N52B30 530xi проблем.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- lyu_records
- младши ентусиаст
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
N52B30 530xi проблем.
Здравейте колеги колата е с мотор N52B30 Е60 530XI 258hp
Гори безумно много гориво 18/22 в града и върви когато тя реши, като грешка се хваща бедна смес на втора банка "4, 5, 6 цилиндър" ламбда сондите и след катализатора също. Няма никакви други грешки нито във ванусите нито във валтроника. По този случай е подменен с чисто нов дебитомера изчистен е смукателния колектор и рециклирани и двете диса клапи.
Другото което е супер странно когато колата загрее започва да се чува "кихане" от дросела. Когато дам ряско газ се чува бая силно кихане "като разтоваращ клапан на кола с турбо" и след това колата вдига оборотите. След като я загася и запаля отново дросела спира да киха.
Филтер картерни газове също е правен.
Моля помогнете с идеи че вече какво ли не и правих от както я имам
Гори безумно много гориво 18/22 в града и върви когато тя реши, като грешка се хваща бедна смес на втора банка "4, 5, 6 цилиндър" ламбда сондите и след катализатора също. Няма никакви други грешки нито във ванусите нито във валтроника. По този случай е подменен с чисто нов дебитомера изчистен е смукателния колектор и рециклирани и двете диса клапи.
Другото което е супер странно когато колата загрее започва да се чува "кихане" от дросела. Когато дам ряско газ се чува бая силно кихане "като разтоваращ клапан на кола с турбо" и след това колата вдига оборотите. След като я загася и запаля отново дросела спира да киха.
Филтер картерни газове също е правен.
Моля помогнете с идеи че вече какво ли не и правих от както я имам
Последна промяна lyu_records на 24 Яну 2018, 0:08, променена общо 1 път
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: N52B30 530xi проблем.
Ламбда сондите какви стойности дават? Щом върви от време на време може да сдават багажа. Аз залагам на тях
- lyu_records
- младши ентусиаст
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52B30 530xi проблем.
Майстора твърди че въпросните сонди ако са здали багажа замръзвали или излизало грешка, че сондата не дава информация. Тъпото е че и двете сонди дават грешка бедна смес на втора банка, ако беше само едната...
А и в историята винаги грешката е хваната когато колата е в покой "ниски обороти" и "грешката не е налична", чека на таблото вчера свети днес не и така
А и в историята винаги грешката е хваната когато колата е в покой "ниски обороти" и "грешката не е налична", чека на таблото вчера свети днес не и така
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: N52B30 530xi проблем.
Може някоя дюза да прави номера. Провери ги на тези цилиндри. Може да видиш за разлика в състоянието на свещите най-просто.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: N52B30 530xi проблем.
С каква диагностика я гледате тази кола ? Стойностите на сондите могат да бъдат замерени от определени пинове или ако боравиш с по хубава диагностика на живи данни
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 530xi проблем.
Нещо дросела ,според мен не е в час..също незнам до колко вакуум помпата може да окаже влияние..но 18/100 си е нормално при тези темп...моята 330хиА си харчеше толкова при не особени задръствания...
Вървежа обаче много много зависти от състоянието на скапаните ДИСА клапи и горивото...с различно гориво съм правил 1.5лтр разлика в една и съща посока с по-висока скорост в полза на високия октан..
Ламбдите и да имаш грешка няма да арчи повече..
По темата 325ихА сегашната си думка 15-17в града (айде тази е на газ,но често я бухам на бензин и това си е разхода)
Вървежа обаче много много зависти от състоянието на скапаните ДИСА клапи и горивото...с различно гориво съм правил 1.5лтр разлика в една и съща посока с по-висока скорост в полза на високия октан..
Ламбдите и да имаш грешка няма да арчи повече..
По темата 325ихА сегашната си думка 15-17в града (айде тази е на газ,но често я бухам на бензин и това си е разхода)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- lyu_records
- младши ентусиаст
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52B30 530xi проблем.
Аз си стигам до 21-22/100 без никакви задръствания в София, работното ми време е такова че рядко се нахаквам в трафик. За вървенето не съм виждал на тая кола някога да и светне тракшъна а редовно си я газя.
Колата е гледана на DIS от човек който разбира.
Колата е гледана на DIS от човек който разбира.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
N52B30 530xi проблем.
lyu_records написа:Аз си стигам до 21-22/100 без никакви задръствания в София, работното ми време е такова че рядко се нахаквам в трафик. За вървенето не съм виждал на тая кола някога да и светне тракшъна а редовно си я газя.
Колата е гледана на DIS от човек който разбира.
Тракшън на Х светва само на сняг при потегляне ,освен ако не си ръчна кутия и не я пуснеш на мокро или прашно от 4-5к оборота - автомат може би само 3/535 мапнат...или в някой завой в центъра където асфалта е стъкло (виждал съм го 2 пъти за 4год и нещо)
Просто си харчат много тея коли
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- lyu_records
- младши ентусиаст
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52B30 530xi проблем.
Демек толкоз си могат и е нормално!
На теб гори ли ти масло? При мен, аз съм с ремонт на мотора, сменени биелни / основни лагери и сегменти пробег 8 000 и светна, че трябва да се долее 1л. Имам я от 3 години и в общи линии си е висяла по сервизите то аз я закупих с проблем в мотора преди това още, на 297 000 км. от първия и собственик който е взел всичко хубаво от нея
На теб гори ли ти масло? При мен, аз съм с ремонт на мотора, сменени биелни / основни лагери и сегменти пробег 8 000 и светна, че трябва да се долее 1л. Имам я от 3 години и в общи линии си е висяла по сервизите то аз я закупих с проблем в мотора преди това още, на 297 000 км. от първия и собственик който е взел всичко хубаво от нея
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 530xi проблем.
lyu_records написа:Демек толкоз си могат и е нормално!
На теб гори ли ти масло? При мен, аз съм с ремонт на мотора, сменени биелни / основни лагери и сегменти пробег 8 000 и светна, че трябва да се долее 1л. Имам я от 3 години и в общи линии си е висяла по сервизите то аз я закупих с проблем в мотора преди това още, на 297 000 км. от първия и собственик който е взел всичко хубаво от нея
330ката Н52б30 хапваше малко,н52б25цата сега хапва дооста ..но съм за гумички на клапаните според мен...като цяло мотора иска правилна поддръжка,но генерално преди 4 години и малко преди да взема б30 доста поразчетох и нямаха слаби места освен няколко неща,но като цяло здрав мотор..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- lyu_records
- младши ентусиаст
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52B30 530xi проблем.
Н52 е всичко друго но не и здрав мотор, според мен си е гавра с бензинов мотор. Прекалено сложно е направен за да хване пустото евро 4, като почнеш от това, че е от магнезий за да свалят 4кг. което на практика са 2-те бутилки минерална вода, които си возя до мене, маслената помпа е "чудесна" сложили са му и valvetronic
Здрав бензинов мотор БМВ правеха преди 2004г. вече нещата са други.
Здрав бензинов мотор БМВ правеха преди 2004г. вече нещата са други.
- AmW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: N52B30 530xi проблем.
Gqbriel написа:....
Какъв разход на масло ти дава? И с какво масло го караш
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 530xi проблем.
AmW написа:Gqbriel написа:....
Какъв разход на масло ти дава? И с какво масло го караш
5/40 1l -1500km понякога повече
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: N52B30 530xi проблем.
Как го търпиш това?Gqbriel написа:AmW написа:Gqbriel написа:....
Какъв разход на масло ти дава? И с какво масло го караш
5/40 1l -1500km понякога повече
Sent from my iPhone using Tapatalk
То няма нужда да се сменя?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- AmW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: N52B30 530xi проблем.
Същата работа е и при мен... Мисля, да поръчам кастрол от Англия, тук се съмнявам много в това какво купувам.
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани