РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW e61 530D

РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи

Мнение от revolvera01 » 06 Апр 2018, 18:56

Здравейте, колеги. Вчера премахнахме вихровите клапи (пеперудите) от всмукателния колектор и ги заменихме с алуминиеви тапи. Всичко каквото трябва направихме, но след сато сглобихме колата и тръгнахме, при подаване на газ, се чува едно дразнещо свистене на въздух, което не можем да разберем от къде идва. Кола е БМВ Е61 530Д 2005. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, ще му бъда благодарен да ми каже решението му.
Весели празници!
Последна промяна revolvera01 на 07 Апр 2018, 19:10, променена общо 1 път

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от vld » 06 Апр 2018, 19:42

Вакума който ги управлява затапихте ли го?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW e61 530D

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от revolvera01 » 06 Апр 2018, 21:37

vld написа:Вакума който ги управлява затапихте ли го?


Колега, как най-добре да изолирам вакума, ако оттам идва проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от FaceOff » 06 Апр 2018, 22:20

Не би могло да е от незатапен вакуум. Всичките да ги извадиш няма да се чува свистене. Някоя от гарнитурите на колектора да не сте забравили, или да е паднала при слагането.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW e61 530D

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от revolvera01 » 06 Апр 2018, 23:08

Колеги, може ли това свистене да го прави от скъсан болт на колектора. Отворихме капака и видяхме хлабав болт, затегнахме го, но се скъса. Как мислите дали е от болта или да го разглабяме наново?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от atanasov_aa » 07 Апр 2018, 9:33

Провери да не сте съборили датчика, който е коментиран в тази тема: viewtopic.php?f=116&t=427930
От скъсан болт не може да свири. Има достатъчно болтове, които да притискане колектора. По-вероятно е да има паднала и захапана гарнитура.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от memorex » 07 Апр 2018, 19:06

Да не е моркуча кам охладителя долу .Уплътнение или скоба не на място.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW e61 530D

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от revolvera01 » 07 Апр 2018, 19:08

Колеги проблема е РЕШЕН! При качването на колектора, както казахте, едно от оплътненията беше изпаднало. Сега всичко е точно. Благодаря за полезната информация и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.10.2018
Пол: Мъж
Кара: bmw 530d e60 218к.с.
Мечтае да кара: bmw 530d e60

Re: РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи

Мнение от Primogenitum » 21 Авг 2019, 9:20

Здравейте колеги. Имам малко странен въпрос. Колата е 530д е60 2005г., автомат. Премахнати са ми вихрови клапи на колектора, но майстора каза че няма нужда да се затапват отворите им. Подозирам че греши. Ако не се затапват отворите няма ли да изпуска голяма част от въздуха който трябва да се достави в мотора и колата няма да върви и ще пуши. Колата е с ремап, махнати софтуерно и физически дпф и егр. Моля за съвет!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи

Мнение от Zubcho » 21 Авг 2019, 13:20

Primogenitum написа:Здравейте колеги. Имам малко странен въпрос. Колата е 530д е60 2005г., автомат. Премахнати са ми вихрови клапи на колектора, но майстора каза че няма нужда да се затапват отворите им. Подозирам че греши. Ако не се затапват отворите няма ли да изпуска голяма част от въздуха който трябва да се достави в мотора и колата няма да върви и ще пуши. Колата е с ремап, махнати софтуерно и физически дпф и егр. Моля за съвет!
Смени майстора.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.10.2018
Пол: Мъж
Кара: bmw 530d e60 218к.с.
Мечтае да кара: bmw 530d e60

Re: РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи

Мнение от Primogenitum » 21 Авг 2019, 16:20

Всъщност е махнал само клапите от телата и ги е затворил по местата. Нямало нужда от други тапи. Не знам това правилно ли е и няма ли опасност да падне нещо друго от тези тела или да изпуска въздух от старите гарнитури.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: РЕШЕНО! След премахване на вихрови клапи

Мнение от Zubcho » 21 Авг 2019, 17:04

Primogenitum написа:Всъщност е махнал само клапите от телата и ги е затворил по местата. Нямало нужда от други тапи. Не знам това правилно ли е и няма ли опасност да падне нещо друго от тези тела или да изпуска въздух от старите гарнитури.
Ако е махнал само лопатките, може без тапи. При мен беше така реализирано от предишните собственици. Обаче аз си бях купил тапите и майстора ми разкара всичко и сложи тапите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook