнах при тях да коментираме проблема. Те са убедени, че проблема е в компресора, защото монтират само Континентал и Кортеко и нямат никакви проблеми. Засега всичко работи, но може само да се гадае докога ще е така. Въпроса е, ако пак падне какво да се сменя: шайбата или компресора? Ще съм благодарен на всеки, който изкаже някакви насоки или предположения на какво се дължи това падане, което засега за мен остава загадка.
Re: Проблем с климатичния ремък
julyan10 написа:Здравейте колеги!
Преди около 7 хил. км климатроника отказа да охлажда. Колата отиде в сервиз и се установи, че климатичния ремък е паднал поради пукнати в демпферната шайба. Смениха шайбата и ремъка като марка Континентал. Преди около 3 хил. км колата влиза в сервиз за автоклиматици за ремонт на компресора на климатроника. Всичко беше наред до преди два три дни. Климатроника пак спря да охлажда, но аз вече имах опита вдигам капака и гледам ремъка пак паднал на кората. Отивам при механиците да питам какво става с този ремък защо пада. Те видяха, че компресора е ремонтиран и казаха, че проблема най-вероятно е в него и понеже е още гаранционен да отида в другия сервиз. Отивам в сервиза за климатиците, слагат ремъка и всичко тръгва. Казват, обаче че проблема не е в компресора за това падане на ремъка, а е в шайбата. Според тях само оригинална шайба на БМВ върши работа, всички други афтърмаркет марки правели проблеми, понеже били малко по-високи и усуквали ремъка и щял пак да падне след известно време. Механиците бяха дали 12 м. гаранция на шайбата и се върнах при тях да коментираме проблема. Те са убедени, че проблема е в компресора, защото монтират само Континентал и Кортеко и нямат никакви проблеми. Засега всичко работи, но може само да се гадае докога ще е така. Въпроса е, ако пак падне какво да се сменя: шайбата или компресора? Ще съм благодарен на всеки, който изкаже някакви насоки или предположения на какво се дължи това падане, което засега за мен остава загадка.
Колега преди няколко седмици смених демферната шайба ама не с оригинална ами някаква незнам каква, преди 2 месеца смених компресорът с чисто нов DENSO , и да ти кажа никога не ми е е падал ремъкът, според мене или ремъкът е неподходящ или обтегачът е заминал.
Няма начин да няма начин
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Проблем с климатичния ремък
При мен няма обтегач, ремъка е elastic и го поръчвам по шаси.
Последна промяна julyan10 на 04 Авг 2018, 10:17, променена общо 1 път
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем с климатичния ремък
Възможните проблемни места не са много - Проблем с шайбата на компресора, проблем със стойката на компресора, проблем с ремъка или демпферната шайба. Може и да не е само в едно от тях.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани