530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

Мнение от Vasko » 17 Мар 2018, 22:53

Здравейте, колеги,
Ето ,че за жалост дойде време и аз да се разпиша в темата за е60.
Преди няколко дена както си карах автомобила тръсна в една доста голяма дупка при което се откачи буксата на датчика, който взима инфо за да работи турбото и автомобила взе много яко да тресе... Едвам се прибрах до в къщи. Беше тъмно , буксата беше паднала чак долу на кората, а сами знаете как гадно се бърка на горещ двигател и как са навряни нещата там. На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам :(((.
Максимално съм вдигал 239 км с нея и си вървеше перфектно преди , а сега на връщане реших да сменя нафтата, сипах от скъпата нафта и едвам вдигна 220 км/ч и то трябва полека да натискаш педала, иначе ако го натиснеш на кикдаун стига до 180 и оттам нататък не може , дори не може да смени последната предавка за да паднат оборотите. Примерно леко вдигаш крака от педала и тогава сменя последната предавка, падат оборотите и с мъка стига 200 ..Абе, не са както трябва нещата... Прибирам се у нас, слизам от автомобила и отивам отзад и като прокарах пръст по задния багажник и номера пръста целия ми стана черен от сажди .Добре, че автомобила е черен , че не се вижда...
Дайте някакви идеи от къде да започна?
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !

БЛАГОДАРЯ ВИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

Мнение от RIDDICK » 18 Мар 2018, 16:56

Vasko написа:Здравейте, колеги,
Ето ,че за жалост дойде време и аз да се разпиша в темата за е60.
Преди няколко дена както си карах автомобила тръсна в една доста голяма дупка при което се откачи буксата на датчика, който взима инфо за да работи турбото и автомобила взе много яко да тресе... Едвам се прибрах до в къщи. Беше тъмно , буксата беше паднала чак долу на кората, а сами знаете как гадно се бърка на горещ двигател и как са навряни нещата там. На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам :(((.
Максимално съм вдигал 239 км с нея и си вървеше перфектно преди , а сега на връщане реших да сменя нафтата, сипах от скъпата нафта и едвам вдигна 220 км/ч и то трябва полека да натискаш педала, иначе ако го натиснеш на кикдаун стига до 180 и оттам нататък не може , дори не може да смени последната предавка за да паднат оборотите. Примерно леко вдигаш крака от педала и тогава сменя последната предавка, падат оборотите и с мъка стига 200 ..Абе, не са както трябва нещата... Прибирам се у нас, слизам от автомобила и отивам отзад и като прокарах пръст по задния багажник и номера пръста целия ми стана черен от сажди .Добре, че автомобила е черен , че не се вижда...
Дайте някакви идеи от къде да започна?
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !

БЛАГОДАРЯ ВИ !
Краси Ацалов

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

Мнение от spacepl » 19 Апр 2018, 15:10

Развитие?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

Мнение от atanasov_aa » 19 Апр 2018, 18:45

Vasko написа:....На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам :(((.
................
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !

БЛАГОДАРЯ ВИ !
Турбината е за ремонт. Актуатора на турбината се сменя, като се свали турбината и се закачи на стенд с оглед настройка.

П.П. Актоатора, който се го сменил като неработещ подарява ли се?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

Мнение от Vasko » 20 Апр 2018, 21:21

atanasov_aa написа:
Vasko написа:....На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам :(((.
................
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !

БЛАГОДАРЯ ВИ !
Турбината е за ремонт. Актуатора на турбината се сменя, като се свали турбината и се закачи на стенд с оглед настройка.

П.П. Актоатора, който се го сменил като неработещ подарява ли се?






Здравейте, колеги,
И так развитието е следното :
Свалихме въздушния филтър и се оказа, че целия е черен в сажди -намерихме къде са пукнати колекторите - болка при всичките е60-ци. .Намерих чугунени от е39-ка, сменихме ги, сложихме и нов въздушен филтър , отделно свалихме турбото , леко задържаше. Дадохме го за почистване -около 200 лв взеха и стана като ново . Всичко си закачихме , вакумите бяха прокъсани маркучите и тях сменихме и сега колата върви, но кадежа си остана -като я натиснеш и след мен черен облак направо и посли изчиства... Не съм минал много така откак сме я сглобили, защото преди два дена си я взех... Тези дни имам едни 700 км до Турция да навъртя и като се върна ще кажа как е било,ама ме съмнява, че пак ще пуши чернилка отзад,чак се лепи по номера и като прокараш после пръста- черно :(((
ДПФ го гледахме , казаха ,че работи нормално ...
Нямам си на идея какво може да е...
Сложих скъпа нафта, няма промяна !!!! Само падна разхода с близо литър !
Питането ми е следното ..
Малко ръчкахме по менюто,че не можехме да влезем там в едни настройки да изчистим грешките от преди , да не би да сме пипнали нещо нали някой беше казал, че ималпо там да се регулира настройка колко да дими или какво беше..Някъде бях чел...
Колегата Ацалов ще може ли да помогне по въпроса?
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

Мнение от vld » 21 Апр 2018, 9:49

Колега ДПФ-а няма как да работи и да излиза чернилка отзад през ауспуха!
100% е изтърбушен.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 460
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

Мнение от pepsin » 21 Апр 2018, 14:37

Има три тапи под въздушния филтър,сложихте ли ги???????По принцип черното идва от дизеловата система или от спукани турбо пътища,мап сензор,маф сензор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(

Мнение от Vasko » 22 Апр 2018, 19:23

Vasko написа:
atanasov_aa написа:
Vasko написа:....На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам :(((.
................
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !

БЛАГОДАРЯ ВИ !
Турбината е за ремонт. Актуатора на турбината се сменя, като се свали турбината и се закачи на стенд с оглед настройка.

П.П. Актоатора, който се го сменил като неработещ подарява ли се?






Здравейте, колеги,
И так развитието е следното :
Свалихме въздушния филтър и се оказа, че целия е черен в сажди -намерихме къде са пукнати колекторите - болка при всичките е60-ци. .Намерих чугунени от е39-ка, сменихме ги, сложихме и нов въздушен филтър , отделно свалихме турбото , леко задържаше. Дадохме го за почистване -около 200 лв взеха и стана като ново . Всичко си закачихме , вакумите бяха прокъсани маркучите и тях сменихме и сега колата върви, но кадежа си остана -като я натиснеш и след мен черен облак направо и посли изчиства... Не съм минал много така откак сме я сглобили, защото преди два дена си я взех... Тези дни имам едни 700 км до Турция да навъртя и като се върна ще кажа как е било,ама ме съмнява, че пак ще пуши чернилка отзад,чак се лепи по номера и като прокараш после пръста- черно :(((
ДПФ го гледахме , казаха ,че работи нормално ...
Нямам си на идея какво може да е...
Сложих скъпа нафта, няма промяна !!!! Само падна разхода с близо литър !
Питането ми е следното ..
Малко ръчкахме по менюто,че не можехме да влезем там в едни настройки да изчистим грешките от преди , да не би да сме пипнали нещо нали някой беше казал, че ималпо там да се регулира настройка колко да дими или какво беше..Някъде бях чел...
Колегата Ацалов ще може ли да помогне по въпроса?





Ново развитие по темата.
Освен ,че преди седмица сменях колекторите с чугунени от е39-ка и чистихме турбото , сега като взе да надува яко турбо и се оказа, че са се спукали и изходните колектори тръби точно по шевовете :(((. Аз тези тръби ги гледахме преди години като махахме клапите и си бяха наред, ама сега след като почистихме турбото и .. даже не можах да и се порадвам как върви :((
Хайде, сега отиваме и на смяна на колекторни тръби ... Абе като се почне с едно и....


Ама да сме живи и здрави ние ...Целия двигател пак беше станал в сажди ......
ПОЗДРАВИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: kobone

Последни теми
Facebook