Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Nikkie написа:Препоръчвам ти поне един подгрев да имаш + големия дисплей + бизнес навигация ( чете МП3 на ДВД дискове ) Тази кола без екстри си е жива 3ка .. по добре се насочи към Е90 ако не търсиш екстри.
Шегуваш се нали колега? че 60тка без екстри е 90тка? и това голям дисплей + бизнес нави?? Аз досега не съм виждал бизнес нави с голям дисплей (не казвам, че няма просто не съм виждал)
Иначе и аз предпочитам с повече екстри отколкото без, но това твоето изказване...
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Е и ?Monky написа:Благодаря, kolp, за всичко, което правиш за нас! Изглежда добре това 535д.
Иначе малко оф топик - продават ти дизел, фейс, пазен, на малко километри, с пълна история, а немеца го карал на Нюрбургринг 100000км: https://www.youtube.com/watch?v=YEXceS6nZSM
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Шегувах се, но все пак 2.5д не е много подходяща за Нюрбургринг. Надали немските инженери са го разработвали с тази цел.
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Exclusive89 написа:Nikkie написа:Препоръчвам ти поне един подгрев да имаш + големия дисплей + бизнес навигация ( чете МП3 на ДВД дискове ) Тази кола без екстри си е жива 3ка .. по добре се насочи към Е90 ако не търсиш екстри.
Шегуваш се нали колега? че 60тка без екстри е 90тка? и това голям дисплей + бизнес нави?? Аз досега не съм виждал бизнес нави с голям дисплей (не казвам, че няма просто не съм виждал)
Иначе и аз предпочитам с повече екстри отколкото без, но това твоето изказване...
Отговора ти нещо не е уместен и не на место .. ако можеш да помогнеш на човека помогни , ако ще си правиш упражнения на пръстите има чат във фейсбук. Не знам дали се води Бизнес и Професионална навигация моята е с голям дисплей и имам слот за DVD , много други нямат а са оборудвани само със CD. Това , че не съм толкова информиран като теб не значи , че трябва да се заяждаш компренде?
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Non, je n'ai pas compris... както и да е оставям те да бъдеш полезен с големия дисплей и бизнес навито. Ъъъ и за заяждането, ако може ме цитирай с какво точно съм се заяждал
- Konsta_530d
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e61 530d
- Мечтае да кара: 535d чипирано яко :)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Nikkie написа:marmot123 написа:Konsta_530d написа:Nikkie написа:marmot123 написа:Какво мислите за кола на 300к+? Какви евентуални ремонти могат да изкочат? Турбо,дюзи,автомат,верига?
Демферна шайба , ремъци , ролки , дискове , накладки , О пръстени за оплътняване .. няма дизел без да сълзи от турбото.. и т.н
мойта я взех на реални 200к на двигателя първото нещо провери ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ... след това ролки и ремъци .. карат ги на доизживяване ..
Аз лично смених предни дискове + накладки , задни накладки , демферна шайба , ролки , ремъци , масла и филтри към 2500лв с отстъпките и майсторлъка
като съм взимал най-скъпите афтърмаркети АТЕ дискове + накладки , Континентал шайба към 800лв е без отстъпка и тн ...
Освен изброените от Колегата неща + Темостати, DPF, Филтър картерни газове.
Вследствие на неработещи термостати си заминава и DPF-то,особено и при пробег над 300 000км. Много хора дори и не подозират , че термостатите са им заминали, трябва си гледане в скритото меню. По-добре нещо на около 200к оригинални, все пак имаш още едни 100к живот в повече на всички изброени компоненти в "списъка", който е неизбежен при избора на дизелово е60. Сигурен съм , че има екземпляри на които са сменени вече поне част от нещата,ако не всички.
Мерси за съветите. Май ще се насоча към по-малко караната и добре гледана кола, макар и с по-малко екстри, спрямо колата на 300+ с фул екстри.
Аз бих ти препоръчал да не бързаш .. мойта кола я чаках 8-9 месеца като всеки ден гледах обявите и тн. Аз лично търсех кола с много екстри .. и да ти кажа ли не съжалявам , че я взех.. личен избор беше за мене да сменя дисковете и накладките .. имаха още живот но тресеше волана , и не спираше като хората. Препоръчвам ти поне един подгрев да имаш + големия дисплей + бизнес навигация ( чете МП3 на ДВД дискове ) Тази кола без екстри си е жива 3ка .. по добре се насочи към Е90 ако не търсиш екстри. За мене е богохулство ако вземеш точно такава лимузина без да ти блазни душичката .. Моя майстор има Е60 много направено и тн .. но като видя моя екземпляр АХНА .. също гледай да е със пълен ЕЛ пакет .. голям кеф е седалката ти да се чупи както ти е кеф + лумбална опора и мемори .. Успех с покупката но пак ти казвам ! не бързай ! и поне имай праг на минимум за екстри , които за мен са. Волан , Големия дисплей + Навигация ( за да можеш да четеш мп3-ки ) , Ел седалки с мемори или пълен ел пакет и задължително ПОДГРЕВ ! това зимата е няма си връзка ! Надявам се да съм ти бил полезен !
Еми той Колегата така и така не бърза, като гледам има коментар от 05 Септември 2017г.,че си търси "нова" стара кола. Но това което всички търсим много трудно се намира....фул екстри, малко километри, запазено купе, нормална цена,да не кажа че повечето търсят за без пари, в случая нямам това впредвид. Трябва да се направи компромис със нещо, и аз бих избрал по-запазения и на малко км.екземпляр, пред ел.седалката която я настройвам един път и 5 години не я докосвам тази екстра, и не отключена опция в Е60 да чете mp3 в БГ май не остана! Едва ли е толкова постна на екстри тая е60-тка чак, сигурен съм, че не е с онези първите врътки за парното, гаранция е с Professional-навито, завиващите фарове, кожения салон,за подгрева незнам,ако е Италианка може и да го няма,което от една страна си е + липсват корозирали елементи по ходовата част и всъщото време и – . Колко пък да е постна след като се коментира във Форума. И все пак питането беше какво мислим за кола над 300 000 км и евентуалните ремонти. Сравнението на е60 с е90 и за мен е
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Привет,
Може ли инфо за тази кола - B396940?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ngbw1
Благодаря предварително!
Може ли инфо за тази кола - B396940?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ngbw1
Благодаря предварително!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Konsta_530d написа:Nikkie написа:marmot123 написа:Konsta_530d написа:Nikkie написа:marmot123 написа:Какво мислите за кола на 300к+? Какви евентуални ремонти могат да изкочат? Турбо,дюзи,автомат,верига?
Демферна шайба , ремъци , ролки , дискове , накладки , О пръстени за оплътняване .. няма дизел без да сълзи от турбото.. и т.н
мойта я взех на реални 200к на двигателя първото нещо провери ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ... след това ролки и ремъци .. карат ги на доизживяване ..
Аз лично смених предни дискове + накладки , задни накладки , демферна шайба , ролки , ремъци , масла и филтри към 2500лв с отстъпките и майсторлъка
като съм взимал най-скъпите афтърмаркети АТЕ дискове + накладки , Континентал шайба към 800лв е без отстъпка и тн ...
Освен изброените от Колегата неща + Темостати, DPF, Филтър картерни газове.
Вследствие на неработещи термостати си заминава и DPF-то,особено и при пробег над 300 000км. Много хора дори и не подозират , че термостатите са им заминали, трябва си гледане в скритото меню. По-добре нещо на около 200к оригинални, все пак имаш още едни 100к живот в повече на всички изброени компоненти в "списъка", който е неизбежен при избора на дизелово е60. Сигурен съм , че има екземпляри на които са сменени вече поне част от нещата,ако не всички.
Мерси за съветите. Май ще се насоча към по-малко караната и добре гледана кола, макар и с по-малко екстри, спрямо колата на 300+ с фул екстри.
Аз бих ти препоръчал да не бързаш .. мойта кола я чаках 8-9 месеца като всеки ден гледах обявите и тн. Аз лично търсех кола с много екстри .. и да ти кажа ли не съжалявам , че я взех.. личен избор беше за мене да сменя дисковете и накладките .. имаха още живот но тресеше волана , и не спираше като хората. Препоръчвам ти поне един подгрев да имаш + големия дисплей + бизнес навигация ( чете МП3 на ДВД дискове ) Тази кола без екстри си е жива 3ка .. по добре се насочи към Е90 ако не търсиш екстри. За мене е богохулство ако вземеш точно такава лимузина без да ти блазни душичката .. Моя майстор има Е60 много направено и тн .. но като видя моя екземпляр АХНА .. също гледай да е със пълен ЕЛ пакет .. голям кеф е седалката ти да се чупи както ти е кеф + лумбална опора и мемори .. Успех с покупката но пак ти казвам ! не бързай ! и поне имай праг на минимум за екстри , които за мен са. Волан , Големия дисплей + Навигация ( за да можеш да четеш мп3-ки ) , Ел седалки с мемори или пълен ел пакет и задължително ПОДГРЕВ ! това зимата е няма си връзка ! Надявам се да съм ти бил полезен !
Еми той Колегата така и така не бърза, като гледам има коментар от 05 Септември 2017г.,че си търси "нова" стара кола. Но това което всички търсим много трудно се намира....фул екстри, малко километри, запазено купе, нормална цена,да не кажа че повечето търсят за без пари, в случая нямам това впредвид. Трябва да се направи компромис със нещо, и аз бих избрал по-запазения и на малко км.екземпляр, пред ел.седалката която я настройвам един път и 5 години не я докосвам тази екстра, и не отключена опция в Е60 да чете mp3 в БГ май не остана! Едва ли е толкова постна на екстри тая е60-тка чак, сигурен съм, че не е с онези първите врътки за парното, гаранция е с Professional-навито, завиващите фарове, кожения салон,за подгрева незнам,ако е Италианка може и да го няма,което от една страна си е + липсват корозирали елементи по ходовата част и всъщото време и – . Колко пък да е постна след като се коментира във Форума. И все пак питането беше какво мислим за кола над 300 000 км и евентуалните ремонти. Сравнението на е60 с е90 и за мен е
И двамата сте прави. Дори и да се изчака с определен бюджет и да дочакаш колата, няма да можеш да си я позволиш :/ При мен едната кола има всички екстри, от които имам нужда, но просто е на 300к и няма инфо в БГ как и какво е поддържано, макар че на пръв поглед с пробното кръгче нямаше ядове (даже е с дпф). Другата пък е на 200к и малко (реални), определено с по-ясна история и какво е сменяно, изглеждаща на пръв поглед също доста добре, но няма подгрев и е само със заден (добавян, не фабричен) парктроник.
Иначе и аз държа по-принцип на минимум автомат, кожа, голяма нави, парктоници и вече евентуално подгрев и комфорт салон.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ама и вие сте с едни претенции...
Парктроник и седалки с подгрев можеш да си ретрофитнеш за няколко стотин лева.
Ако за 5-6 стотон лева си заслужава да висиш с месеци без кола, здраве му кажи.
Излезне ли нещо читаво играеш, па после си го правиш както ти е кеф.
Парктроник и седалки с подгрев можеш да си ретрофитнеш за няколко стотин лева.
Ако за 5-6 стотон лева си заслужава да висиш с месеци без кола, здраве му кажи.
Излезне ли нещо читаво играеш, па после си го правиш както ти е кеф.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Ама и вие сте с едни претенции...
Парктроник и седалки с подгрев можеш да си ретрофитнеш за няколко стотин лева.
Ако за 5-6 стотон лева си заслужава да висиш с месеци без кола, здраве му кажи.
Излезне ли нещо читаво играеш, па после си го правиш както ти е кеф.
Подкрепям
За съжаление поради тази причина досега не съм карал 5-ца с много екстри, но не съжалявам. На последната ретрофитнах светещи дръжки от Е38 за никви пари и 2 часа работа.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, може ли да помоля за малко информация:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7np39v
WBANJ71080B518711
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7np39v
WBANJ71080B518711
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Monky написа:Привет,
Може ли инфо за тази кола - B396940?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7ngbw1
Благодаря предварително!
Видях я колата. Като цяло доста добре оборудвана за такъв двигател (в сравнение с другите на пазара).
Според мен има няколко проблема, които трябва да се адресират, за да може обявената цена да е ок. Иначе я проверих в auto-records и излиза 2014-та на 188х, възможно е километрите да са реални.
Гледах и тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7nrtx0
Вин: B037162
Не е 2004, а 2003, ако има значение. По-свежа изглежда, двигателя и скоростите са по-добре, но има осезаемо хлопане в рейката, сервото липсва и педала на спирачките хлътва до долу.
Надявам се инфо-то да е полезно за някой.
Продължаваме с търсенето...
- torpedo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.04.2018
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535d xDrive
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте момци. Кажете какво мислите за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7nu1mb
Ако може и колегата kolp да даде мнение ВИН: CT49084
Ако може и колегата kolp да даде мнение ВИН: CT49084
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
torpedo написа:Здравейте момци. Кажете какво мислите за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7nu1mb
Ако може и колегата kolp да даде мнение ВИН: CT49084
04.2007 е колата, не 2008. Км са толкова но е удряна отпред, взета е на търг от Америка. Не е мн сериозен удара като гледам, най вероятно е ок. И не е от флорида, а от кънектикът от флорида е шипнат контейнера
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги някакви мнения за колата по пръв поглед от обявата ? Утре мисля да ходя да я гледам и ще взема VIN номера, американка с 28 мотора виждам аз, нещо по снимки ми изглежда малко поизхабена, но ще я видя на живо утре
https://m.mobile.bg/details/11524150909183228
https://m.mobile.bg/details/11524150909183228
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани