Е60 530D гасне в движение.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Inline6
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330ci
- Мечтае да кара: e46 m3
Re: Е60 530D гасне в движение.
FaceOff написа:Някой път от някоя жичка може да побелееш дано повече нямаш проблеми. Колега, би ли споделил, по-напред в темата писа, че си купил 6 броя дюзи.. нови, от морга, само разпръсквачи, или?
Колега от форума имаше двигател на немско бмв на около 250 хиляди. Купих ги от него.
Дневен хороскоп за зодия близнаци
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Е60 530D гасне в движение.
Много е добре, че си се оправил.
Снощи колата ми изгасна в движение за сега единствен път. Веднага след това не можа да запали - само стартера въртя. Пет-десет минути по-късно запали без проблем. Карахме я около половин час във всякакъв режим и нищо. Тази сутрин си запали и след 2 часа ще ходя да я прочетем, дамо е записала нещо смислено, че в докато четях темата на колегата се изпотих.
Снощи колата ми изгасна в движение за сега единствен път. Веднага след това не можа да запали - само стартера въртя. Пет-десет минути по-късно запали без проблем. Карахме я около половин час във всякакъв режим и нищо. Тази сутрин си запали и след 2 часа ще ходя да я прочетем, дамо е записала нещо смислено, че в докато четях темата на колегата се изпотих.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Е60 530D гасне в движение.
Нещо не ми е излезнал предия пост след одобрение, затова пиша пак с допълнение.
Първо, ползвам темата на колегата, защото се отнася за същото нещо, пък и неговата драма май приключи. Снощи ми изгасна колата, не пожела веднага да запали - въртя все едно няма нафта и около десет минути по-късно запали без проблем. Покарахме я около половин час във всякакъв режим, днес също я карах и повече не създаде подобен проблем. Днес успях да отида до един близък сервиз, момчето я закачи с някаква шано диагностика и излезнаха следните грешки.
47C7 DDE: Injector, cylinder 6, activation
47B7 DDE: Injector, cylinder 5, activation
47A7 DDE: Injector, cylinder 4, activation
4797 DDE: Injector, cylinder 3, activation
4787 DDE: Injector, cylinder 2, activation
4767 DDE: Injector, cylinder 1, activation
Едва ли има общо, но все пак да кажа, че записва още откакто я взех грешки за свещите, но сигурно е релето:
4212 DDE: Glow plug, cylinder 1, activation
4222 DDE: Glow plug, cylinder 2, activation
4232 DDE: Glow plug, cylinder 3, activation
4242 DDE: Glow plug, cylinder 4, activation
4252 DDE: Glow plug, cylinder 5, activation
4262 DDE: Glow plug, cylinder 6, activation
Първо, ползвам темата на колегата, защото се отнася за същото нещо, пък и неговата драма май приключи. Снощи ми изгасна колата, не пожела веднага да запали - въртя все едно няма нафта и около десет минути по-късно запали без проблем. Покарахме я около половин час във всякакъв режим, днес също я карах и повече не създаде подобен проблем. Днес успях да отида до един близък сервиз, момчето я закачи с някаква шано диагностика и излезнаха следните грешки.
47C7 DDE: Injector, cylinder 6, activation
47B7 DDE: Injector, cylinder 5, activation
47A7 DDE: Injector, cylinder 4, activation
4797 DDE: Injector, cylinder 3, activation
4787 DDE: Injector, cylinder 2, activation
4767 DDE: Injector, cylinder 1, activation
Едва ли има общо, но все пак да кажа, че записва още откакто я взех грешки за свещите, но сигурно е релето:
4212 DDE: Glow plug, cylinder 1, activation
4222 DDE: Glow plug, cylinder 2, activation
4232 DDE: Glow plug, cylinder 3, activation
4242 DDE: Glow plug, cylinder 4, activation
4252 DDE: Glow plug, cylinder 5, activation
4262 DDE: Glow plug, cylinder 6, activation
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Е60 530D гасне в движение.
Вадиш мултицета и почваш да замерваш соленойда на дюзите . Най-вероятно един от тях е окъсен и затова ти шашка ЕКУ-то . Поради това записва грешка за всичките и затова неможеш да запалиш докато не се охлади колата . Въпроса е че най-вероятно това замерване трябва да го направиш като колата не иска да запали отново , демек като огасне , защото като е студена може да ти показва нормални омове . Най-добре с осцилоскоп ама айде няма да почвам пак с него
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Е60 530D гасне в движение.
Лошото е, че я карам, а не иска да го направи пак (снощи нарочно пътувахме с нея, а не с колата на жена ми). Направи ми впечатление, че не може да вдигне температура, държа 55 -70 градуса, след празниците ще сменя и термостатите. От друга страна когато загасна онази вечер не беше изобщо загряла.
Би ли ми обяснил, къде точно трябва да замеря и какво съпротивление трябва да е нормално?
Би ли ми обяснил, къде точно трябва да замеря и какво съпротивление трябва да е нормално?
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Е60 530D гасне в движение.
Точните омове не ги помня , но най лесно ще ги разбереш , като замериш всичките 6 и ще видиш повтарящо се число със сигурност . Имаш два пина на всеки соленойд , върху всяка дюза , замерваш съпротивлението между тях , откъм страната на дюзата . Другия вариант е , като ти угасне и не иска да запали , почваш да разкачаш една по-една дюзите , докато запали . Ако искаш може да провериш и ЕКУ-то дали не е плувнало във вода през това време , че и това е вариант .
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Е60 530D гасне в движение.
Благодаря! Въпросът е да го направи пак. Ако логиката е да го прави като загрее добре, след смяна на термостатите да очаквам развитие.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Е60 530D гасне в движение.
Карам я вече няколко дни - първо до Монтана и обратно, на Витиня си загря в работна температура, тук в града също и не иска да го повтори.
Започвам да мисля и други неща, когато колата изгасна, горивото беше на резерва, но не дълбока резерва, лампата беше светнала скоро - преди 7-8км, по борд оставаха 65км при градско каране, а и стрелката не беше съвсем долу. Като я купувах джамбазите я бяха оставили с къде-къде по-малко гориво и вървеше, поради което изключих възможността да е грешен показателя и да е глътнала въздух. Дали пък не е възможно като е останало малко гориво да е засмукала някакъв боклук, който за момент да е запушил сондата?
Другото което четох е, че е възможно това да се случи при наличие на влага в ЕКУ-то, то е ясно, че преди продажбата е мита и мокрена.
Въпросът ми е къде се намира ЕКУ-то на този автомобил все пак да го проверя?
Започвам да мисля и други неща, когато колата изгасна, горивото беше на резерва, но не дълбока резерва, лампата беше светнала скоро - преди 7-8км, по борд оставаха 65км при градско каране, а и стрелката не беше съвсем долу. Като я купувах джамбазите я бяха оставили с къде-къде по-малко гориво и вървеше, поради което изключих възможността да е грешен показателя и да е глътнала въздух. Дали пък не е възможно като е останало малко гориво да е засмукала някакъв боклук, който за момент да е запушил сондата?
Другото което четох е, че е възможно това да се случи при наличие на влага в ЕКУ-то, то е ясно, че преди продажбата е мита и мокрена.
Въпросът ми е къде се намира ЕКУ-то на този автомобил все пак да го проверя?
- Inline6
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330ci
- Мечтае да кара: e46 m3
Re: Е60 530D гасне в движение.
Колеги, помагайте. След два месеца каране проблемът се появи отново. Допълнителен симптом е, че рядко като карам с около 120км, се получава нещо като леко прекъсване. Едва доловимо е и не го е правила повече от 3-4 пъти. Останалата симптоматика е като по-нагоре в темата. Сменени са дюзи, датчик колянов вал + магнитната гривна от която чете, реле на компютъра, прочистен е дпф. Отзад няма грам пушек или миризма. Пробвана е и с друг датчик на разпределителен вал и пак гаснеше.
Дневен хороскоп за зодия близнаци
Re: Е60 530D гасне в движение.
Не е конкретно към проблема, но да споделя, че и при мен гасенеше.
Грешката беше 4440 Cylinder 4 Activation и и т.н. Сменихме въпросната дюза и колата се оправи. Но до последно мотора работеше изключително равно и корекциите на всички дюзи бяха около 0.0-0.2-0.5-0.8. Нито една нямаше стойност над 1.
Колата е на реални 258000км. Мое мнение е, че е добре дюзите да се сменят всички с нови или рециклирани качествени. Доколко чета проблемите започват с тях още от 100000км, като живота им е 200000-250000км.
Но при проблемна дюза си записва грешка, като след измерване с мултицет съпротвилението на въпросната дюза не е било коректно.
Грешката беше 4440 Cylinder 4 Activation и и т.н. Сменихме въпросната дюза и колата се оправи. Но до последно мотора работеше изключително равно и корекциите на всички дюзи бяха около 0.0-0.2-0.5-0.8. Нито една нямаше стойност над 1.
Колата е на реални 258000км. Мое мнение е, че е добре дюзите да се сменят всички с нови или рециклирани качествени. Доколко чета проблемите започват с тях още от 100000км, като живота им е 200000-250000км.
Но при проблемна дюза си записва грешка, като след измерване с мултицет съпротвилението на въпросната дюза не е било коректно.
Re: Е60 530D гасне в движение.
Inline6 написа:Колеги, помагайте. След два месеца каране проблемът се появи отново. Допълнителен симптом е, че рядко като карам с около 120км, се получава нещо като леко прекъсване. Едва доловимо е и не го е правила повече от 3-4 пъти. Останалата симптоматика е като по-нагоре в темата. Сменени са дюзи, датчик колянов вал + магнитната гривна от която чете, реле на компютъра, прочистен е дпф. Отзад няма грам пушек или миризма. Пробвана е и с друг датчик на разпределителен вал и пак гаснеше.
Колега не ми се чете темата но проверена ли е вакуум системата от помпата до всичко останало.
- Inline6
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330ci
- Мечтае да кара: e46 m3
Re: Е60 530D гасне в движение.
memorex написа:Inline6 написа:Колеги, помагайте. След два месеца каране проблемът се появи отново. Допълнителен симптом е, че рядко като карам с около 120км, се получава нещо като леко прекъсване. Едва доловимо е и не го е правила повече от 3-4 пъти. Останалата симптоматика е като по-нагоре в темата. Сменени са дюзи, датчик колянов вал + магнитната гривна от която чете, реле на компютъра, прочистен е дпф. Отзад няма грам пушек или миризма. Пробвана е и с друг датчик на разпределителен вал и пак гаснеше.
Колега не ми се чете темата но проверена ли е вакуум системата от помпата до всичко останало.
Всичко е гледано. В неделя свалих GPS-а който лев инс монтираха. До момента не е гаснала. Чакам да видим. Следваща стъпка май ще е акумулатор.
Дневен хороскоп за зодия близнаци
Re: Е60 530D гасне в движение.
Здрсвейте колеги и аз имам подобен проблем е60 525i n54 но при мен колата гасне, когато ми вклучи перката и след това като се отворят шлузовете на радиатора веднага гасне след 2 мин пак същото смених цензор коленов вал и цензор разпределителен вал , цензор изходна на антифриза + термостат но преблема си остава ходих на диагностика нямя никакви грешки, предварително благодаря за мненията ви.
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: Е60 530D гасне в движение.
Здравейте колеги, аз се боря със същия проблем, не мога да я хвана кога гасне, главно на топъл двигател, имам я от две седмици, вече два пъти го прави в два различни дни, колата гасне и директно я качвам на ISTA излизат и 6-те дюзи (activation), без да чистя грешките колата пали, първия път след като угасна колата въртя като луда и не иска да запали, изчаках една минута и пробвах пак и запали. Втория път като угасна си запали перфектно.
Дайте някакви идеи.
Дайте някакви идеи.
- xapubg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 19.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530xD '06
- Мечтае да кара: Вече не мечтае.
- Детайли за колата: Е60 530xD '06
Re: Е60 530D гасне в движение.
bekkerzftw написа:Здравейте колеги, аз се боря със същия проблем, не мога да я хвана кога гасне, главно на топъл двигател, имам я от две седмици, вече два пъти го прави в два различни дни, колата гасне и директно я качвам на ISTA излизат и 6-те дюзи (activation), без да чистя грешките колата пали, първия път след като угасна колата въртя като луда и не иска да запали, изчаках една минута и пробвах пак и запали. Втория път като угасна си запали перфектно.
Дайте някакви идеи.
МОже да ви прозвучи адски тъпо, но защо не смениш батерията в ключа ? Ако се сменя де, че иначе отива на приключение. На тия имобилайзера до колкото знам си чеква ключа на 5-10 мин и ако ме получи отговор - гаси колата. Преди няколко години един колега щеше да се пребие така на околовръсното - изгаснала в лявата лента и не с 80 км/ч ... та пробвайте и това, поне е най-евтиния вариант.
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани