Отстраняване на ДПФ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Значи те са мойте хора Чета тука за някаква регенерация, къде се гледа тя? Има ли опасност да се прецака колата?
Благодаря!
Благодаря!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
ivopicha написа:Значи те са мойте хора Чета тука за някаква регенерация, къде се гледа тя? Има ли опасност да се прецака колата?
Благодаря!
Виж много е трудно да се дават отговори за неща които не се знае в какво състояние са.
Много станаха неизвестните в уравнението.
За да има яснота трябва да се знае какво е текущото състояние, какво има какво няма, какво е направено и какво не е.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Отстраняване на ДПФ
Преди известно време с Влади - vld спасихме DPF-а и той започна да регенерира. Но да ви кажа честно на мен също започва да ми омръзва да шофирам с телефон с BTool Expert в ръка. Последния път както си пътуваме жена ми ми вика - по физиономията ти разбирам, че колата е регенерирала . Нещо започва да ми се губи удоволствието от шофирането.
Лошото е, че предстои зима, когато пътувам много малко извън града, а живея и работя на 3-4 км, което ще рече, че забравям за условия за регенерация.
Та по тоя повод имам молба - някой да ми даде съпорт за махане на самото тяло (гърнето) от колата. Става въпрос за 530d LCI, където катализатора и DPF са в едно тяло близо горе до турбината. Има ли нещо особено около разкачането на датчиците, всички ли има вариант да се разкачат от букси или някъде има нещо по-различно?
Лошото е, че предстои зима, когато пътувам много малко извън града, а живея и работя на 3-4 км, което ще рече, че забравям за условия за регенерация.
Та по тоя повод имам молба - някой да ми даде съпорт за махане на самото тяло (гърнето) от колата. Става въпрос за 530d LCI, където катализатора и DPF са в едно тяло близо горе до турбината. Има ли нещо особено около разкачането на датчиците, всички ли има вариант да се разкачат от букси или някъде има нещо по-различно?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Отстраняване на ДПФ
Нищо, различно няма.. всичките са на букси.. просто при 5-цата е малко тясно, но излиза.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
bokouser написа:Преди известно време с Влади - vld спасихме DPF-а и той започна да регенерира. Но да ви кажа честно на мен също започва да ми омръзва да шофирам с телефон с BTool Expert в ръка. Последния път както си пътуваме жена ми ми вика - по физиономията ти разбирам, че колата е регенерирала . Нещо започва да ми се губи удоволствието от шофирането.
Лошото е, че предстои зима, когато пътувам много малко извън града, а живея и работя на 3-4 км, което ще рече, че забравям за условия за регенерация.
Та по тоя повод имам молба - някой да ми даде съпорт за махане на самото тяло (гърнето) от колата. Става въпрос за 530d LCI, където катализатора и DPF са в едно тяло близо горе до турбината. Има ли нещо особено около разкачането на датчиците, всички ли има вариант да се разкачат от букси или някъде има нещо по-различно?
Намери си само гърне от някоя на части, вместо да изтърбушваш твоя.
Сваляш твоя слагаш другия и си готов.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Отстраняване на ДПФ
Аз имам съмнения, че моя е доста запушен вече. Споменах ти, че като взех колата в един сервиз ми занулиха стойностите на DPF и съответно Ash ми показва неверни стойности. Но напоследък започна да вдига твърде бързо Soot, например за 50км около 40 Soot и това на магистрала. Едвам дочаква да станат 200км за да започне регенерация. Както и да е, по-нататък ако реша ще взема нов (рециклиран) и готово.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Отстраняване на ДПФ
"Позапълнен" е както се казва, затова бързо качва стойностите на soot. Пробвай да го изчистиш машинно, другите варианти са ясни.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
bokouser написа:Аз имам съмнения, че моя е доста запушен вече. Споменах ти, че като взех колата в един сервиз ми занулиха стойностите на DPF и съответно Ash ми показва неверни стойности. Но напоследък започна да вдига твърде бързо Soot, например за 50км около 40 Soot и това на магистрала. Едвам дочаква да станат 200км за да започне регенерация. Както и да е, по-нататък ако реша ще взема нов (рециклиран) и готово.
Моя се държи по същия начин като я карам само градско, даже доста често си активира регенерация и на по 100км. и без да свали СООТ до 0 процеса приключва без да регистрира завършена регенерация.
Просто ДДЕ си следи филтъра и преценява кога да се регенерира. Ако я подкараш повече извън градско ще направи 2-3 регенерации през 250-350км и после ще ги прави на по 500+км., просто докато караш филтъра държи постоянно към 400 градуса и повече от 27-30 СООТ не качва. Колкото по бързо караш толкова по добре се поддържа чист и по малко обратно налягане прави. Това го установих това лято, при едно ходене до летище бургас на отиване и на връщане карах доста бързо, общо взето намалявах до 150 само където има камери и като се прибрах пред нас обратното налягане беше 0.88мбр.
Докато държи ниско обратно налягане и се регенерира сам без проблем аз не мисля да го пипам.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Днес бях при момчетата от VRPerformance, премахнаха софтуерно DPF с EGR, чипнаха мотора и сега е самолет В началото при пълна газ се виждаше малко пушек отзад, но не беше кой знае колко. После при другите натискания до долу пушеше по- малко. Иначе при тормално ускорение не пуши.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Отстраняване на ДПФ
vld написа: Колкото по бързо караш толкова по добре се поддържа чист и по малко обратно налягане прави. Това го установих това лято, при едно ходене до летище бургас на отиване и на връщане карах доста бързо, общо взето намалявах до 150 само където има камери и като се прибрах пред нас обратното налягане беше 0.88мбр.
Докато държи ниско обратно налягане и се регенерира сам без проблем аз не мисля да го пипам.
Потвърждавам. При добро каране, особено магистрално, soot намалява, вместо да се покачва.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
Толкова колега, 0.88mbar. Това рабира се е за кратко, после пак си става на около 6.88 mbar.andy написа:88 mbar или 0.088 bar, че нещо много малко ми се вижда 0.88 mbar
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Отстраняване на ДПФ
ivopicha написа:Днес бях при момчетата от VRPerformance, премахнаха софтуерно DPF с EGR, чипнаха мотора и сега е самолет В началото при пълна газ се виждаше малко пушек отзад, но не беше кой знае колко. После при другите натискания до долу пушеше по- малко. Иначе при тормално ускорение не пуши.
То хубаво е самолет колега, но ако се затегнат мерките при преминаване на техн. преглед....
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Сменяме колата, колега
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Отстраняване на ДПФ
ivopicha написа:Сменяме колата, колега
Прав си!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани