Компресия
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Компресия
Здравейте,
има ли някой колега,който да е мерил компресия на цилиндрите?Става въпрос за е60 530d lci.По каталожни данни го дават със степен на сгъстяване 17:1 ,което ще рече 27 бара при нов двигател.Интересува ме реално в какъв порядък трябва да бъде при използван автомобил в добро състояние?
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
има ли някой колега,който да е мерил компресия на цилиндрите?Става въпрос за е60 530d lci.По каталожни данни го дават със степен на сгъстяване 17:1 ,което ще рече 27 бара при нов двигател.Интересува ме реално в какъв порядък трябва да бъде при използван автомобил в добро състояние?
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Компресия
zerhanzenun написа:Здравейте,
има ли някой колега,който да е мерил компресия на цилиндрите?Става въпрос за е60 530d lci.По каталожни данни го дават със степен на сгъстяване 17:1 ,което ще рече 27 бара при нов двигател.Интересува ме реално в какъв порядък трябва да бъде при използван автомобил в добро състояние?
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Гранично налягане- 18.9 бар, но по-важното е до колко налягането в цилиндрите е еднакво като стойност. Важно е и измерването да се извърши правилно и с необходимото оборудване.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Компресия
21-25 зависи дали има масло в колектора, най-често 1 и 6 се стича и дават малко повече
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Компресия
А измерването на топъл или студен мотор се прави?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Компресия
Може ли някой да обясни последствията, ако има голяма разлика в компресията при различните цилиндри ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Компресия
Неравномерна работа на мотора, вибрации, завишени корекции на впръскването... Последствията са прекомерно износване на сегменти, разбиване на биелни лагери, криви биели, счупени бутала и т.н. Общо взето все последствия от неконтролирани детонации... Всичко все пак зависи за какви отклонения става дума, но под граничната стойност проблемите са сигурни.
Re: Компресия
zerhanzenun написа:А измерването на топъл или студен мотор се прави?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
На бензиновите се прави на топъл мотор,на дизелите на студен.
П.с. Ако ключовете на сегментите на някой от цилиндрите са се наместили един върху друг може и компресия да няма в някой от цилиндрите и това не е страшно,но пак си трябва разглобяване.
Re: Компресия
Benord написа:zerhanzenun написа:А измерването на топъл или студен мотор се прави?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
На бензиновите се прави на топъл мотор,на дизелите на студен.
това някакво правило ли е?
Re: Компресия
@2bar написа:Benord написа:zerhanzenun написа:А измерването на топъл или студен мотор се прави?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
На бензиновите се прави на топъл мотор,на дизелите на студен.
това някакво правило ли е?
Немеца така го е написал и така го изисква,говорим за БМВ.Разликата между цилиндрите трябва да е в границите на 1.5 бара.
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Компресия
Измерих налягане 25.1÷25.2 бара на всички цилиндри.Измерването го направих на топъл мотор,докато махна колектори и свещи температурата да е паднала на около 60 градуса.Това означава ли ,че измерването не е точно в смисъл по-малко ли налягане ще отчете на студен двигател?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Компресия
по - добре напиши, дали колата има някакъв проблем и защо мериш налягането.
след като на топъл двигател няма проблеми, не би трябвало (по принцип) да има и проблеми на студен.
Ако на студен двигател има големи разлики, ще се усети при паленето.
след като на топъл двигател няма проблеми, не би трябвало (по принцип) да има и проблеми на студен.
Ако на студен двигател има големи разлики, ще се усети при паленето.
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Компресия
Няма проблем колата,просто измерих компресията за да знам в какво състояние е мотора.Зимата пали без проблем.Искам колицата да е в перфектно здраве.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Компресия
zerhanzenun написа:Няма проблем колата,просто измерих компресията за да знам в какво състояние е мотора.Зимата пали без проблем.Искам колицата да е в перфектно здраве.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
с две думи се чудиш, какво да правиш....завиждам ти, благородно.
Снимки на свещите направи ли ?
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Компресия
Свещите не се сетих да ги снимам,имах проблем с едната дюза та смених нея и използвах момента за замерване на компресията.На смимките се вижда ,че втората дюза е проблемна.Снимките са преди и след смяната.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Компресия
каква дюза сложи - нова, втора ръка, ремонтирана?
учудва ме, че обратната нафта на 2 ри цилиндър е като на другите.
учудва ме, че обратната нафта на 2 ри цилиндър е като на другите.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани