Съвети и въпроси относно избор на Е6х

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 13.09.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E60

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от RadoShisharkata » 19 Апр 2019, 0:39

Здравейте,

Вчера продадох моята Ц класа w203 sport coupe 2.2 ЦДИ от която съм доста доволен откъм поддръжка и разход. За 2 години съм сменил 2 амортисьора и консумативи. Разхода беше около 5л. нафта извънградско и около 8л. градско. Сега съм твърдо решен да си взема е60 понеже доста ми допадат на външен вид и ми трябва по-голяма кола, а w211 изглежда много чичарско. Имам няколко неща които ме разколебават. Доста прочетох за дизелите, но не съм сигурен дали ще мога да я поддържам и затова съм се насочил към бензин на газ. Годишният ми пробег е около 10-15к километра. а бюджета за нова кола около 13-14к лева. Доходите са ми около 2000 - 2200 лв. на месец, а разходите около 1300 на месец. Не съм сигурен дали ще ми стигат за поддръжката на колата.

Харесал съм две е60ки. Какво ви е мнението за тях?

https://www.cars.bg/offer/c3053585 - ВИН номер: WBANE51010B982044
https://www.cars.bg/offer/c3057152 - ВИН номер: WBANA32030B354582

Ще се радвам ако помогнете с избора :help: :help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 24.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от pampo » 20 Апр 2019, 21:30

pampo написа:
adovet написа:
sstancho89 написа:
Emooo написа: ...163 000км реални...

Колега, погледни си шофьорската седалка и ми кажи отново, че колата ти е на реални километри.
Снимките, които си направил са заблуждаващи.

PS - моята е на 382к и седалката ми изглежда поне 3 пъти по-добре, като от както е в мен колата я карам предимно градско(3 години).
И според мен снимките са подвеждащи, цената на която би се продала според мен е не повече от 10 000лв. Освен хедъпа и Мпакета няма нищо интересно в тази кола.
Чудно ми е как определяте тези 15к лв. за тази кола като малко по назад в темата колегата колп пусна обява за фейсова на малко км. И с прилично оборудване, оферта от официален дилър.

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Въпросната златиста 530ка отвън няма детайл без забележка, таванът има следи от щеки или подобно. Вътре шофьорската седалка е изжулена (на 120к км???), задната щора я няма.
Отделно й направиха доста сериозно сервизиране, което разбира се е +, но самата кола е много далеч от топ оферта, гледахме я с мой добър приятел, той дори 2 пъти. Отделно по историята от 2013 до 2018 няма официално влизане в сервиз и са направени под 30к км, следва влизане в сервиз началото на 2018 и до продажбата през есента за около 6 месеца са направени още 45к км.
На теория изглежда като топ оферта, но познавайки дилърите и с тези странни данни от историята + доста лошото състояние на екстериора/интериора и малко се приземява човек...

Малко да върна вниманието на въпросният автомобил. След като изчезна от пазара за 3 месеца, вече е обратно с 10к лв отгоре, както и сменен кардан, раздатка и турбо на 120к "реални" км. Разбира се от дилър, на "Премиум селекшън фон" :banghead:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=amfj2a

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 21 Апр 2019, 21:17

pampo написа:
pampo написа:
adovet написа:
sstancho89 написа:
Emooo написа: ...163 000км реални...

Колега, погледни си шофьорската седалка и ми кажи отново, че колата ти е на реални километри.
Снимките, които си направил са заблуждаващи.

PS - моята е на 382к и седалката ми изглежда поне 3 пъти по-добре, като от както е в мен колата я карам предимно градско(3 години).
И според мен снимките са подвеждащи, цената на която би се продала според мен е не повече от 10 000лв. Освен хедъпа и Мпакета няма нищо интересно в тази кола.
Чудно ми е как определяте тези 15к лв. за тази кола като малко по назад в темата колегата колп пусна обява за фейсова на малко км. И с прилично оборудване, оферта от официален дилър.

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Въпросната златиста 530ка отвън няма детайл без забележка, таванът има следи от щеки или подобно. Вътре шофьорската седалка е изжулена (на 120к км???), задната щора я няма.
Отделно й направиха доста сериозно сервизиране, което разбира се е +, но самата кола е много далеч от топ оферта, гледахме я с мой добър приятел, той дори 2 пъти. Отделно по историята от 2013 до 2018 няма официално влизане в сервиз и са направени под 30к км, следва влизане в сервиз началото на 2018 и до продажбата през есента за около 6 месеца са направени още 45к км.
На теория изглежда като топ оферта, но познавайки дилърите и с тези странни данни от историята + доста лошото състояние на екстериора/интериора и малко се приземява човек...

Малко да върна вниманието на въпросният автомобил. След като изчезна от пазара за 3 месеца, вече е обратно с 10к лв отгоре, както и сменен кардан, раздатка и турбо на 120к "реални" км. Разбира се от дилър, на "Премиум селекшън фон" :banghead:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=amfj2a

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.01.2019
Местоположение: Стара Загора/София
Пол: Мъж
Кара: E60 / E46
Мечтае да кара: M4

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Nikolaev23 » 22 Апр 2019, 9:31

RadoShisharkata написа:Здравейте,

Вчера продадох моята Ц класа w203 sport coupe 2.2 ЦДИ от която съм доста доволен откъм поддръжка и разход. За 2 години съм сменил 2 амортисьора и консумативи. Разхода беше около 5л. нафта извънградско и около 8л. градско. Сега съм твърдо решен да си взема е60 понеже доста ми допадат на външен вид и ми трябва по-голяма кола, а w211 изглежда много чичарско. Имам няколко неща които ме разколебават. Доста прочетох за дизелите, но не съм сигурен дали ще мога да я поддържам и затова съм се насочил към бензин на газ. Годишният ми пробег е около 10-15к километра. а бюджета за нова кола около 13-14к лева. Доходите са ми около 2000 - 2200 лв. на месец, а разходите около 1300 на месец. Не съм сигурен дали ще ми стигат за поддръжката на колата.

Харесал съм две е60ки. Какво ви е мнението за тях?

https://www.cars.bg/offer/c3053585 - ВИН номер: WBANE51010B982044
https://www.cars.bg/offer/c3057152 - ВИН номер: WBANA32030B354582

Ще се радвам ако помогнете с избора :help: :help:

Здрасти колега аз преди 2-3 месеца също продадох моята кола и реших да си взема Е60 .. Доста се чудих дали да е газ/бензин или дизел. Обаче се замислих ,че след като ще давам тези пари .. предпочетох да е по нова година .. ако е фейслифта газ/бензин е по трудно ,че е с директно впръскване и там инжекциона идва по скъп и отделно си харчи и газ и бензин.Четох,че са си здрави бензиновите мотори,но вече съм патил доста с тая газ. И реших да си взема дизел..разгледах ги доста тука в България и не си харесах нищо и реших да ида до Германия да си взема. Вече 2-ри месец я карам колата и съм доста доволен..за сега проблеми съм нямал и се надявам да нямам още доста време. Според мен за 13-14к можеш да си вземеш прилична кола.Ако ти остават едно 1000 лева месечно след разходите .. не виждам какъв ти е проблема да си подържаш колата..то не е казано,че всеки месец ще гърмиш по 1к по ремонти :D Поне така се надяваме де..Моят годишен пробег е долу горе същия .. Иначе от колеги знам,че автоматичната скоростна кутия на фейслифта , която е с джойстика е доста по-добра от тази преди това. Успех :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bokouser » 23 Апр 2019, 19:53

Бах мааму, 12 бона годишно за поддръжка. Не че не може, ама това трябва да е уникален гроб. Аз също карам фейслифт, но ако нещата тръгнат в подобна посока я засилвам в стената.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.03.2019

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Def » 23 Апр 2019, 21:36

Здрвейте,

Спешно ми трябват координати на добър сервиз за диагностика на E60 в района на Севлиево и Габрово.

Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 13.09.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E60

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от RadoShisharkata » 23 Апр 2019, 23:54

И аз си мислех да си докарам такава от Германия или Холандия, но не мога да си харесам или са много скъпи. До момента видях 2 коли. Първата ми хареса на външен вид. Черна е, няма забележки външни. Волана беше пребоядисван, както и лоста на автомата и копчето на радиото бяха изтъркани.
Колата си набираше и превключваше нормално, но като я настъпиш до долу изпушваше черно.
Колата няма чип и не знам до колко е ок да го право.
Каза, че ще я даде на 10500 лв.

2015-04-02 BORGOSESIA 179,000 km Service Visit
2015-03-03 BORGOSESIA 177,000 km Service Visit
2008-07-28 BORGOSESIA 137,000 km Service Visit
2007-07-27 BORGOSESIA 124,000 km Service Visit
2007-07-09 BORGOSESIA 123,000 km Service Visit

Това е историята от auto-records.

В момента пише, че е на 220к, но според мен е на около 350к. Собственика не оспорва, изглежда честен. Купил е нови гуми зимни пирели и я е обслужил без автомата.

Другата с пълна история в auto records. До 2014 когато влиза в БГ на 280к километра. 2015 я обслужват в БГ на 165к. В момента е на 230к по километраж. Обявена е на 10к, а собственика каза че ще я даде на 9.5к заради забележките. Колата имаше външни и вътрешни забележки. Махнат беше ДПФ. Но като вдигнеше 50-60 km\h цялата се разтрисаше и на 70 закрепяше. Също така като ускоряваше (беше мокро) имах чувството, че постоянно бие наляво. Не знам защо го правеше, но не ми хареса.
Чудя се дали да закарам първата в сервиз за преглед, макар съмнителната история или да продължа с търсенето.

П. С. И двете бяха 530d, италиянки и опощени откъм екстри.
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1966
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от barty » 24 Апр 2019, 7:28

bmw55 написа:Преди месец когато гледах автомобил за жена миг, ледах тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2694273530
Автомобила не е никак зле. Има някакви дреболии и да се вкарат едни 600-1000лв за неща по обслужването, не по тежки ремонти. Трябва да се сменят дискове предни и задни, реле подгреви, маншон скорости и ръчна, полиране на фарове(ако някой иска да са му като нови разбира се). Няма ДПФ има лек чип и километрите са реални 306к.
Ако някой търси ръчка фейс, за под тези пари може да я види мисля че ще му хареса. Аз не я взех само защото изпадна един седан, в който жена ми се влюби и каза това искам :lol:

Аз също я гледах, без да я карам, и мога да допълня че изглежда ок. Бих добавил че е с нови зимни гуми, един ключ, пребоядисвана, фаровете са подсигурени... Както писах, не съм я карал но не изглежда зле. Мен обаче не ме грабна, не знам защо.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от nickem » 24 Апр 2019, 9:38

RadoShisharkata написа:П. С. И двете бяха 530d, италиянки и опощени откъм екстри.

Пушенето черно не е задължително да е проблем. Може да пикае дюза, запушен или махнат ДПФ, махнат/развален ЕГР.

Интериора на префейсовите коли не е особено качествен и често се изтъркват копчетата, лоста след 250-300к.

Лично за мен вече мина времето за купуване префейсови и ако ще се взима поне такава трябва да е нещо наблъскано с екстри и запазено. Трябва да се има предвид, че германците ги докарваха до 1 мил километра още преди 2-3г, може да улучиш много кьораво от кола без история. В 99% от случаите ще си излезе на колко е като отидеш в сервиза. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 13.09.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E60

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от RadoShisharkata » 24 Апр 2019, 10:36

От опит знам, че е по-трудно да се продаде кола фейс, понеже хората предпочитат да доплатят още малко и да вземат следващия модел дори и да е по зле откъм екстри и състояние. Така беше и с мерцедеса. Продавах го година и всеки път трябваше да обяснявам, че е фейс и затова цената му е х2. Относно екстрите, мисля да ги купувам една по една втора ръка и сам да ги добавя. Не знам дали няма да излезе по скъпо, но понеже имам доста претенции каква трябва да бъде колата (екстри и външен вид) , ако трябва да чакам такава да излезе...
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 24 Апр 2019, 12:59

RadoShisharkata написа:От опит знам, че е по-трудно да се продаде кола фейс, понеже хората предпочитат да доплатят още малко и да вземат следващия модел дори и да е по зле откъм екстри и състояние. Така беше и с мерцедеса. Продавах го година и всеки път трябваше да обяснявам, че е фейс и затова цената му е х2. Относно екстрите, мисля да ги купувам една по една втора ръка и сам да ги добавя. Не знам дали няма да излезе по скъпо, но понеже имам доста претенции каква трябва да бъде колата (екстри и външен вид) , ако трябва да чакам такава да излезе...

Малко малко колко да е малко, свястна фейсова 60ка е в порядъка на 16-18-20к в засисимост от оборудването, за да вземеш аналогична ф10ка си трябват 30-35к.
Това може да е валидно само ако се сравняват моделите визуално и се търси най ефтиния и пробит кош от Ф-ките :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 13.09.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E60

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от RadoShisharkata » 24 Апр 2019, 13:37

Добре, а пре-фейс (2003) с постно оборудване. За около 10-10500 лв. (добре изглеждащ на външен вид) Черен с бежов салон на около 350к реални без предстоящи сериозни ремонти, добре ли е?

S169A - EU3 EXHAUST EMISSIONS STANDARD S205A - AUTOMATIC TRANSMISSION
S217A - ACTIVE STEERING S226A - SPORTS SUSPENSION SETTINGS
S320A - DELETED MODEL LETTERING S354A - GREEN WINDSCREEN GREEN SHADE BAND
S430A - INTERIOROUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP
S435A - FINE WOOD TRIM S441A - SMOKER PACKAGE
S473A - ARMREST FRONT S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM
S522A - XENON LIGHT S524A - ADAPTIVE HEADLIGHTS
S540A - CRUISE CONTROL S563A - LIGHT PACKAGE
S590A - BMW LA WHEEL STAR SPOKE 123 S606A - NAVIGATION SYSTEM BUSINESS
S672A - CD CHANGER FOR 6 CDS S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
S855A - LANGUAGE VERSION ITALIAN S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE
S884A - ONBOARD LITERATURE ITALIAN S8SAA - NAVIGATION ACCESS REQUESTCOUNTRYSPEC
S8SCA - TELEMATICS ACCESS REQUESTCOUNTRYSPEC S915A - DUMMYSALAPA
S928A - TIRE CONTROL S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER

П. С. Ако някой обясни как се добавя снимка от телефон ще е супер. (новобранец във форумите)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от (h)aman » 24 Апр 2019, 14:01

RadoShisharkata написа:От опит знам, че е по-трудно да се продаде кола фейс, понеже хората предпочитат да доплатят още малко и да вземат следващия модел дори и да е по зле откъм екстри и състояние. Така беше и с мерцедеса. Продавах го година и всеки път трябваше да обяснявам, че е фейс и затова цената му е х2. Относно екстрите, мисля да ги купувам една по една втора ръка и сам да ги добавя. Не знам дали няма да излезе по скъпо, но понеже имам доста претенции каква трябва да бъде колата (екстри и външен вид) , ако трябва да чакам такава да излезе...


По-скъпо ще ти излезе. Гледай поне по-сложните за ретрофит да ги има. Примерно, ако държиш на хубава музика, задължително търси с Logic7, за да не влизаш после във филми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от nickem » 25 Апр 2019, 10:06

RadoShisharkata написа:Относно екстрите, мисля да ги купувам една по една втора ръка и сам да ги добавя. Не знам дали няма да излезе по скъпо, но понеже имам доста претенции каква трябва да бъде колата (екстри и външен вид) , ако трябва да чакам такава да излезе...

И аз така си мислех като взех старата кола и ми отне 4г да я докарам до нормално ниво на оборудване. И я откраднаха. :mhihi:
По този път те чакат безкрай главоболия, изгубено време, неработещи неща, спорове с "майстори", липсващи части, които няма от къде да намериш. От тоя лист, който си дал:
S540A - CRUISE CONTROL - Круз контрол от 80-те, без спирачна функция. Ако е 6-цил може да се кодира допълнително, доколкото помня.
Базовите седалки са абсолютна трагедия за мен. Читави спортни или комфортни не се намират лесно, нито евтино, още повече бежови. Играх го този мач точно.
Мултимедията - навигация, USB, Блутут, за мен са задължителни неща като цяло.
После джанти, М-пакети ако искаш някакъв външен вид преди фейса.
Чак после идват глезотиите и тук вече може да изброяваме до утре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Speed_Am_All » 25 Апр 2019, 13:31

nickem написа:
RadoShisharkata написа:Относно екстрите, мисля да ги купувам една по една втора ръка и сам да ги добавя. Не знам дали няма да излезе по скъпо, но понеже имам доста претенции каква трябва да бъде колата (екстри и външен вид) , ако трябва да чакам такава да излезе...

И аз така си мислех като взех старата кола и ми отне 4г да я докарам до нормално ниво на оборудване. И я откраднаха. :mhihi:
По този път те чакат безкрай главоболия, изгубено време, неработещи неща, спорове с "майстори", липсващи части, които няма от къде да намериш. От тоя лист, който си дал:
S540A - CRUISE CONTROL - Круз контрол от 80-те, без спирачна функция. Ако е 6-цил може да се кодира допълнително, доколкото помня.
Базовите седалки са абсолютна трагедия за мен. Читави спортни или комфортни не се намират лесно, нито евтино, още повече бежови. Играх го този мач точно.
Мултимедията - навигация, USB, Блутут, за мен са задължителни неща като цяло.
После джанти, М-пакети ако искаш някакъв външен вид преди фейса.
Чак после идват глезотиите и тук вече може да изброяваме до утре.
И аз съм на същото мнение. Но и на мен ми писна да търся кола която да отговаря на всички изисквания. Взех една която е изключително близка до това което търсих. Нямаше комфортен салон и CIC. Но имаше памет на седалките (т.е. всичко ще си работи фабрично след ретрофит) и беше с новия джойстик на мултимедията (т.е. трябва да сменя само ЦЦЦ и дисплей). Така и стана. Намерих салон в топ състояние от фейс кола след една година търсене. Но с CIC ударих на камък. Първо е на цената на златото. Второ се оказа несъвместим с HiFi (не L7) каквото е моето озвучение. Направихме го да свири прилично, но си бях свикнал на по-хубав звук. Сега май ще си връщам ЦЦЦ-то, защото не ми се преокабелява цялата кола за да мина на L7. Освен това трябва да търся и задни кори и не се знае на какви говорители ще попадна.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook