Е60 530D гасне в движение.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 9.10.2016
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E61 в цвят “мантинела”

Re: Е60 530D гасне в движение.

Мнение от SpasT » 17 Фев 2023, 19:26

xapubg написа:
bekkerzftw написа:Здравейте колеги, аз се боря със същия проблем, не мога да я хвана кога гасне, главно на топъл двигател, имам я от две седмици, вече два пъти го прави в два различни дни, колата гасне и директно я качвам на ISTA излизат и 6-те дюзи (activation), без да чистя грешките колата пали, първия път след като угасна колата въртя като луда и не иска да запали, изчаках една минута и пробвах пак и запали. Втория път като угасна си запали перфектно.

Дайте някакви идеи.

МОже да ви прозвучи адски тъпо, но защо не смениш батерията в ключа ? Ако се сменя де, че иначе отива на приключение. На тия имобилайзера до колкото знам си чеква ключа на 5-10 мин и ако ме получи отговор - гаси колата. Преди няколко години един колега щеше да се пребие така на околовръсното - изгаснала в лявата лента и не с 80 км/ч ... та пробвайте и това, поне е най-евтиния вариант.


Не се губете с батерията на ключа. Тя се ползва само за дистанционното на централното заключване!
Имобилайзера се чете посредством прехвърляне на енергия между две индуктивности.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 9.10.2016
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E61 в цвят “мантинела”

Re: Е60 530D гасне в движение.

Мнение от SpasT » 17 Фев 2023, 19:32

bekkerzftw написа:Здравейте колеги, аз се боря със същия проблем, не мога да я хвана кога гасне, главно на топъл двигател, имам я от две седмици, вече два пъти го прави в два различни дни, колата гасне и директно я качвам на ISTA излизат и 6-те дюзи (activation), без да чистя грешките колата пали, първия път след като угасна колата въртя като луда и не иска да запали, изчаках една минута и пробвах пак и запали. Втория път като угасна си запали перфектно.

Дайте някакви идеи.


Махаш горната кора на двигателя , затваряш капака и газираш да загрее и да изгасне, след което по най- бързия начин с добър мултицет измерваш и сравняваш съпротивлението на 6-те дюзи ( между двата извода и също така от изводите към маса) дюзата с различното съпротивление е виновника за проблема.
Много често дюзите правят утечка на горещо към корпус и този паразитен ток окъсява високото напрежение идващо от компютъра. Тогава компа записва грешка и за останалите иначе здрави дюзи.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook