Краят на едно е60 и как възкръсва като феникс от пепелта
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Краят на едно е60 :(
Благодаря
Re: Краят на едно е60 :(
Здравей колега. Аз съм с е60 525д. Колата ми я докараха от Италия със твоя проблем. Причината беше запушен филтър на картерни газове. Две бутала и две дюзи, 2000лв за ремонт със смяна и на други неща и вече 5 години кеф, като четири пъти съм обиколил Европа.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Краят на едно е60 :(
Колега ако имаш работеща дроселаова клапа и пеперуди на всмукателния колектор, това което ти се е случило нямаше да се случи.... С други думи прехранваш мотора само заради "тунинга" който е получил заради икономически по изгодни ремонти....
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Краят на едно е60 :(
Горенаписаното от vld и Още повече и шофьорска грешка, на директна няма как да се префорсира!
Казвам го от опит, тръгва да си дава газ сам, скачаш му на спирачката и го държиш, мъчи се, но спирачките са по яки от двигател на масло.
В движение ми се случи, успях да я спра и загася, БЕЗ никакви поражения по мотора, с изключение на 1.5л масло, което бе по турбо пътища, колектор и генерация
Казвам го от опит, тръгва да си дава газ сам, скачаш му на спирачката и го държиш, мъчи се, но спирачките са по яки от двигател на масло.
В движение ми се случи, успях да я спра и загася, БЕЗ никакви поражения по мотора, с изключение на 1.5л масло, което бе по турбо пътища, колектор и генерация
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Краят на едно е60 :(
Здравейте, колеги,
Аз просто исках да споделя това, което ми се е случило ,а някои като почнаха да ме ''хранят'' - не съм я бил поддържал и разни от този род и съм пестял от ремонти ..Ами в интерес на истината да си кажа за 50 000 км наистина нищо не съм пипал -ама наистина нищо като изключим две смяни на масла, и предни накладки . Просто по автомобила всичко си беше оки. Миналата година му махнахме вихровите клапи и след това само нафтичка и Гаааз .... Никакви лампи не са светкали, нито нещо е трябвало да се сменя до ноември 2017 когато се започна с всмукателните тръби .Просто взе да цапа въздушния филтър и се оказа, че са пукнати всмукателните тръби. Тях сменихме , после минаха 1000 км и хайде и колекторните дадоха фира, после турбото профилактика заедно с другите неща там вакууми тръби и т.н. и сега точно когато всичко уж беше както трябва , се случи това с турбото .. А само преди половин месец турбото е сваляно за профилактика !!!! По-добре да не бях го свалял .... Нали уж го гледаха, всичко си било оки !!!! ДРЪН, ДРЪН !!!!
Ако ще правя от сега нататък нещо ,ще е само в сервиза , не при разни самозвани майстори!!!! СТИГА ВЕЧЕ!
Сега е ясно, ще се прави -при момчетата от форума - те си знаят кои - на достатъчно хора са помогнали , няма да им правя и аз реклама )))
ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ !МОТОР СЕ ПРАВИ ! АКО НЕ - ЩЕ Я СМЕНИМ С ДРУГА !!! НИЕ ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ !
Аз просто исках да споделя това, което ми се е случило ,а някои като почнаха да ме ''хранят'' - не съм я бил поддържал и разни от този род и съм пестял от ремонти ..Ами в интерес на истината да си кажа за 50 000 км наистина нищо не съм пипал -ама наистина нищо като изключим две смяни на масла, и предни накладки . Просто по автомобила всичко си беше оки. Миналата година му махнахме вихровите клапи и след това само нафтичка и Гаааз .... Никакви лампи не са светкали, нито нещо е трябвало да се сменя до ноември 2017 когато се започна с всмукателните тръби .Просто взе да цапа въздушния филтър и се оказа, че са пукнати всмукателните тръби. Тях сменихме , после минаха 1000 км и хайде и колекторните дадоха фира, после турбото профилактика заедно с другите неща там вакууми тръби и т.н. и сега точно когато всичко уж беше както трябва , се случи това с турбото .. А само преди половин месец турбото е сваляно за профилактика !!!! По-добре да не бях го свалял .... Нали уж го гледаха, всичко си било оки !!!! ДРЪН, ДРЪН !!!!
Ако ще правя от сега нататък нещо ,ще е само в сервиза , не при разни самозвани майстори!!!! СТИГА ВЕЧЕ!
Сега е ясно, ще се прави -при момчетата от форума - те си знаят кои - на достатъчно хора са помогнали , няма да им правя и аз реклама )))
ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ !МОТОР СЕ ПРАВИ ! АКО НЕ - ЩЕ Я СМЕНИМ С ДРУГА !!! НИЕ ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Краят на едно е60 :(
Бил си афектиран,разбираемо е,но да напишеш пред фенове на марката и този мотор това, е нормално да понесеш малко"храна" последното ти изречение обобщава всичко....да сме живи и здрави,желая ти успех с ремонта
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Краят на едно е60 :(
Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Краят на едно е60 :(
Нормално да му дойде края след, толкова години на пътя и километри които само колата си знае, няма как . Нов мотор и напред.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Краят на едно е60 :(
Трябваше да прекратиш достъпа на въздух и двигателя да угасне, вместо да гледаш безучастно.
Една счупена пластмаса с шут щеше да ти излезе много по-евтино
Една счупена пластмаса с шут щеше да ти излезе много по-евтино
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Краят на едно е60 :(
DigitalExile написа:Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.
Нормално е да са 2 смените, след като на дадени спецификации масло се дава смяна до 30 000 км или до 2 години.
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Краят на едно е60 :(
На теория е нормално,но практиката е на друго мнение.
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Краят на едно е60 :(
atanasov_aa написа:DigitalExile написа:Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.
Нормално е да са 2 смените, след като на дадени спецификации масло се дава смяна до 30 000 км или до 2 години.
Не виждам нищо нормално в това, дори за много каране извънградско на 15к това масло вече не става...
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Краят на едно е60 :(
dextuar написа:atanasov_aa написа:DigitalExile написа:Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.
Нормално е да са 2 смените, след като на дадени спецификации масло се дава смяна до 30 000 км или до 2 години.
Не виждам нищо нормално в това, дори за много каране извънградско на 15к това масло вече не става...
Имаш право на лично мнение по въпроса. Аз уважава становището на производителя.
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Краят на едно е60 :(
Според производителя масло на скоростна кутия никога не се сменя,но ако го направиш се усеща разлика в положителна посока.Но си прав де,всеки си има мнение по въпроса.
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Краят на едно е60 :(
Вижте колеги аз маслото на скоростите съм го сменял доста пъти,но разлика не съм нито усетил нито видял
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани