Съвети и въпроси относно избор на Е6х

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.01.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от plamen_318 » 03 Фев 2018, 15:31

Може ли още мнения колеги

Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от KpuB4o » 03 Фев 2018, 21:21

vld написа:
KpuB4o написа:
bigdady написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.


Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.


Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.



Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?

Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...


Колега това става от спряло положение в момента на тръгване, не на скорост така че няма как да е от 2ра към 1ва

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 04 Фев 2018, 12:59

KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
bigdady написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.


Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.


Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.



Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?

Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...


Колега това става от спряло положение в момента на тръгване, не на скорост така че няма как да е от 2ра към 1ва
Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bigdady » 04 Фев 2018, 14:23

Точно така е. Пробвай като я тестваш пак като спреш преди да потеглиш отново да минеш от D na N и после пак на D така мисля че всеки път включва 1ва.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2016
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E60

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от logarex » 04 Фев 2018, 14:27

vld написа:Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

И ако е от втора към първа, каква е възможната алтернатива?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 13.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e60 525iA

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от kravun » 04 Фев 2018, 15:24

Може и да е писано ама може ли мнение за тази...https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=61hqxb
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от KpuB4o » 04 Фев 2018, 19:01

vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
bigdady написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.


Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.


Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.



Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?

Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...


Колега това става от спряло положение в момента на тръгване, не на скорост така че няма как да е от 2ра към 1ва
Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Не разбрах дали има причина да ме притеснява това нещо което ми го направи при потегляне ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 04 Фев 2018, 20:02

KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
bigdady написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.


Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.


Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.



Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?

Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...


Колега това става от спряло положение в момента на тръгване, не на скорост така че няма как да е от 2ра към 1ва
Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Не разбрах дали има причина да ме притеснява това нещо което ми го направи при потегляне ?
Ако си усетил това което си мисля не.
Това е нормално поведение.
Усещането е за придърпване при потегляне, най често се случва при потегляне на наклон.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от (h)aman » 04 Фев 2018, 21:38

Колеги, не е нужно да цитирате 15 поста... Иначе никой не може да ти каже дали трябва да те притеснява, след като не се знае със сигурност какво точно прави. Може да връща на първа, а може и нещо друго да е.

plamen_318 написа:Може ли още мнения колеги

Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE


Това прилича на конденз.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 04 Фев 2018, 21:55

Тоя дим няма как да го няма, маслото е на 90-100грауса а на вън е колко +5. По скоро звънтящия звук от ангренажа би ме притеснил....

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.01.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E60, 530D
Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от tommyshelby » 05 Фев 2018, 9:31

Колеги, какво мислите за тази?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... adf83a9e39


Доста добре на пръв поглед, само ме притеснява, че пише, че има ел. теглич който се прибира. Което ме навежда на мисълта, че може да са теглени каравани, лодки и други такива...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 05 Фев 2018, 10:40

logarex написа:
vld написа:Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

И ако е от втора към първа, каква е възможната алтернатива?


Ми това е нормално поведение на самата кутия, каква алтернатива да има?
Всъщност има, със тунинг на скоростната кутия :mhihi:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 05 Фев 2018, 10:42

tommyshelby написа:Колеги, какво мислите за тази?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... adf83a9e39


Доста добре на пръв поглед, само ме притеснява, че пише, че има ел. теглич който се прибира. Което ме навежда на мисълта, че може да са теглени каравани, лодки и други такива...

Екстра изглежда колицата, провери и историята по рама.Това, че има теглич не би трябвало да те притеснява.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Nikkie » 06 Фев 2018, 9:15

kolp написа:
Nikkie написа:Колеги моля за мнение ,

https://www.cars.bg/offer/c2480421

ВИН: WBANE51060B980967


км са толкова, нищо сериозно няма.


Благодаря много за информацията !

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.01.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E60, 530D
Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от tommyshelby » 06 Фев 2018, 11:58

Тази дали си заслужава парите? Доста екстри има и ако са реални километрите е супер.

http://www.automobilconcept.de/fahrzeug ... 967km.html


VIN: WBANX71010CS70357

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook