Отстраняване на ДПФ

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от ivopicha » 20 Сеп 2018, 22:08

Значи те са мойте хора :lalala: Чета тука за някаква регенерация, къде се гледа тя? Има ли опасност да се прецака колата?
Благодаря!
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от vld » 21 Сеп 2018, 10:47

ivopicha написа:Значи те са мойте хора :lalala: Чета тука за някаква регенерация, къде се гледа тя? Има ли опасност да се прецака колата?
Благодаря!

Виж много е трудно да се дават отговори за неща които не се знае в какво състояние са.
Много станаха неизвестните в уравнението.
За да има яснота трябва да се знае какво е текущото състояние, какво има какво няма, какво е направено и какво не е.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от bokouser » 23 Сеп 2018, 13:31

Преди известно време с Влади - vld спасихме DPF-а и той започна да регенерира. Но да ви кажа честно на мен също започва да ми омръзва да шофирам с телефон с BTool Expert в ръка. Последния път както си пътуваме жена ми ми вика - по физиономията ти разбирам, че колата е регенерирала :mhihi:. Нещо започва да ми се губи удоволствието от шофирането.
Лошото е, че предстои зима, когато пътувам много малко извън града, а живея и работя на 3-4 км, което ще рече, че забравям за условия за регенерация.
Та по тоя повод имам молба - някой да ми даде съпорт за махане на самото тяло (гърнето) от колата. Става въпрос за 530d LCI, където катализатора и DPF са в едно тяло близо горе до турбината. Има ли нещо особено около разкачането на датчиците, всички ли има вариант да се разкачат от букси или някъде има нещо по-различно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от Ненко Вранков » 24 Сеп 2018, 8:36

Нищо, различно няма.. всичките са на букси.. просто при 5-цата е малко тясно, но излиза.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от vld » 24 Сеп 2018, 16:26

bokouser написа:Преди известно време с Влади - vld спасихме DPF-а и той започна да регенерира. Но да ви кажа честно на мен също започва да ми омръзва да шофирам с телефон с BTool Expert в ръка. Последния път както си пътуваме жена ми ми вика - по физиономията ти разбирам, че колата е регенерирала :mhihi:. Нещо започва да ми се губи удоволствието от шофирането.
Лошото е, че предстои зима, когато пътувам много малко извън града, а живея и работя на 3-4 км, което ще рече, че забравям за условия за регенерация.
Та по тоя повод имам молба - някой да ми даде съпорт за махане на самото тяло (гърнето) от колата. Става въпрос за 530d LCI, където катализатора и DPF са в едно тяло близо горе до турбината. Има ли нещо особено около разкачането на датчиците, всички ли има вариант да се разкачат от букси или някъде има нещо по-различно?

Намери си само гърне от някоя на части, вместо да изтърбушваш твоя.
Сваляш твоя слагаш другия и си готов.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от bokouser » 26 Сеп 2018, 11:43

Аз имам съмнения, че моя е доста запушен вече. Споменах ти, че като взех колата в един сервиз ми занулиха стойностите на DPF и съответно Ash ми показва неверни стойности. Но напоследък започна да вдига твърде бързо Soot, например за 50км около 40 Soot и това на магистрала. Едвам дочаква да станат 200км за да започне регенерация. Както и да е, по-нататък ако реша ще взема нов (рециклиран) и готово.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от astrapower » 26 Сеп 2018, 14:14

"Позапълнен" е както се казва, затова бързо качва стойностите на soot. Пробвай да го изчистиш машинно, другите варианти са ясни.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от vld » 26 Сеп 2018, 14:56

bokouser написа:Аз имам съмнения, че моя е доста запушен вече. Споменах ти, че като взех колата в един сервиз ми занулиха стойностите на DPF и съответно Ash ми показва неверни стойности. Но напоследък започна да вдига твърде бързо Soot, например за 50км около 40 Soot и това на магистрала. Едвам дочаква да станат 200км за да започне регенерация. Както и да е, по-нататък ако реша ще взема нов (рециклиран) и готово.

Моя се държи по същия начин като я карам само градско, даже доста често си активира регенерация и на по 100км. и без да свали СООТ до 0 процеса приключва без да регистрира завършена регенерация.
Просто ДДЕ си следи филтъра и преценява кога да се регенерира. Ако я подкараш повече извън градско ще направи 2-3 регенерации през 250-350км и после ще ги прави на по 500+км., просто докато караш филтъра държи постоянно към 400 градуса и повече от 27-30 СООТ не качва. Колкото по бързо караш толкова по добре се поддържа чист и по малко обратно налягане прави. Това го установих това лято, при едно ходене до летище бургас на отиване и на връщане карах доста бързо, общо взето намалявах до 150 само където има камери и като се прибрах пред нас обратното налягане беше 0.88мбр. :mhihi:
Докато държи ниско обратно налягане и се регенерира сам без проблем аз не мисля да го пипам.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от andy » 27 Сеп 2018, 14:54

88 mbar или 0.088 bar, че нещо много малко ми се вижда 0.88 mbar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от ivopicha » 27 Сеп 2018, 19:01

Днес бях при момчетата от VRPerformance, премахнаха софтуерно DPF с EGR, чипнаха мотора и сега е самолет :lalala: В началото при пълна газ се виждаше малко пушек отзад, но не беше кой знае колко. После при другите натискания до долу пушеше по- малко. Иначе при тормално ускорение не пуши.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от The_Bear » 27 Сеп 2018, 21:53

vld написа: Колкото по бързо караш толкова по добре се поддържа чист и по малко обратно налягане прави. Това го установих това лято, при едно ходене до летище бургас на отиване и на връщане карах доста бързо, общо взето намалявах до 150 само където има камери и като се прибрах пред нас обратното налягане беше 0.88мбр. :mhihi:
Докато държи ниско обратно налягане и се регенерира сам без проблем аз не мисля да го пипам.

Потвърждавам. При добро каране, особено магистрално, soot намалява, вместо да се покачва.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от vld » 28 Сеп 2018, 5:26

andy написа:88 mbar или 0.088 bar, че нещо много малко ми се вижда 0.88 mbar
Толкова колега, 0.88mbar. Това рабира се е за кратко, после пак си става на около 6.88 mbar.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от astrapower » 28 Сеп 2018, 9:13

ivopicha написа:Днес бях при момчетата от VRPerformance, премахнаха софтуерно DPF с EGR, чипнаха мотора и сега е самолет :lalala: В началото при пълна газ се виждаше малко пушек отзад, но не беше кой знае колко. После при другите натискания до долу пушеше по- малко. Иначе при тормално ускорение не пуши.


То хубаво е самолет колега, но ако се затегнат мерките при преминаване на техн. преглед....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от ivopicha » 28 Сеп 2018, 14:17

Сменяме колата, колега :D
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Отстраняване на ДПФ

Мнение от astrapower » 29 Сеп 2018, 10:46

ivopicha написа:Сменяме колата, колега :D

:lol: Прав си!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook