Автоматик рита при превключване на 1-ва
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
@2bar написа:Какво точно е посланието на темата - реклама на ремапа на ск. кутии - xHP, или има някакво друго, което само аз не схващам?
Колега земи се спри малко, кой какво рекламира според теб?
Все едно ако спомена горивата шел да кажеш, че им правя реклама.
Леко прекаляваш вече.
Какъв ти е проблема, всички рабрахме, че не те кефи софтуера, като не те кефи подминавай и си карай както намериш за добре.
Доста хора карат с него, достъпно е свободно, така, че е неуместно да пишеш подобни реплики при всяко негово споменаване.
Подобен род коментари ще бъдат изтривани без повече предупреждения
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
vld написа:@2bar написа:Какво точно е посланието на темата - реклама на ремапа на ск. кутии - xHP, или има някакво друго, което само аз не схващам?
Колега земи се спри малко, кой какво рекламира според теб?
Все едно ако спомена горивата шел да кажеш, че им правя реклама.
Леко прекаляваш вече.
Какъв ти е проблема, всички рабрахме, че не те кефи софтуера, като не те кефи подминавай и си карай както намериш за добре.
Доста хора карат с него, достъпно е свободно, така, че е неуместно да пишеш подобни реплики при всяко негово споменаване.
Подобен род коментари ще бъдат изтривани без повече предупреждения
Интересно, значи ти си ми изтрил коментарът от снощи? И следващият въпрос е защо?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
Аз призовавам модераторите да отключват тази тема, за да може @2bar-a да хейти xHP-то на воля там
viewtopic.php?f=4&t=425846
viewtopic.php?f=4&t=425846
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
dextuar написа:Аз призовавам модераторите да отключват тази тема, за да може @2bar-a да хейти xHP-то на воля там
viewtopic.php?f=4&t=425846
..ако имаше голяма файда от онази тема, нямаше да я заключат. и понеже онази я заключиха, дай да серем (пишем за ремапа, който в склучая няма нищо общо с ритането при преключване) в тази?
ми като е толкова готино, отовори си една тема в някой технически раздел и си пиши за ремапа. като пък толкова искаш да кажеш и покажеш, че правиш ремап, пусни си една платена обява, сложи и цените и давай. какъв е проблемът?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Автоматик рита при превключване на 1-ва
Проблемът е в теб, покажи къде тук аз съм започнал темата за xHP или твърдиш, че колегата е мое поставено лице@2bar написа:dextuar написа:Аз призовавам модераторите да отключват тази тема, за да може @2bar-a да хейти xHP-то на воля там
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=425846
..ако имаше голяма файда от онази тема, нямаше да я заключат. и понеже онази я заключиха, дай да серем (пишем за ремапа, който в склучая няма нищо общо с ритането при преключване) в тази?
ми като е толкова готино, отовори си една тема в някой технически раздел и си пиши за ремапа. като пък толкова искаш да кажеш и покажеш, че правиш ремап, пусни си една платена обява, сложи и цените и давай. какъв е проблемът?
Онази тема беше достатъчно полезна, за съжаление сега ми се налага да обяснявам на всеки поотделно за xHP, вместо да го има структурирано на едно място и не малко хора ме питат кога ще се отключи темата, което не зависи от мен. Ако искаш, направи си тема за това колко лош е софтуера :ues:
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
@2bar написа:dextuar написа:Аз призовавам модераторите да отключват тази тема, за да може @2bar-a да хейти xHP-то на воля там
viewtopic.php?f=4&t=425846
..ако имаше голяма файда от онази тема, нямаше да я заключат. и понеже онази я заключиха, дай да серем (пишем за ремапа, който в склучая няма нищо общо с ритането при преключване) в тази?
Oт онази тема имаше голяма файда, но заради "смислени" включвания от твоя страна, а и на някои други, нещата отидоха "по дяволите". И сега тема няма.
Има една много добра сентенция - когато (в някоя тема) нямаш какво смислено да кажеш, не го показвай писмено. За в бъдеще, надявам се да няма нужда да коментираме този казус, отново.
А когато смяташ, че има нужда да се сигнализира (адекватно!) за нередности в теми/постове - използвай бутона "Докладвай".
- 6ulence
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 17.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW “Е60” 525D 2007
- Мечтае да кара: Един път BMW винаги, BMW ...
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
Здр. Колеги същия проблем го имам и аз.
Смених масло,картер,и т.н. без да сменям гуменото съединение.
Незнам какво да направя дали по ново да свалям картер и да сменям всичко.
Има ли някой Колега да се е справил с тоз проблем.
Смених масло,картер,и т.н. без да сменям гуменото съединение.
Незнам какво да направя дали по ново да свалям картер и да сменям всичко.
Има ли някой Колега да се е справил с тоз проблем.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
Хубаво е да се види и карето на кардана. Това между скоростната кутия и самия кардан.
Износва се с времето и почва да прави щуротии и човек почва да си мисли, че кутията му е за ремонт.
Най-силно се усеща при сваляне на предавки - от 3-та на 2-ра и от 2-ра на 1-ва.
№2 от схемата
Все пак струва значително по-малко от ремонт на самата кутия
- Това не означава, че няма проблем в кутията, просто е вариант, който може да се провери.
Износва се с времето и почва да прави щуротии и човек почва да си мисли, че кутията му е за ремонт.
Най-силно се усеща при сваляне на предавки - от 3-та на 2-ра и от 2-ра на 1-ва.
№2 от схемата
Все пак струва значително по-малко от ремонт на самата кутия
- Това не означава, че няма проблем в кутията, просто е вариант, който може да се провери.
- 6ulence
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 17.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW “Е60” 525D 2007
- Мечтае да кара: Един път BMW винаги, BMW ...
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
Да може,но ако е от него не би ли трябвало да го прави постояно.
При мен го има само сутрин няколко километра и изчезва/до като истине маслото в с.к./
При мен го има само сутрин няколко километра и изчезва/до като истине маслото в с.к./
- 6ulence
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 17.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW “Е60” 525D 2007
- Мечтае да кара: Един път BMW винаги, BMW ...
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
Няма ли някой колега да е решил проблема с подритването.
Ако има нека да сподели,че ме дразни това подритване сутринта.
На скоро смених маслото а това гумено уплатнение не го смениха и не знам дали по ново да сменям всичко.
И от каде мога да поръчам това уплатнение.
Моля за помощ!!!
Ако има нека да сподели,че ме дразни това подритване сутринта.
На скоро смених маслото а това гумено уплатнение не го смениха и не знам дали по ново да сменям всичко.
И от каде мога да поръчам това уплатнение.
Моля за помощ!!!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
6ulence написа:Няма ли някой колега да е решил проблема с подритването.
Ако има нека да сподели,че ме дразни това подритване сутринта.
На скоро смених маслото а това гумено уплатнение не го смениха и не знам дали по ново да сменям всичко.
И от каде мога да поръчам това уплатнение.
Моля за помощ!!!
Аз съм също така колега смениха ми маслото но не пожелаха да сменят уплътненията на мехатроника, с новото масло кутията загрява много по добре спрямо старото и като е топло се държи супер.
Когато е току що запалена понякога се усеща превключването между 2-ра и 3-та, но не винаги.
Смятам да покарам това масло 20-30к км. и ще го сменя наново като ще сменя и уплътненията.
Казват че това решава проблема в 90% от случаите. Ако ти рита много силно сваляй и сменявай, другия вариант е да за заминали съединителите, но там вече отива на разглобяване на кутията.
При мен е съвсем леко доловимо грубото превключване затова мисля да го правя по натам.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
Аз май то реших или заобиколих проблем. Като цяло проблема лятото не се появява въобще. Но докато търсих коя опция се кодира за перата на волана попаднах на интересна тема по американските форуми. При деактивиране на опцията NIC (Neutral Idle Control) в EGS проблема изчезвал. Тази зима проблема не се е появявал наистина. Пише че това вдигало разхода, но колата се кара основно уикенда и не съм обърнал внимание каква е разликата.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
Ето и малко инфо за опцията:
As part of a Service Bulletin SI B 24 03 08 issued Jan 2009.
SUBJECT
E9x, E6x with 6HP19TU - Jolt and Delay when Pulling Away
MODEL
E90, E92, E93 (335i) with N54 and 6HP19TU from 03/07
E60, E61 (535i) with N54 and 6HP19TU from 03/07
E60 (528i) with N52K and 6HP19TU from 03/07
SITUATION
The customer may complain of a delayed engagement and a harsh jolt when accelerating from a stop.
The situation occurs only during the engine warm-up phase (cold engine), and cannot be reproduced in the Sport Mode.
CAUSE
EGS software (unfavorable NIC – Neutral Idle Control) calibration
SOLUTION
On a customer complaint basis only, check the vehicle's integration level.
If the integration level is:
On E9x vehicles - E89x-07-06-520 or lower
On E6x N54 vehicles - E060-07-09-530 or lower
On E60 N52K vehicles – E060-08-03-550 or lower
Reprogram and recode the complete vehicle with a current Progman version (target levels are E89x-07-
09-518; E060-08-03-510; and E060-08-09-520, respectively, for E9x, E6x N54 and E6x N52K vehicles).
Important Note:
The NIC (Neutral Idle Control) feature disengages the torque converter from the transmission when the
vehicle is stationary in the Drive position; the service brakes are applied; and the engine is still in the warm-
up phase. The NIC function eliminates engine load when vehicle is stopped, reducing fuel consumption.
Although the EGS software changes (as listed above) are improving transmission comfort feel while still providing the benefits of the NIC feature, they still may not be acceptable for the most discriminating customers.
In such a case, on a customer complaint basis only, deactivate the NIC function by performing the "Converter lockup clutch" retrofit, using the current Progman/ISTA P version.
As part of a Service Bulletin SI B 24 03 08 issued Jan 2009.
SUBJECT
E9x, E6x with 6HP19TU - Jolt and Delay when Pulling Away
MODEL
E90, E92, E93 (335i) with N54 and 6HP19TU from 03/07
E60, E61 (535i) with N54 and 6HP19TU from 03/07
E60 (528i) with N52K and 6HP19TU from 03/07
SITUATION
The customer may complain of a delayed engagement and a harsh jolt when accelerating from a stop.
The situation occurs only during the engine warm-up phase (cold engine), and cannot be reproduced in the Sport Mode.
CAUSE
EGS software (unfavorable NIC – Neutral Idle Control) calibration
SOLUTION
On a customer complaint basis only, check the vehicle's integration level.
If the integration level is:
On E9x vehicles - E89x-07-06-520 or lower
On E6x N54 vehicles - E060-07-09-530 or lower
On E60 N52K vehicles – E060-08-03-550 or lower
Reprogram and recode the complete vehicle with a current Progman version (target levels are E89x-07-
09-518; E060-08-03-510; and E060-08-09-520, respectively, for E9x, E6x N54 and E6x N52K vehicles).
Important Note:
The NIC (Neutral Idle Control) feature disengages the torque converter from the transmission when the
vehicle is stationary in the Drive position; the service brakes are applied; and the engine is still in the warm-
up phase. The NIC function eliminates engine load when vehicle is stopped, reducing fuel consumption.
Although the EGS software changes (as listed above) are improving transmission comfort feel while still providing the benefits of the NIC feature, they still may not be acceptable for the most discriminating customers.
In such a case, on a customer complaint basis only, deactivate the NIC function by performing the "Converter lockup clutch" retrofit, using the current Progman/ISTA P version.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
6ulence написа:На скоро смених маслото а това гумено уплатнение не го смениха и не знам дали по ново да сменям всичко.
И от каде мога да поръчам това уплатнение.
Моля за помощ!!!
Аз бих ги взел от БМВ, за да не си правя експерименти с кутията. Не са толкова скъпи
Иначе и аз съм с xHP от около 30000 км и да споделя за подобно леко ритане. Първо бях с Стейдж 2, сега съм със Стейдж 1. Масло, филтри, букси и всякакви гумени уплътнения и т.н. дето е добре да се сменят съм ги сменил това лято. И с тях и без тях си придърпваше понякога от 1 на 2. А казвам понякога, защото го правеше като подавах по-малко газ, например в задръстване. Със стейдж 1 се усеща много рядко. Явно това ритане зависи от заключването на хидротрансформатора, но за мен Стейдж 1, който е за пенсионери, се оказа перфектното решение. Карам на 6-та по околомръсното с под 80 км/ч Ебасиму и икономичното стана това 535d Пак рита съвсем леко понякога, ако това може да се нарече ритане. По-скоро като караш бавно на 1-ва с почти постоянно скорост и е локната и изведнъж решава, че трябва да мине на втора и придърпва леко. Иначе с повече газ си сменя плавно и без да усетиш
P.S. Това му е най-тъпото на xHP, че не се сеща почти никога да кара на втора в задръстванията А уж трябва да го прави автоматично. Явно е правен само за рейсъри ама със Стейдж 1 е ОК. И най-лайняното е, че няма настройка да я направиш да тръгва на втора. Доста тъпо е в задръстванията.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Автоматик рита при превключване на 1-ва
Пишеш си къстъм файл и я правиш да тръгва от 2-ра или се намаляват пътите 1->2 2->1, в които да активира Traffic Jam recognition-а.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани