кефа на е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: кефа на е60
firstduo93 написа: Той брат ми е сеатаджия и повярвайте пробвал съм се да му обесня защо бмв е много по-кола от сеата му но сякаш говоря на стените
И затова почти всички бивши собственици на Сеат са настоящи на БМВ, справка - аз (той бай ви Илия има пръст в тая работа с неговите теми в Сеат форума, ама да не спамим излишно ).
Между другото Сеатчето беше готино и си го харесвах (дори мисля, че е най-оптималния избор за VAG, както и Шкодата), но дума не може да става за сравнение, особено с 5-та серия.
Иначе без да съм карал този мотор, според мен добре си се насочил към 525д, ако може да си позволиш LCI - супер. От колеги и механици правили доста бмв-та, са ми споделяли, че 525д LCI е един от най-безпроблемните.
Re: кефа на е60
firstduo93 написа:Кията съм я карал , приятено возило. 100 кончета бензин с газ , не може да става въпрос за динамика и ускорение но си върви достатъчно да те закара от точка А до Б . Вътре мирише още на ново. Проблема е че ми иска 15 бона , аз е60 мога да го купя за по-малко пари и да му направя ремонти и пак да ми излезе толкова . Е60 не съм го карал но вярвам че е в пъти по-добро като вози ,ускореие и екседра . Проблемът при нея е пък че си купувам потенциални главоболия ,особенно ако не улуча запазената кола . И все пак мисля е60 би бил по-правилен изобр за мен, кията никак не ми е на сърце със тази външност . Насочил съм се към 525д с ръчни скороски , мисля че ще ми е напълно достатъчен като вървеж .
Вървенето е прилично, ама с ръчни скорости не си струва да взимаш. Задължително автоматик.
кефа на е60
+1 бивш сеатаджия нищо общо нямат двете марки, но от ВАГ групата може би е оптимален вариант. А по темата - не съм се возил дори в F10 , но пък имах 2 пъти е60, като едната беше 4.8. Активната задна щанга в комбинация със спортно окачване беше много приятно преживяване, откъм ергономия и екстри наистина е доста добра за годините си, но може би при нея започва това “изолиране” на водача от външната среда и за мен по-скоро е лимузина за умерено шофиране, отколкото за спортно, изключвайки М версията и осмаците донякъде. Кефът е субективно усещане и няма как да го разбереш от тема във форум, затова колкото и банално да звучи - покарай тестово няколко бройки и сам прецени.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: кефа на е60
Врачанин, поста ти много ми напомня на някогашните описания за по старите модели на старите потребители на форума, част от които си изредил
Аз бих написал следното: Е60/61 с М техник окачване с пълен М пакет е изключително приятна достатъчно твърда и рязка за да достави удосолствие дори на такива като мен дето всичко различно от 3-та серия им се струва голямо тежко и бавно
Въпреки, че вече стана 10 годишна много и се кефя, давам и газ и я карам с усмивка.
Единствено дървеното ЦЦЦ намирам като недостатък в нея, дори това, че не намерих свестен седан и се наложи да си взема комби доста бързо изчезна като недостатък от личните ми впечатления.
Честно казано имал съм доста комбита Е36-ци, карал съм и е46-ци и е39ки, само в седаните ми е било тихо, в комбитата винаги нещо ми е скърцало и се е налагало да го тунинговам
С е61цата за първи път имам комби в което няма никакви паразитни шумове, нито от щората, нито от пластмасите по капака на багажника
Бях, чел, че като е с въздушни възглавници не е много добре усещането, ми не е вярно, специално за Е61 с М техник окачване, мога да кажа, че колата се държи изключително добре, завива перфектно, центъра на тежестта е просто брилянтен. колата си е направена за динамични шофьори склони да мачкат газта постоянно Тествано вече и в зимни условия, с изключени системи колата се пързаля брутално добре , направо ми скри топката, дори без шпер е предвидима във всеки един момент (е стига да не предобриш нещата ).
Приятна е да се кара с високи скорости продължително време, просто скоростта не се усеща и не се чувстваш напрегнат да поддържаш 160-180( да не кажа и повече, но там вече си става напрегнато не заради друго, ами тук просто няма условия за безопасно каране с 200+км/ч.), не изморява, седалките са удобни, не те заболява гърба като покараш 5-6 часа.
Скоростната кутия е на светлинни години спрямо тази на Е39, дори с оригиналния софтуер
За разните кутии на японски кошове дето до 2007г. слагат 4 скоростен автомат не ми се пише, че .... ще се засегнат ако има собственици на такива недоразумения наричани "коли"
В заключение колата е перфектна мислена и проектирана от немски инженери, хора които знаят как да направят една кола да ти доставя удоволствие
Тия на ВАГ групата вероятно не са немци, по скоро французи
Аз бих написал следното: Е60/61 с М техник окачване с пълен М пакет е изключително приятна достатъчно твърда и рязка за да достави удосолствие дори на такива като мен дето всичко различно от 3-та серия им се струва голямо тежко и бавно
Въпреки, че вече стана 10 годишна много и се кефя, давам и газ и я карам с усмивка.
Единствено дървеното ЦЦЦ намирам като недостатък в нея, дори това, че не намерих свестен седан и се наложи да си взема комби доста бързо изчезна като недостатък от личните ми впечатления.
Честно казано имал съм доста комбита Е36-ци, карал съм и е46-ци и е39ки, само в седаните ми е било тихо, в комбитата винаги нещо ми е скърцало и се е налагало да го тунинговам
С е61цата за първи път имам комби в което няма никакви паразитни шумове, нито от щората, нито от пластмасите по капака на багажника
Бях, чел, че като е с въздушни възглавници не е много добре усещането, ми не е вярно, специално за Е61 с М техник окачване, мога да кажа, че колата се държи изключително добре, завива перфектно, центъра на тежестта е просто брилянтен. колата си е направена за динамични шофьори склони да мачкат газта постоянно Тествано вече и в зимни условия, с изключени системи колата се пързаля брутално добре , направо ми скри топката, дори без шпер е предвидима във всеки един момент (е стига да не предобриш нещата ).
Приятна е да се кара с високи скорости продължително време, просто скоростта не се усеща и не се чувстваш напрегнат да поддържаш 160-180( да не кажа и повече, но там вече си става напрегнато не заради друго, ами тук просто няма условия за безопасно каране с 200+км/ч.), не изморява, седалките са удобни, не те заболява гърба като покараш 5-6 часа.
Скоростната кутия е на светлинни години спрямо тази на Е39, дори с оригиналния софтуер
За разните кутии на японски кошове дето до 2007г. слагат 4 скоростен автомат не ми се пише, че .... ще се засегнат ако има собственици на такива недоразумения наричани "коли"
В заключение колата е перфектна мислена и проектирана от немски инженери, хора които знаят как да направят една кола да ти доставя удоволствие
Тия на ВАГ групата вероятно не са немци, по скоро французи
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: кефа на е60
@2bar написа:firstduo93 написа:Кията съм я карал , приятено возило. 100 кончета бензин с газ , не може да става въпрос за динамика и ускорение но си върви достатъчно да те закара от точка А до Б . Вътре мирише още на ново. Проблема е че ми иска 15 бона , аз е60 мога да го купя за по-малко пари и да му направя ремонти и пак да ми излезе толкова . Е60 не съм го карал но вярвам че е в пъти по-добро като вози ,ускореие и екседра . Проблемът при нея е пък че си купувам потенциални главоболия ,особенно ако не улуча запазената кола . И все пак мисля е60 би бил по-правилен изобр за мен, кията никак не ми е на сърце със тази външност . Насочил съм се към 525д с ръчни скороски , мисля че ще ми е напълно достатъчен като вървеж .
Вървенето е прилично, ама с ръчни скорости не си струва да взимаш. Задължително автоматик.
Е аз не съм свикнал така колата да определя скороста и оборотите , знам че може би е голям кеф на автомат ама ще вдигне и разхода на гориво сигурно с 2 л . А може ли да кажете за да и се кефя кой е минималният двигател ? Казват че дори 520д е достатъчен на купето . Как би се държал 525д с чип тъй като не ми се плаща големият данък за 530 .
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: кефа на е60
Щом те плашат разходите за данък и т.н. ... вземай 20d според мене, да ти е по-широко около врата, да не се притесняваш и спокойно да си караш и обслужваш каквото излезе.
Тоя разход както си го фантазираш , не се получава като по книжките. В много малко ситуации малкия мотор има предимство пред по-мощните в такива тежки автомобили (тежки спрямо някое Поло или Рено малко или Хондичка). Тука в старт-стоп трафик (задръстване) и студени стартове + къси разтояния ... 520d , 525d и 530d (всичките както са излязли от завода) ще имат близки сметки за гориво ... ама удоволствието да си караш като искаш да "караш" и да знаеш, че ще се изпълни това което десния ти крак "задава" си е друго.
А гледам за ремапи говориш и т.н. ... тва не е "бюджетно" решение. Бюджетно е да вземеш 520d и въобще да не мислиш за ремапи и т.н. ами да си я обслужиш яко (всичко де що е смислено да смениш, че дори и превантивно) и да си караш и свиркаш.
Почнеш ли с тунинга ... паричките отиват, разгледай темите на хората с 335d и 335i да видиш за какво иде реч човек като се надъха защото да ако вземеш 20ка и почнеш да я засилваш, засилваш ... и накрая дойде едно 530d и ти обърне огледалата и се почват едни тъжни размисли колко пари може да й вземеш ... дали някое 535d не е било по-добре ... ама дали още коне няма да изкара.
Та добре си отговори на въпроса, ще се возиш ли ... ще "караш" ли. За возене със сигурност има колеги с 520d които ще потвърдят , че колата е напълно адекватна и икономична.
Тоя разход както си го фантазираш , не се получава като по книжките. В много малко ситуации малкия мотор има предимство пред по-мощните в такива тежки автомобили (тежки спрямо някое Поло или Рено малко или Хондичка). Тука в старт-стоп трафик (задръстване) и студени стартове + къси разтояния ... 520d , 525d и 530d (всичките както са излязли от завода) ще имат близки сметки за гориво ... ама удоволствието да си караш като искаш да "караш" и да знаеш, че ще се изпълни това което десния ти крак "задава" си е друго.
А гледам за ремапи говориш и т.н. ... тва не е "бюджетно" решение. Бюджетно е да вземеш 520d и въобще да не мислиш за ремапи и т.н. ами да си я обслужиш яко (всичко де що е смислено да смениш, че дори и превантивно) и да си караш и свиркаш.
Почнеш ли с тунинга ... паричките отиват, разгледай темите на хората с 335d и 335i да видиш за какво иде реч човек като се надъха защото да ако вземеш 20ка и почнеш да я засилваш, засилваш ... и накрая дойде едно 530d и ти обърне огледалата и се почват едни тъжни размисли колко пари може да й вземеш ... дали някое 535d не е било по-добре ... ама дали още коне няма да изкара.
Та добре си отговори на въпроса, ще се возиш ли ... ще "караш" ли. За возене със сигурност има колеги с 520d които ще потвърдят , че колата е напълно адекватна и икономична.
Последна промяна host на 20 Фев 2018, 10:47, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: кефа на е60
firstduo93 написа:@2bar написа:firstduo93 написа:Кията съм я карал , приятено возило. 100 кончета бензин с газ , не може да става въпрос за динамика и ускорение но си върви достатъчно да те закара от точка А до Б . Вътре мирише още на ново. Проблема е че ми иска 15 бона , аз е60 мога да го купя за по-малко пари и да му направя ремонти и пак да ми излезе толкова . Е60 не съм го карал но вярвам че е в пъти по-добро като вози ,ускореие и екседра . Проблемът при нея е пък че си купувам потенциални главоболия ,особенно ако не улуча запазената кола . И все пак мисля е60 би бил по-правилен изобр за мен, кията никак не ми е на сърце със тази външност . Насочил съм се към 525д с ръчни скороски , мисля че ще ми е напълно достатъчен като вървеж .
Вървенето е прилично, ама с ръчни скорости не си струва да взимаш. Задължително автоматик.
Е аз не съм свикнал така колата да определя скороста и оборотите , знам че може би е голям кеф на автомат ама ще вдигне и разхода на гориво сигурно с 2 л . А може ли да кажете за да и се кефя кой е минималният двигател ? Казват че дори 520д е достатъчен на купето . Как би се държал 525д с чип тъй като не ми се плаща големият данък за 530 .
530d 235кс., по възможност фейслифт, ако няма достатъчно пари за свястна такава, префейс от последните 530d 231кс.
Разликата в разхода е минимална, особенно при фейслифта, даже вече може да се каже че е почти еднакъв.
520д в всичко друго не и динамичен автомобил, 4 цилиндров икономичен но БАВЕН
Таква кола с малък мотор и малко екстри не се купува, първо ще ти писне доста бързо и ще се почувстваш прецакан за парите които си дал, второ като и се нарадваш без екстри и с малък мотор, просто няма продаване на нормална цена, ще трябва да я подариш на някой за без пари.
Има тема в която са описани всички тези неща, тук не е подходящо да задаваш такива въпроси, нека в тази тема се пише с какво този модел по добър от останалите в класа си.
Re: кефа на е60
Изкарахте я по-готина от F10
Колата наистина е доста приятна за употреба, особено с някоя друга екстра и сравнително добро състояние
Колата наистина е доста приятна за употреба, особено с някоя друга екстра и сравнително добро състояние
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: кефа на е60
nikolae написа:Изкарахте я по-готина от F10
Колата наистина е доста приятна за употреба, особено с някоя друга екстра и сравнително добро състояние
Едно единствено нещо има в ф10 което е огромен плюс и това е скоростната кутия.
Почти всичко останало може да се преглътне...
Re: кефа на е60
Аз не съм много висок -175см и след като си купих Е60 не ми се сяда в 3ка, просто ми е тясно и ниско. Кефа за мен е вътрешното пространство, седалките ми са спорт+спорт окачване което дори и с 19ки ми е комфортно спортно. Същата комбинация в F10+рънфлат ми друса прекалено много. Иначе съм имал две Е46 и една Е90. Карал съм F10, и вътре ми е тясно, и отпред ми е по-тясно от Е60, може би заради таблото, и отзад ми е по-тясно и като цяло седалките не са ми удобни, ъгъла им е много малък и ми се напрегна гърба след 1 ден возене на задната седалка.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: кефа на е60
Някой може ли да преведе https://www.youtube.com/watch?v=HUFLEbS7I_o , имам голямо желание да го разбера но нямам хал хабер от руския . Също така и вие кажете има ли седан от класа на е60 който дори да се доближава до него защото доколкото чух нямало
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: кефа на е60
За мен кефа е, че синеца не ме вика да го бутам или да рина сняг
https://www.youtube.com/watch?v=5BToSSO ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=5BToSSO ... e=youtu.be
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: кефа на е60
Сега се замислих за 530хд преди фейса.Дали ще си заслужава,гледам има ги на добри цени.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: кефа на е60
firstduo93 написа:Някой може ли да преведе https://www.youtube.com/watch?v=HUFLEbS7I_o , имам голямо желание да го разбера но нямам хал хабер от руския . Също така и вие кажете има ли седан от класа на е60 който дори да се доближава до него защото доколкото чух нямало
Да се доближава в какво? E60 преди фейса има доста слаби места, интериора е посредствен, автоматика е муден, предната броня е отвратителна, затова хората се избиват да купуват китайки.
Ако искаш интериор и екстериор основно, една 159-ка TI примерно изглежда доста по-добре. А6-цата е доста приятна кола също, по-тежка и малко по-тромава е, но е достатъчно спортна и куатрото си има своите предимства.
При фейса нещата са по-различни, има много променени детайли вътре и вън, с които колата изглежда много по-добре. Стопчетата понякога просто си ги гледам ей така, за кеф.
Като съм карал Е39-ки(Holy mother of sedans, знам,знам) и F10-ки винаги са ми се стрували по-тромави и небалансирани. F10 ме изненада, защото на теория е с по-добро окачване, докато Е39 и 60 са доста близки.
Като цяло за спортен седан според мен Е60 е класика, която още не е напълно оценена даже. И е доста близо до 90-ката като усещане, за разлика от 10, която си бие на мини 7-ма серия. Не че е лошо, зависи какво търсиш. Клиентелата на БМВ отдавна не ги търси заради 'Спортния характер".
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: кефа на е60
А кое е по—добре хд или само д, кое дава повече кеф.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани