пак за корекциите на дюзите
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
пак за корекциите на дюзите
Опитвам се да запиша корекциите на дюзите при каране (с две думи log), става ама с променлив успех. Поради някаква незнайна за мен причина (обикновенно като съм спрял и разглеждам log-овете, двигателя работи) по някое време корекциите се изключват (усеща се по работата на двигателя) и в същото време всички показват 0.006 mg/Hub, което си е на практика нула (качвам и screenshot). Някой имал ли е подобрен проблем - калпав софтуер ли е, настройките на интерфейса ли са, или наистина по някое време изключват корекциите на дюзите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: пак за корекциите на дюзите
Системата за отстраняване на колебанията в оборотите на отделните цилиндри работи до 3300об/мин и количество на впръсканото гориво в диапазон 2.5- 45мг/ход на буталото.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: пак за корекциите на дюзите
Ако го прави само когато си закачил софта, вероятно е от него - опитай с друг, ако имаш вариант. Ако го прави и без да е закачена, според мен трябва да има нещо бърникано по софта на колата или има проблем с окабеляването на дюзите...
Re: пак за корекциите на дюзите
zvetiko написа:Системата за отстраняване на колебанията в оборотите на отделните цилиндри работи до 3300об/мин и количество на впръсканото гориво в диапазон 2.5- 45мг/ход на буталото.
т'ва по какъв точно начин дава отговор на въпросът ми?
Re: пак за корекциите на дюзите
Z3Ro* написа:Ако го прави само когато си закачил софта, вероятно е от него - опитай с друг, ако имаш вариант. Ако го прави и без да е закачена, според мен трябва да има нещо бърникано по софта на колата или има проблем с окабеляването на дюзите...
по софта не вярвам да има нещо бърникано (проверяват го на годишните прегледи). Кабелите на дюзите са нови. Остава софтуера да е бъгъв.
Надявах се, ако някой е минал по този път, да каже от какво може да е или да предложи друг софтуер за лог-файлове.
Re: пак за корекциите на дюзите
на някой ако му е интерсно,и следи темата, макар че не вярвам като гледам, колко отговора имам в темата......ама все пак се надявам, че все с някой ще мога да си пиша/говоря....
и преди го бях писал, че според мен стойностите на корекциите на дюзите в ИНПА са малко ала бала....не знам, на какво се дължи, може би на ниската скорост на опресняване, или може би на факта, че са моментни стойности и трудно може да се добие представа, какво точно става в двигателя....
както и да е, първият screen shot е от ИНПА. Ако трябва само по това да кажа, дали дюзите ми са наред. бил казал.....да. само,че като отворя шофьорската врата и чуя, как двигателят работи на празен ход....няма много общо с БМВ.
на другите screen schots съм представил корекциите на дюзите един път спрямо абсолютното време, и още един път спрямо оборотите на двигателя.
и както го гледам лично аз имам две дюзи за смяна - на 5ти и 6ти цилиндър.
и преди го бях писал, че според мен стойностите на корекциите на дюзите в ИНПА са малко ала бала....не знам, на какво се дължи, може би на ниската скорост на опресняване, или може би на факта, че са моментни стойности и трудно може да се добие представа, какво точно става в двигателя....
както и да е, първият screen shot е от ИНПА. Ако трябва само по това да кажа, дали дюзите ми са наред. бил казал.....да. само,че като отворя шофьорската врата и чуя, как двигателят работи на празен ход....няма много общо с БМВ.
на другите screen schots съм представил корекциите на дюзите един път спрямо абсолютното време, и още един път спрямо оборотите на двигателя.
и както го гледам лично аз имам две дюзи за смяна - на 5ти и 6ти цилиндър.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: пак за корекциите на дюзите
Аз виждам само един шот - от Инпа... Може и моя тел. да е виновен, не знам. Но, ако се съмняваш в две дюзи, влез в аналог 5 на Инпа и виж как работи моторът без корекции - ако има проблем с две дюзи, трябва да усетиш прилично рязклащане...
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: пак за корекциите на дюзите
Според мен всичко си е в нормата . 99% от точките на графиките са в приемливи граници. Карай си и когато усетиш проблем с мотора и той е породен от дюзите, тогава същите отиват на ремонт (то не, че има къде в БГ да ги ремонтират кадърно , но това е друга тема).
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани