Загуба на масло и антифриз БМВ Е61 2005г.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- revolvera01
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 530D
Загуба на масло и антифриз БМВ Е61 2005г.
Здравейте, колеги! От скоро съм собственик на БМВ Е61 530Д 2005г. 218к.с. Автоматик. Обслужих я още със взимането, масло Кастрол 5в40, всички филтри, ремъци, ролки и др.
Имам изминати 4000км от смяната, но днес сутринта случайно отворих капака да проверя маслото, антифриза и видях, че маслото е към минимума на щеката, долях 250мл., също преди 2 дена светна лампата за антифриза и там долях 250-300мл., погледвах върху термостата има петна от антифриз. Отделно температурата на двигателя не надвишава 80 градуса, а четох по форумите, че трябва да е 88-92 градуса.
Искам да ви попитам колеги, тези липси на маслото и антифриза заедно с температурата дали са свързани помежду си и какво може да излезне като проблем, преди да съм отишъл в сервиз.
Имам изминати 4000км от смяната, но днес сутринта случайно отворих капака да проверя маслото, антифриза и видях, че маслото е към минимума на щеката, долях 250мл., също преди 2 дена светна лампата за антифриза и там долях 250-300мл., погледвах върху термостата има петна от антифриз. Отделно температурата на двигателя не надвишава 80 градуса, а четох по форумите, че трябва да е 88-92 градуса.
Искам да ви попитам колеги, тези липси на маслото и антифриза заедно с температурата дали са свързани помежду си и какво може да излезне като проблем, преди да съм отишъл в сервиз.
Re: Загуба на масло и антифриз БМВ Е61 2005г.
Вода може да губи от много места, радиатор, маркучи, водна помпа, най добре е да легнеш под колата и да следиш от къде може да е. При мене беше спукан радиатор и водна помпа за всеки случай смених и маркучите. Съвет не слагай от онези бози дето запушват течовете голяма грешка може да ти замине парното или електро магнитните клапани или допълнителната водна помпа. Най добре подмени дефектиралата част с нова. Успех
Няма начин да няма начин
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Загуба на масло и антифриз БМВ Е61 2005г.
Не са свързани нещата, смени си термостатите щом не вдига повече от 80 градуса по тия жеги.
Огледай всички водни съединиения и ще видиш от къде тече.
За маслото засечи колко харчи на 10 000км.
Като напълниш до максимума и следиш кога ще падне до минимум, това е един литър.
Отделно като мериш винаги мери на топъл мотор, като го загасиш чакаш пет минути и тогава мериш.
И мери винаги на едно и също място, защото ако мериш на различни места шанса за грешка от денивелация е по голям.
Огледай всички водни съединиения и ще видиш от къде тече.
За маслото засечи колко харчи на 10 000км.
Като напълниш до максимума и следиш кога ще падне до минимум, това е един литър.
Отделно като мериш винаги мери на топъл мотор, като го загасиш чакаш пет минути и тогава мериш.
И мери винаги на едно и също място, защото ако мериш на различни места шанса за грешка от денивелация е по голям.
- revolvera01
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 530D
Re: Загуба на масло и антифриз БМВ Е61 2005г.
pinko_23 написа:Вода може да губи от много места, радиатор, маркучи, водна помпа, най добре е да легнеш под колата и да следиш от къде може да е. При мене беше спукан радиатор и водна помпа за всеки случай смених и маркучите. Съвет не слагай от онези бози дето запушват течовете голяма грешка може да ти замине парното или електро магнитните клапани или допълнителната водна помпа. Най добре подмени дефектиралата част с нова. Успех
Да, колега днес ще я видя отдоло от къде може да идва тая загуба на антифриз. И аз мисля, че може да е от помпата или маркучите. Мерси за съвета и Поздрави!
vld написа:Не са свързани нещата, смени си термостатите щом не вдига повече от 80 градуса по тия жеги.
Огледай всички водни съединиения и ще видиш от къде тече.
За маслото засечи колко харчи на 10 000км.
Като напълниш до максимума и следиш кога ще падне до минимум, това е един литър.
Отделно като мериш винаги мери на топъл мотор, като го загасиш чакаш пет минути и тогава мериш.
И мери винаги на едно и също място, защото ако мериш на различни места шанса за грешка от денивелация е по голям.
Да колега, термостатите задължително. Относно маслото, винаги на едно и също място го мера на студен и на топъл двигател. За сега не е мръднало от последното доливане, но наблюдавам омасляване на кутията на масления филтър и мисля че уплътнинията там са заминали. Имам записан час за Петък в М-кар, ще ги чуя и тях за какво иде реч.
Благодаря за съветите и поздрави!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Recr3w96