Краят на едно е60 и как възкръсва като феникс от пепелта

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 460
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от pepsin » 05 Май 2018, 18:23

Благодаря

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 15.06.2013
Пол: Мъж

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от vit1961 » 06 Май 2018, 14:57

Здравей колега. Аз съм с е60 525д. Колата ми я докараха от Италия със твоя проблем. Причината беше запушен филтър на картерни газове. Две бутала и две дюзи, 2000лв за ремонт със смяна и на други неща и вече 5 години кеф, като четири пъти съм обиколил Европа.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от vld » 06 Май 2018, 21:39

Колега ако имаш работеща дроселаова клапа и пеперуди на всмукателния колектор, това което ти се е случило нямаше да се случи.... С други думи прехранваш мотора само заради "тунинга" който е получил заради икономически по изгодни ремонти....

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от racing_team_vidin » 06 Май 2018, 21:57

Горенаписаното от vld и Още повече и шофьорска грешка, на директна няма как да се префорсира!
Казвам го от опит, тръгва да си дава газ сам, скачаш му на спирачката и го държиш, мъчи се, но спирачките са по яки от двигател на масло.
В движение ми се случи, успях да я спра и загася, БЕЗ никакви поражения по мотора, с изключение на 1.5л масло, което бе по турбо пътища, колектор и генерация

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от Vasko » 07 Май 2018, 0:21

Здравейте, колеги,
Аз просто исках да споделя това, което ми се е случило ,а някои като почнаха да ме ''хранят'' - не съм я бил поддържал и разни от този род и съм пестял от ремонти ..Ами в интерес на истината да си кажа за 50 000 км наистина нищо не съм пипал -ама наистина нищо като изключим две смяни на масла, и предни накладки . Просто по автомобила всичко си беше оки. Миналата година му махнахме вихровите клапи и след това само нафтичка и Гаааз .... Никакви лампи не са светкали, нито нещо е трябвало да се сменя до ноември 2017 когато се започна с всмукателните тръби .Просто взе да цапа въздушния филтър и се оказа, че са пукнати всмукателните тръби. Тях сменихме , после минаха 1000 км и хайде и колекторните дадоха фира, после турбото профилактика заедно с другите неща там вакууми тръби и т.н. и сега точно когато всичко уж беше както трябва , се случи това с турбото .. А само преди половин месец турбото е сваляно за профилактика !!!! По-добре да не бях го свалял .... Нали уж го гледаха, всичко си било оки !!!! ДРЪН, ДРЪН !!!!
Ако ще правя от сега нататък нещо ,ще е само в сервиза , не при разни самозвани майстори!!!! СТИГА ВЕЧЕ!
Сега е ясно, ще се прави -при момчетата от форума - те си знаят кои - на достатъчно хора са помогнали , няма да им правя и аз реклама :))))


ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ !МОТОР СЕ ПРАВИ ! АКО НЕ - ЩЕ Я СМЕНИМ С ДРУГА !!! НИЕ ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от choio » 07 Май 2018, 9:17

Бил си афектиран,разбираемо е,но да напишеш пред фенове на марката и този мотор това, е нормално да понесеш малко"храна" :mhihi: последното ти изречение обобщава всичко....да сме живи и здрави,желая ти успех с ремонта :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от DigitalExile » 07 Май 2018, 11:23

Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: 056
Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от apexs » 07 Май 2018, 11:26

Нормално да му дойде края след, толкова години на пътя и километри които само колата си знае, няма как . Нов мотор и напред. :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от ogata » 07 Май 2018, 13:19

Трябваше да прекратиш достъпа на въздух и двигателя да угасне, вместо да гледаш безучастно.
Една счупена пластмаса с шут щеше да ти излезе много по-евтино ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от atanasov_aa » 07 Май 2018, 18:02

DigitalExile написа:Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.

Нормално е да са 2 смените, след като на дадени спецификации масло се дава смяна до 30 000 км или до 2 години.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 5.12.2016
Местоположение: Deutschland
Кара: e61 535d

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от Stuttgy » 07 Май 2018, 18:16

На теория е нормално,но практиката е на друго мнение.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от Dextuar » 07 Май 2018, 18:25

atanasov_aa написа:
DigitalExile написа:Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.

Нормално е да са 2 смените, след като на дадени спецификации масло се дава смяна до 30 000 км или до 2 години.

Не виждам нищо нормално в това, дори за много каране извънградско на 15к това масло вече не става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от atanasov_aa » 07 Май 2018, 18:40

dextuar написа:
atanasov_aa написа:
DigitalExile написа:Аз имам въпрос, защо за 50к км имаш само 2 смени на масло? Не са достатъчни тези 2. за 50к минимум 4 пъти масло като имаш предвид с какви масла се кара тук.

Нормално е да са 2 смените, след като на дадени спецификации масло се дава смяна до 30 000 км или до 2 години.

Не виждам нищо нормално в това, дори за много каране извънградско на 15к това масло вече не става...

Имаш право на лично мнение по въпроса. Аз уважава становището на производителя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 5.12.2016
Местоположение: Deutschland
Кара: e61 535d

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от Stuttgy » 07 Май 2018, 19:05

Според производителя масло на скоростна кутия никога не се сменя,но ако го направиш се усеща разлика в положителна посока.Но си прав де,всеки си има мнение по въпроса.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 460
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: Краят на едно е60 :(

Мнение от pepsin » 07 Май 2018, 20:08

Вижте колеги аз маслото на скоростите съм го сменял доста пъти,но разлика не съм нито усетил нито видял ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook