Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Elito_D написа:Здравейте, къде мога да намеря инфо и история за VIN : WBANX71030CS67153
Ще съм благодарна и за мнения
Колата е обявена на 162000 км , апр 2009, 235к.с , дизел, автоматик , 18000лв
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7m6fdy
Добре изглежда, но има около 100хкм върнати. Има доста добра офиц история до 155хкм, нищо сериозно. Септ 2008 е колата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:Elito_D написа:Здравейте, къде мога да намеря инфо и история за VIN : WBANX71030CS67153
Ще съм благодарна и за мнения
Колата е обявена на 162000 км , апр 2009, 235к.с , дизел, автоматик , 18000лв
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7m6fdy
Добре изглежда, но има около 100хкм върнати. Има доста добра офиц история до 155хкм, нищо сериозно. Септ 2008 е колата.
Много благодаря за бързия отговор.
Понеже не разбираме много, ще съм благодарна, ако споделите дали , според Вас, си заслужава да я вземем. И за какво да гледаме при огледа преди покупката. Масло и филтри е ясно , че се сменят. Борд компюъъра показва, че всичко е ОК.
И може ли да споделите, мястото , от което вземате информацията, в случай, че харесаме и нещо друго, и искаме да го проверим. Ако е публичен , разбира се.
Отново благодаря за отзивчивостта
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тук можете да я проверите с/у заплащане http://www.auto-records.com/ (колко е точно/вярно не знам, лично не съм проверявал)
По-добре я закарайте на сервиз да я прегледат както трябва. Успех
По-добре я закарайте на сервиз да я прегледат както трябва. Успех
- Konsta_530d
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e61 530d
- Мечтае да кара: 535d чипирано яко :)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Nikkie написа:marmot123 написа:Какво мислите за кола на 300к+? Какви евентуални ремонти могат да изкочат? Турбо,дюзи,автомат,верига?
Демферна шайба , ремъци , ролки , дискове , накладки , О пръстени за оплътняване .. няма дизел без да сълзи от турбото.. и т.н
мойта я взех на реални 200к на двигателя първото нещо провери ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ... след това ролки и ремъци .. карат ги на доизживяване ..
Аз лично смених предни дискове + накладки , задни накладки , демферна шайба , ролки , ремъци , масла и филтри към 2500лв с отстъпките и майсторлъка
като съм взимал най-скъпите афтърмаркети АТЕ дискове + накладки , Континентал шайба към 800лв е без отстъпка и тн ...
Освен изброените от Колегата неща + Темостати, DPF, Филтър картерни газове.
Вследствие на неработещи термостати си заминава и DPF-то,особено и при пробег над 300 000км. Много хора дори и не подозират , че термостатите са им заминали, трябва си гледане в скритото меню. По-добре нещо на около 200к оригинални, все пак имаш още едни 100к живот в повече на всички изброени компоненти в "списъка", който е неизбежен при избора на дизелово е60. Сигурен съм , че има екземпляри на които са сменени вече поне част от нещата,ако не всички.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Elito_D написа:kolp написа:Elito_D написа:Здравейте, къде мога да намеря инфо и история за VIN : WBANX71030CS67153
Ще съм благодарна и за мнения
Колата е обявена на 162000 км , апр 2009, 235к.с , дизел, автоматик , 18000лв
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7m6fdy
Добре изглежда, но има около 100хкм върнати. Има доста добра офиц история до 155хкм, нищо сериозно. Септ 2008 е колата.
Много благодаря за бързия отговор.
Понеже не разбираме много, ще съм благодарна, ако споделите дали , според Вас, си заслужава да я вземем. И за какво да гледаме при огледа преди покупката. Масло и филтри е ясно , че се сменят. Борд компюъъра показва, че всичко е ОК.
И може ли да споделите, мястото , от което вземате информацията, в случай, че харесаме и нещо друго, и искаме да го проверим. Ако е публичен , разбира се.
Отново благодаря за отзивчивостта
Не е публичен. Ако не знаете какво да гледате, задължително на преглед някъде в сервиз, най-добре в Ауто Бавария или Дарукар в София, ако това е опция.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тихомирски написа:Здравейте, колеги!
Първо, искам да благодаря на колегата колп за отзивчивостта и на всички вас за полезната информация, която споделяте ( индивидуалните мнения, които давате).
Второ, днес гледах и покарах този автомобил : https://m.mobile.bg/details/11527843725 ... id=1&pid=3 ; доста ми хареса, според мен е доста добре поддържан и в понеделник минава преглед в сервиз, ако няма сериозни повреди/забележки, които аз няма как да хвана като любител шофьор, мисля да го вземам. Ще постна и рамата, ако ми дадете някаква полезна информация, ще съм много благодарен.
WBANY71060CT69088
Това изглежда добре на пръв поглед, но като разчетеш малко - сменян волан, седалки, брони, навигация, чип с неясен произход и качество(колата е 235кс сток). Като изключим че седалките са претапицирани ужасяващо(чисто лично мнение), аз не бих взел кола, която е толкова "редена". Отделно, дори не е близо до "всички възможни екстри за модела". Може някой наистина много да си я е обичал, може и да я е взел от някоя морга и да я наредил по италиански. Ако решиш да я взимаш непременно я карай в сервиз, дано да е ок всичко. Постни после тука, интересно е каква ще е присъдата...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Konsta_530d написа:Nikkie написа:marmot123 написа:Какво мислите за кола на 300к+? Какви евентуални ремонти могат да изкочат? Турбо,дюзи,автомат,верига?
Демферна шайба , ремъци , ролки , дискове , накладки , О пръстени за оплътняване .. няма дизел без да сълзи от турбото.. и т.н
мойта я взех на реални 200к на двигателя първото нещо провери ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ... след това ролки и ремъци .. карат ги на доизживяване ..
Аз лично смених предни дискове + накладки , задни накладки , демферна шайба , ролки , ремъци , масла и филтри към 2500лв с отстъпките и майсторлъка
като съм взимал най-скъпите афтърмаркети АТЕ дискове + накладки , Континентал шайба към 800лв е без отстъпка и тн ...
Освен изброените от Колегата неща + Темостати, DPF, Филтър картерни газове.
Вследствие на неработещи термостати си заминава и DPF-то,особено и при пробег над 300 000км. Много хора дори и не подозират , че термостатите са им заминали, трябва си гледане в скритото меню. По-добре нещо на около 200к оригинални, все пак имаш още едни 100к живот в повече на всички изброени компоненти в "списъка", който е неизбежен при избора на дизелово е60. Сигурен съм , че има екземпляри на които са сменени вече поне част от нещата,ако не всички.
Мерси за съветите. Май ще се насоча към по-малко караната и добре гледана кола, макар и с по-малко екстри, спрямо колата на 300+ с фул екстри.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Описание на годината!
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7msikq
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7msikq
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Monky написа:Описание на годината!
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7msikq
УНИКАЛНА
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
adovet написа:Monky написа:Описание на годината!
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7msikq
УНИКАЛНА
Мисля че стои на пазара от поне две години
- Konsta_530d
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e61 530d
- Мечтае да кара: 535d чипирано яко :)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
marmot123 написа:Konsta_530d написа:Nikkie написа:marmot123 написа:Какво мислите за кола на 300к+? Какви евентуални ремонти могат да изкочат? Турбо,дюзи,автомат,верига?
Демферна шайба , ремъци , ролки , дискове , накладки , О пръстени за оплътняване .. няма дизел без да сълзи от турбото.. и т.н
мойта я взех на реални 200к на двигателя първото нещо провери ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ... след това ролки и ремъци .. карат ги на доизживяване ..
Аз лично смених предни дискове + накладки , задни накладки , демферна шайба , ролки , ремъци , масла и филтри към 2500лв с отстъпките и майсторлъка
като съм взимал най-скъпите афтърмаркети АТЕ дискове + накладки , Континентал шайба към 800лв е без отстъпка и тн ...
Освен изброените от Колегата неща + Темостати, DPF, Филтър картерни газове.
Вследствие на неработещи термостати си заминава и DPF-то,особено и при пробег над 300 000км. Много хора дори и не подозират , че термостатите са им заминали, трябва си гледане в скритото меню. По-добре нещо на около 200к оригинални, все пак имаш още едни 100к живот в повече на всички изброени компоненти в "списъка", който е неизбежен при избора на дизелово е60. Сигурен съм , че има екземпляри на които са сменени вече поне част от нещата,ако не всички.
Мерси за съветите. Май ще се насоча към по-малко караната и добре гледана кола, макар и с по-малко екстри, спрямо колата на 300+ с фул екстри.
Това е най-правилното решение. По-добре по-гледаната и по-малко карана, за сметка на повечето екстри,при избора на дизелов автомобил на 12г. По-добре да се насладиш на марката и модела, отколкото да го намразиш в ремонти за сметка на повечето екстри. Разбира се всеки сам си решава, за мен правилният избор е винаги по-запазената и гледана, а то си личи коя е от пръв поглед. Късмет!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3194587374
за тази ме питаха, на малко км е, няма нищо страшно като ремонти, заслужава си да се провери. някой питаше преди време за комби 535
за тази ме питаха, на малко км е, няма нищо страшно като ремонти, заслужава си да се провери. някой питаше преди време за комби 535
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Благодаря, kolp, за всичко, което правиш за нас! Изглежда добре това 535д.
Иначе малко оф топик - продават ти дизел, фейс, пазен, на малко километри, с пълна история, а немеца го карал на Нюрбургринг 100000км: https://www.youtube.com/watch?v=YEXceS6nZSM
Иначе малко оф топик - продават ти дизел, фейс, пазен, на малко километри, с пълна история, а немеца го карал на Нюрбургринг 100000км: https://www.youtube.com/watch?v=YEXceS6nZSM
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
marmot123 написа:Konsta_530d написа:Nikkie написа:marmot123 написа:Какво мислите за кола на 300к+? Какви евентуални ремонти могат да изкочат? Турбо,дюзи,автомат,верига?
Демферна шайба , ремъци , ролки , дискове , накладки , О пръстени за оплътняване .. няма дизел без да сълзи от турбото.. и т.н
мойта я взех на реални 200к на двигателя първото нещо провери ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ... след това ролки и ремъци .. карат ги на доизживяване ..
Аз лично смених предни дискове + накладки , задни накладки , демферна шайба , ролки , ремъци , масла и филтри към 2500лв с отстъпките и майсторлъка
като съм взимал най-скъпите афтърмаркети АТЕ дискове + накладки , Континентал шайба към 800лв е без отстъпка и тн ...
Освен изброените от Колегата неща + Темостати, DPF, Филтър картерни газове.
Вследствие на неработещи термостати си заминава и DPF-то,особено и при пробег над 300 000км. Много хора дори и не подозират , че термостатите са им заминали, трябва си гледане в скритото меню. По-добре нещо на около 200к оригинални, все пак имаш още едни 100к живот в повече на всички изброени компоненти в "списъка", който е неизбежен при избора на дизелово е60. Сигурен съм , че има екземпляри на които са сменени вече поне част от нещата,ако не всички.
Мерси за съветите. Май ще се насоча към по-малко караната и добре гледана кола, макар и с по-малко екстри, спрямо колата на 300+ с фул екстри.
Аз бих ти препоръчал да не бързаш .. мойта кола я чаках 8-9 месеца като всеки ден гледах обявите и тн. Аз лично търсех кола с много екстри .. и да ти кажа ли не съжалявам , че я взех.. личен избор беше за мене да сменя дисковете и накладките .. имаха още живот но тресеше волана , и не спираше като хората. Препоръчвам ти поне един подгрев да имаш + големия дисплей + бизнес навигация ( чете МП3 на ДВД дискове ) Тази кола без екстри си е жива 3ка .. по добре се насочи към Е90 ако не търсиш екстри. За мене е богохулство ако вземеш точно такава лимузина без да ти блазни душичката .. Моя майстор има Е60 много направено и тн .. но като видя моя екземпляр АХНА .. също гледай да е със пълен ЕЛ пакет .. голям кеф е седалката ти да се чупи както ти е кеф + лумбална опора и мемори .. Успех с покупката но пак ти казвам ! не бързай ! и поне имай праг на минимум за екстри , които за мен са. Волан , Големия дисплей + Навигация ( за да можеш да четеш мп3-ки ) , Ел седалки с мемори или пълен ел пакет и задължително ПОДГРЕВ ! това зимата е няма си връзка ! Надявам се да съм ти бил полезен !
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Е и ?Monky написа:Благодаря, kolp, за всичко, което правиш за нас! Изглежда добре това 535д.
Иначе малко оф топик - продават ти дизел, фейс, пазен, на малко километри, с пълна история, а немеца го карал на Нюрбургринг 100000км: https://www.youtube.com/watch?v=YEXceS6nZSM
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани