Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Nikolaev23 написа:Колеги гледах някакво бмв в Германия за закупуване E60 530D на което пише в описанието ,че светела няква лампа за DPF . При такива проблеми какво ще ми препоръчате .. знам ,че се маха по-принцип DPF ще се оправят ли тея грешки , които прави ?
Търси друга, не е гот да е без ДПФ колата.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Nikolaev23 написа:Ясно добре а има ли начин ако не свети никаква грешка за DPF да се разбере в какво състояние е ? Някакви симптоми на колата ?
Ако е запушен ще има известна загуба на мощност, но ако не си свикнал с колата трудно ще го усетиш, а може и да e от друго. На диагностиката трябва да излиза че DPF-a е ОК, това за мен е достатъчно. Ако не свети грешка, няма какво да го мислиш толкова. Разбира се, ако е отрязан, генерацията запоена сакато и разкаран некадърно от софтуера на колата, може да плачеш, но това ще си проличи веднага и на око като я дигнеш и на диагностиката. Другия въпрос е, че дори да има проблем с DPF-a, като изчистят грешката може да се появи след километри каране.
Проблеми с DPF-a не искаш да имаш, както каза и vld.
- Антон Дековски
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G30 530i
- Мечтае да кара: бмв г30 м5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Nikolaev23 написа:Благодаря за изчерпателния отговор . Заделил съм към 15-16к за Е60 .. гледам,че фейслифт има и за 12-13к .. бюджета ми е някъде към средата нито най-евтините , нито най-скъпите.. може би са малко за фейслифт не знам. Събирам мнения , защото знаете всеки е на различно мнение за някои неща. Един познат скоро каза,че кутията с джойстика не била по здрава от другата . И искам да разбера кое е вярното от хора ,които карат такива коли
Ето ти една с доста прилично оборудване:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... dbfe89f58a
Разцъкай немското мобиле, гледай коли предимно от частни лица, с тия ниско тарифни полети нещата стават много лесно в наши дни.
Един бърз поглед показва, че между 6-7к евро можеш да вземеш относително добра кола в диапазона 200-300к км.
Сменяш и веригите после и си караш с усмивка на лицето
Търсенето е само за седан на задно:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?
categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=d&makeModelVariant1.modelId=22&maxFirstRegistrationDate=2010&minFirstRegistrationDate=2007&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR
Когато прочетох това мнение,много сериозно се замислих...дали да не продам моята и да се метна и аз на един фейслифт.6-7к евро?Кога паднаха толкова много тези коли,а само преди 2 години когато купих моята е60-ка 2003 година за 12к лева,беше немислимо да си купиш приличен фейс за по-малко от 18к.
Искам да попитам колегите които следят пазара и са г/д наясно с реалните цени на колите,наистина ли за 6-7к евро,може да се намери читав дизелов фейслифт под 300к км.Екстрите които ме вълнуват най-вече са къп холдърите,кожен салон с подгрев(не е задължително да е рекаро или комфортен),прибиращи се огледала и спортен волан.Та възможно ли е кола с посочените екстри,в добро техническо състояние и на под 300к км да струва 7к евро?на мен не ми се вярва.
Задавам този въпрос,тъй като както казах съм пред дилема.Колата която карам сега е доста добре подържана ,макар и вече да е на 400к.Обикновено колите си ги сменям на около 5-6години,но сега това което ме спира да наливам пари в тази кола е,че както и да го погледнеш си е 16годишна кола,и ако налея пари в нея ,докато дойде време за продаването й,тя ще е станала сиг 20 годишна и няма да мога да взема нищо от нея.Все си казвам поне 2005-2006(първия фейс)да беше ,щях да наливам пари в нея за подръжка още 4-5 години,тъкмо след това направо на ф10 да се метна.Но сега,като се изненадах колко са паднали фейсовите модели на е60...
- Nikolaev23
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 9.01.2019
- Местоположение: Стара Загора/София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 / E46
- Мечтае да кара: M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Те първа ми предстои закупуване на Е60 .. все още не знам дали ще е точно фейслифта или преди него , но има доста обяви които са в този радиус около 7к евро .. вече за състояние не мога да кажа все още,но на пръв поглед изглеждат добре. В Германия гледам като цяло доста са паднали цените на дизелите заради тези ограничения и забрани на дизела. За 7к не знам но фейслифта за окол 8к със сигурност може да се вземе
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Може и да можеш да намериш за 7к евро, но ще е близко до 300к, а може и да си потърсиш с някои леки драскотини или изкривени детайли и цената пада още. Като цяло евтините коли се намират с човек, който е в държавата. В мобилето, ако излезе златна кокошка си отива на същия ден, може би за такава кола се борят няколко хиляди едновременно.
- Nikolaev23
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 9.01.2019
- Местоположение: Стара Загора/София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 / E46
- Мечтае да кара: M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kkashev написа:Може и да можеш да намериш за 7к евро, но ще е близко до 300к, а може и да си потърсиш с някои леки драскотини или изкривени детайли и цената пада още. Като цяло евтините коли се намират с човек, който е в държавата. В мобилето, ако излезе златна кокошка си отива на същия ден, може би за такава кола се борят няколко хиляди едновременно.
Преди време беше наистина така ,но откакто са тези неща с дизелите..няма толкова много купувачи. 300к км в Германия не са чак толкова много , ако е от първи собственик . Като сравнявам 2-те мобилета .. гледам в Германия всички са над 240 000 км .. в България нов внос на 150 000 км Предпочитам да си взема на 300к от Германия от колкото на 150к от тука.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тя на 150 тука е на 450+ в Италия или Германия. Често и на 600.
Never mistake motion for action...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
И тук се намират хубави коли, но цената няма да е като на повечето гнилочи. Моята я взех преди по-малко от година, купувана от България, на 148 к. км, като за най-малкото нещо е поддържана в оторизирани сервизи. Аз продължавам по същия начин, като не се пести от нищо. Ако тръгна да я продавам обаче, няма да я подаря, само защото е пълно с италиански кочини, смазани от каране и ремонтирани пред блока.Nikolaev23 написа:kkashev написа:Може и да можеш да намериш за 7к евро, но ще е близко до 300к, а може и да си потърсиш с някои леки драскотини или изкривени детайли и цената пада още. Като цяло евтините коли се намират с човек, който е в държавата. В мобилето, ако излезе златна кокошка си отива на същия ден, може би за такава кола се борят няколко хиляди едновременно.
Преди време беше наистина така ,но откакто са тези неща с дизелите..няма толкова много купувачи. 300к км в Германия не са чак толкова много , ако е от първи собственик . Като сравнявам 2-те мобилета .. гледам в Германия всички са над 240 000 км .. в България нов внос на 150 000 км Предпочитам да си взема на 300к от Германия от колкото на 150к от тука.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Tsetsolini
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 27.02.2019
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте,
Предстои ми закупуването на "нов" автомобил.
Попаднах на една обява на BMW 525 D Xdrive и след проверка по УИН номер в auto-records останах леко озадачен.
Как според вас да тълкувам тези чести влизания в сервиза?
Прилагам репорта от auto records.
Поздрави
Предстои ми закупуването на "нов" автомобил.
Попаднах на една обява на BMW 525 D Xdrive и след проверка по УИН номер в auto-records останах леко озадачен.
Как според вас да тълкувам тези чести влизания в сервиза?
Прилагам репорта от auto records.
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Tsetsolini написа:Здравейте,
Предстои ми закупуването на "нов" автомобил.
Попаднах на една обява на BMW 525 D Xdrive и след проверка по УИН номер в auto-records останах леко озадачен.
Как според вас да тълкувам тези чести влизания в сервиза?
Прилагам репорта от auto records.
Поздрави
Ами как, тълкува се, че собственика не е бил скъсъняк и за всяко нещо си е ходел в официалния сервиз.
По западните държави малко хора се интересуват от това да си имат собствена диагностика и да си пипат сами по колите.
Скръндзите ходят по разни незнайни малки сервизчета, тези които имат въможност си посещавтат официалните.
От това да има такава история по хубаво няма.
Лошото е че в тоя сайт не можеш да видиш какви са били точно ремонтите, ако направиш проверката в БМВ ще видиш всеки ремонт за какво е бил.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ако беше поддържана в официалния сервиз нямаше ли да пише навсякъде Repair Jobs, а не само Serivce visit?
- Tsetsolini
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 27.02.2019
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Именно, и аз това се чудя за това Service visit.
Какво бихте ме посъветвали - къде мога да го проверя това?
Означава ли това, че колата е преглеждана в сервиз различен от официалния и заради това не е отбелязвано нищо по прегледите или е защото са се сменяли стардартни консумативи?
И допълнително, тази информация мога ли да я получа в Дару Кар?
Какво бихте ме посъветвали - къде мога да го проверя това?
Означава ли това, че колата е преглеждана в сервиз различен от официалния и заради това не е отбелязвано нищо по прегледите или е защото са се сменяли стардартни консумативи?
И допълнително, тази информация мога ли да я получа в Дару Кар?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Няма как посещението на неофициален сервиз да има записи в историята на колата, тази история се записва само в базата на БМВ и за да има запис в нея сервиза трябва да е оторизиран.
В който и да е дилър в България можеш да получиш по подробна информация относно записите.
В който и да е дилър в България можеш да получиш по подробна информация относно записите.
- barona111
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, може ли малко сервизна информация относно Е61, някакви сериозни ремонти, на колко хил. км. е влизалa, по обява е на 299 хил. км, дали са реални?
WBAPY71010CU14141 26.07.2007 е регистрирана,
Благодаря предварително на колегата kolp или който има достъп и време да отдели
WBAPY71010CU14141 26.07.2007 е регистрирана,
Благодаря предварително на колегата kolp или който има достъп и време да отдели
- Kostadin_Sofiq
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.03.2019
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте на всички. Отесня ми Е90-ката и мисля да ставам собственик на Е60. Във форума попаднах на тази обява viewtopic.php?f=46&t=433480 Може да се каже, че търся поддържана и качествена кола, а не най-евтината на пазара. Според вас заслужава ли си да се види, или цената е прекалено висока? В мобилето има вече и по 10-12 хиляди, но сигурно повечето са трагични. Благодаря на всички отзовали се.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани