Как трябва да работи EGR клапана

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Re: Как трябва да работи EGR клапана

Мнение от Evgeni » 04 Юни 2018, 9:54

Ето ти едно клипче от моята кола.
https://mega.nz/#!GQsXBRoL!0w2OrIaMWi_S6O53k6j-OtKlWYZD54E2qNf5gYTwvEQ

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Как трябва да работи EGR клапана

Мнение от vld » 04 Юни 2018, 11:44

Evgeni написа:Ето ти едно клипче от моята кола.
https://mega.nz/#!GQsXBRoL!0w2OrIaMWi_S6O53k6j-OtKlWYZD54E2qNf5gYTwvEQ

:yes:
Мерси Евгени, теста е в движение нали?

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Re: Как трябва да работи EGR клапана

Мнение от Evgeni » 04 Юни 2018, 12:49

В движение е да и е на студен двигател в началото към края вече трябва да е загрял. Също така през рейнголд съм задал стойност +40 за агр уж да отваря по малко. Да го имаш в впредвид.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Как трябва да работи EGR клапана

Мнение от vld » 04 Юни 2018, 13:07

А защо искаш да му намаляваш работата, при положение, че така скъсяваш живота на ДПФ-а?
При теб на колко време регенерира?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Re: Как трябва да работи EGR клапана

Мнение от Evgeni » 04 Юни 2018, 14:07

Влади тя разликата е супер минимална поне според клипчета в интернет, а и бмв предполагам за това са го ограничили до +40. Гледам че германците масово я правят тая настройка иначе моята регенерира през 220-230 км, но за градско каране извънградско не съм карал отдавна и не мога да ти кажа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Как трябва да работи EGR клапана

Мнение от @2bar » 04 Юни 2018, 21:44

vld написа:А защо искаш да му намаляваш работата, при положение, че така скъсяваш живота на ДПФ-а?
При теб на колко време регенерира?


AGR няма директна връзка с ДПФ. Целта на АГР е намаляне на NOx, а не на твърдите частици. Твърдите частици поне при Euro 4, са заложени още при проектирането на двигателя.

И това с регенерирането....малко мъчна работа да се хване (поне при мен) ако не съм съм със закачен лаптоп. Трябва през цялото време да следя оборотите и работа на празен ход, за да мога да кажа, че регенерира. Сега като се постопли и отварям прозореца (пушач съм) хващам от време на време, че мирише повече от нормално на нафта и това е признак (поне за мен), че регенерира.

@Evgeni,
с коя версия на райнголд успяваш да промениш AGR Rate? При мен го търсих из менютата но не успях да го намеря, същата работа и с Tool32 :cry:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Как трябва да работи EGR клапана

Мнение от vld » 05 Юни 2018, 8:19

@2bar написа:
vld написа:А защо искаш да му намаляваш работата, при положение, че така скъсяваш живота на ДПФ-а?
При теб на колко време регенерира?


AGR няма директна връзка с ДПФ. Целта на АГР е намаляне на NOx, а не на твърдите частици. Твърдите частици поне при Euro 4, са заложени още при проектирането на двигателя.

И това с регенерирането....малко мъчна работа да се хване (поне при мен) ако не съм съм със закачен лаптоп. Трябва през цялото време да следя оборотите и работа на празен ход, за да мога да кажа, че регенерира. Сега като се постопли и отварям прозореца (пушач съм) хващам от време на време, че мирише повече от нормално на нафта и това е признак (поне за мен), че регенерира.

@Evgeni,
с коя версия на райнголд успяваш да промениш AGR Rate? При мен го търсих из менютата но не успях да го намеря, същата работа и с Tool32 :cry:


На фейслифта се хваща регенерацията само по оборотите на които превключва автоматика, но предимно при градско, извън града трудно ще я хванеш.
Менюто за промяна на AGR Rate зависи по скоро от софтуерната версия на ДДЕ отколкото на рейнголд.
Онзи ден гледах една префейсова 530хд на приятел, там дори менюто в което се вижда работата на AGR не е активно.
Затова е важно да се знае каква точно ти е колата и с каква версия на ДДЕ е ?
От информация по западните форуми съм стигнал до извода, че и пеперудите на всмукателния колектор, както и AGR оказват влияние на коректната работа на ДПФ-а.
Затова съм го зачоплил, иначе ако още някой потвърди, че колата му регенерира в този интервал 200-250км, то явно при мен всичко е нормално.
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook