кефа на е60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: кефа на е60

Мнение от dir2cas » 19 Фев 2018, 20:24

firstduo93 написа: Той брат ми е сеатаджия и повярвайте пробвал съм се да му обесня защо бмв е много по-кола от сеата му но сякаш говоря на стените :)

И затова почти всички бивши собственици на Сеат са настоящи на БМВ, справка - аз :mrgreen: (той бай ви Илия има пръст в тая работа с неговите теми в Сеат форума, ама да не спамим излишно :mhihi: ).
Между другото Сеатчето беше готино и си го харесвах (дори мисля, че е най-оптималния избор за VAG, както и Шкодата), но дума не може да става за сравнение, особено с 5-та серия.
Иначе без да съм карал този мотор, според мен добре си се насочил към 525д, ако може да си позволиш LCI - супер. От колеги и механици правили доста бмв-та, са ми споделяли, че 525д LCI е един от най-безпроблемните.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: кефа на е60

Мнение от @2bar » 19 Фев 2018, 20:47

firstduo93 написа:Кията съм я карал , приятено возило. 100 кончета бензин с газ , не може да става въпрос за динамика и ускорение но си върви достатъчно да те закара от точка А до Б . Вътре мирише още на ново. Проблема е че ми иска 15 бона , аз е60 мога да го купя за по-малко пари и да му направя ремонти и пак да ми излезе толкова . Е60 не съм го карал но вярвам че е в пъти по-добро като вози ,ускореие и екседра . Проблемът при нея е пък че си купувам потенциални главоболия ,особенно ако не улуча запазената кола . И все пак мисля е60 би бил по-правилен изобр за мен, кията никак не ми е на сърце със тази външност . Насочил съм се към 525д с ръчни скороски , мисля че ще ми е напълно достатъчен като вървеж . :bowdown:


Вървенето е прилично, ама с ръчни скорости не си струва да взимаш. Задължително автоматик.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 20.10.2015
Пол: Мъж
Кара: мъсквич

кефа на е60

Мнение от 3186 » 19 Фев 2018, 20:53

+1 бивш сеатаджия нищо общо нямат двете марки, но от ВАГ групата може би е оптимален вариант. А по темата - не съм се возил дори в F10 , но пък имах 2 пъти е60, като едната беше 4.8. Активната задна щанга в комбинация със спортно окачване беше много приятно преживяване, откъм ергономия и екстри наистина е доста добра за годините си, но може би при нея започва това “изолиране” на водача от външната среда и за мен по-скоро е лимузина за умерено шофиране, отколкото за спортно, изключвайки М версията и осмаците донякъде. Кефът е субективно усещане и няма как да го разбереш от тема във форум, затова колкото и банално да звучи - покарай тестово няколко бройки и сам прецени.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: кефа на е60

Мнение от vld » 20 Фев 2018, 10:08

Врачанин, поста ти много ми напомня на някогашните описания за по старите модели на старите потребители на форума, част от които си изредил :bowdown:
Аз бих написал следното: Е60/61 с М техник окачване с пълен М пакет е изключително приятна достатъчно твърда и рязка за да достави удосолствие дори на такива като мен дето всичко различно от 3-та серия им се струва голямо тежко и бавно :D
Въпреки, че вече стана 10 годишна много и се кефя, давам и газ и я карам с усмивка.
Единствено дървеното ЦЦЦ намирам като недостатък в нея, дори това, че не намерих свестен седан и се наложи да си взема комби доста бързо изчезна като недостатък от личните ми впечатления.
Честно казано имал съм доста комбита Е36-ци, карал съм и е46-ци и е39ки, само в седаните ми е било тихо, в комбитата винаги нещо ми е скърцало и се е налагало да го тунинговам :mhihi:
С е61цата за първи път имам комби в което няма никакви паразитни шумове, нито от щората, нито от пластмасите по капака на багажника :mhihi:
Бях, чел, че като е с въздушни възглавници не е много добре усещането, ми не е вярно, специално за Е61 с М техник окачване, мога да кажа, че колата се държи изключително добре, завива перфектно, центъра на тежестта е просто брилянтен. колата си е направена за динамични шофьори склони да мачкат газта постоянно :lol: Тествано вече и в зимни условия, с изключени системи колата се пързаля брутално добре :shock: , направо ми скри топката, дори без шпер е предвидима във всеки един момент (е стига да не предобриш нещата :mhihi: ).
Приятна е да се кара с високи скорости продължително време, просто скоростта не се усеща и не се чувстваш напрегнат да поддържаш 160-180( да не кажа и повече, но там вече си става напрегнато не заради друго, ами тук просто няма условия за безопасно каране с 200+км/ч.), не изморява, седалките са удобни, не те заболява гърба като покараш 5-6 часа.
Скоростната кутия е на светлинни години спрямо тази на Е39, дори с оригиналния софтуер :shock:
За разните кутии на японски кошове дето до 2007г. слагат 4 скоростен автомат не ми се пише, че .... ще се засегнат ако има собственици на такива недоразумения наричани "коли" :mhihi:
В заключение колата е перфектна мислена и проектирана от немски инженери, хора които знаят как да направят една кола да ти доставя удоволствие :bowdown:
Тия на ВАГ групата вероятно не са немци, по скоро французи :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.09.2017
Пол: Мъж

Re: кефа на е60

Мнение от firstduo93 » 20 Фев 2018, 10:13

@2bar написа:
firstduo93 написа:Кията съм я карал , приятено возило. 100 кончета бензин с газ , не може да става въпрос за динамика и ускорение но си върви достатъчно да те закара от точка А до Б . Вътре мирише още на ново. Проблема е че ми иска 15 бона , аз е60 мога да го купя за по-малко пари и да му направя ремонти и пак да ми излезе толкова . Е60 не съм го карал но вярвам че е в пъти по-добро като вози ,ускореие и екседра . Проблемът при нея е пък че си купувам потенциални главоболия ,особенно ако не улуча запазената кола . И все пак мисля е60 би бил по-правилен изобр за мен, кията никак не ми е на сърце със тази външност . Насочил съм се към 525д с ръчни скороски , мисля че ще ми е напълно достатъчен като вървеж . :bowdown:


Вървенето е прилично, ама с ръчни скорости не си струва да взимаш. Задължително автоматик.


Е аз не съм свикнал така колата да определя скороста и оборотите , знам че може би е голям кеф на автомат ама ще вдигне и разхода на гориво сигурно с 2 л . А може ли да кажете за да и се кефя кой е минималният двигател ? Казват че дори 520д е достатъчен на купето . Как би се държал 525д с чип тъй като не ми се плаща големият данък за 530 .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: кефа на е60

Мнение от host » 20 Фев 2018, 10:44

Щом те плашат разходите за данък и т.н. ... вземай 20d според мене, да ти е по-широко около врата, да не се притесняваш и спокойно да си караш и обслужваш каквото излезе.

Тоя разход както си го фантазираш , не се получава като по книжките. В много малко ситуации малкия мотор има предимство пред по-мощните в такива тежки автомобили (тежки спрямо някое Поло или Рено малко или Хондичка). Тука в старт-стоп трафик (задръстване) и студени стартове + къси разтояния ... 520d , 525d и 530d (всичките както са излязли от завода) ще имат близки сметки за гориво ... ама удоволствието да си караш като искаш да "караш" и да знаеш, че ще се изпълни това което десния ти крак "задава" си е друго.

А гледам за ремапи говориш и т.н. ... тва не е "бюджетно" решение. Бюджетно е да вземеш 520d и въобще да не мислиш за ремапи и т.н. ами да си я обслужиш яко (всичко де що е смислено да смениш, че дори и превантивно) и да си караш и свиркаш.
Почнеш ли с тунинга ... паричките отиват, разгледай темите на хората с 335d и 335i да видиш за какво иде реч човек като се надъха ;) защото да ако вземеш 20ка и почнеш да я засилваш, засилваш ... и накрая дойде едно 530d и ти обърне огледалата и се почват едни тъжни размисли колко пари може да й вземеш ... дали някое 535d не е било по-добре ... ама дали още коне няма да изкара.

Та добре си отговори на въпроса, ще се возиш ли ... ще "караш" ли. За возене със сигурност има колеги с 520d които ще потвърдят , че колата е напълно адекватна и икономична.
Последна промяна host на 20 Фев 2018, 10:47, променена общо 1 път

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: кефа на е60

Мнение от vld » 20 Фев 2018, 10:46

firstduo93 написа:
@2bar написа:
firstduo93 написа:Кията съм я карал , приятено возило. 100 кончета бензин с газ , не може да става въпрос за динамика и ускорение но си върви достатъчно да те закара от точка А до Б . Вътре мирише още на ново. Проблема е че ми иска 15 бона , аз е60 мога да го купя за по-малко пари и да му направя ремонти и пак да ми излезе толкова . Е60 не съм го карал но вярвам че е в пъти по-добро като вози ,ускореие и екседра . Проблемът при нея е пък че си купувам потенциални главоболия ,особенно ако не улуча запазената кола . И все пак мисля е60 би бил по-правилен изобр за мен, кията никак не ми е на сърце със тази външност . Насочил съм се към 525д с ръчни скороски , мисля че ще ми е напълно достатъчен като вървеж . :bowdown:


Вървенето е прилично, ама с ръчни скорости не си струва да взимаш. Задължително автоматик.


Е аз не съм свикнал така колата да определя скороста и оборотите , знам че може би е голям кеф на автомат ама ще вдигне и разхода на гориво сигурно с 2 л . А може ли да кажете за да и се кефя кой е минималният двигател ? Казват че дори 520д е достатъчен на купето . Как би се държал 525д с чип тъй като не ми се плаща големият данък за 530 .

530d 235кс., по възможност фейслифт, ако няма достатъчно пари за свястна такава, префейс от последните 530d 231кс. :yes:
Разликата в разхода е минимална, особенно при фейслифта, даже вече може да се каже че е почти еднакъв.
520д в всичко друго не и динамичен автомобил, 4 цилиндров икономичен но БАВЕН :!:
Таква кола с малък мотор и малко екстри не се купува, първо ще ти писне доста бързо и ще се почувстваш прецакан за парите които си дал, второ като и се нарадваш без екстри и с малък мотор, просто няма продаване на нормална цена, ще трябва да я подариш на някой за без пари.
Има тема в която са описани всички тези неща, тук не е подходящо да задаваш такива въпроси, нека в тази тема се пише с какво този модел по добър от останалите в класа си.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: кефа на е60

Мнение от nikolae » 22 Фев 2018, 14:44

Изкарахте я по-готина от F10 :D
Колата наистина е доста приятна за употреба, особено с някоя друга екстра и сравнително добро състояние :yes:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: кефа на е60

Мнение от vld » 22 Фев 2018, 15:57

nikolae написа:Изкарахте я по-готина от F10 :D
Колата наистина е доста приятна за употреба, особено с някоя друга екстра и сравнително добро състояние :yes:

Едно единствено нещо има в ф10 което е огромен плюс и това е скоростната кутия.
Почти всичко останало може да се преглътне...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: кефа на е60

Мнение от julkata1 » 22 Фев 2018, 16:48

Аз не съм много висок -175см и след като си купих Е60 не ми се сяда в 3ка, просто ми е тясно и ниско. Кефа за мен е вътрешното пространство, седалките ми са спорт+спорт окачване което дори и с 19ки ми е комфортно спортно. Същата комбинация в F10+рънфлат ми друса прекалено много. :oops: Иначе съм имал две Е46 и една Е90. Карал съм F10, и вътре ми е тясно, и отпред ми е по-тясно от Е60, може би заради таблото, и отзад ми е по-тясно и като цяло седалките не са ми удобни, ъгъла им е много малък и ми се напрегна гърба след 1 ден возене на задната седалка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.09.2017
Пол: Мъж

Re: кефа на е60

Мнение от firstduo93 » 22 Фев 2018, 19:28

Някой може ли да преведе https://www.youtube.com/watch?v=HUFLEbS7I_o , имам голямо желание да го разбера но нямам хал хабер от руския . Също така и вие кажете има ли седан от класа на е60 който дори да се доближава до него защото доколкото чух нямало :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: кефа на е60

Мнение от sssssl » 01 Мар 2018, 16:37

За мен кефа е, че синеца не ме вика да го бутам или да рина сняг :mhihi: :yes:
https://www.youtube.com/watch?v=5BToSSO ... e=youtu.be

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.09.2017
Пол: Мъж

Re: кефа на е60

Мнение от firstduo93 » 02 Мар 2018, 9:34

Сега се замислих за 530хд преди фейса.Дали ще си заслужава,гледам има ги на добри цени.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: кефа на е60

Мнение от nickem » 07 Мар 2018, 1:01

firstduo93 написа:Някой може ли да преведе https://www.youtube.com/watch?v=HUFLEbS7I_o , имам голямо желание да го разбера но нямам хал хабер от руския . Също така и вие кажете има ли седан от класа на е60 който дори да се доближава до него защото доколкото чух нямало :mhihi:


Да се доближава в какво? E60 преди фейса има доста слаби места, интериора е посредствен, автоматика е муден, предната броня е отвратителна, затова хората се избиват да купуват китайки.
Ако искаш интериор и екстериор основно, една 159-ка TI примерно изглежда доста по-добре. А6-цата е доста приятна кола също, по-тежка и малко по-тромава е, но е достатъчно спортна и куатрото си има своите предимства.
При фейса нещата са по-различни, има много променени детайли вътре и вън, с които колата изглежда много по-добре. Стопчетата понякога просто си ги гледам ей така, за кеф.

Като съм карал Е39-ки(Holy mother of sedans, знам,знам) и F10-ки винаги са ми се стрували по-тромави и небалансирани. F10 ме изненада, защото на теория е с по-добро окачване, докато Е39 и 60 са доста близки.

Като цяло за спортен седан според мен Е60 е класика, която още не е напълно оценена даже. :driving: И е доста близо до 90-ката като усещане, за разлика от 10, която си бие на мини 7-ма серия. Не че е лошо, зависи какво търсиш. Клиентелата на БМВ отдавна не ги търси заради 'Спортния характер".

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.09.2017
Пол: Мъж

Re: кефа на е60

Мнение от firstduo93 » 14 Мар 2018, 7:08

А кое е по—добре хд или само д, кое дава повече кеф.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: utrepnik

Последни теми
Facebook