Как трябва да работи EGR клапана
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Как трябва да работи EGR клапана
Ето ти едно клипче от моята кола.
https://mega.nz/#!GQsXBRoL!0w2OrIaMWi_S6O53k6j-OtKlWYZD54E2qNf5gYTwvEQ
https://mega.nz/#!GQsXBRoL!0w2OrIaMWi_S6O53k6j-OtKlWYZD54E2qNf5gYTwvEQ
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Как трябва да работи EGR клапана
Evgeni написа:Ето ти едно клипче от моята кола.
https://mega.nz/#!GQsXBRoL!0w2OrIaMWi_S6O53k6j-OtKlWYZD54E2qNf5gYTwvEQ
Мерси Евгени, теста е в движение нали?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Как трябва да работи EGR клапана
В движение е да и е на студен двигател в началото към края вече трябва да е загрял. Също така през рейнголд съм задал стойност +40 за агр уж да отваря по малко. Да го имаш в впредвид.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Как трябва да работи EGR клапана
А защо искаш да му намаляваш работата, при положение, че така скъсяваш живота на ДПФ-а?
При теб на колко време регенерира?
При теб на колко време регенерира?
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Как трябва да работи EGR клапана
Влади тя разликата е супер минимална поне според клипчета в интернет, а и бмв предполагам за това са го ограничили до +40. Гледам че германците масово я правят тая настройка иначе моята регенерира през 220-230 км, но за градско каране извънградско не съм карал отдавна и не мога да ти кажа.
Re: Как трябва да работи EGR клапана
vld написа:А защо искаш да му намаляваш работата, при положение, че така скъсяваш живота на ДПФ-а?
При теб на колко време регенерира?
AGR няма директна връзка с ДПФ. Целта на АГР е намаляне на NOx, а не на твърдите частици. Твърдите частици поне при Euro 4, са заложени още при проектирането на двигателя.
И това с регенерирането....малко мъчна работа да се хване (поне при мен) ако не съм съм със закачен лаптоп. Трябва през цялото време да следя оборотите и работа на празен ход, за да мога да кажа, че регенерира. Сега като се постопли и отварям прозореца (пушач съм) хващам от време на време, че мирише повече от нормално на нафта и това е признак (поне за мен), че регенерира.
@Evgeni,
с коя версия на райнголд успяваш да промениш AGR Rate? При мен го търсих из менютата но не успях да го намеря, същата работа и с Tool32
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Как трябва да работи EGR клапана
@2bar написа:vld написа:А защо искаш да му намаляваш работата, при положение, че така скъсяваш живота на ДПФ-а?
При теб на колко време регенерира?
AGR няма директна връзка с ДПФ. Целта на АГР е намаляне на NOx, а не на твърдите частици. Твърдите частици поне при Euro 4, са заложени още при проектирането на двигателя.
И това с регенерирането....малко мъчна работа да се хване (поне при мен) ако не съм съм със закачен лаптоп. Трябва през цялото време да следя оборотите и работа на празен ход, за да мога да кажа, че регенерира. Сега като се постопли и отварям прозореца (пушач съм) хващам от време на време, че мирише повече от нормално на нафта и това е признак (поне за мен), че регенерира.
@Evgeni,
с коя версия на райнголд успяваш да промениш AGR Rate? При мен го търсих из менютата но не успях да го намеря, същата работа и с Tool32
На фейслифта се хваща регенерацията само по оборотите на които превключва автоматика, но предимно при градско, извън града трудно ще я хванеш.
Менюто за промяна на AGR Rate зависи по скоро от софтуерната версия на ДДЕ отколкото на рейнголд.
Онзи ден гледах една префейсова 530хд на приятел, там дори менюто в което се вижда работата на AGR не е активно.
Затова е важно да се знае каква точно ти е колата и с каква версия на ДДЕ е ?
От информация по западните форуми съм стигнал до извода, че и пеперудите на всмукателния колектор, както и AGR оказват влияние на коректната работа на ДПФ-а.
Затова съм го зачоплил, иначе ако още някой потвърди, че колата му регенерира в този интервал 200-250км, то явно при мен всичко е нормално.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани