Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и той

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 17.04.2018
Пол: Мъж

Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и той

Мнение от Juventino_891 » 19 Май 2018, 19:38

Здравейте! Започвам с цялата история. Светна ми жълта лампа за антифриза. Проверих го на студен двигател и се оказа под минимума - син антифриз. Купих готов син антифриз - 35 градуса от една бензиностанция. Долях около 600-700 мл на ниво между MIN и MAX при студен двигател отново. Днес на магистралата преди Пазарджик чух някакъв шум като поредица леки почуквания за съвсем кратко. Не им обърнах особено внимание, тъй като колата продължи да си върви съвсем нормално и е възможно да съм минал през нещо по пътя. Карах я с 120-140 км в час. Никакви индикации за нещо нередно. Стигнах нормално в моя град - Стара Загора. Близо до нас усетих кофти мирис и започна пушилка отпред. Спрях, отворих капака и видях як теч на масло и антифриз. Все пак запалих колата, акумулаторът показваше, че е заминал - червена индикация, но колата вървеше, без хидравлика обаче... Едвам успях да завия и да паркирам на безопасно място наблизо. Колата е 525Д, 2006-та година, автоматик. Утре мой човек майстор ще я гледа на място и сигурно с платформа ще му я карам. На някой случвало ли му се е нещо подобно, какво да очаквам? Благодаря предварително!
Последна промяна Juventino_891 на 20 Май 2018, 13:18, променена общо 1 път

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулутора и

Мнение от vld » 19 Май 2018, 20:35

Вероятно се е скъсала демпферната шайба от там оставаш без хидравлика, без охлаждане и без зареждане на акумулатора. Дано не си карал дълго така, че като нищо може да смаже целия мотор.....

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулутора и

Мнение от Exclusive89 » 19 Май 2018, 20:55

Дейва таз шайба :bang: скоро и аз я смених, бях за смяна на термостати и т.н. и ми казаха, че шайбата е тръгнала.. сменихме и нея за което съм благодарен на колегата Atsalov и екипа му :bowdown: същото можеше да се случи и на мен :)
Изображение

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулутора и

Мнение от Atsalov » 20 Май 2018, 10:02

Juventino_891 написа:Здравейте! Започвам с цялата история. Светна ми жълта лампа за антифриза. Проверих го на студен двигател и се оказа под минимума - син антифриз. Купих готов син антифриз - 35 градуса от една бензиностанция. Долях около...,




Защо трябва да чакаш до последния момент ми е много интересно, някога замислял ли си се, че когато стане “белята”, в зависимост от локацията, цената на пътната помощ може да бъде колкото ремонта или наполовина, който ти или майстора сте спестили :banghead: ...да не говорим,че може да си причиниш допълнителни дертове.

Да, при тези симптоми си за шайба, но си обслужи ремъци и водна помпа с ролки ;) ...теча на масло ти е бил вероятно от преди а антифриза го губи или от водна помпа/водни съединение или е спукан тройника по-средата.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 17.04.2018
Пол: Мъж

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и

Мнение от Juventino_891 » 20 Май 2018, 18:24

Оказа се, че е била водната помпа, която се е счупила.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и

Мнение от Zubcho » 23 Май 2018, 7:29

Мда, тя е консуматив и на 30-40 до 50К км мисля трябва да се сменя. Колкото и тъпо да звучи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и

Мнение от b00st » 23 Май 2018, 9:04

Баси толкова ли са зле водните помпи на дизелите? Това си е направо несериозно - на 2 смени на масло да сменяш водна помпа :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и

Мнение от Zubcho » 23 Май 2018, 9:51

b00st написа:Баси толкова ли са зле водните помпи на дизелите? Това си е направо несериозно - на 2 смени на масло да сменяш водна помпа :shock:


Водната помпа си е консуматив принципно и трябва да се проверява. Може и 100К да кара. Примерно на моята дизелова кола е сменяна 2015, или поне щампата на помпата е от тогава.

Аз лично не бих си сменял маслото на 30К км, ако ще и шефа на БМВ да дойде и да ми каже, че на толкова се сменя, но това е въпрос на личен избор. Доказано е вече, че няма масло, което да запази качествата си толкова километри/мото часове. Уповавайки се на мнението на производителя по същия начин маслото в скоросите не се сменя (Lifetime), както и в диференциала също. Аз обаче отварям manual-ът на ZF и вътре пише 7 години или 60К км за скоростите. Предпочитам да вярвам на ZF.

По същия начин и с веригите. В БМВ не са и чували, че трябва да се сменят (мнения по чуждестранните форуми), но факт е, че след 200К км започва разтягане на веригата и е хубаво да се смени, ако не искаш да правиш скъпи ремонти.

Така, че правиш всяка година проверка на всички възли на автомобила, по определен списък и спиш спокойно. Само така можеш да си сигурен в нещата. А ако шофираш повече, е хубаво на 6 месеца да се прави този оглед.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и

Мнение от @2bar » 23 Май 2018, 19:10

Zubcho написа:Мда, тя е консуматив и на 30-40 до 50К км мисля трябва да се сменя. Колкото и тъпо да звучи.


малко преигравате с водната помпа.

на е34 я смених превантивно на 180к км и беше наред. Турбината беше здрава.
на е39 я смених на 240к км, защото лагерът си замина (започна да шуми). Турбината беше здрава.
на е60 последно сменях термостата на АГР и бях махнал ремъците. Хлабина във водната помпа има, но малка.

Според мен водните помпи си карат поне 200к км. Говорим за ориг. части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и

Мнение от Zubcho » 23 Май 2018, 19:16

@2bar написа:
Zubcho написа:Мда, тя е консуматив и на 30-40 до 50К км мисля трябва да се сменя. Колкото и тъпо да звучи.


малко преигравате с водната помпа.

на е34 я смених превантивно на 180к км и беше наред. Турбината беше здрава.
на е39 я смених на 240к км, защото лагерът си замина (започна да шуми). Турбината беше здрава.
на е60 последно сменях термостата на АГР и бях махнал ремъците. Хлабина във водната помпа има, но малка.

Според мен водните помпи си карат поне 200к км. Говорим за ориг. части.
Точно па на е34 да не коментираме водната помпа, че моята като я сваляха далечната 2009 и беше на края на курса. Да не говорим за незнайната бройка направо разпаднали се помпи в тези коли.

Аз нямам гащи да сменям на 180К км водна помпа. Ще си я сменям на 60К км.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и

Мнение от vld » 23 Май 2018, 19:54

b00st написа:Баси толкова ли са зле водните помпи на дизелите? Това си е направо несериозно - на 2 смени на масло да сменяш водна помпа :shock:


Разбира се, че не :mhihi: моята вчера чукна 169 000км и все още нищо и няма.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Водите изтекоха /антифриз, хидравлика/ , акумулaтора и

Мнение от Exclusive89 » 23 Май 2018, 20:58

И моята водна помпа е сменена скоро оригиналната/фабрична на 180к км.
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook