Ъпгрейд към Е60 530 iX
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
Бе май няма как... 272 коня го пускат 01/2007, а фейса е от 03.2007, така че сигурно става въпрос за сбъркана обява. Немското Уики (този така достоверен източник ) твърди за N53:
Der BMW N53 wurde im Jahr 2007 mit dem LCI (Life Cycle Impulse / Modellüberarbeitung) des BMW E60 erstmals produziert. Er zählt zur 14. und gegenwärtig (2017) letzten Generation von BMWs Reihensechszylinder-Saugmotoren.
Колегата exc го е пуснал, реално всички е60-тки са с хДрайв, всичко друго е въпрос на маркетинг. И системата е доста, доста различна от хикса при Е53 и Е46, не само на хартия
Der BMW N53 wurde im Jahr 2007 mit dem LCI (Life Cycle Impulse / Modellüberarbeitung) des BMW E60 erstmals produziert. Er zählt zur 14. und gegenwärtig (2017) letzten Generation von BMWs Reihensechszylinder-Saugmotoren.
Колегата exc го е пуснал, реално всички е60-тки са с хДрайв, всичко друго е въпрос на маркетинг. И системата е доста, доста различна от хикса при Е53 и Е46, не само на хартия
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
Приятел нали знаеш че газова уредба за 6 цилиндров двигател е около 2400 лв . Взимай по-добре един дизел пък каквото стане .
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
Колегата сигурно знае колко струва газовата.. и ако върти по 10-15-20к км годишно много много бързо ще ги избие
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
Разбира се, че съм запознат с цените на газовите (качествени такива). Ползвам от приятел много сериозни отстъпки. За километрите в момента въртя между 20 и 35к.км годишно без да си давам много зор. Обичам да пътувам из Бг. Та с тази 5-ца се надявам километрите да са поне 30-35к. годишно. И относно проблемите с газовите - имам монтиран ГИ Ланди Ренцо за година и половина имам навити 37к.км. Само в началото първите 500км имах проблеми с донастройки, оттам на сетне да чукна на дърво само наливам газ а това е турбо мотор. БМВ-то е без турбо и се надявам там донастройките да са доста по-малко, но честно казано не ме интересува толкова.Плащам си и искам работещ и надежден ГИ. Просто е. Знам, че за ГИ най-важни са компонентите, което е около 30% от всичко, останалите 70% са ноу хау на майстора и качествени (компетентни и адекватни) настройки.
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
firstduo93 написа: Взимай по-добре един дизел пък каквото стане .
Не обичам да залагам на понятия от сорта " пък каквото стане". Благодаря за съвета. Мисля, че качествен ГИ за 6 цилиндрово БМВ от сорта на Ланди, ЛПГ Тех и подобни не би надхвърлил 2000 лева.
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
N52 продължава да се предлага в американките дори и след фейслифт, там N53 изобщо не се продава.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
nov написа:Не обичам да залагам на понятия от сорта " пък каквото стане". Благодаря за съвета. Мисля, че качествен ГИ за 6 цилиндрово БМВ от сорта на Ланди, ЛПГ Тех и подобни не би надхвърлил 2000 лева.
Точно с Омегас 3.0 OBD проблеми никакви няма да видиш, стига да се монтира правилно. Цената е към 1800.
Надявам се обаче осъзнаваш момента, че 530xi преди фейслифта е доста доста рядък модел. В момента има само 2 седана в Карс и Мобилето и никой от тях не става(разбира се това е лично мое мнение). Преди да се впускаш в лов на еднорози виж какво всъщност може да се намери.
Ако искаш да караш Е60 Х-драйв ше трябва да направиш компромис или с газовата или с дизела или с по-малък(или пък по-голям?) мотор. Винаги можеш да се надяваш и на чудо, разбира се.
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
nov написа:firstduo93 написа: Взимай по-добре един дизел пък каквото стане .
Не обичам да залагам на понятия от сорта " пък каквото стане". Благодаря за съвета. Мисля, че качествен ГИ за 6 цилиндрово БМВ от сорта на Ланди, ЛПГ Тех и подобни не би надхвърлил 2000 лева.
Ми не знам , аз преди да си купя моя дизел обмислях същото което и ти , обадих се на майстора и ми поиска 2400 лв . Това знам ,това казвам . Иначе трилитровия дизел на бмв се води доста здрав ,някои го наричат вечен
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
nov написа:Може да се погледне нещо и в чужбинско.
То това ти е основната опция при поставените изисквания.
Колегата nickem добре каза, че е добре да помислиш дали би направил компромис с някое от тези изисквания, за да намериш по-лесно нещо читаво. Като гледам въртиш доста километри, ако правеше до 15хил годишно, аз бих те посъветвал първо да се лишиш от газта, предвид и по-икономичния N53.
Ако обаче решиш, че може да пренебрегнеш това 4х4, ти се разкриват много опции, би могъл да търси и кола с по-конкретни екстри и прочие. Да не говорим, че имаш и вариант като 540i LCI, което ще може да газифицираш без проблеми, ще е с новата кутия (която пак казвам е много голям плюс), ще харчи колкотo префейсово 530xi (а може и по-малко), а в същото време ще ти дава несравним кеф от шофирането на 5-та серия. Жалко, че и те се намират основно в чужбинско. Мисля, че колегата Atsalov има такава и се беше изказвал много ласкаво за мотора и разхода. Знам, че не е по темата, затова се извинявам ако се счете за
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
Обмислям варианта да търся само на задно, защото избора ми би бил по-голям. Но тогава вече ще трябва още една кола за зимата на предно (нямам за цел да засегна никого в този форум), не съм карал на задно зимата но си мисля , че ще се вкарам във филм най-голям, а не ми се мъкнат бетонови блокчета в багажника Поне ще правя каско и ГО за по 6-8 месеца.
4 литровия мотор не е лъжица за мен.
Какво означава съкращението LCI, което често споменавате?
4 литровия мотор не е лъжица за мен.
Какво означава съкращението LCI, което често споменавате?
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
''Life Cycle Impulse'' (LCI) фейслифт
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
nov написа:Обмислям варианта да търся само на задно, защото избора ми би бил по-голям. Но тогава вече ще трябва още една кола за зимата на предно (нямам за цел да засегна никого в този форум), не съм карал на задно зимата но си мисля , че ще се вкарам във филм най-голям, а не ми се мъкнат бетонови блокчета в багажника Поне ще правя каско и ГО за по 6-8 месеца.
4 литровия мотор не е лъжица за мен.
Какво означава съкращението LCI, което често споменавате?
С риск да повторя колегите, цялата история със задното е малко пресилена. Е60 е една от колите на БМВ, която е най-близо до перфектно 50:50 разпределение на теглото на мостовете. DSC-то е доста интелигентно. Аз съм засядал 2 пъти в пресен сняг, за 4г, наложи се малко ринене и бутане. Единия беше със сегашната кола, която разбираемо има по-голям проблем в такива ситуации. Това е единствената кофти ситуация и тук и 4х4 също трудно би те измъкнало(и с 8х8 да въртиш в мекия сняг, все тая). Не съм ходил по ниви и чукари, разбира се, и колата не ми е за това. Градски условия, магистрали, планински снежни пътища също не са проблем.
Рано или късно ще заседнеш някъде, ще хвърляш пясък, ще те бутат, ще чуеш някоя шега за задно. Важно е да прецениш какъв шофьор си, за мен със спокойно(не пенсионерско, но внимателно) каране дори в най-кофти зимните условия всеки средно статистически шофьор няма да има проблем дори със сравнително голяма кола като Е60. У нас е фраш с БМВ-та и Мерцедеси, не сме ги "зазимявали". Най-важното е да се кара разумно през зимата в снеговете, не зависимо дали си с предно, задно, 4х4 или 6х6. Прецени къде искаш да ходиш и дали ти трябва 4х4 наистина за тези редки ситуации, в които би те издърпало от някъде. Да не забравяме, че в България има всичко на всичко 2 седмици сняг годишно.
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
nickem написа:Прецени къде искаш да ходиш и дали ти трябва 4х4 наистина за тези редки ситуации, в които би те издърпало от някъде. Да не забравяме, че в България има всичко на всичко 2 седмици сняг годишно.
Не ходя по ниви и други терени от подобно естество, предимствата на 4х4 се усещат дори като спреш зимата на светофар, който е на стръмен участък.На такова място с очите си съм виждал Е60 как наистина не отлепя, наложи се да го бутат стана задръстване, клаксони и т.н.Честно казано нямам желание да изпадам в подобна ситуация. Разбира се не знам самото БМВ с какви зимни гуми беше, но специално за тръгване от светофар и особено ако е било и автомат (530д), не се изискват някакви особени шофьорски умения.А да попитам самото Е60 няма ли някаква система, която да блокира дифа и да започнат да въртят и двете задни колела (говоря за задно предаване), ди ес ци ситемата не е ли като ЕСП при ВАГ групата или са две различни неща?
Не знам защо хората масово асоциират 4х4 със зима и ринене на сняг, според мен има предимства дори и лятно време на намокрен от дъжда асфалт.Както и да е, не това е темата.
Сняг може да има две седмици годишно, но после следват лед,киша,корав замръзнал сняг и т.н. още поне месец и половина да не кажа два.
Ще потърся някой автомат бензинов на задно с 258 коня да видя как се държи колата,автомата,возия, пътно поведение (доколкото може да се разбере от кратък тест), ще поговоря с някой майстор, който е запознат с БМВ и точно с този мотор и ако видя, че ми е поносим откъм поддръжка ще се метна да го пробвам, а ако не ми хареса мисля, че пазар винаги ще му намеря.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Ъпгрейд към Е60 530 iX
nov написа: Не знам защо хората масово асоциират 4х4 със зима и ринене на сняг, според мен има предимства дори и лятно време на намокрен от дъжда асфалт.Както и да е, не това е темата.
И аз винаги това съм се чудил... чунким един седан/комби с няк'во си 4х4 автоматично се превръща в джип, който ще изкатери планината Чисто и просто ми е супер по-спокойно да си пусна жената и детето да пътуват, без да се кахъря постоянно ще стигнат ли, няма ли
nickem написа:С риск да повторя колегите, цялата история със задното е малко пресилена.
Според мен е пресилена точно толкова, колкото и цялата история с 4х4-то и как отнема невероятните иначе дрифт възможности на е60
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани