Е60 530D гасне в движение.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Е60 530D гасне в движение.
xapubg написа:bekkerzftw написа:Здравейте колеги, аз се боря със същия проблем, не мога да я хвана кога гасне, главно на топъл двигател, имам я от две седмици, вече два пъти го прави в два различни дни, колата гасне и директно я качвам на ISTA излизат и 6-те дюзи (activation), без да чистя грешките колата пали, първия път след като угасна колата въртя като луда и не иска да запали, изчаках една минута и пробвах пак и запали. Втория път като угасна си запали перфектно.
Дайте някакви идеи.
МОже да ви прозвучи адски тъпо, но защо не смениш батерията в ключа ? Ако се сменя де, че иначе отива на приключение. На тия имобилайзера до колкото знам си чеква ключа на 5-10 мин и ако ме получи отговор - гаси колата. Преди няколко години един колега щеше да се пребие така на околовръсното - изгаснала в лявата лента и не с 80 км/ч ... та пробвайте и това, поне е най-евтиния вариант.
Не се губете с батерията на ключа. Тя се ползва само за дистанционното на централното заключване!
Имобилайзера се чете посредством прехвърляне на енергия между две индуктивности.
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Е60 530D гасне в движение.
bekkerzftw написа:Здравейте колеги, аз се боря със същия проблем, не мога да я хвана кога гасне, главно на топъл двигател, имам я от две седмици, вече два пъти го прави в два различни дни, колата гасне и директно я качвам на ISTA излизат и 6-те дюзи (activation), без да чистя грешките колата пали, първия път след като угасна колата въртя като луда и не иска да запали, изчаках една минута и пробвах пак и запали. Втория път като угасна си запали перфектно.
Дайте някакви идеи.
Махаш горната кора на двигателя , затваряш капака и газираш да загрее и да изгасне, след което по най- бързия начин с добър мултицет измерваш и сравняваш съпротивлението на 6-те дюзи ( между двата извода и също така от изводите към маса) дюзата с различното съпротивление е виновника за проблема.
Много често дюзите правят утечка на горещо към корпус и този паразитен ток окъсява високото напрежение идващо от компютъра. Тогава компа записва грешка и за останалите иначе здрави дюзи.
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани