Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Извинявам се за неточността
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Djaniko0o написа::lol: След коя година да гледам е60-ките, защото например както знаете до 2008 пасата е PD след това е CR при БМВ-тата има ли някои тънкости илии някакви дефекти в по-старите е60-ки?
От 2005-та натам двигателя е трета ревизия, оправени са някои неща - проблемите с пеперудите са по-редки(уж), изпускателния колектор е чугун, а не хАлумин като преди 2005-та и не се продънва. Дюзите от 2005-та са пиезо-електрически, по-скъпи са като цяло. Освен това, което изброих от електрониката, стандартните проблеми за колите от тоя клас - турбината и кормилната рейка.
Аз бих ти препоръчал да търсиш 231кс.
Разгледай сайтовете, харесай нещо, пусни го в темата за "помощ при избор", колегите ше я разкостят веднага. Очаквай Е60-ките от първите години да са на 300-500хил км. Екземплярите на по-малко са доста редки.
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Djaniko0o написа::lol: След коя година да гледам е60-ките, защото например както знаете до 2008 пасата е PD след това е CR при БМВ-тата има ли някои тънкости илии някакви дефекти в по-старите е60-ки?
аз пък ти препоръчвам 530d 218 коня, ръчни скорости, без динамик драйв, обикновенни дюзи, това ти е оптималния вариант да караш 530d с по-ограничен бюджет
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Потвърждавам. Че и цените на 218-ките са доста надолу.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
dmxl написа:Djaniko0o написа::lol: След коя година да гледам е60-ките, защото например както знаете до 2008 пасата е PD след това е CR при БМВ-тата има ли някои тънкости илии някакви дефекти в по-старите е60-ки?
аз пък ти препоръчвам 530d 218 коня, ръчни скорости, без динамик драйв, обикновенни дюзи, това ти е оптималния вариант да караш 530d с по-ограничен бюджет
Аз даже бих добавил да е с халогенни фарове и с малка навигация, че да не я барат джамбазите
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
antonpau написа:dmxl написа:Djaniko0o написа::lol: След коя година да гледам е60-ките, защото например както знаете до 2008 пасата е PD след това е CR при БМВ-тата има ли някои тънкости илии някакви дефекти в по-старите е60-ки?
аз пък ти препоръчвам 530d 218 коня, ръчни скорости, без динамик драйв, обикновенни дюзи, това ти е оптималния вариант да караш 530d с по-ограничен бюджет
Аз даже бих добавил да е с халогенни фарове и с малка навигация, че да не я барат джамбазите
Еми така де! човека иска евтино и икономично Е60! Друг вариант няма!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Оооо има има, 520д 163кс. с ръчна кутия с климатик и ел стъкла, и без навигация.
От това по ефтино надали има и пак е около 10 пъти по добро от всеки пасат
От това по ефтино надали има и пак е около 10 пъти по добро от всеки пасат
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Спри с глупостите моля те. Веригата сама по себе си е 80-90лв, но се сменят и 3те вериги + обтегачи + водачи и комплекта подминава 500лв, а в Дару ще ти махнат главата като кажеш, че искаш и комплект зъбни колела. Сметката за вериги + колелата подминава 1200лв с отстъпки ако си купуваш от БМВ. Като сложиш ново масло, антифриз, маслен филтър, въздушен филтър и 2 термостата и става олеле. И това без труда.nickem написа:Exclusive89 написа:Верига 80лв, да тя защото като дадеш 80 лв. за верига всичко приключва там... има тема за смяна на верига и тем подобно да отвори и да прочете колегата, хората които са дали по 1400-1500лв. сигурно не знаят за веригата която струва само 80лв.Exclusive89 написа:Ето тук една малка част, които съм сменил по колата, нека прецени колегата дали му е скъпо или йовтинко, говоря за ОЕМ части не за чин чан чун
Чин-чун, не чин чун, ОЕМ веригата е 80 и няколко кинта в Дару с обичайните им отстъпки. Целия комплект е около 750 кинта, само ОЕМ части. Ето ти от темата:
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 11318506869
Описание : ВЕРИГА
Ед.цена (с ДДС) : 98.56 BGN
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0#p4278014
Колеги казват, че и по 3000 лв са давали, но това си е техен проблем. Те хората в тая тема твърдят, че е нормално и 1000лв за труд да ти вземат.
Отделно говорим за поддържана кола, която вероятно няма да е за смяна на верига. Все пак веригите се сменят на 250-300К.
В крайна сметка някои неща си струва да се купуват ОЕМ, други не. Всеки е свободен да си решава сам и е редно да види и двете страни.
Аз лично си взех демферна шайба за 400 кинта и водна помпа за 60 примерно и си карах 90к км с тях без проблем. Мога да ти извадя и аз дълъг списък със сменени неща от старата кола, но не смятам че има смисъл да спамим темата допълнително.
То ако се сменяше ей така една верига за 80лв дали щеше да има тема от сума ти страници за тези вериги и всеки да трепери като чуе, че се сменят?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Zubcho написа:Спри с глупостите моля те. Веригата сама по себе си е 80-90лв, но се сменят и 3те вериги + обтегачи + водачи и комплекта подминава 500лв, а в Дару ще ти махнат главата като кажеш, че искаш и комплект зъбни колела. Сметката за вериги + колелата подминава 1200лв с отстъпки ако си купуваш от БМВ. Като сложиш ново масло, антифриз, маслен филтър, въздушен филтър и 2 термостата и става олеле. И това без труда.
То ако се сменяше ей така една верига за 80лв дали щеше да има тема от сума ти страници за тези вериги и всеки да трепери като чуе, че се сменят?
Ми ти кат си тръгнал дай да сменим и дюзите, демфера, маслото на автоматика, подгревните свещи да си си сигурен, направо слагай и колекторите, турбината. Маслото и масления филтър са 170лв с работата, антифриза беше 79. Термостат на М57 за 100к КМ не съм сменял до сега. Въздушния филтър е 120, лично за мен афтърмаркета върши същата работа за доста по-малко пари, всеки си решава. Къде точно е "олелето"?
В Дару съм ходил достатъчно пъти и нито един не са ми махнали главата, все пак трябва да си познаваш колата и да знаеш кога какво се сменя. Сега държиш ли да коментираме точно смяната на целия комплект верига, която е доста рядък ремонт? Утре съм там и ще ти извадя точни цени ако е чак толкова важно за теб, но това не е идеята на темата.
- Mecho
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
streetracing12 написа:Djaniko0o написа:Здравейте! От доста време имам регистрация тук, но не влизам често защото ппц не карам BMW. Двоумя се между два автомобила, а именно BMW e60 и Passat B6. В момента карам Golf 4, която е много добра кола и евтина за поддръжка, но е старичка вече пък и за дълъг път не става много много. Идеята е да си взема нещо икономично и евтино (сравнително евтино) за поддръжка. Първо се бях насочил към Audi A6 3.0, но са с много скъпа поддръжка и горят доста. Колата ще се кара всеки ден по 150км извънградско. Бюджет около 11к (лв.). Дали за тези пари може да се намери нещо добро 525d,530d предпочитам да е с M пакет. Проблемни ли са и за какво да гледам като търся? Или с този бюджет направо към Passat-a да се насоча?
Нали в тези пари не влизат парите които са за стягане на колата след покупката. Ппц гледах най-вече комбита е60, но там пък били с едни възглавници проблемнии били малко май и т.н отказах се. Седан гледам вече само пък и е по красиво визуално. За кратък период от време гледах и Mercedes E класа 2009г., но предполагам, че ще са с по-скъпа поддръжка от бмв-то като цяло скъпо ли се поддържа БМВ-то, разход градско,извънградско и като ги съпоставиими 525,530 с Passat B6 какво ви е мнението
Хубав ден, колеги!
Направо ти го казвам - взимай пасата.Не знам кой ти е казал,че БМВ-то е евтино за поддръжка а е60 са на по 11,12 години вече.Ако вземеш е60 за тези пари ще плачеш.Разхода градско(ако е автомат) в София под 12/100 няма да слезеш не вярвай на глупости.Извънградско 7,8(естествено с 140-150).Дизела е много скъпо за поддръжка.
Примерно цени на опит и приятели около мене.
Демпферна шайба само ОРИГИНАЛНА грубо 900лв.
Дюзи(почти винаги са за някакъв ремонт) 1бр рециклирана около 200-300лв (в БГ рециклирането е лош вариянт но...)
Торк(скорости) 1800лв..
Имат 15 хиляди модула който се скапват доста често.
турбо маркучи и водните се взимат само оригинални и на този 11-12 г кош се пукат доста.
Отделно почти всеки месец нещо излиза
иначе 530д е супер кола,но НЕ и за 11 хиляди.Давам ти приятелски съвет може да се разсърдиш,но повярвай не си струва ясно ми е,че БМВ си е БМВ.
Така за разхода мога да кажа карам 530 д 231 2006 ръчка с сменине термостати без дпф разход в града 8.4 извън 6 но е ръчка!
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Притежавам и двете коли - бмв-то от 2010г. а пасата от 2015г. насам. Първото е на 230к реални км а второто на 270к реални. Смело бих ти препоръчал да си вземеш пасат 2.0тди (по възможност от Швейцария) след 2009г. производство (от тогава става комън рейл) поради няколко причини а именно по-безпроблемен, много по-евтин за поддръжка по ходова част,спирачки , двигател и скоростна кутия, много по-нисък разход на гориво(в София зима 7,5 лято под 7, извънградско 4,5-6л. 100км), по-малък данък, ГО, каско, гуми-джанти, масла и филтри..... и т.н. (Единствен минус на колата отчитам факта, че таблото и задната щора скърцат при неравности)
Не се подвеждай по колегите които никога не са притежавали и двете коли и могат да дадат само субективно мнение базирано на слухове, приказки на по бира, семки, сбирки на бензиностанции вечер, хвърляне на боб и допитване до екстрасенси и шесто чувство.
Успех с избирането - ще ти трябва защото повечето са италиянки на незнайни километри. Моята я търсих 6 месеца...
Не се подвеждай по колегите които никога не са притежавали и двете коли и могат да дадат само субективно мнение базирано на слухове, приказки на по бира, семки, сбирки на бензиностанции вечер, хвърляне на боб и допитване до екстрасенси и шесто чувство.
Успех с избирането - ще ти трябва защото повечето са италиянки на незнайни километри. Моята я търсих 6 месеца...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
sawion написа:Притежавам и двете коли - бмв-то от 2010г. а пасата от 2015г. насам. Първото е на 230к реални км а второто на 270к реални. Смело бих ти препоръчал да си вземеш пасат 2.0тди (по възможност от Швейцария) след 2009г. производство (от тогава става комън рейл) поради няколко причини а именно по-безпроблемен, много по-евтин за поддръжка по ходова част,спирачки , двигател и скоростна кутия, много по-нисък разход на гориво(в София зима 7,5 лято под 7, извънградско 4,5-6л. 100км), по-малък данък, ГО, каско, гуми-джанти, масла и филтри..... и т.н. (Единствен минус на колата отчитам факта, че таблото и задната щора скърцат при неравности)
Не се подвеждай по колегите които никога не са притежавали и двете коли и могат да дадат само субективно мнение базирано на слухове, приказки на по бира, семки, сбирки на бензиностанции вечер, хвърляне на боб и допитване до екстрасенси и шесто чувство.
Успех с избирането - ще ти трябва защото повечето са италиянки на незнайни километри. Моята я търсих 6 месеца...
Дам, някои може и да са семкаджии, но аз имам конкретна бройка в семейството, която е 2008г с комънрел мотор...
Ми в града е 10 зимата, и 9 лятото, извън града е 6.5-7/100.
Колата е при нас от 2010г. и беше на 120 000км. съвсем истински закупена от VW в Германия, Дортмунт.
А с ръчна кутия е.
Съжалявам, ама няма как да се съглася с това, че е по добрия избор спрямо БМВ е60/61, просто колите нямат нищо общо нито във поведението на пътя нито в нищо.
Иначе да прав си, по ефтина и е застраховката, както и данъка.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Никога не бих си купил повече Passat B6.
Преди 4 години си купих такъв, преди фейса.
Спука глава, окачване постоянно скърцаше и тропаше.
Климатроника пука трака, все едно ти къркорят червата.
Беше на 280хил. км., върнат на 142хил.
Продадох го.
Преди няколко месеца взех (попадна ми изгодно) Passat B6 фейс 2010г. с CR мотора.
Е нямаше разлика с предходния.
Едни и същи паразитни болежки.
Като мога да кажа, че поддръжката му като цени е 1:1 с BMW 3-та/5-та серия.
И него продадох.
В службата имахме два такива Passat-а, съсипаха ни от ремонти, а са купувани нови в БГ.
С две ръце бих заложил на 60-ка.
Да карани са яко, но поне материалите, с които са направени са качествени и въпреки големия пробег зад гърба си имат вид.
Пассата е правен с евтина пластмаса и гума, която много бързо се амортизира и заприличва на такси.
Със супер капризни DPF филтри са, които малко да не му спазиш цикъла на регенерация, влиза в авариен режим и не може да отлепи.
Преди 4 години си купих такъв, преди фейса.
Спука глава, окачване постоянно скърцаше и тропаше.
Климатроника пука трака, все едно ти къркорят червата.
Беше на 280хил. км., върнат на 142хил.
Продадох го.
Преди няколко месеца взех (попадна ми изгодно) Passat B6 фейс 2010г. с CR мотора.
Е нямаше разлика с предходния.
Едни и същи паразитни болежки.
Като мога да кажа, че поддръжката му като цени е 1:1 с BMW 3-та/5-та серия.
И него продадох.
В службата имахме два такива Passat-а, съсипаха ни от ремонти, а са купувани нови в БГ.
С две ръце бих заложил на 60-ка.
Да карани са яко, но поне материалите, с които са направени са качествени и въпреки големия пробег зад гърба си имат вид.
Пассата е правен с евтина пластмаса и гума, която много бързо се амортизира и заприличва на такси.
Със супер капризни DPF филтри са, които малко да не му спазиш цикъла на регенерация, влиза в авариен режим и не може да отлепи.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
А ве да купува по запазената на малко км и т.н. щот съвсем скоро и някои колеги намразиха ешеесетките си
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Покупка на BMW 530d или VW Passat B6
Колега защо,не погледнеш към Мерцедес w211 редовия мотор 3.2цди 204к.с ? Там просто няма как да счупиш мотора държи на много напън и е брутално здрав.Остави тоя пасат
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани