Съвети за афтър маркет 18" джанти
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Съвети за афтър маркет 18" джанти
Колеги, оригиналните джанти са ми омръзнали доста и искам да обзаведа любимата с нещо афтърмаркет спорт пакет.
Търся джанти, които са дълбоки - 'concaved', но май единствения ми избор са някви реплики на сериозни фирми като BBS или нещо от рода на AXE CS, Fox MS007 и AVA M359 или други подобни CSL-стил, които обаче трябва да се карат с фланци, защото са за трета серия.
Като цяло карането с фланци(20мм) ме притеснява, първо остава ли достатъчно от главината за да легне спокойно джантата и второ как стоят нещата със секретните болтове, не помня да съм виждал дълги такива. Който кара да каже, има ли някаква забележима разлика между карането с ЕТ20 джанти и Ет35-40 с фланци, стабилна ли е колата и т.н.
Другото, което много ми хвана окото са тея реплики - https://www.olx.bg/ad/dzhanti-bmw-bbs-f ... 7kvgX.html
Уж имат сертификат за качество, но ме притеснява сериозно здравината, особено с подобен "минималистичен" дизайн.
Някой ако има опит изброените да каже как е, бих чул и предложения за други готини дълбоки 18-ки.
Търся джанти, които са дълбоки - 'concaved', но май единствения ми избор са някви реплики на сериозни фирми като BBS или нещо от рода на AXE CS, Fox MS007 и AVA M359 или други подобни CSL-стил, които обаче трябва да се карат с фланци, защото са за трета серия.
Като цяло карането с фланци(20мм) ме притеснява, първо остава ли достатъчно от главината за да легне спокойно джантата и второ как стоят нещата със секретните болтове, не помня да съм виждал дълги такива. Който кара да каже, има ли някаква забележима разлика между карането с ЕТ20 джанти и Ет35-40 с фланци, стабилна ли е колата и т.н.
Другото, което много ми хвана окото са тея реплики - https://www.olx.bg/ad/dzhanti-bmw-bbs-f ... 7kvgX.html
Уж имат сертификат за качество, но ме притеснява сериозно здравината, особено с подобен "минималистичен" дизайн.
Някой ако има опит изброените да каже как е, бих чул и предложения за други готини дълбоки 18-ки.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Съвети за афтър маркет 18" джанти
Здравей,
Драсни на ЛС малко детайли за джантите,които ти допадат и ще видя какво мога да ти предложа.
Предлагаме над 100 марки джанти включително и BBS,AXE,Fox и т.н.
Поздрави!
Драсни на ЛС малко детайли за джантите,които ти допадат и ще видя какво мога да ти предложа.
Предлагаме над 100 марки джанти включително и BBS,AXE,Fox и т.н.
Поздрави!
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети за афтър маркет 18" джанти
Колега, записвам се, защото и аз събирам такова инфо, но всички си мълчат. Мен ме интересуват и JR джантите, които са полски. Имат доста добри конкейв модели, разгледай ги. Като цени за 18 ми казаха миналата година около 14-1500 лв.
От китайските има различни мнения, чувал съм и двете:
- по-здрави са и направо се пукат, чупят
- през 2-3 седмици съм на гумаджия за изправяне. Това ми е от близък приятел и го вярвам. Става въпрос за 18-ки АМГ реплики на Е-класа. Демек сходни гуми по височина. От друга страна при дупка съсипа 2 гуми, но джантите не се спукаха. И аз не знам
От китайските има различни мнения, чувал съм и двете:
- по-здрави са и направо се пукат, чупят
- през 2-3 седмици съм на гумаджия за изправяне. Това ми е от близък приятел и го вярвам. Става въпрос за 18-ки АМГ реплики на Е-класа. Демек сходни гуми по височина. От друга страна при дупка съсипа 2 гуми, но джантите не се спукаха. И аз не знам
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети за афтър маркет 18" джанти
Ми то няма по-малко зло, гумите струват колко дажнтите, дали едното ше се съсипе или другото...
Старите 124-ки и 172-ки с които карах бяха бетон и никога не съм изправял нищо 4г, но се надявам че 18-ките имат достатъчно гума за да ги пази дори реплики.
AXE, Fox, AVA събрах мнения по чуждестранните форуми че са ОК като качество. Специално тея реплики на BBS Fl ме притеснява че спиците са доста тънки и оригиналните да форджд и улздрави, затова са си позволили такъв дизайн. Въобще с репликите нямам опит и както казваш мненията са доста разностранни...
Старите 124-ки и 172-ки с които карах бяха бетон и никога не съм изправял нищо 4г, но се надявам че 18-ките имат достатъчно гума за да ги пази дори реплики.
AXE, Fox, AVA събрах мнения по чуждестранните форуми че са ОК като качество. Специално тея реплики на BBS Fl ме притеснява че спиците са доста тънки и оригиналните да форджд и улздрави, затова са си позволили такъв дизайн. Въобще с репликите нямам опит и както казваш мненията са доста разностранни...
Re: Съвети за афтър маркет 18" джанти
nickem написа:Колеги, оригиналните джанти са ми омръзнали доста и искам да обзаведа любимата с нещо афтърмаркет спорт пакет.
Търся джанти, които са дълбоки - 'concaved', но май единствения ми избор са някви реплики на сериозни фирми като BBS или нещо от рода на AXE CS, Fox MS007 и AVA M359 или други подобни CSL-стил, които обаче трябва да се карат с фланци, защото са за трета серия.
Като цяло карането с фланци(20мм) ме притеснява, първо остава ли достатъчно от главината за да легне спокойно джантата и второ как стоят нещата със секретните болтове, не помня да съм виждал дълги такива. Който кара да каже, има ли някаква забележима разлика между карането с ЕТ20 джанти и Ет35-40 с фланци, стабилна ли е колата и т.н.
Другото, което много ми хвана окото са тея реплики - https://www.olx.bg/ad/dzhanti-bmw-bbs-f ... 7kvgX.html
Уж имат сертификат за качество, но ме притеснява сериозно здравината, особено с подобен "минималистичен" дизайн.
Някой ако има опит изброените да каже как е, бих чул и предложения за други готини дълбоки 18-ки.
Продават се дълги секретни болтове. Аз съм с такива фланци и си идват с болтовете, като единият е секретен:
https://www.ebay.de/itm/H-R-DRA-Spurpla ... SwIjJZOT~B
Re: Съвети за афтър маркет 18" джанти
Колега, това което виждам от снимките е, че тези фланци се хващат за главината с тези къси болтове, а джантата се захваща на фланците с нормалните си болтове. В този случай могат да се ползват стоковите болтове на джантата, съответно съществуващите секрети. Така ли е или бъркам?
Колега, аз като автора на темата се интересувам от по-дълги секретни болтове (да кажем за фланец 10-12мм), които да са сравнително добра изработка, а не от най-евтините, които се предлагат навсякъде. Имаш ли нещо по този въпрос (може и на ЛС).
///M_Martin написа:Здравей,
Драсни на ЛС малко детайли за джантите,които ти допадат и ще видя какво мога да ти предложа.
Предлагаме над 100 марки джанти включително и BBS,AXE,Fox и т.н.
Поздрави!
Колега, аз като автора на темата се интересувам от по-дълги секретни болтове (да кажем за фланец 10-12мм), които да са сравнително добра изработка, а не от най-евтините, които се предлагат навсякъде. Имаш ли нещо по този въпрос (може и на ЛС).
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани