Съвети и въпроси относно избор на Е6х

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 24.03.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 525d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от ivan_petkov » 06 Юли 2020, 17:25

https://m.mobile.bg/details/11594035906174134
На твое място бих погледнал тая :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.11.2016
Пол: Мъж
Кара: 530d e60
Мечтае да кара: M5 e39

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Gandi_ » 06 Юли 2020, 17:53

Хубава е много, но за момента търся с бежовия салон. Откакто се качих преди няколко години съм болен и само там са ми очите :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 24.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от pampo » 07 Юли 2020, 0:31

На тая от Севлиево бежовите седалки изглеждат сякаш са стояли 1 година на открито.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 07 Юли 2020, 9:40

Gandi_ написа:Колега, очаквам хидро за правене. Дюзи, спирачни дискове и подобни. Външни забележки, рестартиращи се навигации и т.н. Но какво да очаква, за нормално да ме псуват?

Имах е39 до преди седмица, което ремонтирах стриктно и редовно за по 1000+лв. Но кое според теб е нормален ценеви диапазон за 14-17 годишен автомобил? Повече от 5 000 евро е грабеж.

Не казвам, че е нормално да те псуват(на твое място щях да му техля една сочна майна и да му сипя подобаващо, баси палячото), но просто в тоя ценови диапазон гледана и хубава кола с повечко екстри и без манипулации по пробега просто няма как да стане.
Префейсова кола с повечко ексти и в добро състояние все още си струва 13-14к, фейсовите са още по скъпи.
Не пречи да купиш някой варел за 8 и после да дадеш още 8 за да стане кола.
Аз лично бих си спестил главоболията особенно ако не си правиш сам колите, а разчиташ на компетентността и коректността на "майстори"...
Незнам как ги смятате така тия цени, била 14 годишна и какво от това?
На моята Е61 летния комплект с джанти и гуми ми е 2500лв., сложи е и едни спирачки още 1500лв. останалите неща няма смисъл да ги пиша, но също са обслужвани качествено и навреме, с други думи "къде отивиш ти може би", както казва Рачков.. дали ще е същата като тази за 12к нов внос от италия със сменявано масло през 50-60к км.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от ivanski_2 » 07 Юли 2020, 9:55

vld написа:
Gandi_ написа:Колега, очаквам хидро за правене. Дюзи, спирачни дискове и подобни. Външни забележки, рестартиращи се навигации и т.н. Но какво да очаква, за нормално да ме псуват?

Имах е39 до преди седмица, което ремонтирах стриктно и редовно за по 1000+лв. Но кое според теб е нормален ценеви диапазон за 14-17 годишен автомобил? Повече от 5 000 евро е грабеж.

Не казвам, че е нормално да те псуват(на твое място щях да му техля една сочна майна и да му сипя подобаващо, баси палячото), но просто в тоя ценови диапазон гледана и хубава кола с повечко екстри и без манипулации по пробега просто няма как да стане.
Префейсова кола с повечко ексти и в добро състояние все още си струва 13-14к, фейсовите са още по скъпи.
Не пречи да купиш някой варел за 8 и после да дадеш още 8 за да стане кола.
Аз лично бих си спестил главоболията особенно ако не си правиш сам колите, а разчиташ на компетентността и коректността на "майстори"...
Незнам как ги смятате така тия цени, била 14 годишна и какво от това?
На моята Е61 летния комплект с джанти и гуми ми е 2500лв., сложи е и едни спирачки още 1500лв. останалите неща няма смисъл да ги пиша, но също са обслужвани качествено и навреме, с други думи "къде отивиш ти може би", както казва Рачков.. дали ще е същата като тази за 12к нов внос от италия със сменявано масло през 50-60к км.


:OT:
Не искам да се заяждам, амаа.......... ти сигурно си 1 -ви собственик и си сигурен че твоето масло е сменяно точно на 10 000 ....моля ти се.
И да твоите спирачки ОЕМ(не съм много сигурен че са 1 500, но както и да е, може да бъркам) сигурно са в пъти по добри и спират 100 пъти по-бързо от АТЕ на които цената е 4 пъти по-малко ... ама като почнете така..... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 07 Юли 2020, 10:10

ivanski_2 написа:
vld написа:
Gandi_ написа:Колега, очаквам хидро за правене. Дюзи, спирачни дискове и подобни. Външни забележки, рестартиращи се навигации и т.н. Но какво да очаква, за нормално да ме псуват?

Имах е39 до преди седмица, което ремонтирах стриктно и редовно за по 1000+лв. Но кое според теб е нормален ценеви диапазон за 14-17 годишен автомобил? Повече от 5 000 евро е грабеж.

Не казвам, че е нормално да те псуват(на твое място щях да му техля една сочна майна и да му сипя подобаващо, баси палячото), но просто в тоя ценови диапазон гледана и хубава кола с повечко екстри и без манипулации по пробега просто няма как да стане.
Префейсова кола с повечко ексти и в добро състояние все още си струва 13-14к, фейсовите са още по скъпи.
Не пречи да купиш някой варел за 8 и после да дадеш още 8 за да стане кола.
Аз лично бих си спестил главоболията особенно ако не си правиш сам колите, а разчиташ на компетентността и коректността на "майстори"...
Незнам как ги смятате така тия цени, била 14 годишна и какво от това?
На моята Е61 летния комплект с джанти и гуми ми е 2500лв., сложи е и едни спирачки още 1500лв. останалите неща няма смисъл да ги пиша, но също са обслужвани качествено и навреме, с други думи "къде отивиш ти може би", както казва Рачков.. дали ще е същата като тази за 12к нов внос от италия със сменявано масло през 50-60к км.


:OT:
Не искам да се заяждам, амаа.......... ти сигурно си 1 -ви собственик и си сигурен че твоето масло е сменяно точно на 10 000 ....моля ти се.
И да твоите спирачки ОЕМ(не съм много сигурен че са 1 500, но както и да е, може да бъркам) сигурно са в пъти по добри и спират 100 пъти по-бързо от АТЕ на които цената е 4 пъти по-малко ... ама като почнете така..... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Да сигурен съм защото съм втори собтвеник, имам я от 140 000км насам, а до тогава има 100% проследима редовна история в БМВ в Швейцария с по няколко влизания на година.
ОЕМ спирачките са толкова а глупавото АТЕ на каквато и да е цена просто нестава, има тема 30-40 страници в раздела за спирачките и само и единствено ОЕМ спирачките не създават проблеми и карат много километри.
Каква е ползата на всеки 3-4к км.да сменяш дискове ? По добре веднъж да дадеш 1500 и после 100 000км. да нямаш проблем, същото е и с гумите, по добре по скъпи гуми веднъж на 4-5 години, отколкото всяка година най евтините китайци.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от andy » 07 Юли 2020, 10:28

чета че пак се спомена - АТЕ не ставали. Може и да е така но как да повярвам, като с предни дискове и накладки съм над 130000км и имат още + Никакво биене. (колата се кара само извън градско и сравнително бързо) ;)

п.с. и с гуми PS4S, които на 100000км сменям четирите, заради свършване на задните. (предните ги подарявам на около 45%)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 07 Юли 2020, 10:39

Възможно е, все пак твоята е с 348х36 дискове, моята е с 324х30, а теглото на автомобилите е идентично.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Speed_Am_All » 07 Юли 2020, 10:47

andy написа:чета че пак се спомена - АТЕ не ставали. Може и да е така но как да повярвам, като с предни дискове и накладки съм над 130000км и имат още + Никакво биене. (колата се кара само извън градско и сравнително бързо) ;)

п.с. и с гуми PS4S, които на 100000км сменям четирите, заради свършване на задните. (предните ги подарявам на около 45%)
То вярно че хората които нямат проблеми рядко се хвалят. Но и на мен ми прави впечатление че оплакванията са безброй от дисковете. Я обади кой модел и каква е ориентировъчна цената и от къде. Че сменях задни накладки и цената на АТЕ керамик с отстъпката не беше кой знае колко по-евтина от value пакета в БМВ. (Може би 30% беше разликата).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от A9A » 07 Юли 2020, 11:07

vld написа:
Gandi_ написа:Колега, очаквам хидро за правене. Дюзи, спирачни дискове и подобни. Външни забележки, рестартиращи се навигации и т.н. Но какво да очаква, за нормално да ме псуват?

Имах е39 до преди седмица, което ремонтирах стриктно и редовно за по 1000+лв. Но кое според теб е нормален ценеви диапазон за 14-17 годишен автомобил? Повече от 5 000 евро е грабеж.

Не казвам, че е нормално да те псуват(на твое място щях да му техля една сочна майна и да му сипя подобаващо, баси палячото), но просто в тоя ценови диапазон гледана и хубава кола с повечко екстри и без манипулации по пробега просто няма как да стане.
Префейсова кола с повечко ексти и в добро състояние все още си струва 13-14к, фейсовите са още по скъпи.
Не пречи да купиш някой варел за 8 и после да дадеш още 8 за да стане кола.
Аз лично бих си спестил главоболията особенно ако не си правиш сам колите, а разчиташ на компетентността и коректността на "майстори"...
Незнам как ги смятате така тия цени, била 14 годишна и какво от това?
На моята Е61 летния комплект с джанти и гуми ми е 2500лв., сложи е и едни спирачки още 1500лв. останалите неща няма смисъл да ги пиша, но също са обслужвани качествено и навреме, с други думи "къде отивиш ти може би", както казва Рачков.. дали ще е същата като тази за 12к нов внос от италия със сменявано масло през 50-60к км.


Няма смисъл... Нека купуват най-евтините бройки и да реставрират после. Имаме пари за ремонти, а нямаме за кола :roll:

Съжалявам, че изпуснах момента да отворя сервиз и да правя пари от хора с коли за скрап.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11593246953067717&slink=g2q8en

Мен ще ме е срам да притежавам този автомобил (заради интериора), а да кача някой вътре и дума не може да става. Но хора всякакви. Щом се продават такива автомобили значи има и търсене за тях.
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 11.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd && 525d
Мечтае да кара: В европейска България

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bmw55 » 07 Юли 2020, 13:57

Gandi_ написа:Колега, очаквам хидро за правене. Дюзи, спирачни дискове и подобни. Външни забележки, рестартиращи се навигации и т.н. Но какво да очаква, за нормално да ме псуват?

Имах е39 до преди седмица, което ремонтирах стриктно и редовно за по 1000+лв. Но кое според теб е нормален ценеви диапазон за 14-17 годишен автомобил? Повече от 5 000 евро е грабеж.



Според мен не е грабеж, ако колата си заслужава.
Отвори чуждите сайтове и виж колко струва на под 300к такъв автомобил, все пак не е дачия, за да ни я подаряват европейците.
А вече че някой иска да изкара много пари от кола със свършил живот е друга тема.
Относно АТЕ, имам чуството че масово е ментак на пазара, както и ТРВ. Аз лично карам с АТЕ и никакви ядове поне 5 години вече, но явно е до къмсет и от къде пазаруваш.
Бъди честен пък да става квото ще

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от andy » 07 Юли 2020, 14:30

vld написа:Възможно е, все пак твоята е с 348х36 дискове, моята е с 324х30, а теглото на автомобилите е идентично.


Има логика в арумента ти, не бях се замислял в това, но и който се е оплаквал във форума не е споменавал за размери. Или просто моето си е късмет. ;) Ще видим може би след още 30-40к км :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от nickem » 07 Юли 2020, 14:59

Аз не разбирам защо въобще ги искате тея 60-ки на по 15-17г с почти базово оборудване и съсипани от каране. Старата ми 60-ка я взех за 10.5 през 2012-та и още тогава беше на 350К...
Нито цената е ниска, нито поддръжката евтина, нито получаваш някакъв комфорт и лукс. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 11.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd && 525d
Мечтае да кара: В европейска България

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bmw55 » 07 Юли 2020, 15:06

nickem написа:Аз не разбирам защо въобще ги искате тея 60-ки на по 15-17г с почти базово оборудване и съсипани от каране. Старата ми 60-ка я взех за 10.5 през 2012-та и още тогава беше на 350К...
Нито цената е ниска, нито поддръжката евтина, нито получаваш някакъв комфорт и лукс. :roll:



Щото им се кара кола, а не дачия на 150к разнесена все едно е е34ка на 1млн. :mhihi:
А и цената много блазни, ама след това идва реването :bang:
Бъди честен пък да става квото ще

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.11.2016
Пол: Мъж
Кара: 530d e60
Мечтае да кара: M5 e39

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Gandi_ » 07 Юли 2020, 18:35

Прави сте за предишната в Севлиево, аз съм го изпуснал на снимките??? и моите приятели го хванаха + забележката на предната врата/праг. И минах през тази.

https://m.cars.bg/offer/5e4a811904f1e92f5c240bc2

Автомобила не беше зле на вид, имаше забележки по шофьорската кора и човека каза, че волана е тапицирал. Имаше странен шум при подаване на газ в диапазона 850-1000 оборота - прискърцване със странно свистене. Климатика духаше студено само от единия край - парктроника не работеше, навигацията показваше 10 грешки, но италиански не разбирам. До тук добре, нали :D . Отказа да сложи транзитни да покарам. Предложих сервиз - тъкмо да я изкараме от салона да я качим на платформа - то едно пушене на място сиви облаци. Благодарих му.

https://m.cars.bg/offer/5da41b3a29cd0f5e097be01b

Тази не е изглежда зле и заслужава проверка.

А относно автомобилите със сервизна история и книжка като на колегата по-горе, съгласен съм. Такива автомобили са извън рамките на пазара. И там цените са оправдани. Но има ли такива? И ако да - продават ли се въобще :D ? Ако някой знае такъв да споделя.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook