Проблем с ретрофит от bi-xenon към завиващ bi-xenon

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2016
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E60

Проблем с ретрофит от bi-xenon към завиващ bi-xenon

Мнение от logarex » 26 Апр 2018, 14:04

Здравейте моля за съдействие!

Направих ретрофит на bmw E60 със заводски ксенон Pre LCI -SA522 към Адаптивни(завиващи) фарове Pre LCI -SA524. Колата е 05.05г. Кабелите са пренаредени както трябва- по схема. Сложен е LM1 модул с вграден AHL модул. Вкаран е SA524 във VO и са кодирани с expert profile lma, szl,sgm, cas , egs, dsc, smc-l, smc-r. Диода на ключа за фаровете свети зелено(без да примигва) и не присъстват грешки на диагностика освен тази за изгорели крушки на ринговете(наистина са изгорели). С ista-d пускам диагностика за тестване на завиващите фарове като те реагират успешно и завиват във всички положения. След като запаля колата фаровете се регулират единствено нагоре и надолу автоматично, но не завиват наляво и надясно при завъртане на волана( нито на P-паркинг нито в движение) !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Проблем с ретрофит от bi-xenon към завиващ bi-xenon

Мнение от expl0de » 26 Апр 2018, 20:58

Ключът за фаровете слагаш ли го на позиция А ?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2016
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E60

Re: Проблем с ретрофит от bi-xenon към завиващ bi-xenon

Мнение от logarex » 27 Апр 2018, 11:42

Естествено

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 11.05.2014
Местоположение: София
Кара: Е60 530dA

Re: Проблем с ретрофит от bi-xenon към завиващ bi-xenon

Мнение от piksi88 » 30 Юни 2018, 21:24

logarex написа:Здравейте моля за съдействие!

Направих ретрофит на bmw E60 със заводски ксенон Pre LCI -SA522 към Адаптивни(завиващи) фарове Pre LCI -SA524. Колата е 05.05г. Кабелите са пренаредени както трябва- по схема. Сложен е LM1 модул с вграден AHL модул. Вкаран е SA524 във VO и са кодирани с expert profile lma, szl,sgm, cas , egs, dsc, smc-l, smc-r. Диода на ключа за фаровете свети зелено(без да примигва) и не присъстват грешки на диагностика освен тази за изгорели крушки на ринговете(наистина са изгорели). С ista-d пускам диагностика за тестване на завиващите фарове като те реагират успешно и завиват във всички положения. След като запаля колата фаровете се регулират единствено нагоре и надолу автоматично, но не завиват наляво и надясно при завъртане на волана( нито на P-паркинг нито в движение) !



Колега закара ли подходящата комуникация до лайт модула за да знае как въртиш волана ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с ретрофит от bi-xenon към завиващ bi-xenon

Мнение от spacepl » 01 Юли 2018, 0:31

Навъртя ли волана на място от пълен ляв до пълен десен и обратно? При мен след ремонт на АХЛ модула и три дена мъки що не тръгват се оказа точно това. И при мен нямаше грешки след ремонта, но се оказа, че явно системата иска да се инициализира, обаче го разбрах след едно паркиране :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с ретрофит от bi-xenon към завиващ bi-xenon

Мнение от meha » 06 Юли 2018, 7:18

Разменил ли си два кабела от LM-a ,в ретрофита беше описвано,но не се сещам кои бяха.
И аз правя подобното сега и съм в същата дилема,както обясняваш :confused:
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook