Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колата седи от извесно време на обява, което не е добър знак. Някой беше питал по-назад в темата за нея, но явно не я е купил. Колата на снимки изглежда много приятна. Като цяло няма добри отзиви от автокъщата. Малко са надменни. Но аз моята е взех от същата автокъща на реални 150к км., но на друга цена. Аз лично нямах проблем с търговците, но мои приятели също споделиха че въобше не са и дали да запалят една кола, че била в шоурума. На мен колата ми е оставиха да си правя каквото искам с нея. Срещу 50лв си е получих колата регистрирана и застрахована в София. Излизахме и на тест драйв, но не ми е дадоха да е карам аз, защото уж е с фирмени номера. Колата дойде напълно обслужена с чисто нови гуми, спирачки и т.н. Естествено имаше един скит проблем в скоростната кутия, но те перфектни коли никъде не продават.kunaa написа:А на мен някой ще отговори ли колеги?
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Speed_Am_All написа:Колата седи от извесно време на обява, което не е добър знак. Някой беше питал по-назад в темата за нея, но явно не я е купил. Колата на снимки изглежда много приятна. Като цяло няма добри отзиви от автокъщата. Малко са надменни. Но аз моята е взех от същата автокъща на реални 150к км., но на друга цена. Аз лично нямах проблем с търговците, но мои приятели също споделиха че въобше не са и дали да запалят една кола, че била в шоурума. На мен колата ми е оставиха да си правя каквото искам с нея. Срещу 50лв си е получих колата регистрирана и застрахована в София. Излизахме и на тест драйв, но не ми е дадоха да е карам аз, защото уж е с фирмени номера. Колата дойде напълно обслужена с чисто нови гуми, спирачки и т.н. Естествено имаше един скит проблем в скоростната кутия, но те перфектни коли никъде не продават.kunaa написа:А на мен някой ще отговори ли колеги?
Едно време на Симауто всичките им коли бяха на 168000 км. Сега като гледам са разнообразили цифрите като връщат или продават най-запазените Е90-ки в Европа.
Тестдрайв обикновенно се отказва при проблем, затова не са ти дали да я караш.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Monky написа: Тестдрайв обикновенно се отказва при проблем, затова не са ти дали да я караш.
По принцип дилърските номера на автокъщата имат право да ги карат само служителите и ако те спрат, докато я кара клиент, изгаряш сериозно Друг е въпросът, че ако имаш сериозен клиент, си вадиш едни транзитни за определената кола и си се возите без проблем
Иначе Симауто не мога да ги препоръчам, поне 20-тина коли съм разглеждал там и нямаше нито една без проблем (като изобщо не отчитам незапалването заради паднал акумулатор като проблем ). Рядко срещаното при техните италианчета спрямо конкуренцията беше, че няколко коли бяха с една и съща история - действително на реални не много километри, но удавяни, блъскани и т.н. Имат интересен извор за стока
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте!
Много ще съм благодарен за съдействие за тези два автомобила?
https://m.mobile.bg/details/11488391789956083
WBANR71070CX96258
Притеснява ме, че изглежда добре на живо, а според мобиле е от близо година и половина на пазара...
https://m.mobile.bg/details/11530809669702277
WBANC51030CN37918
Мерси предварително!!
Много ще съм благодарен за съдействие за тези два автомобила?
https://m.mobile.bg/details/11488391789956083
WBANR71070CX96258
Притеснява ме, че изглежда добре на живо, а според мобиле е от близо година и половина на пазара...
https://m.mobile.bg/details/11530809669702277
WBANC51030CN37918
Мерси предварително!!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тихомирски написа:Здравейте, колеги!
Първо, искам да благодаря на колегата колп за отзивчивостта и на всички вас за полезната информация, която споделяте ( индивидуалните мнения, които давате).
Второ, днес гледах и покарах този автомобил : https://m.mobile.bg/details/11527843725 ... id=1&pid=3 ; доста ми хареса, според мен е доста добре поддържан и в понеделник минава преглед в сервиз, ако няма сериозни повреди/забележки, които аз няма как да хвана като любител шофьор, мисля да го вземам. Ще постна и рамата, ако ми дадете някаква полезна информация, ще съм много благодарен.
WBANY71060CT69088
От 2011 е в Бг, км ги виждаш че са пипани. Има само един записан ремонт за демпфер на 138.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
marmot123 написа:Здравейте!
Много ще съм благодарен за съдействие за тези два автомобила?
https://m.mobile.bg/details/11488391789956083
WBANR71070CX96258
Притеснява ме, че изглежда добре на живо, а според мобиле е от близо година и половина на пазара...
https://m.mobile.bg/details/11530809669702277
WBANC51030CN37918
Мерси предварително!!
Първата с много подробна история до 04.2011 135хкм, последно се вижда в Бг на 266хкм 10.2015.
Втората почти няма история, последно 09.2016 е показала 169хкм, с върнати около 70хкм преди да влезе.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Какво мислите за кола на 300к+? Какви евентуални ремонти могат да изкочат? Турбо,дюзи,автомат,верига?
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колега kolp, тъй като все още търся безуспешно читаво Е60 и прочетох цялата тема отновно в едно мнение казваш, че М54 не би взел. Лично предпочитание ли е това или смяташ, че не е добър мотор?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Monky написа:Колега kolp, тъй като все още търся безуспешно читаво Е60 и прочетох цялата тема отновно в едно мнение казваш, че М54 не би взел. Лично предпочитание ли е това или смяташ, че не е добър мотор?
зависи от контекста, не знам къде съм го казал. ако е в сравнение с по-новия N53, да така е. иначе не е лош мотор, ако се оправи като хората, повечето хора ги кефи че става за газ и тн.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:Monky написа:Колега kolp, тъй като все още търся безуспешно читаво Е60 и прочетох цялата тема отновно в едно мнение казваш, че М54 не би взел. Лично предпочитание ли е това или смяташ, че не е добър мотор?
зависи от контекста, не знам къде съм го казал. ако е в сравнение с по-новия N53, да така е. иначе не е лош мотор, ако се оправи като хората, повечето хора ги кефи че става за газ и тн.
Месри за инфо-то! Някъде по средата на страниците май беше. Газта не ме вълнува, мисля да си карам да бензин, ако въобще намеря читава кола. Ако не май пак ще се мятам на печка
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Monky написа:kolp написа:Monky написа:Колега kolp, тъй като все още търся безуспешно читаво Е60 и прочетох цялата тема отновно в едно мнение казваш, че М54 не би взел. Лично предпочитание ли е това или смяташ, че не е добър мотор?
зависи от контекста, не знам къде съм го казал. ако е в сравнение с по-новия N53, да така е. иначе не е лош мотор, ако се оправи като хората, повечето хора ги кефи че става за газ и тн.
Месри за инфо-то! Някъде по средата на страниците май беше. Газта не ме вълнува, мисля да си карам да бензин, ако въобще намеря читава кола. Ако не май пак ще се мятам на печка
Ако ще караш на бензин по добре по новите мотори да гледаш, динамичните им характеристики са по добри, спрямо разхода на гориво.
М54 се слави като мотор с проблемен разход на масло, то и Н52 е така, вече Н53 пишат колегите, че е подобрен в това отношение.
Но определено М54 ще е най ефтин за поддръжка, като резервни части и консумативи, най стар е и е масово разпространен в по старите модели.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
..
Последна промяна kolp на 16 Юли 2018, 15:45, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, къде мога да намеря инфо и история за VIN : WBANX71030CS67153
Ще съм благодарна и за мнения
Колата е обявена на 162000 км , апр 2009, 235к.с , дизел, автоматик , 18000лв
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7m6fdy
Ще съм благодарна и за мнения
Колата е обявена на 162000 км , апр 2009, 235к.с , дизел, автоматик , 18000лв
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7m6fdy
Последна промяна Elito_D на 16 Юли 2018, 18:54, променена общо 2 пъти
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
marmot123 написа:Какво мислите за кола на 300к+? Какви евентуални ремонти могат да изкочат? Турбо,дюзи,автомат,верига?
Демферна шайба , ремъци , ролки , дискове , накладки , О пръстени за оплътняване .. няма дизел без да сълзи от турбото.. и т.н
мойта я взех на реални 200к на двигателя първото нещо провери ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ... след това ролки и ремъци .. карат ги на доизживяване ..
Аз лично смених предни дискове + накладки , задни накладки , демферна шайба , ролки , ремъци , масла и филтри към 2500лв с отстъпките и майсторлъка
като съм взимал най-скъпите афтърмаркети АТЕ дискове + накладки , Континентал шайба към 800лв е без отстъпка и тн ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани