РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- revolvera01
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 530D
РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи
Здравейте, колеги. Вчера премахнахме вихровите клапи (пеперудите) от всмукателния колектор и ги заменихме с алуминиеви тапи. Всичко каквото трябва направихме, но след сато сглобихме колата и тръгнахме, при подаване на газ, се чува едно дразнещо свистене на въздух, което не можем да разберем от къде идва. Кола е БМВ Е61 530Д 2005. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, ще му бъда благодарен да ми каже решението му.
Весели празници!
Весели празници!
Последна промяна revolvera01 на 07 Апр 2018, 19:10, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: След премахване на вихрови клапи
Вакума който ги управлява затапихте ли го?
- revolvera01
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 530D
Re: След премахване на вихрови клапи
vld написа:Вакума който ги управлява затапихте ли го?
Колега, как най-добре да изолирам вакума, ако оттам идва проблема.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: След премахване на вихрови клапи
Не би могло да е от незатапен вакуум. Всичките да ги извадиш няма да се чува свистене. Някоя от гарнитурите на колектора да не сте забравили, или да е паднала при слагането.
- revolvera01
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 530D
Re: След премахване на вихрови клапи
Колеги, може ли това свистене да го прави от скъсан болт на колектора. Отворихме капака и видяхме хлабав болт, затегнахме го, но се скъса. Как мислите дали е от болта или да го разглабяме наново?
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: След премахване на вихрови клапи
Провери да не сте съборили датчика, който е коментиран в тази тема: viewtopic.php?f=116&t=427930
От скъсан болт не може да свири. Има достатъчно болтове, които да притискане колектора. По-вероятно е да има паднала и захапана гарнитура.
От скъсан болт не може да свири. Има достатъчно болтове, които да притискане колектора. По-вероятно е да има паднала и захапана гарнитура.
Re: След премахване на вихрови клапи
Да не е моркуча кам охладителя долу .Уплътнение или скоба не на място.
- revolvera01
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e61 530D
Re: След премахване на вихрови клапи
Колеги проблема е РЕШЕН! При качването на колектора, както казахте, едно от оплътненията беше изпаднало. Сега всичко е точно. Благодаря за полезната информация и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
- Primogenitum
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 15.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 530d e60 218к.с.
- Мечтае да кара: bmw 530d e60
Re: РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи
Здравейте колеги. Имам малко странен въпрос. Колата е 530д е60 2005г., автомат. Премахнати са ми вихрови клапи на колектора, но майстора каза че няма нужда да се затапват отворите им. Подозирам че греши. Ако не се затапват отворите няма ли да изпуска голяма част от въздуха който трябва да се достави в мотора и колата няма да върви и ще пуши. Колата е с ремап, махнати софтуерно и физически дпф и егр. Моля за съвет!
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи
Смени майстора.Primogenitum написа:Здравейте колеги. Имам малко странен въпрос. Колата е 530д е60 2005г., автомат. Премахнати са ми вихрови клапи на колектора, но майстора каза че няма нужда да се затапват отворите им. Подозирам че греши. Ако не се затапват отворите няма ли да изпуска голяма част от въздуха който трябва да се достави в мотора и колата няма да върви и ще пуши. Колата е с ремап, махнати софтуерно и физически дпф и егр. Моля за съвет!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Primogenitum
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 15.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 530d e60 218к.с.
- Мечтае да кара: bmw 530d e60
Re: РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи
Всъщност е махнал само клапите от телата и ги е затворил по местата. Нямало нужда от други тапи. Не знам това правилно ли е и няма ли опасност да падне нещо друго от тези тела или да изпуска въздух от старите гарнитури.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи
Ако е махнал само лопатките, може без тапи. При мен беше така реализирано от предишните собственици. Обаче аз си бях купил тапите и майстора ми разкара всичко и сложи тапите.Primogenitum написа:Всъщност е махнал само клапите от телата и ги е затворил по местата. Нямало нужда от други тапи. Не знам това правилно ли е и няма ли опасност да падне нещо друго от тези тела или да изпуска въздух от старите гарнитури.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани