Надежден ли е Dynamic Drive/Active Steering?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ///BAMZE
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 550i 2007, G12 750Li
- Мечтае да кара: M5
Надежден ли е Dynamic Drive/Active Steering?
Здравейте, колеги! Оглеждам се за Е60 550i 2007 с М пакет, но ми прави впечатление, че всичките ( или поне тези,които проверих) са с Dynamic Drive. Което от една страна е хубаво. Системата като екстра ми се струва доста добра, предполагам е подобно като адаптивното окачване на F10. Но ме интересува колко е надеждна тази система при положение, че Е60 вече са на доста годинки и километри?
Първо, може ли колата да има Dynamic Drive без active steering и обратно? Защото няколко коли, които проверих по VIN пише само Dynamic Drive. За active steering рейката разбрах, че е 7000лв. нова в БМВ. А доколкото знам не може да се рециклира. Това истина ли е? Намират ли се втора ръка такива рейки? Има ли алтернативен начин за справяне с евентуален проблем с въпросната рейка? Също така четох, че е възможно да се появят проблеми със серво моторите на Dynamic Drive-a, които контролират стабилизиращата щанга и накланят колата. Често ли се проявяват подобни проблеми и скъпо ли е отстраняването им? Също така ме интересува има ли начин, ако се наложи да се замени въпросната active steering рейка с нормална такава, каквато е на повечето Е60. Както и дали може да се изключи/премахне този Dynamic Drive?
Ще се радвам да споделите мнение и опит относно въпроснaта система, защото не съм на 100% запознат как стоят нещата при Е60-тки с Dynamic Drive. Просто не мога да приема, че може да ми се наложи да дам 7000лв. за оригинална рейка на 10+ годишна кола, която цялата струва 20 000лв.. :/
Първо, може ли колата да има Dynamic Drive без active steering и обратно? Защото няколко коли, които проверих по VIN пише само Dynamic Drive. За active steering рейката разбрах, че е 7000лв. нова в БМВ. А доколкото знам не може да се рециклира. Това истина ли е? Намират ли се втора ръка такива рейки? Има ли алтернативен начин за справяне с евентуален проблем с въпросната рейка? Също така четох, че е възможно да се появят проблеми със серво моторите на Dynamic Drive-a, които контролират стабилизиращата щанга и накланят колата. Често ли се проявяват подобни проблеми и скъпо ли е отстраняването им? Също така ме интересува има ли начин, ако се наложи да се замени въпросната active steering рейка с нормална такава, каквато е на повечето Е60. Както и дали може да се изключи/премахне този Dynamic Drive?
Ще се радвам да споделите мнение и опит относно въпроснaта система, защото не съм на 100% запознат как стоят нещата при Е60-тки с Dynamic Drive. Просто не мога да приема, че може да ми се наложи да дам 7000лв. за оригинална рейка на 10+ годишна кола, която цялата струва 20 000лв.. :/
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Надежден ли е Dynamic Drive/Active Steering?
Така.
Честно казано не съм виждал до сега кола без Active steering но с Динамик Драйв, но предвид че са отделни опции би трябвало едното да може без другото. Active steering без Dynamic drive може със сигурност, за обратното не съм сигурен. Динамик драйв споделя големия резервоар за хидравликата на Active steering-a. Аз съм и с двете, двама приятели всеха 550-ки миналата година и те са така също. Трябва да се види по VIN, когато са двете цялата хидравлична система е интергрирана(AS и DD), хидравличната помпа е 2 в едно и като се прецака се сменя заедно, трудно се намира втора ръка, нова е към 1700 кинта в БМВ. Това е от първа ръка, мойта отива към смяна. Това е най-голямата болка на комбинацията бърза рейка и DD май и е сравнително често срещан проблем.
Active Steering-a също се рециклира, той си е нормална(но не SE) хидравлична рейка, но е добавен мотор, който при ниски скорости намалява оборотите на волана за по-добра маневреност в града. Цялото усилие и движение си идва от хидравликата. Ел сензорите на волана бяха по няколко стотака по спомен.
Лично за мен Dymanic Drive-a е доста готина екстра и колата се държи по-добре от старата. Рейките са проблемни при старите коли, но втора ръка се намират. Принципно по тези рейки често се появяват леки течове и това не е проблем. Като се появи проблем в самата работа дори и малък колата ще усети и ще хване грешка от сензорите. Като цяло ремонт не знам да има, намират се втора ръка, може и да махнеш системата ако предпочиташ, но това няма да е евтино също и за мен е напълно безмислено.
Мойто мнение е, че няма кво да ги мислиш толкова. И двете системи правят колата доста по-комфортна и си заслужават поддръжката според мен. Може и ебз тях, но с тях е по-добре. Моргите са затрупани с Е60ки, така че няма особен проблем дори с такива екзотични части.
Честно казано не съм виждал до сега кола без Active steering но с Динамик Драйв, но предвид че са отделни опции би трябвало едното да може без другото. Active steering без Dynamic drive може със сигурност, за обратното не съм сигурен. Динамик драйв споделя големия резервоар за хидравликата на Active steering-a. Аз съм и с двете, двама приятели всеха 550-ки миналата година и те са така също. Трябва да се види по VIN, когато са двете цялата хидравлична система е интергрирана(AS и DD), хидравличната помпа е 2 в едно и като се прецака се сменя заедно, трудно се намира втора ръка, нова е към 1700 кинта в БМВ. Това е от първа ръка, мойта отива към смяна. Това е най-голямата болка на комбинацията бърза рейка и DD май и е сравнително често срещан проблем.
Active Steering-a също се рециклира, той си е нормална(но не SE) хидравлична рейка, но е добавен мотор, който при ниски скорости намалява оборотите на волана за по-добра маневреност в града. Цялото усилие и движение си идва от хидравликата. Ел сензорите на волана бяха по няколко стотака по спомен.
Лично за мен Dymanic Drive-a е доста готина екстра и колата се държи по-добре от старата. Рейките са проблемни при старите коли, но втора ръка се намират. Принципно по тези рейки често се появяват леки течове и това не е проблем. Като се появи проблем в самата работа дори и малък колата ще усети и ще хване грешка от сензорите. Като цяло ремонт не знам да има, намират се втора ръка, може и да махнеш системата ако предпочиташ, но това няма да е евтино също и за мен е напълно безмислено.
Мойто мнение е, че няма кво да ги мислиш толкова. И двете системи правят колата доста по-комфортна и си заслужават поддръжката според мен. Може и ебз тях, но с тях е по-добре. Моргите са затрупани с Е60ки, така че няма особен проблем дори с такива екзотични части.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Надежден ли е Dynamic Drive/Active Steering?
Ммм, при мен е твърдо също, но това е по-скоро защото съм с S226a, при теб стандартно ли е окачването?
Когато взимах колата(а и старата, която нямаше DD) покарах няколко други с DD и стандартно окачване и возията беше чудесна. Даже едната изглеждаше на 400К сигурно, но возията беше уникална, направо не можах да повярвам.
Отделно, поне при мен, минаването през дупки е кофти, но пък каране по павета и неравни пътища с DD ми се струва даже по-комфортно сега отколкото с предната кола.
Когато взимах колата(а и старата, която нямаше DD) покарах няколко други с DD и стандартно окачване и возията беше чудесна. Даже едната изглеждаше на 400К сигурно, но возията беше уникална, направо не можах да повярвам.
Отделно, поне при мен, минаването през дупки е кофти, но пък каране по павета и неравни пътища с DD ми се струва даже по-комфортно сега отколкото с предната кола.
- MiroslavM
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 8.05.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 3.0D
Re: Надежден ли е Dynamic Drive/Active Steering?
Извинявам се че задавам въпроса тук но предполагам повечето сте запознати с ACTIVE STEERING-a от месеци карам с проблема active steering faulu,servotronic failure и Driving stability тоест волана ми е доста твърд а и DSC-то не работи изобщо ходил съм на доста места за диагностики и проблема някъде по инсталациите.Няма комуникация между модулите на active steering i DSC масово хората казват че може да има прекъснати кабели някъде някой оправял ли е такъв проблем защото се виждам в чудо.Благодаря колеги
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Надежден ли е Dynamic Drive/Active Steering?
S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC - Тази каква се води, че се обърках нещо...?
VIN WBANC71080B823295
Type Code NC71
E Series E60 ()
Series 5
Type LIM
Model 530D (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M57/TU
Displacement 3.00
Power 160
Drive HECK
Transmission MECH
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STOFF/LEDER REACT/OREGON/ANTHRAZIT (FBAT)
Prod. Date 2004-03-30
Vehicle options
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S354A Green windscreen, green shade band
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S435A Fine wood trim
S441A Smoker package
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S540A Cruise control
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S563A Light package
S587A BMW LA wheel/double spoke 116
S609A Navigation system Professional
S672A CD changer for 6 CDs
S698A Area-Code 2 for DVD
S785A White direction indicator lights
S855A Language version Italian
S863A Retailer Directory Europe
S884A On-board literature, Italian
S8SAA Navigation access request,country-spec.
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S928A Tire control
VIN WBANC71080B823295
Type Code NC71
E Series E60 ()
Series 5
Type LIM
Model 530D (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M57/TU
Displacement 3.00
Power 160
Drive HECK
Transmission MECH
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STOFF/LEDER REACT/OREGON/ANTHRAZIT (FBAT)
Prod. Date 2004-03-30
Vehicle options
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S354A Green windscreen, green shade band
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S435A Fine wood trim
S441A Smoker package
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S540A Cruise control
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S563A Light package
S587A BMW LA wheel/double spoke 116
S609A Navigation system Professional
S672A CD changer for 6 CDs
S698A Area-Code 2 for DVD
S785A White direction indicator lights
S855A Language version Italian
S863A Retailer Directory Europe
S884A On-board literature, Italian
S8SAA Navigation access request,country-spec.
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S928A Tire control
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Надежден ли е Dynamic Drive/Active Steering?
spacepl написа:S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC - Тази каква се води, че се обърках нещо...?
Нормална рейка.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Надежден ли е Dynamic Drive/Active Steering?
MiroslavM написа:Извинявам се че задавам въпроса тук но предполагам повечето сте запознати с ACTIVE STEERING-a от месеци карам с проблема active steering faulu,servotronic failure и Driving stability тоест волана ми е доста твърд а и DSC-то не работи изобщо ходил съм на доста места за диагностики и проблема някъде по инсталациите.Няма комуникация между модулите на active steering i DSC масово хората казват че може да има прекъснати кабели някъде някой оправял ли е такъв проблем защото се виждам в чудо.Благодаря колеги
Буташ предния мост една педя надолу и сваляш да отремонтираш инсталацията.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани