Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- plamen_318
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.01.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
- Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Може ли още мнения колеги
Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE
Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:KpuB4o написа:bigdady написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.
Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.
Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?
Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...
Колега това става от спряло положение в момента на тръгване, не на скорост така че няма как да е от 2ра към 1ва
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:bigdady написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.
Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.
Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?
Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...
Колега това става от спряло положение в момента на тръгване, не на скорост така че няма как да е от 2ра към 1ва
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Точно така е. Пробвай като я тестваш пак като спреш преди да потеглиш отново да минеш от D na N и после пак на D така мисля че всеки път включва 1ва.
- logarex
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 2.05.2016
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
И ако е от втора към първа, каква е възможната алтернатива?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Може и да е писано ама може ли мнение за тази...https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=61hqxb
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:bigdady написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.
Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.
Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?
Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...
Колега това става от спряло положение в момента на тръгване, не на скорост така че няма как да е от 2ра към 1ва
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Не разбрах дали има причина да ме притеснява това нещо което ми го направи при потегляне ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ако си усетил това което си мисля не.KpuB4o написа:vld написа:Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:bigdady написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.
Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.
Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?
Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...
Колега това става от спряло положение в момента на тръгване, не на скорост така че няма как да е от 2ра към 1ва
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Не разбрах дали има причина да ме притеснява това нещо което ми го направи при потегляне ?
Това е нормално поведение.
Усещането е за придърпване при потегляне, най често се случва при потегляне на наклон.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги, не е нужно да цитирате 15 поста... Иначе никой не може да ти каже дали трябва да те притеснява, след като не се знае със сигурност какво точно прави. Може да връща на първа, а може и нещо друго да е.
Това прилича на конденз.
plamen_318 написа:Може ли още мнения колеги
Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE
Това прилича на конденз.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тоя дим няма как да го няма, маслото е на 90-100грауса а на вън е колко +5. По скоро звънтящия звук от ангренажа би ме притеснил....
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- tommyshelby
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 24.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60, 530D
- Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги, какво мислите за тази?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... adf83a9e39
Доста добре на пръв поглед, само ме притеснява, че пише, че има ел. теглич който се прибира. Което ме навежда на мисълта, че може да са теглени каравани, лодки и други такива...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... adf83a9e39
Доста добре на пръв поглед, само ме притеснява, че пише, че има ел. теглич който се прибира. Което ме навежда на мисълта, че може да са теглени каравани, лодки и други такива...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
logarex написа:vld написа:Има има, понякога точно това се случва. Явно не знаеш че тия коли тръгват по принцип на втора, но понякога когато кутията прецени включва на първа. Това е при по рязко подаване на газ, при баир или кикдаун, понякога просто така.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
И ако е от втора към първа, каква е възможната алтернатива?
Ми това е нормално поведение на самата кутия, каква алтернатива да има?
Всъщност има, със тунинг на скоростната кутия
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
tommyshelby написа:Колеги, какво мислите за тази?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... adf83a9e39
Доста добре на пръв поглед, само ме притеснява, че пише, че има ел. теглич който се прибира. Което ме навежда на мисълта, че може да са теглени каравани, лодки и други такива...
Екстра изглежда колицата, провери и историята по рама.Това, че има теглич не би трябвало да те притеснява.
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:
км са толкова, нищо сериозно няма.
Благодаря много за информацията !
- tommyshelby
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 24.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60, 530D
- Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тази дали си заслужава парите? Доста екстри има и ако са реални километрите е супер.
http://www.automobilconcept.de/fahrzeug ... 967km.html
VIN: WBANX71010CS70357
http://www.automobilconcept.de/fahrzeug ... 967km.html
VIN: WBANX71010CS70357
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани