Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- tommyshelby
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 24.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60, 530D
- Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, колеги! Може ли да помоля някой който има възможност да види сервизната история и км. на една 530xd? Ще съм много благодарен!
VIN: WBANY71090C053362
Поздрави.
VIN: WBANY71090C053362
Поздрави.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
tommyshelby написа:Здравейте, колеги! Може ли да помоля някой който има възможност да види сервизната история и км. на една 530xd? Ще съм много благодарен!
VIN: WBANY71090C053362
Поздрави.
обява нещо да видим?
Врачанската по-горе има около 100-120хкм върнати преди да влезе в БГ 04.2010 на 90хкм.
- tommyshelby
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 24.01.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E60, 530D
- Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:tommyshelby написа:Здравейте, колеги! Може ли да помоля някой който има възможност да види сервизната история и км. на една 530xd? Ще съм много благодарен!
VIN: WBANY71090C053362
Поздрави.
обява нещо да видим?
Врачанската по-горе има около 100-120хкм върнати преди да влезе в БГ 04.2010 на 90хкм.
Ето я обявата:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 885030a387
Поздрави и приятен уикенд!
- bmw_fan_bmw
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.11.2013
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте колеги, може ли мнение за този автомобил. 525д - WBANC51050CN43123
Знам, че има забележки по предна броня.
Интересува ме дали километрите са реални. Няма качена обява.
Знам, че има забележки по предна броня.
Интересува ме дали километрите са реални. Няма качена обява.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Немската е на реални км, пълна история, нищо сериозно.
Горната е била на 305 12.2010. Дотогава е била при първия собственик, супер подробна официална история. После обаче 7г тишина
Горната е била на 305 12.2010. Дотогава е била при първия собственик, супер подробна официална история. После обаче 7г тишина
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.
Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bmw_fan_bmw написа:Здравейте колеги, може ли мнение за този автомобил. 525д - WBANC51050CN43123
Знам, че има забележки по предна броня.
Интересува ме дали километрите са реални. Няма качена обява.
Така като я гледам може и да са и реални км ,ама като го вида тоя антифриз да го сипват на такава кола направо незнам.
В auto-records срещу 5 евро ти излиза цялата история.
- plamen_318
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.01.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
- Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bigdady написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.
Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.
Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
plamen_318 написа:Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE
Пиши на гугъл "bmw e60 smoke from oil cap" , има инфо колкото искаш. Някои казват нормално е, особено при студено от конденза, други че трябва да се прегледа веднага. Няма как да се каже конкретно за тази кола.
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
KpuB4o написа:bigdady написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:vld написа:KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?
Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма
Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.
п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат
Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.
Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.
Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?
Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани