Отстраняване на ДПФ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivokomandos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 5.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D 2004г.
- Мечтае да кара: M5
Re: Отстраняване на ДПФ
ivopicha написа:Днес бях при момчетата от VRPerformance, премахнаха софтуерно DPF с EGR, чипнаха мотора и сега е самолет В началото при пълна газ се виждаше малко пушек отзад, но не беше кой знае колко. После при другите натискания до долу пушеше по- малко. Иначе при тормално ускорение не пуши.
Надявам се и хардуерно, да са ти го махнали, че не си писал.
BMW E36 318 93;BMW E36 328i 97; BMW E60 530D 2004; HONDA HORNET CB600F 2008
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Отстраняване на ДПФ
Той хардуерно е бил премахнат още преди да взема колата. С една дума взели парите А дали да затапя EGR-а или да го оставя така.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Отстраняване на ДПФ
Колата ми е 530d LCI 235к.с.
Разрязах гърнето, извадих ДПФ-а, оставих катализатора (който м/у другото е доста малък), продухах го колкото можах с компресор, занесох гърнето да ми го зашият и си го монтирах на колата.
Когато тръгнах с колата, Back-pressure показваше 0,00, след малко заби на 8192,01, което е максимум, но продължи да си трупа Soot. При всяко палене записваше 4166 и 4CF3.
На другия ден ми ъпдейтнаха до последна версия софта на мотора, скоростите и CAS-а, след което ми ремапнаха софта на мотора без ДПФ, без ЕГР и с мощност според мапера около 300к.с., преди да почне да пуши (защото можеше и още малко). Не съм го мерил, но имам доверие на човека, мерил е доста BMW-та с този софт, пък и точните к.с. не са ми цел, по-скоро го направих защото така или иначе се пипа по софта заради ДПФ и ЕГР.
Колата стана доста по-жива (макар, че и преди си вървеше), вече не записва 4166 и 4CF3, Back-pressure си стои на 0,00, но продължава да трупа Soot, макар и много бавно. Забелязвам, че като я изпъна по магистралата започва да сваля Soot, но в града бавно се увеличава. Също така забелязвам, че продължавам да имам стойности на Exhaust temp и Exhaust Gas Temp DPF в града 100-200 и по магистралата 200-300 гр.
Въпросите ми са два:
1. Нормално ли е да трупа Soot и от къде взима информация и на каква база ги мери и смята тия сажди след като вече няма DPF и Back-pressure е изключен?
2. Нормална ли е тази температура без DPF?
Разрязах гърнето, извадих ДПФ-а, оставих катализатора (който м/у другото е доста малък), продухах го колкото можах с компресор, занесох гърнето да ми го зашият и си го монтирах на колата.
Когато тръгнах с колата, Back-pressure показваше 0,00, след малко заби на 8192,01, което е максимум, но продължи да си трупа Soot. При всяко палене записваше 4166 и 4CF3.
На другия ден ми ъпдейтнаха до последна версия софта на мотора, скоростите и CAS-а, след което ми ремапнаха софта на мотора без ДПФ, без ЕГР и с мощност според мапера около 300к.с., преди да почне да пуши (защото можеше и още малко). Не съм го мерил, но имам доверие на човека, мерил е доста BMW-та с този софт, пък и точните к.с. не са ми цел, по-скоро го направих защото така или иначе се пипа по софта заради ДПФ и ЕГР.
Колата стана доста по-жива (макар, че и преди си вървеше), вече не записва 4166 и 4CF3, Back-pressure си стои на 0,00, но продължава да трупа Soot, макар и много бавно. Забелязвам, че като я изпъна по магистралата започва да сваля Soot, но в града бавно се увеличава. Също така забелязвам, че продължавам да имам стойности на Exhaust temp и Exhaust Gas Temp DPF в града 100-200 и по магистралата 200-300 гр.
Въпросите ми са два:
1. Нормално ли е да трупа Soot и от къде взима информация и на каква база ги мери и смята тия сажди след като вече няма DPF и Back-pressure е изключен?
2. Нормална ли е тази температура без DPF?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна bokouser на 06 Окт 2018, 9:13, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Отстраняване на ДПФ
Много зависи точно как се изключи ДПФ, сам се сещаш, че няма само един начин, за официален пък да не говорим. Температурата е нормално да я вдига, но повече от 350-400 не трябва да виждаш.
Сподели след време как се държи нивото на маслото и дали не намалява.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Сподели след време как се държи нивото на маслото и дали не намалява.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Отстраняване на ДПФ
Да намалява? Каква е логиката? До сега не ми се е случвало да харчи или да го пълни с нафта при регенерация. Защо трябва да очаквам да започне да харчи масло?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Отстраняване на ДПФ
Колеги,искам да ви попитам когато се отстрани ДПФ + софтуерно трябва ли да се откачи буксата на ДПФ от гърнето /корпуса/.Искам да изчистя питата на ДПФ от корпуса и да го монтирам обратно,но не знам дали буксата трябва да се закачи обратно.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Отстраняване на ДПФ
По принцип са няколко букси (при мен 4), закачаш си ги обратно. Софтуерно се изключват тези, които е нужно, но някои от тях си остават да работят.
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Отстраняване на ДПФ
bokouser написа:По принцип са няколко букси (при мен 4), закачаш си ги обратно. Софтуерно се изключват тези, които е нужно, но някои от тях си остават да работят.
Ясно.Благодаря за отговора колега.
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Отстраняване на ДПФ
Здравейте,
Абе... не съм много активен във форума, в частта писане на публикации или отговори, защото доста чета, а вече сякаш е обсъждано всичко. Аз бях твърдо против премахването на DPF, защото считам, че щом си е сложено от немците в колата, това означава че трябва да си е там, но...
Губи ми се цялото удоволствие от шофирането, като знам, че колата не прави регенерация, защото трябва да се смени сензора за температурата на изгорелите газове, релето на свещите и т.н. В крайна сметка, колата я купих преди около месец и половина и чак на скоро започнах да схващам много неща по нея. 530d 218 к.с. 2005 година е. Четох много, мнения много, като едно е за премахването на DPF-а, а други за запазването му.
Тъй като вече ми писна да следя разход на горивото и да се чудя, дали е много или не... налягането на маслото дали е много или не... май и аз ще премина към стъпката за премахване на DPF.
Абе... не съм много активен във форума, в частта писане на публикации или отговори, защото доста чета, а вече сякаш е обсъждано всичко. Аз бях твърдо против премахването на DPF, защото считам, че щом си е сложено от немците в колата, това означава че трябва да си е там, но...
Губи ми се цялото удоволствие от шофирането, като знам, че колата не прави регенерация, защото трябва да се смени сензора за температурата на изгорелите газове, релето на свещите и т.н. В крайна сметка, колата я купих преди около месец и половина и чак на скоро започнах да схващам много неща по нея. 530d 218 к.с. 2005 година е. Четох много, мнения много, като едно е за премахването на DPF-а, а други за запазването му.
Тъй като вече ми писна да следя разход на горивото и да се чудя, дали е много или не... налягането на маслото дали е много или не... май и аз ще премина към стъпката за премахване на DPF.
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
Re: Отстраняване на ДПФ
Здравейте колеги,
колата е 120д 2005г. с ъпдейт на софтуера, ремап и изключени дпф и егр. Та някой може ли да ме насочи към сервиз в София за физическо премахване на дпф? Ако дори си го изкупуват, приспадат или там каквото е, ще е супер. Да не се занимавам излишно.
Благодаря предварително!
колата е 120д 2005г. с ъпдейт на софтуера, ремап и изключени дпф и егр. Та някой може ли да ме насочи към сервиз в София за физическо премахване на дпф? Ако дори си го изкупуват, приспадат или там каквото е, ще е супер. Да не се занимавам излишно.
Благодаря предварително!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
RFBM написа:Здравейте , какво става ако премахнем дпф , а софтуерно не?
Пуши когато влезе в режим на регенерация и дава грешки, може и да ти напълни маслото с нафта защото няма да може да си завърши регенерацията и постоянно ще влиза в тоя режим и така.
Re: Отстраняване на ДПФ
vld написа:RFBM написа:Здравейте , какво става ако премахнем дпф , а софтуерно не?
Пуши когато влезе в режим на регенерация и дава грешки, може и да ти напълни маслото с нафта защото няма да може да си завърши регенерацията и постоянно ще влиза в тоя режим и така.
Благодаря за отговора.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Отстраняване на ДПФ
С какъв софтуер го изолират тоя дпф/егр? Предполагам с иста, инпа, ncs expert няма да стане или?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отстраняване на ДПФ
Tsureto написа:С какъв софтуер го изолират тоя дпф/егр? Предполагам с иста, инпа, ncs expert няма да стане или?
winols
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани