кефа на е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
кефа на е60
Потърсих малко информация в интернет и всички казват че удоволствието което дава е60 го няма дори в ф10 , а за седани от други марки дори не може да се сравняват . Искам да попитам какво исещане дава тази кола толкова . Може да коментираме и други марки тук, като кой човек с на коя кола се кефи най-много и тн .
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: кефа на е60
Все още не съм собственик на Е60, но от доста години съм му хвърлил око и в момента съм на прага на покупка. Карал съм 5-6 коли от същия клас (включително и Е60) и определено Е60тката ми харесва най-много. Като визия, като возия и като усещането което ти дава когато я шофираш. Интериора на Ф10 изглежда доста по-модерен, но външно Е60 ми харесва повече. Доста интересна тема си отворил колега, но тук мисля че главно собственици на Е60 я наблюдават и едва ли ще има много неща против конкретния модел.
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: кефа на е60
Не аз не съм карал е60 просто ще започна да си търся една да я купувам през април когато съм на отпуска от работа . Темата е създадена не за да плюем колата а да изясним защо дава такова готино усещане каквото хората твърдят (аз нямам личен допир) . Освен това може да коментираме и други марки които хората са карали с удоволствие . Също така може да сравним е60 със седани от същият клас като w211 или а6 4ф
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: кефа на е60
Според мен е най-удачно да намериш няколко е60-ки и да ги пробваш, преди да избираш. Има значителна разлика между първите (от 2004-2005), последващите емисии преди фейслифта и самия фейслифт, като последния е почти различна кола за мен. Вече екстрите си ги определяш според нуждите.
Re: кефа на е60
е60 е унилана кола така е. Аз карам късния фейс на 2009та. Но според мен е много важно колата да има екстри като прибиране на странични огледала и подгрев. Комфортен Салон, панорамен таван, адапривни фарове и динамично окачване. Това за мен е кола, на която няма кой да отрече кефа. ( моята няма тези екстри ) , но лека по лека ги прибавям една по една. без панорамния таван.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: кефа на е60
От гледна точка на "кефа от шофиране" не виждам какво повече ще ти даде фейсова Е60-ка при сравнение на две коли с еднакво оборудване. Единственото предимство на LCI в това отношение е кутията на автомата, което не е малко наистина, но чак пък друга кола
Според мен определящо за горното е моделът (свързан с двигателя) и оборудването. За мен нещата, които я правят кола "за каране" са достатъчно пъргав мотор, active steering + dynamic drive, окачване (зависи кой какво предпочита от 3-те възможни) и комфортен салон. Другото не е толкова определящо, а може и да се добави в последствие
Според мен определящо за горното е моделът (свързан с двигателя) и оборудването. За мен нещата, които я правят кола "за каране" са достатъчно пъргав мотор, active steering + dynamic drive, окачване (зависи кой какво предпочита от 3-те възможни) и комфортен салон. Другото не е толкова определящо, а може и да се добави в последствие
Re: кефа на е60
dir2cas написа:От гледна точка на "кефа от шофиране" не виждам какво повече ще ти даде фейсова Е60-ка при сравнение на две коли с еднакво оборудване. Единственото предимство на LCI в това отношение е кутията на автомата, което не е малко наистина, но чак пък друга кола
Според мен определящо за горното е моделът (свързан с двигателя) и оборудването. За мен нещата, които я правят кола "за каране" са достатъчно пъргав мотор, active steering + dynamic drive, окачване (зависи кой какво предпочита от 3-те възможни) и комфортен салон. Другото не е толкова определящо, а може и да се добави в последствие
Не съм имал идея да казвам, че фейса е по удобна за каране от пре фейса. Може би фейса е една идея по добре за поддържане. Но да Dynamic drive на което аз казвам динамично окачване(най вероятно греша с изказването си) е една сериозна екстра, която дава по добро усещане при шофиране. Така че при избор на Е60 гледйате да е с динамик драйв система ;п
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: кефа на е60
beyouu написа:dir2cas написа:От гледна точка на "кефа от шофиране" не виждам какво повече ще ти даде фейсова Е60-ка при сравнение на две коли с еднакво оборудване. Единственото предимство на LCI в това отношение е кутията на автомата, което не е малко наистина, но чак пък друга кола
Според мен определящо за горното е моделът (свързан с двигателя) и оборудването. За мен нещата, които я правят кола "за каране" са достатъчно пъргав мотор, active steering + dynamic drive, окачване (зависи кой какво предпочита от 3-те възможни) и комфортен салон. Другото не е толкова определящо, а може и да се добави в последствие
Не съм имал идея да казвам, че фейса е по удобна за каране от пре фейса. Може би фейса е една идея по добре за поддържане. Но да Dynamic drive на което аз казвам динамично окачване(най вероятно греша с изказването си) е една сериозна екстра, която дава по добро усещане при шофиране. Така че при избор на Е60 гледйате да е с динамик драйв система ;п
Колега, коментара си съм го писал паралелно с твоя предишен и въобще не съм визирал твоето мнение относно LCI, a на колегата преди теб.
Иначе в LCI има и няколко "нови" екстри за модела като нощно виждане например, които определено са яки, но не смятам че са водещи в усещането от управлението на автомобила.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: кефа на е60
Ами за мен ранният прифейс и късният фейс нямат нищо общо. Още съм сядането в колата се усеща. Материалите са по-добри. Кутията изобщо не я коментирам. М57 с пиезодюзите е къде-къде по-пъргав в сравнение с 218-коньовия, въпреки еднаквия въртящ момент. Същевременно харчи по-малко. За очакването е строго индивидуално, защото зависи какво искаш от него. Един приятел търкаляше едно такова 2008ма със стандартно окачване и без дайнамик драйв и извънградско колата беше чудесна - достатъчно мека, за да не те изхвърлят неравностите по хубавите ни пътища, но и достатъчно стегната. Аз затова препоръчах на автора да се докосне до колите и да прецени. Ако една 2006та натоварена с 90% от екстрите за модела го устройва супер. Все пак има разлика и в цената.
Re: кефа на е60
firstduo93 написа:Потърсих малко информация в интернет и всички казват че удоволствието което дава е60 го няма дори в ф10 , а за седани от други марки дори не може да се сравняват . Искам да попитам какво исещане дава тази кола толкова . Може да коментираме и други марки тук, като кой човек с на коя кола се кефи най-много и тн .
Малко преувеличено ми идва (вече имам към 80к км). Повечето от критериите са субективни, отчитам и факта, че карам почти всеки ден различни коли, но ве пак....
- на външен вид колата не е толкова красива, ако няма М пакет.
- комфорт...малко шумна ми идва (предполагам, че се дължи на гумите), но все пак са серия и така излиза от завода.
- климатика - лично аз не мога да намеря настройки, които ми харесват - или вентилаторът е много шумен или почти не се усеща някакво движение.
- чистачките (така беше и при е39) или са много бавни или много бързи, липсва ми нещо по средата.
- като отворя шибидаха (не нацяло, само повдигнат) започва да ми духа на лявото коляно (не беше така при е34 или е39).
- така и не успях да свикна със задницата - нещо висока ми идва при паркиране.
- и отново за задният мост - малко лекичък ми идва - при преминаване на неравности (релси на трамвай и тн.) ми играе задницата.
а ф10 според мен се доближава до е34, което според мен е стъпка в правилната посока.
Re: кефа на е60
Все си мисля, че за мен кефа от една е28-ца ще е в пъти повече от е60, изключваме м-ката. Ма сигурно в мене е проблема.
Просто е, всеки човек е различен, иначе всички щяха да карат е60.
Просто е, всеки човек е различен, иначе всички щяха да карат е60.
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: кефа на е60
TLDR Vra4anin
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: кефа на е60
Евала врачанин ,определено много добре обяснено и най-доброто мнение до тук.Тия дни познат ми предлага кия крийд от 2016-та с ГИ с пробег 10 хиляди км , знам че няма да имам проблеми със тази кола дълго време но му казах че няма как да купя този кашон пред е60 , усещането му дори няма да се доближава до е60 . . А между другото и аз не съм бмв фанатик, но просто не може на голфаджия да му обясниш че бмв-то може би е по-добрата кола . Той брат ми е сеатаджия и повярвайте пробвал съм се да му обесня защо бмв е много по-кола от сеата му но сякаш говоря на стените . А за чупенето , те бмв не са виновни че купуваме коли с които 15 години са джигитствали разни келеши. Те инженерите им едвали като правят коли мисля точно за нас
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: кефа на е60
Кията съм я карал , приятено возило. 100 кончета бензин с газ , не може да става въпрос за динамика и ускорение но си върви достатъчно да те закара от точка А до Б . Вътре мирише още на ново. Проблема е че ми иска 15 бона , аз е60 мога да го купя за по-малко пари и да му направя ремонти и пак да ми излезе толкова . Е60 не съм го карал но вярвам че е в пъти по-добро като вози ,ускореие и екседра . Проблемът при нея е пък че си купувам потенциални главоболия ,особенно ако не улуча запазената кола . И все пак мисля е60 би бил по-правилен изобр за мен, кията никак не ми е на сърце със тази външност . Насочил съм се към 525д с ръчни скороски , мисля че ще ми е напълно достатъчен като вървеж .
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани