N52B30 530xi проблем.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: N52B30 530xi проблем.

Мнение от zaharia » 30 Яну 2018, 17:33

lupu написа:
AmW написа:
zaharia написа:...


Да дадеш отзиви за тази добавка


Аз я ползвах тая добавка на bardahl maxi compression и няма разлика в харча на масло сега взех едно италиянско масло и е малко по-добре.

Ами честно казано и аз не очаквам някакво значително подобрение, но за всеки случай ще опитам и това. След някой месец ще се види какво е положението.
На един немски сайт попаднах на инфромация за случай където уж е помогнала при М54, обаче там освен нея са правили и някакиви промени по филътра на картерните газове, някакви тръби са пускали от него към всмукателния колектор и нещо е променяно нялагането в него. Може горенето да е намаляло от това.
Последна промяна zaharia на 30 Яну 2018, 17:57, променена общо 3 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI

Re: N52B30 530xi проблем.

Мнение от Драгослав » 30 Яну 2018, 17:44

В realoem и за М54 съм виждал ,че има сегменти +0,25.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2925

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: N52B30 530xi проблем.

Мнение от vvasilev1 » 30 Яну 2018, 18:22

zaharia написа:
lupu написа:
AmW написа:
zaharia написа:...


Да дадеш отзиви за тази добавка


Аз я ползвах тая добавка на bardahl maxi compression и няма разлика в харча на масло сега взех едно италиянско масло и е малко по-добре.

Ами честно казано и аз не очаквам някакво значително подобрение, но за всеки случай ще опитам и това. След някой месец ще се види какво е положението.
На един немски сайт попаднах на инфромация за случай където уж е помогнала при М54, обаче там освен нея са правили и някакиви промени по филътра на картерните газове, някакви тръби са пускали от него към всмукателния колектор и нещо е променяно нялагането в него. Може горенето да е намаляло от това.
В тубата един смериканец обясни, че разхода на маслото при М54 е от кофти замислени маслени сегменти.
При ремонта на неговата той слага първият и втория сегмент от М54, а масления от М52 и всичко заспива.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: N52B30 530xi проблем.

Мнение от lyu_records » 30 Яну 2018, 18:50

N52 няма нищо общо с M54
N52B30 няма размери ЦЪК!
До колкото знам от моя майстор идват малко по-големи и се напасват спрямо състоянието на мотора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: N52B30 530xi проблем.

Мнение от vvasilev1 » 30 Яну 2018, 19:03

lyu_records написа:N52 няма нищо общо с M54
N52B30 няма размери ЦЪК!
До колкото знам от моя майстор идват малко по-големи и се напасват спрямо състоянието на мотора.
Ша ма прощавати колеги. Сега зацепих, че темата е за N52.

Все пак горното може да е полезно за някой колега с М54.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: N52B30 530xi проблем.

Мнение от zaharia » 31 Яну 2018, 13:04

lyu_records написа:N52 няма нищо общо с M54
N52B30 няма размери ЦЪК!
До колкото знам от моя майстор идват малко по-големи и се напасват спрямо състоянието на мотора.

Благодаря за инфомацията колега, не знаех, че N52B25 е последният бензинов двигател на БМВ за който се предлагат комплекти с ремонтни размери.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: N52B30 530xi проблем.

Мнение от lyu_records » 01 Фев 2018, 22:59

Все тая, въпроса е, че нещата не се оправят със смяната на сегменти, след 10 000-20 000 като се разработят сегментите на старите бутала работили 300 000 - 400 000км нещата остават в изходно положение. Аз сменях биелни и основни лагери, вече всичко беше отворено и реших да подменя и сегментите.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook