Краят на едно е60 и как възкръсва като феникс от пепелта
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Краят на едно е60 :(
На две коли съм сменял,като преди това е имало тласъци и тупкане при смяна от D на R,а след това изчезват.А щом мислиш,че няма полза защо го сменяш?
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Краят на едно е60 :(
Защото все имах надежда,че ще се оправи проблема но ........ .
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Краят на едно е60 :(
Накрая друга скоростно кутия и всичко заспа
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Краят на едно е60 :(
atanasov_aa написа:DigitalExile написа:Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.
Нормално е да са 2 смените, след като на дадени спецификации масло се дава смяна до 30 000 км или до 2 години.
Те от BMW също така предвиждат 5 годишната кола да си я смениш с чисто нова.
Явно не си виждал к'во става вътре в мотора с тия смени на масло карано по 30к км, ама то така и по добре, Блажени са вярващите.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Краят на едно е60 :(
DigitalExile написа:atanasov_aa написа:DigitalExile написа:Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.
Нормално е да са 2 смените, след като на дадени спецификации масло се дава смяна до 30 000 км или до 2 години.
Те от BMW също така предвиждат 5 годишната кола да си я смениш с чисто нова.
Явно не си виждал к'во става вътре в мотора с тия смени на масло карано по 30к км, ама то така и по добре, Блажени са вярващите.
Е, че твоята или моята кола или която и да е след Е46, да не мислиш, че като са я изкарали от шоурума някои го е сменял под 30К км?
Всичките са така, в случая това не е проблема.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Краят на едно е60 :(
Е да, като копуваш менте масло от "немски" сайт с китайски произход, губиш половината от течовете, чупиш и после интервала на смяна виновен.
Не сме вече 1984-та, не случайно има стандарти за тея масла, ако искаш и на 5К може да го сменяш. Производтелите(И на коли и на масла или те са в картел за чупене на стари мотори?) ясно са казали колко време идържат ll-04. Бая счупени двигатели щеше да има, ако не беше вярно.
Не сме вече 1984-та, не случайно има стандарти за тея масла, ако искаш и на 5К може да го сменяш. Производтелите(И на коли и на масла или те са в картел за чупене на стари мотори?) ясно са казали колко време идържат ll-04. Бая счупени двигатели щеше да има, ако не беше вярно.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Краят на едно е60 :(
не, няма смени на мотори в гаранцията на колите ... въобще никога не се е случвало
и не става на водичка маслото за 30хил км пробег, и не се образуват гнусни отлагания които и с пръст да избършеш не можеше
смело наливайте и карайте 30хил км с "оригинално от варела" или "състезателно" или каквото има там , особено ако мотора е над 600хил км ... то ако е имало нещо да му се развали до сега да се е развалило, и без смяна на маслото на скоросите - логиката е същата
и не става на водичка маслото за 30хил км пробег, и не се образуват гнусни отлагания които и с пръст да избършеш не можеше
смело наливайте и карайте 30хил км с "оригинално от варела" или "състезателно" или каквото има там , особено ако мотора е над 600хил км ... то ако е имало нещо да му се развали до сега да се е развалило, и без смяна на маслото на скоросите - логиката е същата
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Краят на едно е60 :(
Много коли са минали пред очите ми с пробег от 0 до 300000+ и смяна на масло през 30000км. и обслужвани по стандартите на производителя.
При ремонти на мотори(вериги и тн) отлагания не съм видял или задрал лагер или счупено турбо.
За сметка на това доста мотори са хрърляли котва от "онлайн" обслужване.
Хората вместо да отидат в сервиз за обслужване и да приключат темата почват да търсят далаверка и да гледат братушките какви модификатори са измислили.
При ремонти на мотори(вериги и тн) отлагания не съм видял или задрал лагер или счупено турбо.
За сметка на това доста мотори са хрърляли котва от "онлайн" обслужване.
Хората вместо да отидат в сервиз за обслужване и да приключат темата почват да търсят далаверка и да гледат братушките какви модификатори са измислили.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Краят на едно е60 :(
Значи викаш за т'ва се чупят моторите защото през 10к си сменяме маслото, друго си е 30ка да си удариме. Добре че ни каза да не ни се чупят и на нас вече ще знаем как е по добре и че масло на 30к е по добро от такова на 10к, то трябва да поотлежи малко, а ако преди т'ва е поотлежало в някой варЕл е още по добре даже. Хубаво е така да улегне и в мотора, а ако караме на къси разстояние колко да направи конденз още по добре, тогава според мен и 50к може да избута без проблем с 2-3 доливания ти как мислиш?
Айде малко по сериозно сега, ако се поинтересувате и виждате малко по далеч от носа си ще разберете,че се препоръчва смяна на 7000 мили което са към 11 000 км.
Айде малко по сериозно сега, ако се поинтересувате и виждате малко по далеч от носа си ще разберете,че се препоръчва смяна на 7000 мили което са към 11 000 км.
Последна промяна DigitalExile на 08 Май 2018, 22:50, променена общо 1 път
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Краят на едно е60 :(
motor написа:Много коли са минали пред очите ми с пробег от 0 до 300000+ и смяна на масло през 30000км. и обслужвани по стандартите на производителя.
При ремонти на мотори(вериги и тн) отлагания не съм видял или задрал лагер или счупено турбо.
За сметка на това доста мотори са хрърляли котва от "онлайн" обслужване.
Хората вместо да отидат в сервиз за обслужване и да приключат темата почват да търсят далаверка и да гледат братушките какви модификатори са измислили.
Аууу, по сервизите читав до читав майстор, от съвестен по-съвестен
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Краят на едно е60 :(
не си ме разбрал.
моторите не се чупят от това, че им сменят маслото, а че се изполва масло от някъде си, най-често онлайн.
моторите не се чупят от това, че им сменят маслото, а че се изполва масло от някъде си, най-често онлайн.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Краят на едно е60 :(
Оставете какво препоръчва BMW, тяхната цел е да си купите ново BMW т'ва мисля, че е ясно на всички, погледнете където и да е другате maintenance schedule-а на BMW след 99г. и ще видите че никои не препоръчва смяна на масло на 30к км, безумно е просто, то си е изгубило свойствата отдавна. Препоръчителното е 7 до 10 хиляди мили ( 11 до 15 хил. км ) в зависимост от стила на шофиране или на интервал от 2 години без значение милите/километрите. Това е за всяко едно синтетично масло.
Да не говорим, че по новите BMW–та дето работят на по 110+ градуса дори 11 хиляди км му е много на маслото.
Да не говорим, че по новите BMW–та дето работят на по 110+ градуса дори 11 хиляди км му е много на маслото.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Краят на едно е60 :(
Колега би ли споделил къде препоръчват смяна на маслото на 11-15 хил?
Това не е диона супер от преди 25 г. Аз сменям на 18-20 хил вече в продължение на близо 250 хил за 10 години и проблем нямам.
Производителите на масла си препоръчват на колко да е смяната, не производителите на мотори. Какъв е тоя лонглайф като го сменяш на 10 хил?
Едно време шефа на Авторемонтния завод в Смолян, сменяше маслото на неговата жигула на 700! км и ми обясняваше как било най добре за мотора.
Тия приказки за гадните масла и техния пробег са измислени от търговците на масла, за да купуват хората по често
Това не е диона супер от преди 25 г. Аз сменям на 18-20 хил вече в продължение на близо 250 хил за 10 години и проблем нямам.
Производителите на масла си препоръчват на колко да е смяната, не производителите на мотори. Какъв е тоя лонглайф като го сменяш на 10 хил?
Едно време шефа на Авторемонтния завод в Смолян, сменяше маслото на неговата жигула на 700! км и ми обясняваше как било най добре за мотора.
Тия приказки за гадните масла и техния пробег са измислени от търговците на масла, за да купуват хората по често
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Краят на едно е60 :(
motor написа:не си ме разбрал.
моторите не се чупят от това, че им сменят маслото, а че се изполва масло от някъде си, най-често онлайн.
я ми обясни какво значи "онлайн" и какво значи "да си купя масло" ? т.е. къде е извора на светото масло ? защото явно "всички онлайн" според теб имат проблем?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Краят на едно е60 :(
Нито производителите на маслото, нито тези на мотора знаят, че аз, човекът Х карам 20 годишно БМВ на 500 000км, че живея в третия свят, където горивата, еле па нафтата не стават и за нафтовата печка на немеца, че произхода на маслото е не по-малко съмнителен, и че аз конкретно карам само градско и средната ми скорост е 20км/ч и че ако сменя маслото на 20 000км то ще има 1000!! моточаса, а на 30 000км - 1500 моточаса!!Ivo_Borisov написа:Колега би ли споделил къде препоръчват смяна на маслото на 11-15 хил?
Това не е диона супер от преди 25 г. Аз сменям на 18-20 хил вече в продължение на близо 250 хил за 10 години и проблем нямам.
Производителите на масла си препоръчват на колко да е смяната, не производителите на мотори. Какъв е тоя лонглайф като го сменяш на 10 хил?
Едно време шефа на Авторемонтния завод в Смолян, сменяше маслото на неговата жигула на 700! км и ми обясняваше как било най добре за мотора.
Тия приказки за гадните масла и техния пробег са измислени от търговците на масла, за да купуват хората по често
Е, НЕМА ТАКОВА МАСЛО
Стига сме се правили на интересни с това кой на колко сменя, и кое е правилното.. Всичко е строго индивидуално!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани