Краят на едно е60 и как възкръсва като феникс от пепелта
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Краят на едно е60 и как възкръсва като феникс от пепелта
И така колеги, бях писал няколко пъти в темата за е60 с проблеми .По принцип почнат ли проблемите, значи автомобила трябва да се смени преди да се е предал ....
Първо карах повече от 50 000 км само сменях масла ,после от ноември месец 2017г. се започна . Първо бяха всмукателните тръби -СМЕНИХМЕ ГИ с чугунени от е39, после се цъфнаха колекторните тръби - и тях сменихме от Х5 взехме ,после профилактика на турбото,защото не затваряше както трябва , сменихме всички вакуумни пътища, накрая изключихме и ДПФ филтъра ,защото и той излизаше ,че е запушен и автомобила взе много да върви, ама наистина мнооогооо без грам пушилка . Направо имах чувството ,че карам 300 коня автомобил, Вдигаше ги 245 на магистралата ,че даже и ги поддържаше ..до ДНЕС !!!! Днес при поредното тръгване от един светофар в Пловдив, просто автомобила изведнъж загуби мощност и взе да глъхне , в един момент аз докато успея да спра от ауспуха взе да излиза син пушек и цялата кола се задими в син облак и взе да мирише на масло - веднага ми стана ясно всичко и спрях и извадих ключа - АВТОМАТ Е , нищо друго не можах да направя и просто стоях и гледах безучастно как ТУРБОТО ВКАРВА МАСЛО В ЦИЛИНДРИТЕ И ДВИГАТЕЛЯ ВЗЕ ДА СЕ ФОРСИРА ДО МАКСИМАЛНИТЕ ОБОРОТИ И СЛЕД ТОВА ПРОСТО ..ЗАМЛЪКНА ..ЗАВИНАГИ ! КРАЙ!!! ТАКА ЗАВЪРШИ СВОЯ ПЪТ ОЩЕ ЕДИН УЖ НЕУМОРЕН 3000 КУБИКОВ ШЕСТЦИЛИНДРОВ ДИЗЕЛ НА МАРКАТА БМВ........
След това оставаше да видим пораженията... На първо четене след като свалихме кори и пробвахме да го раздвижим на ръка, двигателя не може да се завърти до горе - явно има счупено нещо вътре, вероятно на 5-ти цилиндър. С една дума отиваме на основен ремонт...
Питането ми е -дали си струва да се прави, защото взеха ми смятат някакви цени от порядъка на 3-4000 лв....
В крайна сметка дали не е по-добре да си намеря от някъде направо двигател и да го вкараме в купето или направо да ЗАГЪРБЯ ЗАВИНАГИ ТОВА УРОДЛИВО НЕДОНОСЧЕ НА БМВ - 3-КА ДИЗЕЛ И ДА СЕ ОРИЕНТИРАМ КЪМ БЕНЗИНА !!!!
ДА, ДИЗЕЛА НА БМВ НЕ Е НАЙ-ПОДГОДЯЩИЯ ДВИГАТЕЛ ЗА ДЪЛГО КАРАНЕ.
Имал съм бензиново 318-ка, м40,ПОСЛЕ 520 с м50 - мнооого здрав мотор. Аз самия сигурно му врътнах над 300 000 км , от тях 50 000 на бензин и 250 000 км на ГАЗ, а и той самия като го вземахме беше на около 350 000 км , после КОЙ МЕ ЗАРИБИ С ТЕЗИ ДИЗЕЛИ -ГОРЯЛИ МАЛКО, АЛА-БАЛА И АЗ БАРАБАР ПЕТКО С МЪЖЕТЕ ДА КАРАМ ТЪНКО ..Първо е39-ката много проблеми , то не бяха дюзи, не беше надуване -караш в града , няма нищо, тръгваш на магистралата и започва да надува. Сваляхме главата, гледахме, надувахме -нищо. После пак качваме, минаваш 10 000 км и пак същото .Накрая решихме проблема като взехме друга глава и нещата заспаха..... После проблем с дюзите.... И ТАМ ЕДНИ ФИЛМИ ...
После е46 320-ка -бензин на газ и там пак се родих ))) Само наливаш и караш ,ама ми беше тясно . Хайде пак на 5-ца - е60 -3-ка дизел и .... след безпроблемни 50 000 км се започна пак ходене по мъките !!! То не беше турбо, то не бяха клапи на всмукателните тръби, после колекторни ... АБЕ, ФИЛМИ,ФИЛМИ ....
Е, със сигурност следващия ми автомобил ЩЕ Е БЕНЗИН!!!! ДИЗЕЛ -НИКОГА ПОВЕЧЕ, ДОРИ ДА МИ ГО ПОДАРЯВАТ .... ТИ УЖ ПЕСТИШ ДОКАТО КАРАШ, АМА ПОСЛЕ КАТО СЕ ЗАПОЧНАТ РЕМОНТИТЕ - НЯМА РЕМОНТ ПОД 600 ЛВ ЗА НАЙ-МАЛКОТО НЕЩО .....
В ЗАКЛЮЧЕНИЕ - НИКОГА ПОВЕЧЕ ДИЗЕЛ !!! НЕ И НЕ !!!!
и така продължението на историята и как възкръсва като феникс от пепелта , четете след 5-тата страница с мнения )
Първо карах повече от 50 000 км само сменях масла ,после от ноември месец 2017г. се започна . Първо бяха всмукателните тръби -СМЕНИХМЕ ГИ с чугунени от е39, после се цъфнаха колекторните тръби - и тях сменихме от Х5 взехме ,после профилактика на турбото,защото не затваряше както трябва , сменихме всички вакуумни пътища, накрая изключихме и ДПФ филтъра ,защото и той излизаше ,че е запушен и автомобила взе много да върви, ама наистина мнооогооо без грам пушилка . Направо имах чувството ,че карам 300 коня автомобил, Вдигаше ги 245 на магистралата ,че даже и ги поддържаше ..до ДНЕС !!!! Днес при поредното тръгване от един светофар в Пловдив, просто автомобила изведнъж загуби мощност и взе да глъхне , в един момент аз докато успея да спра от ауспуха взе да излиза син пушек и цялата кола се задими в син облак и взе да мирише на масло - веднага ми стана ясно всичко и спрях и извадих ключа - АВТОМАТ Е , нищо друго не можах да направя и просто стоях и гледах безучастно как ТУРБОТО ВКАРВА МАСЛО В ЦИЛИНДРИТЕ И ДВИГАТЕЛЯ ВЗЕ ДА СЕ ФОРСИРА ДО МАКСИМАЛНИТЕ ОБОРОТИ И СЛЕД ТОВА ПРОСТО ..ЗАМЛЪКНА ..ЗАВИНАГИ ! КРАЙ!!! ТАКА ЗАВЪРШИ СВОЯ ПЪТ ОЩЕ ЕДИН УЖ НЕУМОРЕН 3000 КУБИКОВ ШЕСТЦИЛИНДРОВ ДИЗЕЛ НА МАРКАТА БМВ........
След това оставаше да видим пораженията... На първо четене след като свалихме кори и пробвахме да го раздвижим на ръка, двигателя не може да се завърти до горе - явно има счупено нещо вътре, вероятно на 5-ти цилиндър. С една дума отиваме на основен ремонт...
Питането ми е -дали си струва да се прави, защото взеха ми смятат някакви цени от порядъка на 3-4000 лв....
В крайна сметка дали не е по-добре да си намеря от някъде направо двигател и да го вкараме в купето или направо да ЗАГЪРБЯ ЗАВИНАГИ ТОВА УРОДЛИВО НЕДОНОСЧЕ НА БМВ - 3-КА ДИЗЕЛ И ДА СЕ ОРИЕНТИРАМ КЪМ БЕНЗИНА !!!!
ДА, ДИЗЕЛА НА БМВ НЕ Е НАЙ-ПОДГОДЯЩИЯ ДВИГАТЕЛ ЗА ДЪЛГО КАРАНЕ.
Имал съм бензиново 318-ка, м40,ПОСЛЕ 520 с м50 - мнооого здрав мотор. Аз самия сигурно му врътнах над 300 000 км , от тях 50 000 на бензин и 250 000 км на ГАЗ, а и той самия като го вземахме беше на около 350 000 км , после КОЙ МЕ ЗАРИБИ С ТЕЗИ ДИЗЕЛИ -ГОРЯЛИ МАЛКО, АЛА-БАЛА И АЗ БАРАБАР ПЕТКО С МЪЖЕТЕ ДА КАРАМ ТЪНКО ..Първо е39-ката много проблеми , то не бяха дюзи, не беше надуване -караш в града , няма нищо, тръгваш на магистралата и започва да надува. Сваляхме главата, гледахме, надувахме -нищо. После пак качваме, минаваш 10 000 км и пак същото .Накрая решихме проблема като взехме друга глава и нещата заспаха..... После проблем с дюзите.... И ТАМ ЕДНИ ФИЛМИ ...
После е46 320-ка -бензин на газ и там пак се родих ))) Само наливаш и караш ,ама ми беше тясно . Хайде пак на 5-ца - е60 -3-ка дизел и .... след безпроблемни 50 000 км се започна пак ходене по мъките !!! То не беше турбо, то не бяха клапи на всмукателните тръби, после колекторни ... АБЕ, ФИЛМИ,ФИЛМИ ....
Е, със сигурност следващия ми автомобил ЩЕ Е БЕНЗИН!!!! ДИЗЕЛ -НИКОГА ПОВЕЧЕ, ДОРИ ДА МИ ГО ПОДАРЯВАТ .... ТИ УЖ ПЕСТИШ ДОКАТО КАРАШ, АМА ПОСЛЕ КАТО СЕ ЗАПОЧНАТ РЕМОНТИТЕ - НЯМА РЕМОНТ ПОД 600 ЛВ ЗА НАЙ-МАЛКОТО НЕЩО .....
В ЗАКЛЮЧЕНИЕ - НИКОГА ПОВЕЧЕ ДИЗЕЛ !!! НЕ И НЕ !!!!
и така продължението на историята и как възкръсва като феникс от пепелта , четете след 5-тата страница с мнения )
Последна промяна Vasko на 28 Юни 2018, 21:41, променена общо 2 пъти
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Краят на едно е60 :(
Колега съжалявам за случилото се,но да обвиняваш мотор който е толко доказан с времето, че се е счупил, защото някой не ти е ремонтирал турбото като хората( което все пак е периферия на мотора) или ти просто не си разбрал, че турбото ти е зле,не е много правилно. Искаш да кажеш ,че смяна на изпускателен колектор и рециклиране на турбо( явно неуспешно) и изключване на дпф са сериозни ремонти....така ли?.. за близо 100 k километра на автомобил втора ръка? Вземи друг мотор....пък после я придай и вземи от новите бензини да се "родиш" . Успех.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Краят на едно е60 :(
С новите бензини ще се откажеш не само от марката, а може би и от колите като цяло
Наистина кофти е това, което ти се е случило, но по принцип при runaway diesel и автомат също има какво да се направи, не че искам да те обвинявам. Вземи си друг мотор направо, би трябвало да ти излезе доста по-евтино.
Наистина кофти е това, което ти се е случило, но по принцип при runaway diesel и автомат също има какво да се направи, не че искам да те обвинявам. Вземи си друг мотор направо, би трябвало да ти излезе доста по-евтино.
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: FIAT DUKATO HYMER и друга скрап
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Краят на едно е60 :(
Колега, това което си написал е все едно аз съм го писал едно към едно .
Аз смених двигатела и дюзи и ремонт на турбо и сега колата е като нова ,само дето аз съм с 4500 кинта назад .
И твърдо заявявам - sekond hand дизел за последно . Мерси за икономията ,дето се вика ...
Аз смених двигатела и дюзи и ремонт на турбо и сега колата е като нова ,само дето аз съм с 4500 кинта назад .
И твърдо заявявам - sekond hand дизел за последно . Мерси за икономията ,дето се вика ...
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Краят на едно е60 :(
Vasko написа:...По принцип почнат ли проблемите, значи автомобила трябва да се смени преди да се е предал...
Започнат ли проблемите или го отремонтирваш с НОВИ части и караш още доста километра или си правиш сметката и го даваш за скраб
Нали си сещаш, че някой го е продал защото не му е финансово изгодно да го кара. Като се започнат проблемите в БГ и давай да я продаваме и после ще купим "нова", да ама новата някой я продава защото са започнали проблемите или предстоящите проблеми са на стойността на оскъпяването за новият модел. С тези коли се вадят пари (не са за ходене по кафета и т.н.) и затова се сменят преди да започнат проблемите, за да не стои колата в сервиза и да губиш време, а времето е ПАРИ!
Vasko написа:...Първо бяха всмукателните тръби -СМЕНИХМЕ ГИ с чугунени от е39, после се цъфнаха колекторните тръби - и тях сменихме от Х5 взехме ,после профилактика на турбото,защото не затваряше както трябва , сменихме всички вакуумни пътища, накрая изключихме и ДПФ филтъра ,защото и той излизаше ,че е запушен и автомобила взе много да върви, ама наистина мнооогооо без грам пушилка . Направо имах чувството ,че карам 300 коня автомобил, Вдигаше ги 245 на магистралата ,че даже и ги поддържаше...
Отиди при "майстора" ремонтирал турбото и му потърси отговорност. Не мога да повярвам как се дават четири цифрени суми и после няма никаква гаранция за ремонта...
Другия път с 400км/ч може да караш то нали всички коли в БГ мноо върят и затова 90% са пълни кенефи...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Краят на едно е60 :(
В подфорума на Е36 един пич се чуди да продължава ли да ремонтира колата (М50) щото вече дал над 7000лв (без да сменя мотор) Та 4500 да смениш М57 в Е60 плюс дюзи и турбо..mr_petroff написа:Колега, това което си написал е все едно аз съм го писал едно към едно .
Аз смених двигатела и дюзи и ремонт на турбо и сега колата е като нова ,само дето аз съм с 4500 кинта назад .
И твърдо заявявам - sekond hand дизел за последно . Мерси за икономията ,дето се вика ...
Re: Краят на едно е60 :(
Разбрахме, че истината е е60 с m40, ама такова няма за съжаление .
Недей си мисли, че бензинките в е60 са толко здрави колкото и в е34.
Недей си мисли, че бензинките в е60 са толко здрави колкото и в е34.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Краят на едно е60 :(
Личи , че си афектиран, от аварията, но.. нещата не стоят точно така... Ако се беше позаинтересовал от това, което си решил да купуваш или вече караш (530д), щеше да разбереш, че тия пеперудки се махат... и че пукат ламаринените колектори... вкарвайки колата в сервиз да се отстранят тия неща, щеше да коства 100-150лв колектор втора ръка или 220 за нов... при свален всмукателен колектор - нови гарнитурки за 60лв и махане на пеперудките.. така и така той е доло - сменят се вакуумите - около 15 лв, плащаш си 100-150лв труд в сервиза и за едни ±400лв към първоначалното обслужване, забравяш за това завинаги. Това, че нямаме читави горива е ясно на всички, затова - винаги на добавка се кара - подобрител за дизел. Веднъж месечно или на два - една за почистване на системата и си караш. Периодично преглеждаш корекции на дюзи и веднъж на 50-70К - сваляш и на стенд. Това че заради дюза си счупил мотора не означава, че 3.0д на БМВ "не е двигател за пътуване" .. аз лично съм чупил такъв на 960 000км и то пак дойде от "рециклирана" дюза.
Купи си един английски мотор.. има цели коли на по 1500 паунда, колкото искаш... мини стенд на дюзите и си карай колата. Или просто я хвърли в моргата и минавай на М40, щом там ти е по-скопойно
Купи си един английски мотор.. има цели коли на по 1500 паунда, колкото искаш... мини стенд на дюзите и си карай колата. Или просто я хвърли в моргата и минавай на М40, щом там ти е по-скопойно
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Краят на едно е60 :(
Счупил го е от прецакано турбо,за което не се знае дали рециклирането или експлоатацията му е зела здравето,щото снтея 240 на магистралата не е ясно какво...мен друго ме озадачава, че за 50000 не е сменил нищо,след това е дал...300 лв за изпускател , 300 лева за смукател( и двете втора ръка,) и може би 800 лв за рециклаж и това е било много...не знам ква подръжка е очаквал на е60....
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Краят на едно е60 :(
Очаква да кара 200-300 000 км, с 2000 лева за ремонти Аз толкова дадох на Е39 520-ката за 230 000+ километра,
като 700 лева бяха за нов ABS модул и 400 за нов съединител, ама няма вече такива автомобили
Ама пък съм дал около 50000 лева за бензин само за нея, щото така и не й сложих газова, та
Иначе по случая, най-вероятно колата се е счупила от "добри" майстори и спестяване на разходи. 3.0 дизела на BMW си е един от най-коравите
Ако се кара в нормална държава с нормална поддръжка и гориво, си е направо перфектен
като 700 лева бяха за нов ABS модул и 400 за нов съединител, ама няма вече такива автомобили
Ама пък съм дал около 50000 лева за бензин само за нея, щото така и не й сложих газова, та
Иначе по случая, най-вероятно колата се е счупила от "добри" майстори и спестяване на разходи. 3.0 дизела на BMW си е един от най-коравите
Ако се кара в нормална държава с нормална поддръжка и гориво, си е направо перфектен
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Краят на едно е60 :(
Този двигател се води доста здрав, проблемът най-вероятно идва от това че на таблото ти пише 200 хиляди а колата реално е на 500-600 хиляди . И да дизел не си заслужава много особенно при 15 годишна кола , икономията която ще направиш от нафтата ще я дадеш при първият по-сериозен ремон ,така че ...
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Краят на едно е60 :(
Ама как го насолихте човека, а той подкрепа търси май... Истината е, че за да стигне до този момент този мотор, вероятно е имал някакъв завишен разход на масло. Колегата е написал "профилактика на турбото", което нямам идея какво включва, но ако е имало нужда от смяна на аксиалния лагер вътре и той не е сменен, рано или късно се стига до това положение. Ако му се случи на някой, най-лесно се избягва драмата, като с остър нож се пререже входящият маркуч за въздуха към мотора... Аз също съм автомат - колата ми не пипа масло засега, но си нося един стабилен нож във вратата. За колегата отсега нататък е най-лесно да си намери читав мотор и да го сложи...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Краят на едно е60 :(
firstduo93 написа:Този двигател се води доста здрав, проблемът най-вероятно идва от това че на таблото ти пише 200 хиляди а колата реално е на 500-600 хиляди . И да дизел не си заслужава много особенно при 15 годишна кола , икономията която ще направиш от нафтата ще я дадеш при първият по-сериозен ремон ,така че ...
Хем "се водил много здрав" , хем не си заслужавало за 15 годишна кола.. пък и проблема бил че е на 500-600 хиляди
А и ти щеше да си купуваш дизел.. Е39, Е60, 520, 530.. абе квото дойде..
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Краят на едно е60 :(
Vasko написа:И така колеги, бях писал няколко пъти в темата за е60 с проблеми .По принцип почнат ли проблемите, значи автомобила трябва да се смени преди да се е предал ....
Първо карах повече от 50 000 км само сменях масла ,после от ноември месец 2017г. се започна . Първо бяха всмукателните тръби -СМЕНИХМЕ ГИ с чугунени от е39, после се цъфнаха колекторните тръби - и тях сменихме от Х5 взехме
Колега, кои са тези всмукателни тръби, пък и чугунени от Е39? И кои са "колекторните тръби" , които са "цъфнали"?
Ненко Вранков написа:Личи , че си афектиран, от аварията, но.. нещата не стоят точно така... Ако се беше позаинтересовал от това, което си решил да купуваш или вече караш (530д), щеше да разбереш, че тия пеперудки се махат... и че пукат ламаринените колектори... вкарвайки колата в сервиз да се отстранят тия неща, щеше да коства 100-150лв колектор втора ръка или 220 за нов... при свален всмукателен колектор - нови гарнитурки за 60лв и махане на пеперудките.. така и така той е доло - сменят се вакуумите - около 15 лв, плащаш си 100-150лв труд в сервиза и за едни ±400лв към първоначалното обслужване, забравяш за това завинаги. Това, че нямаме читави горива е ясно на всички, затова - винаги на добавка се кара - подобрител за дизел. Веднъж месечно или на два - една за почистване на системата и си караш. Периодично преглеждаш корекции на дюзи и веднъж на 50-70К - сваляш и на стенд. Това че заради дюза си счупил мотора не означава, че 3.0д на БМВ "не е двигател за пътуване" .. аз лично съм чупил такъв на 960 000км и то пак дойде от "рециклирана" дюза.
Купи си един английски мотор.. има цели коли на по 1500 паунда, колкото искаш... мини стенд на дюзите и си карай колата. Или просто я хвърли в моргата и минавай на М40, щом там ти е по-скопойно
Колега, аз никъде не прочетох автора да казва, че изобщо е имал пеперуди, а още повече да му се е счупила/влезнала в мотора пеперуда?? Да не говорим, че ако се беше счупила пеперуда, спукан изпускателен колектор щеше да му е най-малкия проблем..
Защо пък да е счупил мотора заради дюза?
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Краят на едно е60 :(
Колега Вранков я да споделиш къде си рециклирал дюзи,заради който ти е заминал двигателя.Просто да се знае и там да не се пращат дюзи нито за проверка нито за рециклиране
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани