Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: колкото може
Мечтае да кара: BMW M5 или M3
Детайли за колата: 320d, 6 speed, 2003, 150 P.S.
525d LCI

Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от guBaHeTo » 10 Яну 2018, 22:34

Колеги, не ме убивайте с камъни за тая тема, търсих цял ден информация и във форума и извън него, но нищо което да ми помогне! Въпросът ми е кои части освен дисковете и накладките при 535д са по-скъпи от тези на 530д, за да си направя равносметка, дали си струва да имам БиТурбо дизел. Другото което ме интересува е дали малката турбина подлежи на ремонт или щом се счупи трябва да се взима нова? Разходът на гориво е почти идентичен с 530д, това не е фактор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от zvetiko » 11 Яну 2018, 8:54

535д са разкошни автомобили, но за последните две седмици видях две с разпаднали се маховици. Заради големия въртящ момент голяма е вероятността да имаш проблем с торка на първо място и евентуално с кутията, ако колата е автоматик. Но пак ти казвам- удоволствието от този автомобил е огромно, стига да можеш да си го позволиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от choio » 11 Яну 2018, 9:05

zvetiko написа:535д са разкошни автомобили, но за последните две седмици видях две с разпаднали се маховици. Заради големия въртящ момент голяма е вероятността да имаш проблем с торка на първо място и евентуално с кутията, ако колата е автоматик. Но пак ти казвам- удоволствието от този автомобил е огромно, стига да можеш да си го позволиш.


То 535д ръчка няма,така че няма какво да го мисли за маховици....торка е проблем но се прави, до колкото знам малката турбинка се рециклира...успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от laviatan » 11 Яну 2018, 9:46

Спирачната система - дискове и накладки са по-скъпи , две турбини има . Има още някой неща по-скъпи.


Има обаче два лафа : Който се страхува от мечки - не влиза в гората . Също кеф- цена няма . Ясно е къде е по-голям кефа :mhihi:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от Dextuar » 11 Яну 2018, 9:55

laviatan написа:Спирачната система - дискове и накладки са по-скъпи , две турбини има . Има още някой неща по-скъпи.


Има обаче два лафа : Който се страхува от мечки - не влиза в гората . Също кеф- цена няма . Ясно е къде е по-голям кефа :mhihi:

И е ясно къде ще се реве повече, ако има проблем :mhihi:

Очевидно гледаш най-най-най първите бройки на Е60. Моят съвет е да спестиш някой друг лев и да изчакаш малко и да вземеш LCI - там кутията държи доста повече.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от toncho83 » 11 Яну 2018, 10:09

Най-много до 250-270 000 км докарва торка.За 300 000 км турбо не съм сменял или рециклирал.Вървенето и спирането е доста по-добро от 530.Дисковете са по-големи и съответно по-скъпи.Не можеш да сложиш по-малко от 17ка джанти, заради апаратите.Другото зависи от екстрите.Аз бях с "dynamic drive" и там имаше някаква драма с рейки и т.н..С печката имах ядове...

П.П.Голям кеф ми правеше 535 д като я карам, но като се сетя колко часа съм и отделил с компютър и диагностика и колко часа във висене под нея лошо ми става.Все нещо ревеше, че има да и купувам и да и правя.Намразих оня звук "тъннннн".Няколко години след тази кола си починах от марката и бях на бензинов мерцедес

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 16.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: W164/453

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от Комбина » 11 Яну 2018, 14:15

toncho83 написа:П.П.Голям кеф ми правеше 535 д като я карам, но като се сетя колко часа съм и отделил с компютър и диагностика и колко часа във висене под нея лошо ми става.Все нещо ревеше, че има да и купувам и да и правя.Намразих оня звук "тъннннн".Няколко години след тази кола си починах от марката и бях на бензинов мерцедес


Това все едно аз съм го писал :lol: От 535 минах на бензинов мерцедес поради същите причини и се родих, поне за момента :lol:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3927
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от zAcK » 11 Яну 2018, 16:46

Да попитам последните двама колеги, колите преди или след фейслифт са били, да се подготвя психически :mhihi: :mhihi: :mhihi:
че взех и аз едно 535d 2008, за което днес поръчах демпферна шайба, ремъци, ролки, водна помпа, термостати, и т.н. да почна да я обслужвам :bchug:
Поръчах ги оригинални, да не ги мисля след това :bchug:
Последна промяна zAcK на 11 Яну 2018, 21:45, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от memorex » 11 Яну 2018, 17:56

Префейса на 535д за съжаление на някой е по-безпроблемен.Това е като статисника и не е на 100%

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: колкото може
Мечтае да кара: BMW M5 или M3
Детайли за колата: 320d, 6 speed, 2003, 150 P.S.
525d LCI

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от guBaHeTo » 11 Яну 2018, 20:15

Хора, искате да кажете, че 535д е изключително капризен автомобил и на фона на 530д се явява супер трошлив? Другото, последно малката турбина може ли да се ремонтира или не? Един казва може да се ремонтира, друг казва не подлежи на ремонт. За момента гледам по-скъпите неща по 535д в сравнение с 530д са дисковете и накладките + една турбина? Другите по-скъпи и части които да ме откажат има ли? Аз лично не виждам логика, малката турбина да създава толкова проблеми, които няма да ги има при 530д, прав ли съм?
И до колегите дето казаха, че са се родили като са си купили мерцедеси, искам да им кажа, че мен Дизелов мерцедес ми съсипа нервната система и от както имам е46-цата пак дизел съм се преродил, дори да има проблем се решава в рамките на 1 ден максимум, докато при мерцедеса всеки ремонт продължаваше със седмици и нерви

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 16.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: W164/453

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от Комбина » 12 Яну 2018, 10:11

Ние затова и двамата сме написали, че мерцедесите са бензинови, а не дизел.

В никакъв случай 535 не е по-трошлив от 530д. Просто 535 има някой части повече които БИХА могли да дадат проблем. Моята беше края на 2006, пре-фейс. Купена нова от Варна Карс, на 240 000 я продадох като 3ти собственик.
Имаш доста повече вакууми, соленоиди и клапани които имат склонността да се напукват и развалят. Ту ти работи малктата турбина, ту голямата, ту никоя и т.н. Дискове, накладки колегите са казали. Други съществени разлики няма.

Мен просто ми писна да трябва постоянно да трябва да и обръщам внимание за какво ли не! То не бяха напукани кабели в задния капак, то не беше IBS сензор, Вакууми, Соленоиди, Ваккум помпа, Дебитомер, МАФ Сензор, Колектори, Рейки постоянно се рециклираха, Дискове кривеше, подгревни свещи, релета, развали се машинката на ел волана, развали се моторчето на подбедрената опора на шоф. седалка. Ту тi забие Екрана, или спре да ти завива някой фар или ти писне, че имаш мека гума пък то няма, или каквото се сетиш. и Всякакви такива тъпотии и хиляди левове ми писнаха... Торка взе да се обажда също при мене и идваше и време евентуално за вериги...

Но кеф цена няма, липсва ми единствено бруталното ускорение и вървежа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от Ненко Вранков » 12 Яну 2018, 10:52

За жалост колегата е прав, но това всичко важи и за 30 дизел... с едно турбо и няколко вакуума по-малко... Хубави коли са... но са на по 14-15 години и дертовете са нормално явление. Няма собственик на Е60, който да не реве от дюзи, тампони, рейки, торкове, проблем с кабели на багажници, ИБС сензори, МПМ модули, навигации и какво ли още не умиращо по тях.. а ако си имаш и "бърза" рейка и въздушно окачване...
Просто - като и при всеки друг модел - гледай да е поддържана колата. Ще правиш. Която и да вземеш , ще правиш. Но ако са 4-5 неща - ок, но като станат много... и намразваш.. и си купуваш бензинов... Мерцедес.. примерно. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от dir2cas » 12 Яну 2018, 14:12

Ами колега вземи си бензиново БМВ тогава, примерно 530i с N52, тук има няколко колеги като цяло са доволни.
От изброените от теб дизели - 218к.с. е най-здравият и безпроблемен... и въпреки това, по-важното е колата да е поддържана добре.
Ако може да си позволиш LCI, най-надежден е 525d. Ако е от по-късните години може да си спестиш и често срещаните проблеми по ел.системите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: колкото може
Мечтае да кара: BMW M5 или M3
Детайли за колата: 320d, 6 speed, 2003, 150 P.S.
525d LCI

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от guBaHeTo » 12 Яну 2018, 17:02

Не, колега, за момента съм изцяло с двете ръце за дизела, бензина с тия дюзи с директно впръскване не ми допада, ако е бензин ще бъде М54 дали 2.5 дали 3.0 харченето на масло не ме притеснява толкова колкото новите технологии при двигателите на бензин с директно впръскване, тука после майсторите да ми се учат на колата не ми се ще

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 22.09.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e92 m3
Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!

Re: Поддръжка на 530д(218, 231) срещу 535д (272)?

Мнение от shopa_bs » 12 Яну 2018, 17:24

Имайки впредвид, че става дума за коли втора ръка (и то не на 20-30к километра) най-важното нещо е състоянието на автомобила. И най-безпроблемния модел/марка да си купиш, ако е бангия ще се плаче.
ASC off -> FUN on

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook