Отстраняване на ДПФ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Отстраняване на ДПФ
така като ви чета мненията направо се кефя, че нямам DPF фабрично
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Отстраняване на ДПФ
vld написа:Да няма разлика в звука изобщо Особенно отзад като застанеш все едно змия съска от ауспуха...
Как случайно се засякохме вчера. Припушва при форсиране, не го бях видял
Звука го чу. Иначе ето това даде като разход вчера, както говорихме, след като махнах DPF-а.
Не вярвам да го повторя, но вчера бях длъжен да тествам и мисля, че добре се получи
Всичко занулено, 326 километра пробег, малко висене по митници, разервоарът пълен с литър два в повече след като спря пистолета, от Еко.
1/4 от резервоара за 340-350 километра. Занулих го като тръгнах от центъра на София, 15-20 километра градско след зареждането
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Отстраняване на ДПФ
Не вярвам да изненадваш някого, че ти е паднал разхода, след като си махнал ДПФ-а
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Отстраняване на ДПФ
dextuar написа:Не вярвам да изненадваш някого, че ти е паднал разхода, след като си махнал ДПФ-а
Най-изненадан май ще съм аз, че ми е първи дизел след стотици хиляди километри на бензинови BMW-та
P.S. Трябваше да го махна тоя DPF още на първия ден
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
Така е, казах ти че ще почнеш да виждаш числа около 5-6
Да звука обаче ме изненада мен, наистина на тази кола не се чува това съскане което се чува на 530/330 може би заради двете турбини.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Да звука обаче ме изненада мен, наистина на тази кола не се чува това съскане което се чува на 530/330 може би заради двете турбини.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Отстраняване на ДПФ
Nini0 написа:zAcK написа:И аз го махнах без да махам катализатора. Никаква промяна в звука на колата, не пуши нищо!
В подземния не усещам да мирише на лошо, а оставих колата да поработи доста.
Самата кола я усещам много по-жива. Освен това вече не се притеснявам, което ми е най-важно!
Който иска да кара с DPF, който да му набива нафта в маслото и да му вдига разхода.
Ако на някой му пукаше, щяха да стимулират карането на газ и метан например, а не да карат шофьорите
да ходят на 2 прегледа и т.н. Та, много съм доволен, че го махнах. Нямам нерви, време и излишни средства,
да се занимавам и заблуждавам с псевдо-екология!!!
P.S. С тия гадни дизели и масла в България, последното нещо, което искам е да карам с лаптоп в ръка,
мерейки постоянно налягане на DPF-a...
И при мен е така колега. Само катализатора си оставих нямам никаква промяна в звука, не пуши изобщо което е най-важно за мен !
Проблема ми с високото ниво на маслото се реши вече не вдигам щеката и не съм постоянно с лаптопа в колата абе като цяло доволен сам, че го махнах въпреки, че бях твърдо против.
А колега когато е с ДПФ да пуши нормално ли е примерно при мен на място след 10 минути почва да пуши това дюзи ли са?
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Отстраняване на ДПФ
Преди два месеца взех 530D LCI.
От самото начало колата беше с черен ауспух.
Пропушваше само с пълна газ, при тръгване от място и то съвсем леко.
DPF има, но какво ли му беше.
Имаше няколко грешки свързани с филтъра, като:
- particulate filter system 4166;
- exhaust back pressure sensor 4CF3;
и още една, но не я помня.
Регенерация правеше, въпреки, че дросела дава грешка, не работи релето на свещите и т.н.
Ядосах се и реших да го махна.
Оказа се, че колата е "чипосана".
DPF тялото е отваряно и самия DPF е сменен с алтернативен.
Алтернативния беше по малък и с по различни дупки, спрямо оригиналния.
Според мен този вариант не работи напълно коректно.
На него имаше надпис 2016г., следователно скоро е сменян .
Махнах го, но оставих катализатора.
Първоначално като тръгнах от сервиза колата изпуши при рязко газ, но повече не я видях.
Може би пропушва, но леко.
Оставих и "чипа", въпреки, че не исках да я чипосвам, но заварено положение.
Колата е на реални 230 000км.
В момента без DPF върви прекрасно, скоростите сменят планов и т.н.
Дразнеше ме когато прави регенерация, защото започва да сменя при по високи обороти, леко да блъска и прочие.
От самото начало колата беше с черен ауспух.
Пропушваше само с пълна газ, при тръгване от място и то съвсем леко.
DPF има, но какво ли му беше.
Имаше няколко грешки свързани с филтъра, като:
- particulate filter system 4166;
- exhaust back pressure sensor 4CF3;
и още една, но не я помня.
Регенерация правеше, въпреки, че дросела дава грешка, не работи релето на свещите и т.н.
Ядосах се и реших да го махна.
Оказа се, че колата е "чипосана".
DPF тялото е отваряно и самия DPF е сменен с алтернативен.
Алтернативния беше по малък и с по различни дупки, спрямо оригиналния.
Според мен този вариант не работи напълно коректно.
На него имаше надпис 2016г., следователно скоро е сменян .
Махнах го, но оставих катализатора.
Първоначално като тръгнах от сервиза колата изпуши при рязко газ, но повече не я видях.
Може би пропушва, но леко.
Оставих и "чипа", въпреки, че не исках да я чипосвам, но заварено положение.
Колата е на реални 230 000км.
В момента без DPF върви прекрасно, скоростите сменят планов и т.н.
Дразнеше ме когато прави регенерация, защото започва да сменя при по високи обороти, леко да блъска и прочие.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Някой колега от В.Търново да ме насочи към някой майстор за диагностика и премахване на DPF и EGR. Колата я купих скоро и стария собственик каза, че махнали DPF-а, но не го били изключили софтуерно. Та искам да направя тази интервенция.
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Отстраняване на ДПФ
Разходи се до Горна Оряховица при Николай от О.Е Моторспорт.Ще останеш доволен.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Отстраняване на ДПФ
Я.Велинов написа:spacepl написа:И аз така предпочитам. До година, максимум две ще се затегнат нещата на ГТП-тата
Хахахаха.....сто процента....
Стой та гледай само
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Ganchev__ написа:Разходи се до Горна Оряховица при Николай от О.Е Моторспорт.Ще останеш доволен.
Благодаря, колега! Само да оправя тези дни някои детски болести като кабелите в петата врата и неотварянето с ключа от разстояние.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
ivopicha написа:Някой колега от В.Търново да ме насочи към някой майстор за диагностика и премахване на DPF и EGR. Колата я купих скоро и стария собственик каза, че махнали DPF-а, но не го били изключили софтуерно. Та искам да направя тази интервенция.
Русе ти е на един *й место, така, че https://vrperformance.net/ бих посетил аз
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Колега, те от Русе не се ли занимаваха само с чипосване? Преди гледам дина някъде говирих с момчето ( май Вилиян се казваше) да му закарам старата си Е39, но така и не се реших. Но тази трябва да я закарам някъде да я прочетат и да кажат как ще се процедира занапред.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
Махането на дпф изключването на егр и чипването се правят с редактиране на файла на дде. Тоест процедурата се прави наведнъж иначе ще платиш няколко пъти за едно и също.ivopicha написа:Колега, те от Русе не се ли занимаваха само с чипосване? Преди гледам дина някъде говирих с момчето ( май Вилиян се казваше) да му закарам старата си Е39, но така и не се реших. Но тази трябва да я закарам някъде да я прочетат и да кажат как ще се процедира занапред.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]