Съвети и въпроси относно избор на Е6х

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.01.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E60, 530D
Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от tommyshelby » 31 Яну 2018, 23:16

Здравейте, колеги! Може ли да помоля някой който има възможност да види сервизната история и км. на една 530xd? Ще съм много благодарен!

VIN: WBANY71090C053362


Поздрави.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 01 Фев 2018, 11:08

KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от KpuB4o » 01 Фев 2018, 22:04

vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.


Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от kolp » 02 Фев 2018, 9:50

tommyshelby написа:Здравейте, колеги! Може ли да помоля някой който има възможност да види сервизната история и км. на една 530xd? Ще съм много благодарен!

VIN: WBANY71090C053362


Поздрави.


обява нещо да видим? ;)

Врачанската по-горе има около 100-120хкм върнати преди да влезе в БГ 04.2010 на 90хкм.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от kolp » 02 Фев 2018, 9:57

Nikkie написа:Колеги моля за мнение ,

https://www.cars.bg/offer/c2480421

ВИН: WBANE51060B980967


км са толкова, нищо сериозно няма.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.01.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E60, 530D
Детайли за колата: 530D LCI, 2009год.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от tommyshelby » 02 Фев 2018, 11:32

kolp написа:
tommyshelby написа:Здравейте, колеги! Може ли да помоля някой който има възможност да види сервизната история и км. на една 530xd? Ще съм много благодарен!

VIN: WBANY71090C053362


Поздрави.


обява нещо да видим? ;)

Врачанската по-горе има около 100-120хкм върнати преди да влезе в БГ 04.2010 на 90хкм.



Ето я обявата:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 885030a387



Поздрави и приятен уикенд!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 26.11.2013
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bmw_fan_bmw » 02 Фев 2018, 11:43

Здравейте колеги, може ли мнение за този автомобил. 525д - WBANC51050CN43123
Знам, че има забележки по предна броня.
Интересува ме дали километрите са реални. Няма качена обява.
25555725_10208259660209410_317598048_n.jpg
25564825_10208259662009455_1013102052_n.jpg
25593730_10208259661209435_1151130392_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от kolp » 02 Фев 2018, 12:36

Немската е на реални км, пълна история, нищо сериозно.

Горната е била на 305 12.2010. Дотогава е била при първия собственик, супер подробна официална история. После обаче 7г тишина ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bigdady » 02 Фев 2018, 13:09

KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.


Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.


Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bigdady » 02 Фев 2018, 13:22

bmw_fan_bmw написа:Здравейте колеги, може ли мнение за този автомобил. 525д - WBANC51050CN43123
Знам, че има забележки по предна броня.
Интересува ме дали километрите са реални. Няма качена обява.
25555725_10208259660209410_317598048_n.jpg
25564825_10208259662009455_1013102052_n.jpg
25593730_10208259661209435_1151130392_n.jpg


Така като я гледам може и да са и реални км ,ама като го вида тоя антифриз да го сипват на такава кола направо незнам.
В auto-records срещу 5 евро ти излиза цялата история.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.01.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от plamen_318 » 02 Фев 2018, 19:49

Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от KpuB4o » 02 Фев 2018, 21:00

bigdady написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.


Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.


Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.



Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от kolp » 02 Фев 2018, 21:59

plamen_318 написа:Колеги днес гледах едно 535д но при работещ двигател от капачката за маслото излизаше лек дим.След като отворих капачката започна да излиза много дим и постоянно.Това голям проблем ли е колата си вървеше добре. Това е видеото от колата: https://www.youtube.com/watch?v=CmJujjlpMJE


Пиши на гугъл "bmw e60 smoke from oil cap" , има инфо колкото искаш. Някои казват нормално е, особено при студено от конденза, други че трябва да се прегледа веднага. Няма как да се каже конкретно за тази кола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bigdady » 02 Фев 2018, 22:19

Около 2 бона е ремонта на скоростите
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 03 Фев 2018, 8:48

KpuB4o написа:
bigdady написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:
vld написа:
KpuB4o написа:Намерих тема но е за pre-lci и там трябва и по жиците да се пипа, на LCI вече е plug-in и кодиране ли само ?

Това да ти е проблема, купи колата и ще го смениш не е драма ;)


Карах колата два пъти всичко е много хубаво, но един път през времето през което я карах при тръгване от 0км/ч имаше едно пробоксуване на кутията или на колелата не можах да разбера, което според собственика на колата е дефект на точно този двигател и се оправял с ъпдейт на софтуера на кутията. Каза ми че ще го оправи отново в БМВ ако реша да я купя, но ме притеснява че за около час каране го прояви само веднъж и ако не е от това проблема може да не го хвана отново преди да я купя, ако реша да я купя. Има ли такова нещо със софтуер на скоростната кутия и това приритване ? Отново да кажа че колата е от първи собственик купувана от Бг и е с пълна история от ден първи до последно обслужване преди 3 месеца, като е на 201хкм. По колата не са жалени пари има и доста документи доказващи това, съответно цената и не е никак ниска.

п.с. колата е 525D LCI 2008 автомат


Не става ясно какво точно си усетил като проблем, но софтуено едва ли.
Ако колата ти харесва просто предвиди едни 1000-1500лв. за евентуален ремонт на кутията.
Прочети темата за ТОРК конвертора за да видиш какви са симптомите.
Може да има теч на масло и от това да приритва или придърпва, но няма как да се определи по това което си написал.


Хидротрансформатора е сменен преди 25000 км затова мисля че едва ли от него е проблема. При тръгване от нулева скорост, като отпусна педала на спирачката и преди да натиска газта се усеща едно леко като придърпване все едно не може да зацепи. Сигурно от 30 тръгвания го направи един път, като човека на който е колата ми каза за това нещо още преди да се кача да карам колата и каза че е от софтуера. За това поисках консултация.


Възможно е да е от пакетите на 1ва скорост. Щом е сменян торка значи чоже и на някой и от пакетите да са тръгнали и да им е дошло времето.



Ремонта сходен ли е по цена като този на торка ?

Зависи какви части ще се наложи да се купуват и сменяват.
2000лв. е ако ти правят и торка, на тая като е правен ще е по малко.
Аз обаче почвам да си мисля, че си усетил превключване от 2ра към 1ва...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook